PASHA Holding
Business Associate within Ecosystem
Son tarix 01 iyn 2024 - Müraciət et
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Associate within Ecosystem.
Job description:
- Analyze and understand complex information by making connections among business strategy, financials, and market dynamics (incl. best practices);
- Support/perform financial due diligence to gain a better understanding of current financial situation and assess prospects of portfolio companies;
- Support/conduct economic and/or operational feasibility analysis studies as per approved strategic plan for ecosystem expansion opportunities;
- Identify and validate KPIs (key performance indicators) to accurately measure performance of portfolio companies against achieving their mission and strategic priorities;
- Administer strategic and annual performance management process of portfolio companies, incl. objective/target setting, tracking and evaluation;
- Support internal and cross functional projects (or use cases);
- Maintain communication and relations with key stakeholders across portfolio companies, functions, streams and external parties;
- Facilitate business and organizational alignment among portfolio companies, functions and streams by cooperating with key contact persons.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master degree in Finance, Strategy or Business Management fields;
- 4 years of professional experience in financial services, digital businesses, e-commerce, fintech, consumer products/retail, private equity or venture capital areas demonstrating a strong financial acumen.
- Strong analytical and problem solving skills, particularly in the context of financial analysis and decision-making.
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Experience with analytical (e.g. Excel, Alteryx, DataIKU) and visualization (Tableau, Power BI) tools is an advantage;
- CFA, FMVA certification;
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- Please apply via link below.
- CVs should be sent by May 31, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Ekosistem daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Biznes strategiyası, maliyyə və bazar dinamikası (o cümlədən ən yaxşı təcrübələr daxil olmaqla) arasında əlaqə yaratmaqla mürəkkəb məlumatların anlayışı və təhlili;
- Mövcud maliyyə vəziyyətini daha yaxşı başa düşmək və portfel şirkətlərinin perspektivlərini qiymətləndirmək üçün maliyyə araşdırmasının keçirilməsi / dəstək verilməsi;
- Ekosistemin genişləndirilməsi imkanları üçün təsdiq edilmiş strateji plana uyğun olaraq iqtisadi və/və ya əməliyyat əsaslandırmaları təhlili tədqiqatlarının dəstəklənməsi/həyata keçirilməsi;
- Portfel şirkətlərinin fəaliyyətlərini missiya və strateji prioritetlərinə nail olmaq baxımından dəqiq ölçmək üçün ƏFQ-lərini (Əsas Fəaliyyət Göstəriciləri) müəyyən edilməsi və təsdiqi;
- Məqsəd/hədəfin müəyyən edilməsi, izlənilməsi və qiymətləndirilməsi də daxil olmaqla portfel şirkətlərinin strateji və illik fəaliyyətlərinin idarə edilməsi prosesinin idarə edilməsi;
- Daxili və şirkətlərarası layihələrə (use case də daxil olmaqla) dəstək göstərilməsi;
- Portfel şirkətləri, funksiyalar, istiqamətlər və xarici tərəflər üzrə əsas maraqlı tərəflər ilə ünsiyyət və əlaqələrin idarə edlməsi;
- Əsas əlaqədar adamlar ilə əməkdaşlıq edərək portfel şirkətləri, funksiyalar və istiqamətlər arasında biznes və təşkilati uyğunlaşmanın uzlaşdırılması.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə, Strategiya və ya Biznesin idarəedilməsi sahəsində bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Maliyyə xidmətləri, rəqəmsal biznes, e-ticarət, fintech, istehlak məhsulları/pərakəndə satış, özəl kapital, vençur kapitalı sahələrində 4 illik peşəkar təcrübə və güclü maliyyə biliklərinə sahib.
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları, xüsusi ilə maliyyə təhlili və qərar qəbulu kontekstində;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Analitik (məs. Excel, Alteryx, DataIKU) və vizuallaşdırma alətləri (məs.Tableau, Power BI) ilə təcrübə üstünlükdür;
- CFA, FMVA üzrə sertifikasiya;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV-lər 31 may 2024-cü il tarixinə qədər aşağıdakı link vasitəsilə göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Product Analyst (Innovation stream)
Son tarix 08 iyn 2024 Müraciət et
Join as a Product Analyst our newly formed Innovation Hub under PASHA Holding, which is at the forefront of Innovation, dedicated to creating customer-centric products that enhance everyday life. Our team thrives on creativity and continuous improvement, crafting solutions that not only meet but exceed our users’ expectations. As a vital member of the team, Product Analyst will play a crucial role in driving digital product development and enhancement while having a strong understanding of digital technologies, excellent analytical skills, and a passion for creating exceptional user experiences.
Job description:
- Evaluate the market research findings to identify market opportunities and emerging trends related to digital products.
- Collaborate with cross-functional teams including product managers, designers, engineers to define product requirements and strategies.
- Analyze user behavior, engagement metrics, and performance data to derive actionable insights and inform product decisions.
- Engage with UX/UI designers to create wireframes, prototypes, and user flows that optimize user experience and drive engagement.
- Assist in the development of product roadmaps, prioritize features, and plan releases according to business goals and user feedback.
- Generate and test hypothesis with multiple methods including interview surveys, POC and fake door testing.
Knowledge, experience and skills required:
- Total work experience: 3+ years in digital product management, product analysis, business analysis or related roles.
- Education: University degree in Business, Marketing, IT, Computer Science, or related field
- Language: Excellent Azerbaijani and English, Russian is a plus.
- Computer Skills: Experience with analytical tools (e.g., Google Analytics) and low code solutions (e.g., webflow).
- Analytical skills: Ability to interpret data and insights, identify trends, and draw action points out of them.
- Communication skills: Effective communication of ideas and ability to engage with stakeholders across different organizational levels.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Product Analyst” in the subject line.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. ONLY candidates who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq nəzdində yeni yaradılmış innovasiya mərkəzimizə Məhsul üzrə analitik kimi qoşulun. Komandamız yaradıcılıq və davamlı təkmilləşdirmə üzərində inkişaf edir, istifadəçilərimizin gözləntilərini üstələyən həllər hazırlayır. Komandanın mühüm üzvü kimi, Məhsul üzrə analitik rəqəmsal texnologiyalar haqqında güclü anlayışa, əla analitik bacarıqlara və müstəsna istifadəçi təcrübəsi yaratmaq həvəsinə malik olmaqla, rəqəmsal məhsulun inkişafı və təkmilləşdirilməsində mühüm rol oynayacaq.
İşin təsviri:
- Rəqəmsal məhsullarla bağlı bazar imkanlarını və yaranan tendensiyaları müəyyən etmək üçün bazar araşdırmasının nəticələrini qiymətləndirmək.
- Məhsul tələblərini və strategiyalarını müəyyən etmək üçün məhsul menecerləri, dizaynerlər və mühəndislər daxil olmaqla, fərqli komandalarla əməkdaşlıq etmək.
- Həyata keçirilə bilən anlayışlar əldə etmək və məhsul qərarlarını məlumatlandırmaq üçün istifadəçi davranışını və performans məlumatlarını təhlil etmək.
- İstifadəçi təcrübəsini optimallaşdıran və əlaqəni gücləndirən wireframes, prototiplər yaratmaq və UX/UI dizaynerləri ilə sıx əmakdaşlıq etmək.
- Məhsulun yol xəritəsinin hazırlanmasında, funksiyaları prioritetləşdirməsində kömək etmək, biznes məqsədləri və istifadəçi rəylərinə uyğun olaraq buraxılışları planlaşdırmaq.
- Müsahibə sorğuları, POC və fake door testing daxil olmaqla, çoxsaylı üsullarla fərziyyə yaradmaq və sınamaq.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Ümumi iş təcrübəsi: 3+ il rəqəmsal məhsulun idarə edilməsi, məhsul təhlili, biznes təhlili və ya oxşar rollarda.
- Təhsil: Biznes, Marketinq, İT, Kompüter Elmləri və ya oxşar sahədə ali təhsil.
- Dil: Mükəmməl İngilis, Azərbaycan və ya Rus dilləri üstünlükdür.
- Kompüter Bacarıqları: Analitik alətlər (məsələn, Google Analytics) və kod həlləri (məsələn, webflow) ilə təcrübə.
- Analitik bacarıqlar: Məlumatları və anlayışları düzgün şəkildə şərh etmək, tendensiyaları müəyyən etmək və onlardan lazımı məqamları çıxarmaq bacarıqı.
- Ünsiyyət bacarıqları: İdeyaların effektiv ünsiyyəti və müxtəlif təşkilat səviyyələrində maraqlı tərəflərlə əlaqə qurmaq bacarıqı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Məhsul üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. YALNIZ ilkin CV seçimi zamanı uğurla keçmiş namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar
External Innovations Manager
Son tarix 08 iyn 2024 Müraciət et
As a vital member of the PASHA Innovations Team, the External Innovations Manager will assume a leadership role in driving the identification, evaluation, and implementation of innovative technologies, partnerships, and business opportunities within the purview of PASHA Holding's corporate objectives.
Job description:
- Scouting and Identification:
- Lead the team in proactively scouting for potential innovation opportunities, emerging technologies, and market trends.
- Foster and maintain high-level relationships with key stakeholders, including companies within the Holding’s portfolio, external innovation partners, startups, research institutions, and industry experts.
- Conduct comprehensive assessments of the feasibility and strategic fit of potential opportunities through advanced market research and a rigorous dealflow selection process.
- Market Analysis and Discovery:
- Oversee the team in conducting in-depth market analysis and competitive intelligence to identify gaps and opportunities within portfolio companies.
- Provide strategic insights and regular reports to senior leadership on market trends, competitive threats, and potential disruptive forces.
- Translate market insights into actionable recommendations for portfolio companies and lead the discovery efforts as needed.
- Partnership and Collaboration:
- Personally lead negotiations and establish high-level partnerships, joint ventures, and collaborations with external organizations to drive innovation.
- Manage relationships with external partners at an executive level and oversee the execution of collaborative projects.
- Team Leadership:
- Build and lead a high-performing team of professionals focused on scouting, innovation intelligence, and strategic partnerships.
- Instill and foster a culture of innovation within the team and across the organization.
Knowledge, experience and skills required:
- Excellent verbal and written communication skills in Azerbaijani and English is a must; Turkish and Russian is preferable.
- Experience in startup environment or within corporate innovation domain is highly desirable.
- Bachelor’s or master’s degree in Business Administration, Corporate Finance, Business Analytics, or innovation related fields is preferable.
- Computer Skills: Professional presentation skills, Microsoft Office programs, Google Suite apps, WordPress, Mail Chimp.
- Strong interpersonal and organizational skills, and ability to manage multiple task and priorities concurrently.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “External Innovations Manager” in the subject line;
- CVs should be sent by June 08, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA İnnovasiyalar komandasının dəyərli üzvü olaraq, Xarici innovasiya üzrə menecer PAŞA Holdinqin korporativ məqsədləri daxilində innovativ texnologiyalar, tərəfdaşlıqlar və biznes fürsətlərinin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi və icrasında aparıcı rol oynayacaq.
İşin təsviri:
- Kəşf və müəyyən etmə:
- Potensial innovasiya imkanları, yeni yaranan texnologiyalar və bazar tendensiyalarının fəal kəşfində komandaya rəhbərlik etmək;
- Əsas maraqlı tərəflərlə, o cümlədən Holdinqin portfelinə daxil olan şirkətlər, xarici innovasiya tərəfdaşları, startapçılar, təqdiqat müəssisələri və sənaye ekspertləri ilə yüksək-səviyyəli münasibətləri qurmaq və saxlamaq;
- Üstün bazar araşdırmaları və ciddi “ədqlər axını” (dealflow) seçim prosesi vasitəsilə potensial fürsətlərin tutarlığına və strateji uyğunluğuna dair müfəssəl qiymətləndirmələr aparmaq;
- Bazar təhlili və aşkarlama
- Portfel şirkətlər daxilində boşluqları və fürsətləri aşkarlamaq məqsədilə aparılan dərin bazar və rəqabət təhlili zamanı komandanı istiqamətləndirmək;
- Bazar tendensiyaları, rəqabət təhdidləri və potensial sarsıdıcı qüvvələr barədə üst rəhbərliyə strateji qənaətlər və müntəzəm hesabatlar təqdim etmək;
- Portfel şirkətləri üçün bazar haqqında qənaətləri icraya hazır tövsiyələrə çevirmək və lazım gəldikcə aşkarlama səylərini istiqamətləndirmək;
- Tərəfdaşlıq və işbirliyi
- İnnovasiyaların irəliləməsi üçün kənar qurumlarla şəxsən danışıqlar aparıb yüksək-səviyyəli tərəfdaşlıqlar, müştərək müəssisələr və işbirliklər qurmaq;
- Xarici tərəfdaşlarla rəhbərlik səviyyəsində münasibətləri idarə etmək və birgə layihələrin icrasını diqqətdə saxlamaq;
- Komandaya rəhbərlik
- İnnovasiyaların kəşfi və təhlili və strateji tərəfdaşlıqların yaradılmasına yönəlmiş yüksək səriştəli peşəkar komanda qurmaq və ona rəhbərlik etmək;
- Rəhbərlik etdiyi komandada, eləcə də bütöv təşkilatda yenilikçi mədəniyyətini aşılamaq və onu təşviq etmək;
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Biznes, maliyyə və ya əlaqəli sahədə magistr dərəcəsi; MBA və ya daha yüksək dərəcə sahibinə üstünlük veriləcək.
- Korporativ kəşfetmə, biznes inkişafı və ya innovasiyaların idarə edilməsində geniş və sübutlu təcrübə.
- Azərbaycan və ingilis dillərində mükəmməl şifahi və yazılı bacarıqlar; bununla yanaşı türk və rus dillərini yüksək səviyyədə bilən namizədlərə üstünlük veriləcək.
- Nümayiş oluna bilən rəhbərlik təcrübəsi (o cümlədən komandaların idarə edilməsi və layihə rəhbərliyi sahələrində).
- Güclü analitik bacarıqlar və mürəkkəb məlumatdan icraya hazır qənaətlər çıxarmaq qabiliyyəti.
- Əla ünsiyyət, təqdimat və danışıqlar aparma bacarıqları.
- Strateji tərəfdaşlıqların qurulması və saxlanılmasında qazanılmış təcrübə.
- İnnovasiya trendləri və yenicə yaranmış texnologiyalar ilə tanışlıq.
- Yüksək çeviklik, tez dəyişən və cəldlik tələb edən mühitdə işləmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Xarici İnnovasiyalar üzrə menecer” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 8 iyun 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Communication specialist (Innovation stream)
Son tarix 08 iyn 2024 Müraciət et
Join as a Communication Specialist our newly formed Innovation Hub under PASHA Holding, which is at the forefront of Innovation, dedicated to creating customer-centric products that enhance everyday life. Our team thrives on creativity and continuous improvement, crafting solutions that not only meet but exceed our users’ expectations. As a vital member of the team, Communication Specialist will be managing external and internal communications, crafting compelling narratives, fostering engagement with senior leadership to promote the activities on agenda. The strong candidate will possess excellent writing and storytelling skills, with deep knowledge of digital communication channels.
Job description:
- Foster and execute communication strategies of the organization to deepen the impact and visibility of initiatives.
- Collaborate closely with cross-functional teams to gather insights and translate them into impactful communication materials.
- Plan and coordinate events, workshops, and campaigns to foster awareness and engagement with our innovation initiatives.
- Create compelling content across various platforms, including social media, newsletters, and presentations.
- Write articles on different topics regarding work on initiatives.
- Cultivate relationships with media outlets, big event organizers and social media ambassadors to expand communication channels.
- Track and analyze communication metrics to measure the effectiveness of our strategies and identify areas for improvement.
- Maintain brand consistency and alignment across all communication channels.
Knowledge, experience and skills required:
- Total relevant work experience: 2+ years.
- Work experience in function: communication roles, preferably in innovation focused environment
- Education: University Degree in Communications, Public Relations, Marketing, or any related field
- Language: Excellent Azerbaijani and English, Russian is a plus.
- Computer Skills: Advanced proficiency in communication tools and platforms.
- Strong project management and multitasking skills.
- Excellent interpersonal skills and ability to collaborate with diverse teams.
- Exceptional writing and storytelling skills
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Communication Specialist” in the subject line
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. ONLY candidates who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinqin nəzdində yeni yaradılmış innovasiya mərkəzimizə Kommunikasiya üzrə mütəxəssis kimi qoşulun. Komandamız yaradıcılıq və davamlı təkmilləşdirmə üzərində inkişaf edir, istifadəçilərimizin gözləntilərini üstələyən həllər hazırlayır. Komandanın mühüm üzvü kimi, Kommunikasiya üzrə mütəxəssis xarici və daxili kommunikasiyaları idarə edəcək, cəlbedici hekayələr hazırlayacaq, gündəmdəki fəaliyyətləri təşviq etmək üçün rəhbərliklə əlaqəni gücləndirəcək. Güclü namizəd rəqəmsal kommunikasiya kanalları haqqında dərin biliyə malik əla yazı və hekayə yazma bacarıqlarına malik olmalıdır.
İşin təsviri:
- Təşəbbüslərin təsirini dərinləşdirmək üçün təşkilatın kommunikasiya strategiyalarını inkişaf etdirmək.
- Məlumatları toplamaq və onları təsirli kommunikasiya materiallarına çevirmək üçün komandalarla sıx əməkdaşlıq etmək.
- İnnovasiya təşəbbüslərimizlə maarifləndirməni gücləndirmək üçün tədbirləri, seminarları və kampaniyaları planlaşdırmaq.
- Sosial media, xəbər bülletenləri və təqdimatlar daxil olmaqla müxtəlif platformalarda cəlbedici məzmun yaratmaq.
- Təşəbbüslər ilə bağlı müxtəlif mövzularda məqalələr yazmaq.
- Kommunikasiya kanallarını genişləndirmək üçün media orqanları, böyük tədbir təşkilatçıları və sosial media təmsilçiləri ilə əlaqələri inkişaf etdirmək.
- Strategiyanın effektivliyini ölçmək və təkmilləşdirmək üçün kommunikasiya göstəricilərini izləmək və təhlil etmək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Ümumi müvafiq iş təcrübəsi: 2+ il kommunikasiya ilə bağlı rollar.
- Təhsil: Ali təhsil, Kommunikasiya, Marketinq və ya hər hansı əlaqəli sahədə universitet dərəcəsi.
- Dil: Əla Azərbaycan və İngilis dili, Rus dili üstünlükdür.
- Kompüter Bacarıqları: Kommunikasiya alətləri və platformalarında qabaqcıl bacarıq.
- Layihə idarəçiliyi sahəsində təcrübə.
- Mükəmməl yazı yazmaq və məqalə tərtib etmək bacarıqları.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Kommunikasiya üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. YALNIZ ilkin CV seçimi zamanı uğurla keçmiş namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Business Group Analyst
Son tarix 08 iyn 2024 Müraciət et
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Analyst.
Job description:
- Make research and data mining for Business Group needs;
- Prepare periodic and ad-hoc and reports and presentations on banking and insurance SA’s and industry;
- Support Business Group associates in their day to day activities;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Business Management preferred;
- At least 1 year of experience in banking or insurance sector
- Above average Excel and PowerPoint skills;
- Good knowledge of English, and Azerbaijani languages;
- Strong analytical skills;
- Strong interpersonal communication skills;
- Understanding of financial analysis;
- Ability to work under pressure;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “Business Group Analyst”
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by June 8, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Biznes Qrupu daxilində Analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Biznes Qrupunun ehtiyacları üçün araşdırmalar aparılması və məlumatların toplanması;
- Bankçılıq və Sığorta sahəsindəki strateji aktivlər və şirkətlər üçün dövrü və xüsusi hesabatların, eyni zamanda təqdimatların hazırlanması;
- Biznes qrupunun nümayəndələrinə onların gündəlik fəaliyyətlərində hərtərəfli yardımın göstərilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Bank və ya sığorta sektorunda ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Excel və PowerPoint proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- İngilis və Azərbaycan dillərində mükəmməl bilik;
- Güclü fərdlərarası ünsiyyət bacarıqları;
- Güclü analitik bacarıqlar;
- Maliyyə hesabatlarından anlayışın olması;
- Təzyiq altında işləmə bacarığı;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 8 iyun 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Researcher (Innovation stream)
Son tarix 08 iyn 2024 Müraciət et
Join as a Researcher our newly formed Innovation Hub under PASHA Holding, which is at the forefront of Innovation, dedicated to creating customer-centric products that enhance everyday life. Our team thrives on creativity and continuous improvement, crafting solutions that not only meet but exceed our users’ expectations. As a vital member of the team, Researcher, will be conducting surveys, gathering, analyzing, interpreting data to provide insights and support decision-making processes. The ideal candidate will have strong background in research methodologies, data analysis techniques and passion for uncovering meaningful patterns and trends.
Job description:
- Collaborate with cross-functional teams to define research objectives, methodologies, and data requirements for specific projects.
- Prepare survey questionnaire for tackling the objectives and needs of the project.
- Conduct surveys and if needed targeted interviews to gather data and initial insights.
- Prepare and moderate qualitative research (1-1 interviews) including focus groups.
- Perform research analysis using statistical techniques, visualization tools to extract insights, identify trends and test hypothesis.
- Present research findings to senior leadership in a clear, concise manner through reports, presentations, and dashboards
- Support decision-making process based on research findings.
Knowledge, experience and skills required:
- Total relevant work experience: 2+ years.
- Work experience in function: Market research and analysis, preferably in marketing research agency
- Education: University Degree in Statistics, Economics, Mathematics, Computer Science or any related field
- Language: Excellent Azerbaijani and English, Russian is a plus.
- Computer Skills: Advanced proficiency in tools such as Microsoft office, Power BI or Tableau or other statistical software.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Researcher” in the subject line.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. ONLY candidates who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq nəzdində yeni yaradılmış İnnovasiya mərkəzimizə Tədqiqatçı kimi qoşulun. Komandamız yaradıcılıq və davamlı təkmilləşdirmə üzərində inkişaf edir, istifadəçilərimizin gözləntilərini üstələyən həllər hazırlayır. Komandanın mühüm üzvü kimi, Tədqiqatçı bazar tələbləri və anlayışları üçün sorğular keçirəcək, məlumatları toplayıb təhlil edəcək. İdeal namizəd tədqiqat metodologiyalarını, məlumatların təhlili üsullarını, bazar tendensiyalarını aşkar etmək güclü təcrübəyə malik olmalıdır.
İşin təsviri:
- Tədqiqat məqsədlərini, metodologiyalarını və məlumat tələblərini müəyyən etmək üçün digər komandalarla əməkdaşlıq etmək.
- Layihənin məqsəd və tələblərini həll etmək üçün sorğu anketi hazırlamaq.
- Məlumat toplamaq üçün sorğular və lazım olarsa, məqsədyönlü müsahibələr keçirmək.
- Tendensiyaları müəyyən etmək və hipotezləri yoxlamaq üçün statistik üsullardan, vizuallaşdırma vasitələrindən istifadə edərək tədqiqat təhlili aparmaq.
- Tədqiqat nəticələrini hesabatlar, təqdimatlar və idarə panelləri vasitəsi ilə aydın və qısa şəkildə rəhbərliyə təqdim etmək.
- Tədqiqat nəticələrinə əsaslanan qərarların qəbulu prosesini dəstəkləmək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Ümumi müvafiq iş təcrübəsi: 2+ il.
- Bazar araşdırması və təhlili sahəsində iş təcrübəsi, marketinq araşdırması agentliyində təcrübə arzuolunandır
- Təhsil: Statistika, İqtisadiyyat, Riyaziyyat, Kompüter Elmləri və ya hər hansı əlaqəli sahədə universitet dərəcəsi.
- Dil: Əla Azərbaycan və İngilis dili, Rus dili üstünlükdür.
- Kompüter Bacarıqları: Excel, Power BI və ya Tableau və ya digər statistik proqramlarda qabaqcıl bilik arzuolunandır.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Tədqiqatçı” qeyd olunmalıdır;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. YALNIZ CV seçimi zamanı uğurla keçmiş namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Business Group Associate
Son tarix 08 iyn 2024 Müraciət et
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Associate
Job description:
- Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s banks’ and/or insurance companies performances both in Azerbaijan and abroad based on regular reporting and inform the Business Group Director of trends in performances, risks associated with activities and any other issues;
- Liaise with the banks and/or insurance companies to ensure the timely implementation of the decisions of the Supervisory Boards and/or the Committees reporting to the Supervisory Boards in the banks and/or insurance companies;
- Liaise with Group Functions within the Holding (such as Finance, Risk Management, HR, Audit, IT, PMO, Strategy management etc.) with regard to set up and implementation at the Holding’s banks and/or insurance companies level of various projects/decisions/methodologies;
- Monitor the banks and/or insurance companies, the banking industry and regulatory agencies for potential changes which may affect the banks and/or insurance companies’ business needs;
- Conduct required ad-hoc analysis within the tasks given by Business Group Director;
- Ensure the quality and timely preparation of the Business Plans and Budgets of Business SA’s;
- The execution of Business Group Director’s instructions/joint decisions (with SA’s management or Group functions) on a timely basis and report to Business Group Director in case of delays or inconsistencies, i.e. project management function for Business Group Director;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Business Management;
- 3-4 years of professional experience in Banking and/or Insurance;
- Strong analytical and problem solving skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- CFA level 2 is a plus;
- Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Business Group Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by June 08, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- PAŞA Holdingə daxil olan bankların və/və ya sığorta şirkətlərinin Azərbaycanda və xaricdə fəaliyyətləri haqqında müntəzəm hesabat əsasında fasiləsiz monitorinqinin aparılması və fəaliyyətin istiqamətləri, eyni zamanda həmin fəaliyyət ilə bağlı olan risklər və ya hər hansı digər məsələlər haqqında Biznes Qrupunun direktorunun məlumatlandırılması;
- Müşahidə Şurasının və/və ya Müşahidə Şurasına hesabat verən komitələrin qərarlarının banklarda və/və ya sığorta şirkətlərində vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə banklar və/ və ya sığorta şirkətləri ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Müxtəlif layihələr/qərarlar/metodologiyaların PAŞA Holdingə daxil olan banklara və/ və ya sığorta şirkətlərinə uyğun səviyyədə qurulması və həyata keçirilməsi məqsədilə Holdingdaxili funksional Qruplar ilə (məsələn, Maliyyə, Risklərin idarəedilməsi, HR, Audit, İT, Layihələrin idarəedilməsi ofisi, Strategiyanın idarəedilməsi) qarşılıqlı əməkdaşlığın həyata keçirilməsi;
- Bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin biznes ehtiyaclarına təsir göstərə biləcək potensial dəyişikliklər üçün bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin bank sektoru və tənzimləyici orqanların monitorinqi;
- Biznes qrupunun direktoru tərəfindən verilmiş tapşırıqlar əsasında tələb olunan xüsusi təhlillərin aparılması;
- Holdingə daxil olan bankların biznes planlarının və büdcələrinin keyfiyyətli və zamanında hazırlanmasının təmin edilməsi;
- Biznes Qrupu direktorunun göstərişlərinin/birgə qərarların (SA və ya Funksional qrupların rəhbərliyi ilə birgə) mütəmadi qaydada icrası və gecikmələr və ya uyğunsuzluqlar yarandığı halda Biznes Qrupu direktorunu məlumatlandırmaq yəni Biznes Qrupu direktoru üçün layihə meneceri funksiyasının yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Bankçılıq və ya sığorta sahəsində 3-4 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- CFA üzrə 2-ci dərəcə üstünlükdür;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 8 iyun 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Insurance Risk Specialist
Son tarix 08 iyn 2024 Müraciət et
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Insurance Risk Specialist within Group Risk Management Department.
Job description:
- Identify and evaluate risks that may impact the group's performance, reputation, and financial stability.
- Develop, aid in implementation, maintenance and enhancement of group wide insurance risk policies, rules and guidelines.
- Engage in strategic initiatives and projects such as Solvency II processes, stress testing formulation for insurance companies, IFRS 17 provisioning, RAS limits, etc.
- Analyse and formulate analysis of trends and factors impacting risk profile and risk appetite of group insurance companies to determine and suggest action plans.
- Contribute to the development and improvement of Insurance risk, Capital Planning/Solvency Models and their calibration;
- Apply analytical and modelling techniques to deliver senior management reports and forecasts;
- Assist senior members of the department in ensuring the appropriate risk controls are in place across the businesses;
- Continuously observe, challenge and recommend changes to maintain comprehensive and adequate Risk Appetite Statement and spotify emerging trends.
Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Actuarial Science, Finance/Insurance and related fields;
- 3 years of overall work experience, at least 2 years of relevant industry experience;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and strong statistics, financial mathematics knowledge;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint);
- Knowledge of data science tools such as R, Python is an advantage;
- Passage of actuarial examinations (Exam P, Exam FM) is an advantage;
- Experience working with actuarial models for pricing of insurance products, IFRS 17 provisioning standards;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Insurance Risk Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by the June 08, 2024.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
PASHA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Sığorta Riskləri üzrə mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrupun fəaliyyətinə, reputasiyasına və maliyyə sabitliyinə təsir edə biləcək riskləri müəyyənləşdirmək və qiymətləndirmək;
- Qrup miqyasında sığorta riski siyasətlərinin, qaydaları və təlimatlarının işlənib hazırlanması, həyata keçirilməsinə, saxlanmasına və təkmilləşdirilməsinə dəstək göstərmək;
- Solvency II prosesləri, sığorta şirkətləri üçün stress testinin tərtib edilməsi, IFRS 17 ehtiyatı, RAS limitləri və s. kimi strateji təşəbbüslər və layihələrdə iştirak etmək;
- Fəaliyyət planlarını müəyyən etmək və təklif etmək üçün qrup sığorta şirkətlərinin risk profilinə və risk iştahına təsir edən tendensiyaları və amilləri nəzərdən keçirmək və təhlil etmək;
- Sığorta riskinin, Kapitalın Planlaşdırılması/Ödəmə Qabiliyyəti Modellərinin və onların kalibrlənməsinin hazırlanmasında və təkmilləşdirilməsində töhfə vermək;
- Üst rəhbərliyin hesabatlarını və proqnozlarını çatdırmaq üçün analitik və modelləşdirmə üsullarından istifadə etmək;
- Müəssisələrdə müvafiq risk nəzarətinin təmin edilməsində departamentin yüksək vəzifəli üzvlərinə dəstək olmaq;
- Hərtərəfli və adekvat Risk İştahı Bəyannaməsini nəzarətdə saxlamaq və yaranan tendensiyaları müəyyən etmək üçün davamlı olaraq monitorinq etmək və dəyişikliklər tövsiyə etmək;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Aktuar elmləri, maliyyə/sığorta və əlaqəli sahələr üzrə ən azı bakalavr dərəcəsi;
- Ən azı 2 ili müvafiq sahədə olmaqla, 3 il ümumi iş təcrübəsi;
- Güclü ünsiyyət, danışıqlar aparmaq və problem həll etmək bacarığı;
- Güclü analitik təfəkkür və güclü statistika, maliyyə riyaziyyatı bilikləri;
- MS Office (Excel, PowerPoint) üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
- R, Python kimi məlumat elmi analitik alətləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- Aktuar imtahanlarından (İmtahan P, İmtahan FM) keçmək üstünlükdür;
- Sığorta məhsullarının qiymətinin hesablanması üzrə aktuar modellər, MHBS 17 ehtiyat standartları ilə iş təcrübəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Sığorta Riskləri üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 8 iyun 2024-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.