Dövlət qurumu işçilər axtarır - MAAŞ 2000-3000 MANAT - VAKANSİYALAR
"Azersun Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azərbaycan şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 3000-3500 MANAT- VAKANSİYA
"Bank Respublika" ASC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Neft şirkəti işçi axtarır - MAAŞ 1500-2500 MANAT - VAKANSİYA
"PASHA Holding" çoxsaylı işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Unicapital" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Norm Sement" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Meqa Sığorta" işçi axtarır - VAKANSİYA
Dövlət şirkəti Qarabağda çalışmaq üçün işçilər axtarır - MAAŞ 1138-1638-1710-1718 MANAT + İLDƏ 3 DƏFƏ MÜKAFAT - VAKANSİYALAR
PASHA Holding
Senior Risk Analyst
Son tarix 24 avq 2023 - [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Risk Analyst within Group Risk Management Department.
Job description:
- Enhancement of framework for effective measurement of Credit Portfolio across the Group and associated models/processes;
- Provide requirements and inputs, particularly with regard to credit risk recognition, measurement and its reporting as part of the core team for implementation of key credit risk (e.g. Credit Management framework, IFRS 9 impairment);
- Develop and enhance the Market risk and Liquidity risk management frameworks;
- Support in enhancement and development of group companies internal stress test financial models;
- Enhancement of retail provision models, SME provision models, mortgage provision model and other credit portfolio models;
- Enhancements to the Credit Measurement Framework; which include rating models (PD) and LGD/ EAD measurement as well as their timely calibration;
- Enhancement of retail provision models, SME provision models, mortgage provision model and other credit portfolio models;
- Development of risk models and tools for measurement of market risk of group banks’ trading and banking book;
- Assessment of the Bank’s Liquidity Risk Management framework, including identifying the key liquidity and funding risks to which the group companies are exposed;
- Support group companies with development of ICAAP models;
- Draw up recommendations and pro-actively advise management on preventive and corrective actions in order to prevent and mitigate financial risks;
- Train and coach involved parties, ensuring understanding, adoption, awareness, and proper implementation of policies, procedures and advise in the field;
- Serve as a resource to internal and external stakeholders in the resolution of risk management issues and queries;
- Support Group Risk Director in carrying out other responsibilities relevant to the job role;
- Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
- At least 5 years of relevant industry experience;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint);
- Knowledge of data science/analytics tools such as R, Python, or Tableau is advantage;
- FRM or CFA certification is an advantage;
- Experience working with IFRS tools such as scorecards and ratings models for business and retail loans based on Moody’s rating methodology is advantage;
How to apply:
- CV to [email protected] or fill in the application form via PASHA Holding official website;
- Put “Senior Risk Analyst” in the subject line;
- Deadline for filling in the application forms or CV submitting is August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Risklər üzrə baş analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrup daxilində və əlaqəli modellər/proseslər üzrə Kredit Portfelinin effektiv ölçülməsi üçün çərçivənin təkmilləşdirilməsi;
- Əsas kredit riskinin həyata keçirilməsi üçün əsas qrupun bir hissəsi kimi kredit riskinin tanınması, ölçülməsi və onun hesabatlılığı ilə bağlı tələblərin və məlumatların təqdim edilməsi (məsələn, Kreditlərin idarəedilməsi çərçivəsi, IFRS 9 dəyərsizləşmə);
- Bazar riski, eyni zamanda likvidlik riskinin idarə edilməsi çərçivələrinim inkişafı və təkmilləşdirilməsi;
- Qrup şirkətlərinin daxili stress testi maliyyə modellərinin təkmilləşdirilməsi və inkişafına dəstək;
- Reytinq modelləri (PD) və LGD/EAD ölçüləri, habelə onların vaxtlı-vaxtında kalibrasiyası da daxil olmaqla
Kredit Ölçmə Çərçivəsinə əsas təkmilləşdirməsinə dəstək; - Pərakəndə satış təminatı, KOBİ təminatı , ipoteka təminatı və digər kredit portfel modellərinin təkmilləşdirilməsi;
- Qrup banklarının ticarət və bank portfelinin bazar riskinin ölçülməsi üçün risk modellərinin və alətlərinin hazırlanması;
- Bankın likvidlik riskinin idarə edilməsi sisteminin qiymətləndirilməsi, o cümlədən qrupun şirkətlərinin məruz qaldığı əsas likvidlik və maliyyə risklərinin müəyyən edilməsi;
- ICAAP modellərinin hazırlanmasında qrup şirkətlərinə dəstək;
- Maliyyə risklərinin qarşısının alınması və azaldılması üçün qabaqlayıcı və düzəldici tədbirlərə dair fəal şəkildə tövsiyyələrin verilməsi;
- Siyasət və prosedurların qəbul edilməsini, məlumatlandırılmasını və düzgün tətbiq olunmasını təmin edərək əlaqədar tərəflərin təlimatlandırılması, eyni zamanda bu istiqamətdə tövsiyyələrin verilməsi;
- Əməliyyat riski, komplayans və reputasiya riski ilə bağlı məsələlərin və sorğuların həllində daxili və xarici maraqlı tərəflər üçün məlumat mərkəzi olaraq xidmətin göstərilməsi;
- Qrup üzrə Risklərin idarəedilməsi Direktoruna iş funksiyası ilə bağlı digər vəzifələri yerinə yetirməkdə dəstək;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə ən azı bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sahədə ən azı 5 il peşəkar təcrübə;
- Güclü kommunikasiya, danışıqlar aparma və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü analitik düşünmə bacarığı və statistik biliklər;
- MS Office (Excel, PowerPoint) proqramlarının yüksək səviyyədə biliyi;
- R, Python və ya Tableau kimi data elmi/analitika alətləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- FRM və ya CFA sertifikasiyasının mövcudluğu üstünlükdür;
- Moody's reytinq metodologiyasına əsaslanan biznes və pərakəndə kreditlər üçün sayı kartları və reytinq modelləri kimi IFRS alətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- PAŞA Holdinqin rəsmi veb səhifəsi vasitəsilə anket forması doldurulmalı və ya mövzu sətrində “Risklər üzrə baş analitik” qeyd olunmaqla [email protected] ünvanına CV göndərilməlidir;
- Müraciətlər 25 avqust, 2023-cü il tarixinə qədər qəbul edilir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Project coordinator
Son tarix 24 avq 2023 [email protected]
PASHA Holding invites candidates to fill the position of Project coordinator. This is a role within the Data Office Responsible for support in execution of Data Program and related projects. This includes but not limited by facilitation and coordination among the departments/divisions/functions, Effective program coordination for achieving Program targets and ensuring delivery within expectations.
Job description:
- Provide efficient project coordination services to internal and external parties, ensuring high-quality deliverables;
- Coordinate and support Functional Leaders in executing Data Programs, including planning and monitoring progress;
- Collaborate with Holding companies' responsible teams to ensure successful implementation of cross-company use cases (projects), acting as a point of contact for coordination, maintaining alignment and timely communication with key stakeholders;
- Develop and maintain high-quality processes, procedures, and standards to enable cross-company use cases in collaboration with Holding companies' data leads and other stakeholders;
- Contribute to the annual data maturity assessment project, facilitating and managing all necessary project ceremonies to ensure transparent internal and external communication;
- Facilitate discussions with stakeholders and translate those discussions into workflows, processes, standards, presentations, and requirements;
- Monitor cross-company use cases' implementation and development, report on KPIs regularly, and make necessary adjustments to achieve business goals.
- Assist in preparing and coordinating meeting agendas, reporting, and presentations for working group meetings
Experience, Competencies and Skills Required:
- Minimum bachelor’s degree in related field;
- Minimum of 3 years of work experience in relevant field;
- Availability of PMI certification (PMP), Prince 2 or the other PM certification;
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian;
- Strong communication skills (verbal and written);
- Vendor management skills;
- Knowledge of software development processes, service delivery as plus;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Project coordinator” in the subject line;
- CVs should be sent by the August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Layihə koordinatoru vakansiyasını doldurmaq üçün namizədləri dəvət edir. Bu vəzifə, Data Proqramının və əlaqədar layihələrin icrasına dəstək verməyə cavabdehdir. Buraya aşağıdakılar daxildir, lakin bunlarla məhdudlaşmır: departamentlər/bölmələr/funksiyalar arasında dəstək və koordinasiya, Proqramın hədəflərinə nail olmaq üçün proqramın effektiv koordinasiyası və tapşırıqların gözləntilər daxilində icrasını təmin etmək.
İşin təsviri:
- Daxili və kənar tərəflərə layihələrin koordinasiyası ilə əlaqədar səmərəli xidmətlər göstərmək və yüksək keyfiyyətli nəticələrin təmini;
- Data Proqramlarının icrası, o cümlədən planlaşdırma və işlərin gedişinin monitorinqi ilə əlaqədar Funksional bölmə rəhbərlərinin koordinasiyası və dəstək;
- Koordinasiya, uzlaşmanın və əsas maraqlı tərəflərlə vaxtli-vaxtında məlumat mübadiləsinin təmin edilməsi üçün əlaqə saxlanılması, şirkətlərarası istifadə ssenarilərinin (layihələrinin) müvəffəqiyyətlə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün Holdinq şirkətlərinin məsul komandaları ilə əməkdaşlıq;
- Holdinq şirkətlərinin data üzrə rəhbər işçiləri və digər maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq şəraitində şirkətlərarası istifadə ssenarilərinin həyata keçirilməsinə imkan yaratmaq üçün yüksək keyfiyyətli proseslər, prosedurlar və standartların işlənib hazırlaması və icrasının təmin edilməsi;
- Daxili və kənar tərəflərlə şəffaf məlumat mübadiləsinin təminatı üçün bütün lazımi layihə rəsmiyyətlərini təşkil və idarə etməklə, məlumatların yetkinliyinin illik qiymətləndirilməsi layihəsində iştirak;
- Maraqlı tərəflərlə müzakirələrin təmin edilməsi və həmin müzakirələrin iş sxemləri, proseslər, standartlar, təqdimatlar və tələblərə köçürülməsi;
- Şirkətlərarası istifadə ssenarilərinin həyata keçirilməsi və inkişafını nəzarətdə saxlanılması, əsas fəaliyyət göstəriciləri haqqında müntəzəm olaraq hesabatların təqdim edilməsi və biznes hədəflərinə nail olmaq üçün zəruri düzəlişlərin edilməsi;
- İşçi qrupun iclasları üçün iclas gündəlikləri, hesabatlar və təqdimatların hazırlanması və koordinasiyasına yardım;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Müvafiq sahə üzrə minimum bakalavr dərəcəsi;
- Əlaqədar sahədə ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
- PMI (PMP) sertifikasiyası, Proince 2 və ya layihələrin idarəedilməsi sahəsində digər sertifikasiyalar;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin səlis biliyi;
- Güclü ünsiyyət bacarıqları (şifahi/yazılı);
- Təchizatçıların idarə edilməsi üzrə bacarıqlar;
- Proqram təminatının hazırlanması prosesləri, xidmətlərin göstərilməsi barədə biliklər üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Layihə koordinatoru” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 25 avqust, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Business Group Analyst (NW)
Son tarix 24 avq 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Analyst (New Wave).
Job description:
Presentation:
- Prepare materials for senior leadership (periodic/ad hoc);
- Prepare materials for SteerCo & ExCo (presentation & talking points);
- Participate & minute meetings with partner organizations.
Research & Finance:
- Financial analysis including financial modeling, sensitivity, and scenario analysis;
- Identify insights by analyzing performance updates, research papers, and presentations;
- Screening list of startup ideas and support evaluation of each idea for strategic fit.
Strategy:
- Managing relations with assets, streams, and/or external startups;
- Provide analytical support to strategic planning and monitoring process;
- Conduct periodic stream-specific research and communicate a summary of findings.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Demonstrated aptitude for data & analytics, e-commerce, or innovation;
- Exceptional analytical, financial modeling and quantitative problem-solving skills;
- Proven record of leadership in a work setting and/or through extracurricular activities;
- Ability to communicate analytical findings in a cohesive story both verbally and in writing;
- Ability to work collaboratively in a team environment;
- Ability to work effectively with people at all levels in an organization.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “Business Group Analyst”
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində Analitik (Yeni dalğa) vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
Biznes Qrupu daxilində Analitik vəzifəsinə tələblər:
Təqdimat:
- Rəhbərlik üçün materialların hazırlanması (dövrü/növbədənkənar);
- Müşahidə komitəsi və icraedici komitə üçün materialların hazırlanması (təqdimat və müzakirə mövzuları);
- Tərəfdaş şirkətlərlə görüşlərdə iştirak və qeydlərin aparılması.
Araşdırma və Maliyyə:
- Maliyyə modelləşdirməsi, həssaslıq və ssenari təhlili daxil olmaqla maliyyə təhlili;
- Performans yeniləmələri, tədqiqat sənədləri və təqdimatların təhlili yolu ilə anlayışların müəyyənləşdirilməsi;
- Startap ideyalarının ilkin seçim siyahısı və hər bir fikrin strateji baxımdan qiymətləndirməsi üçün dəstək.
Strategiya:
- Aktivlər və/və ya xarici startaplar ilə əlaqələrin idarə edilməsi;
- Strateji planlaşdırma və monitorinq prosesinə analitik dəstəyin göstərilməsi;
- Dövrü olaraq xüsusi istiqamət yönümlü araşdırmaların aparılması və nəticələrin xülasəsi haqqında mlumatlandırma.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Data və analitika, e-ticarət və ya innovasiya sahəsində qabiliyyət;
- Yüksək analitik, maliyyə modelləşdirmə və riyazi problemləri həll etmə bacarıqları;
- İşdə və/və ya işdənkənar fəaliyyətlərdə liderlik təcrübəsinin nümayiş etdirilməsi.;
- Analitik aşkarlamaları əlaqəli olaraq həm şifahi, həm də yazılı şəkildə təqdim etmək bacarığı;
- Komanda şəklində əməkdaşlıq mühitində işləmə bacarığı;
- Təşkilatın bütün səviyyələrində insanlarla səmərəli işləmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 25 avqust, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Business Group Associate (NW)
Son tarix 24 avq 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Associate within Financial Business Group (New Wave).
Job description:
- Analyze and understand complex information by making connections among business strategy, financials, and market dynamics (incl. best practices);
- Support/perform financial due diligence to gain a better understanding of current financial situation and assess prospects of portfolio companies;
- Support/conduct economic and/or operational feasibility analysis studies as per approved strategic plan for ecosystem expansion opportunities;
- Identify and validate KPIs (key performance indicators) to accurately measure performance of portfolio companies against achieving their mission and strategic priorities;
- Administer strategic and annual performance management process of portfolio companies, incl. objective/target setting, tracking and evaluation;
- Support internal and cross functional projects (or use cases);
- Maintain communication and relations with key stakeholders across portfolio companies, functions, streams and external parties;
- Facilitate business and organizational alignment among portfolio companies, functions and streams by cooperating with key contact persons;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master degree in Finance, Strategy or Business Management fields;
- 4 years of professional experience in financial services, digital businesses, e-commerce, fintech, consumer products/retail, private equity, venture capital areas;
- Strong analytical and problem solving skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Experience with analytical (e.g. Excel, Alteryx, DataIKU) and visualization (Tableau, Power BI) tools is an advantage;
- CFA, FMVA certification;
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Business Group Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis (Yeni dalğa) vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Biznes strategiyası, maliyyə və bazar dinamikası (o cümlədən ən yaxşı təcrübələr daxil olmaqla) arasında əlaqə yaratmaqla mürəkkəb məlumatların anlayışı və təhlili;
- Mövcud maliyyə vəziyyətini daha yaxşı başa düşmək və portfel şirkətlərinin perspektivlərini qiymətləndirmək üçün maliyyə araşdırmasının keçirilməsi / dəstək verilməsi;
- Ekosistemin genişləndirilməsi imkanları üçün təsdiq edilmiş strateji plana uyğun olaraq iqtisadi və/və ya əməliyyat əsaslandırmaları təhlili tədqiqatlarının dəstəklənməsi/həyata keçirilməsi;
- Portfel şirkətlərinin fəaliyyətlərini missiya və strateji prioritetlərinə nail olmaq baxımından dəqiq ölçmək üçün ƏFQ-lərini (Əsas Fəaliyyət Göstəriciləri) müəyyən edilməsi və təsdiqi;
- Məqsəd/hədəfin müəyyən edilməsi, izlənilməsi və qiymətləndirilməsi də daxil olmaqla portfel şirkətlərinin strateji və illik fəaliyyətlərinin idarə edilməsi prosesinin idarə edilməsi;
- Daxili və şirkətlərarası layihələrə (use case də daxil olmaqla) dəstək göstərilməsi;
- Portfel şirkətləri, funksiyalar, istiqamətlər və xarici tərəflər üzrə əsas maraqlı tərəflər ilə ünsiyyət və əlaqələrin idarə edlməsi;
- Əsas əlaqədar adamlar ilə əməkdaşlıq edərək portfel şirkətləri, funksiyalar və istiqamətlər arasında biznes və təşkilati uyğunlaşmanın uzlaşdırılması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə, Strategiya və ya Biznesin idarəedilməsi sahəsində bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Maliyyə xidmətləri, rəqəmsal biznes, e-ticarət, fintech, istehlak məhsulları/pərakəndə satış, özəl kapital, vençur kapitalı sahələrində 4 illik peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Analitik (məs. Excel, Alteryx, DataIKU) və vizuallaşdırma alətləri (məs.Tableau, Power BI) ilə təcrübə üstünlükdür;
- CFA, FMVA üzrə sertifikasiya;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 25 avqust, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Business Group Governance Associate
Son tarix 24 avq 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Governance associate.
Job description:
- Plan, organize, and support meetings of the ecosystem boards and committees, take minutes, and ensure the accuracy of meeting records. Act as a point of contact for Strategic Assets CEOs seeking information on these meetings and processes;
- Maintain accurate and up-to-date records of the company's governance activities and decisions, and provide status reports to Ecosystem Executive Committee;
- Ensure that actions agreed during the meetings (Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms) are assigned to the responsible Strategic Asset persons and followed up to completion, tracking progress and reporting on status as needed;
- Communication: Facilitate communication among the executives (Strategic Assets CEO and CXO) and other responsible persons, ensuring the dissemination of relevant information and alignment of required actions agreed during the Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms;
- Co-develop performance management-related policies with performance associates and procedures in accordance to new governance, ensure alignment with the company's objectives;
- Tracking and monitoring the status of overarching and Strategic Assets specific use cases and reporting to Ecosystem Executive Committee and other governance-related discussion platforms;
- Support to building up the governance processes, making recommendations for changes as needed to enhance effectiveness and efficiency;
- Take PMO role for the management and delivery of the projects such as coordination, tracking, support, and status update;
Experience, Competencies and Skills Required:
- A bachelor's degree in business administration, management, law, or a related field;
- 5 years of professional experience in related areas;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages and knowledge of Turkish is an advantage;
- Excellent knowledge of MS Office and project management-related software (MS Project, JIRA etc.);
- Availability of the PMP or PMI or IPMA (level B or at least C) certifications;
- Strong business analysis and analytical skills;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Governance associate” in the subject line;
- CVs should be sent by August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində Korporativ idareetmə üzrə koordinator vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Ekosistem heyəti və komitələrinin görüşlərinin planlaşdırılması, təşkil edilməsi və onların keçirilməsinə dəstək , görüşün protokolunun tərtibi və görüşə dair qeydlərin dəqiqliyinin təmin edilməsi. Bu görüşlər və proseslər barədə Strateji aktivlərin Baş icraçı direktorlarının əlaqə saxladığı şəxs qismində fəaliyyət;
- Şirkətin idarəçilik fəaliyyətlərinə və qərarlarına dair dəqiq qeydlər aparılması, onların yenilənməsi və Ekosistemin İcraedici Komitəsinə statusa dair hesabatların təqdim edilməsi;
- Görüşlər (Ekosistemin İcraedici Komitəsi və idarəçilik ilə əlaqədar digər müzakirə platformaları) ərzində razılaşdırılmış tədbirlərin Strateji Aktivlərin məsul şəxslərinə həvalə olunmasını və tamamlanmaya qədər nəzarətdə saxlanmasını, gedişatının izlənməsini və lazım gəldikdə, statusu barədə hesabat verilməsini təmin edilməsi;
- Ekosistemin İcraedici Komitəsinin görüşləri və idarəçilik ilə əlaqədar digər müzakirə platformaları ərzində razılaşdırılmış müvafiq məlumatların bölüşdürülməsini və tələb olunan tədbirlərin uyğunlaşdırılmasını təmin edərək rəhbər şəxslər (Strateji Aktivlərin baş icraçı direktoru və digər Baş inzibatçılar) və digər məsul şəxslər arasında kommunikasiyanın təmin edilməsi;
- Fəaliyyət göstəriciləri üzrə mütəxəssislər ilə birlikdə fəaliyyət göstəricilərinin idarə olunması ilə əlaqədar siyasətlərin və yeni idarəçiliyə uyğun olaraq, prosedurların işlənib hazırlanması, onların şirkətin məqsədlərinə uyğunlaşdırılmasını təmin ediilməsi;
- Ümumi xarakterli və Strateji Aktivlər üçün səciyyəvi istifadə hallarının statusunu və Ekosistemin İcraedici Komitəsinə və idarəçilik ilə əlaqədar digər müzakirə platformalarına hesabat verilməsini nəzarətdə saxlanılması və monitorinqinin aparılması;
- İdarəçilik proseslərinin yaradılmasına dəstək göstərilməsi, effektivliyin və səmərəliliyin artırması üçün ehtiyac yarandığı hallarda, dəyişikliklərə dair tövsiyələrin verilməsi;.
- Layihələrin idarə edilməsində və icrasında Layihənin idarə olunması üzrə məsul şəxsin layihənin əlaqələndirilməsi, nəzarətdə saxlanması, icrasına dəstək verilməsi və statusu barədə məlumatın yenilənməsi kimi vəzifələrin icrası;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Biznesin idarəedilməsi, menecment, hüquq və ya əlaqədar sahədə bakalavr dərəcəsi;
- Uyğun sahə üzrə 5 il peşəkar təcrübə;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilikş Türk dilinin biliyi üstünlükdür;
- MS Office və layihənin idarə olunması ilə əlaqədar proqram təminatının (MS Project, JIRA və s.) mükəmməl biliyi;
- PMP, PMI və ya IPMA (səviyyə B və ya ən azı C) sertifikasıyalarının mövcudluğu;
- Güclü analitik bacarıqlar və biznes analizi qabiliyyəti üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Korporativ idarəetmə üzrə koordinator” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 25 avqust, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
HR and Admin Manager
Son tarix 24 avq 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of HR and Admin Manager
Job description:
- Revision and keeping up to date all HR policies and procedures in accordance with new trends and requirements;
- Supervising the talent acquisition across the Company;
- Coordination of Talent management across the Corporate Center;
- Planning and coordination of new employees’ orientation and onboarding;
- Supervision of performance review process;
- Supervision of the compensation and benefits plan;
- Management of resolution and investigation of employee relations issues;
- Providing inputs and further coordination of HR operations budget;
- Conduction of stay and exit interviews;
- Supervision of all administrative issues across the company;
- Coordination of corporate events such as Teambuilding, networking and other;
- Supervision of the Group Loyalty program.
Experience, Competencies and Skills Required:
- 6+ years of experience in function;
- Strong interpersonal skills, ability to influence a diverse group of stakeholders;
- Strong problem solving, active listening skills, organizational and time management skills;
- The ability to manage multi-task effectively and interact in the organization;
- Availability of related certificates is beneficial;
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian;
- Working knowledge of MS Office;
- Clear, concise communications;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “HR and Admin Manager” in the subject line;
- CVs should be sent by the August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq “İR və İnzibati işlər üzrə menecer” vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- İnsan Resursları siyasət və prosedurların müasir trendlər və tələblərə uyğun olaraq nəzərdən keçirilməsi və yenilənməsi;
- Şirkət üzrə istedadların cəlb edilməsinə nəzarət;
- Korporativ mərkəzdə istedadların idarəedilməsinin koordinasiyası;
- Yeni qoşulan əməkdaşlar üçün adaptasiya və onbordinq prosesinin planlanması və koordinasiyası;
- Fəaliyyətin idarəedilməsi prosesinə nəzarət;
- Kompensasiya və müavinətlər planına nəzarət;
- İşçilər ilə münasibətlərlə bağlı məsələlərin həlli və araşdırılmasına rəhbərlik;
- İR əməliyyatları büdcəsinin planlanmasına dəstək və koordinasiyası;
- İşdən çıxma və işdə qalma müsahibələrinin keçirilməsi;
- Şirkət daxilində bütün inzibati işlərin icrasına nəzarət;
- Teambuilding, networking və digər korporativ tədbirlərin koordinasiyası;
- Qrup üzrə Loyallıq proqramına nəzarət;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Müvafiq sahədə 6+ il peşəkar təcrübə;
- Güclü ünsiyyət bacarığı, müxtəlif tərəflər qrupuna təsir etmək bacarığı;
- Güclü problem həll etmə, aktiv dinləmə bacarıqları, təşkilati və vaxt idarə etmə bacarıqları;
- Bir neçə tapşırığı eyni zamanda effektiv idarə etmək və təşkilatdakı digər əməkdaşlarla qarşılıqlı əlaqə qurma bacarığı;
- Müvafiq sertifikatların mövcudluğu üstünlükdür;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərində səlis danışmaq bacarığı;
- MS Suite proqramında iş təcrübəsi;
- Şəffaf yığcam məlumatlandırma;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İR və İnzibati işlər üzrə menecer” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 25 avqust, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Information Security Specialist
Son tarix 24 avq 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Information Security Specialist within Group Risk Management Department.
Job description:
- Ensuring the confidentiality, integrity, and availability of Corporate Center sensitive information;
- Contribute to building digital resilience and ensure business continuity in the face of cyber threats and disruptions;
- Implement controls that protect the information systems and data from unauthorized access, information leakage;
- Conducting regular information security assessments and threat modeling exercises to identify potential security risks and recommend remediation measures;
- Maintaining incident response plans and procedures to ensure a timely and effective response to security incidents, data breaches, and cyber-attacks;
- Contribute to the development and maintaining information security policies, procedures, guidelines, and requirements for projects, products and services;
- Providing and maintaining an enterprise Information Security awareness program
- Information Security reporting, KPI monitoring for Corporate Center on a regular basis and upon request;
- Providing technical guidance and support to business units and project teams to ensure that security requirements and controls are integrated into digital transformation initiatives and new technology deployments;
- Work closely with the IT team, external service providers, and consultants to provide necessary security controls;
- Understanding and communicating legal and regulatory requirements on Information Security and IT;
- May serve as a resource to others in the resolution of complex security and IT problems and issues;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Relevant academic qualifications, a university degree in Information Security, Informatics, Computer Science, and Management of Information Systems;
- Minimum 3 years of professional work experience in information security and IT;
- Good Understanding of OSs, Microsoft AD, Networking, Firewalls, Cloud Security, Data Privacy, Virtualization, and Security Controls. DLP, MDM solutions knowledge is an advantage;
- Understanding of Information Security standards and regulations such as ISO 27k family, NIST CSF, COBIT, PCI DSS and etc.;
- Understanding of concepts related to information systems, including security and control risks such as logical and physical access security, change management, information security and privacy, business recovery practices and network technology;
- CompTIA Security+ or other relevant security certification or vendor-specific security certification is an advantage
- Financial Industry knowledge is an advantage;
- Confident written and verbal communication skills along with the ability to present technical information to both technical and non-technical audiences.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Information Security Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by August 25, 2023;
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Korporativ Mərkəzə aid məxfi informasiyanın məxfiliyi, bütövlüyü və əlçatanlığını təmin etmək;
- Kiber təhdidlər və pozuntular qarşısında rəqəmsal dayanıqlığın artırılmasını və biznesin davamlılığını təmin etmək;
- İnformasiya sistemlərini və məlumatları icazəsiz girişdən, informasiya sızmasından qoruyan nəzarət vasitələri tətbiq etmək;
- Potensial təhlükəsizlik risklərini müəyyən etmək və onların aradan qaldırılması üçün tövsiyələr vermək üçün informasiya təhlükəsizliyini mütəmadi olaraq qiymətləndirmək və təhdidlərin modelləşdirilməsi üzrə təlim-məşqlər keçirmək;
- Təhlükəsizlik insidentlərinə, məlumatların sızması hallarına və kiberhücumlara qarşı vaxtında və effektiv cavab tədbirləri həyata keçirmək üçün insidentlərə qarşı cavab tədbirləri planlarını və prosedurlarını təmin etmək;
- Layihələr, məhsullar və xidmətlər ilə əlaqədar informasiya təhlükəsizliyi siyasətləri, prosedurları, təlimatları və tələblərinin hazırlanması və təmin edilməsində iştirak etmək;
- Müəssisənin informasiya təhlükəsizliyi barədə məlumatlılığın artırılması proqramını təmin etmək və dəstəkləmək;
- Mütəmadi olaraq və sorğu əsasında İnformasiya təhlükəsizliyi barədə hesabatlar təqdim etmək, Korporativ Mərkəz üzrə əsas fəaliyyət göstəricilərinin monitorinqini aparmaq;
- Təhlükəsizlik tələblərinin və nəzarət vasitələrinin rəqəmsal transformasiya təşəbbüslərinə və yeni texnologiyaların tətbiqinə inteqrasiyasını təmin etmək üçün biznes bölümlərinə və layihə qruplarına texniki məsləhətlər və dəstək vermək;
- Təhlükəsizliklə əlaqədar lazımi nəzarət vasitələrini/tədbirlərini təmin etmək üçün İT komandası, kənar xidmət təminatçıları və məsləhətçilər ilə sıx əməkdaşlıq etmək;
- İnformasiya təhlükəsizliyi və İT sahəsində hüquqi və normativ tələbləri anlamaq və müvafiq qaydada çatdırılmasını təmin etmək;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İnformasiya təhlükəsizliyi, İnformatika, Kompüter elmləri, İnformasiya sistemlərinin idarə edilməsi üzrə müvafiq akademik ixtisas, ali təhsil;
- İnformasiya təhlükəsizliyi və İT sahəsində ən azı 3 il peşəkar iş təcrübəsi;
- Əməliyyat sistemləri, Microsoft AD, şəbəkələr, şəbəkə mühafizəsi sistemləri, bulud təhlükəsizliyi, məlumatların məxfiliyi, virtuallaşdırma, təhlükəsizliyə nəzarət vasitələri haqqında münasib anlayışın olması. DLP, MDM həlləri üzrə biliklərin olması əlavə üstünlük sayılır;
- ISO 27k seriyası, NIST CSF, COBIT, PCI DSS və s. kimi informasiya təhlükəsizliyi standartları və qaydaları haqqında anlayışın olması;
- İnformasiya sistemləri ilə əlaqədar konsepsiyalar, o cümlədən məntiqi və fiziki giriş təhlükəsizliyi, dəyişikliklərin idarə edilməsi, informasiya təhlükəsizliyi və məxfilik, biznesin bərpası metodları və şəbəkə texnologiyaları kimi təhlükəsizlik və nəzarət riskləri haqqında anlayışın olması;
- CompTia Security+ və ya digər müvafiq təhlükəsizlik sertifikatı və ya konkret tədarükçünün təhlükəsizlik sertifikatının olması əlavə üstünlük sayılır;
- Maliyyə sektoru haqqında biliklərin olması əlavə üstünlük sayılır;
- Əminliklə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, həmçinin texniki informasiyanı həm texniki, həm də qeyri-texniki auditoriyaya təqdim etmək bacarığı
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İnformasiya Təhlükəsizliyi üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 25 avqust, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən gec müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Senior Risk Analyst
Son tarix 24 avq 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Risk Analyst within Group Risk Management Department.
Job description:
- Enhancement of framework for effective measurement of Credit Portfolio across the Group and associated models/processes;
- Provide requirements and inputs, particularly with regard to credit risk recognition, measurement and its reporting as part of the core team for implementation of key credit risk (e.g. Credit Management framework, IFRS 9 impairment);
- Develop and enhance the Market risk and Liquidity risk management frameworks;
- Support in enhancement and development of group companies internal stress test financial models;
- Enhancement of retail provision models, SME provision models, mortgage provision model and other credit portfolio models;
- Enhancements to the Credit Measurement Framework; which include rating models (PD) and LGD/ EAD measurement as well as their timely calibration;
- Enhancement of retail provision models, SME provision models, mortgage provision model and other credit portfolio models;
- Development of risk models and tools for measurement of market risk of group banks’ trading and banking book;
- Assessment of the Bank’s Liquidity Risk Management framework, including identifying the key liquidity and funding risks to which the group companies are exposed;
- Support group companies with development of ICAAP models;
- Draw up recommendations and pro-actively advise management on preventive and corrective actions in order to prevent and mitigate financial risks;
- Train and coach involved parties, ensuring understanding, adoption, awareness, and proper implementation of policies, procedures and advise in the field;
- Serve as a resource to internal and external stakeholders in the resolution of risk management issues and queries;
- Support Group Risk Director in carrying out other responsibilities relevant to the job role;
- Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
- At least 5 years of relevant industry experience;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
- Advanced knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint);
- Knowledge of data science/analytics tools such as R, Python, or Tableau is advantage;
- FRM or CFA certification is an advantage;
- Experience working with IFRS tools such as scorecards and ratings models for business and retail loans based on Moody’s rating methodology is advantage;
How to apply:
- CV to [email protected] or fill in the application form via PASHA Holding official website;
- Put “Senior Risk Analyst” in the subject line;
- Deadline for filling in the application forms or CV submitting is August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Risklər üzrə baş analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrup daxilində və əlaqəli modellər/proseslər üzrə Kredit Portfelinin effektiv ölçülməsi üçün çərçivənin təkmilləşdirilməsi;
- Əsas kredit riskinin həyata keçirilməsi üçün əsas qrupun bir hissəsi kimi kredit riskinin tanınması, ölçülməsi və onun hesabatlılığı ilə bağlı tələblərin və məlumatların təqdim edilməsi (məsələn, Kreditlərin idarəedilməsi çərçivəsi, IFRS 9 dəyərsizləşmə);
- Bazar riski, eyni zamanda likvidlik riskinin idarə edilməsi çərçivələrinim inkişafı və təkmilləşdirilməsi;
- Qrup şirkətlərinin daxili stress testi maliyyə modellərinin təkmilləşdirilməsi və inkişafına dəstək;
- Reytinq modelləri (PD) və LGD/EAD ölçüləri, habelə onların vaxtlı-vaxtında kalibrasiyası da daxil olmaqla
Kredit Ölçmə Çərçivəsinə əsas təkmilləşdirməsinə dəstək; - Pərakəndə satış təminatı, KOBİ təminatı , ipoteka təminatı və digər kredit portfel modellərinin təkmilləşdirilməsi;
- Qrup banklarının ticarət və bank portfelinin bazar riskinin ölçülməsi üçün risk modellərinin və alətlərinin hazırlanması;
- Bankın likvidlik riskinin idarə edilməsi sisteminin qiymətləndirilməsi, o cümlədən qrupun şirkətlərinin məruz qaldığı əsas likvidlik və maliyyə risklərinin müəyyən edilməsi;
- ICAAP modellərinin hazırlanmasında qrup şirkətlərinə dəstək;
- Maliyyə risklərinin qarşısının alınması və azaldılması üçün qabaqlayıcı və düzəldici tədbirlərə dair fəal şəkildə tövsiyyələrin verilməsi;
- Siyasət və prosedurların qəbul edilməsini, məlumatlandırılmasını və düzgün tətbiq olunmasını təmin edərək əlaqədar tərəflərin təlimatlandırılması, eyni zamanda bu istiqamətdə tövsiyyələrin verilməsi;
- Əməliyyat riski, komplayans və reputasiya riski ilə bağlı məsələlərin və sorğuların həllində daxili və xarici maraqlı tərəflər üçün məlumat mərkəzi olaraq xidmətin göstərilməsi;
- Qrup üzrə Risklərin idarəedilməsi Direktoruna iş funksiyası ilə bağlı digər vəzifələri yerinə yetirməkdə dəstək;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/Bankçılıq və ya əlaqəli sahələrdə ən azı bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sahədə ən azı 5 il peşəkar təcrübə;
- Güclü kommunikasiya, danışıqlar aparma və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü analitik düşünmə bacarığı və statistik biliklər;
- MS Office (Excel, PowerPoint) proqramlarının yüksək səviyyədə biliyi;
- R, Python və ya Tableau kimi data elmi/analitika alətləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- FRM və ya CFA sertifikasiyasının mövcudluğu üstünlükdür;
- Moody's reytinq metodologiyasına əsaslanan biznes və pərakəndə kreditlər üçün sayı kartları və reytinq modelləri kimi IFRS alətləri ilə iş təcrübəsi üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- PAŞA Holdinqin rəsmi veb səhifəsi vasitəsilə anket forması doldurulmalı və ya mövzu sətrində “Risklər üzrə baş analitik” qeyd olunmaqla [email protected] ünvanına CV göndərilməlidir;
- Müraciətlər 25 avqust, 2023-cü il tarixinə qədər qəbul edilir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Senior Data Analyst (NW)
Son tarix 24 avq 2023 [email protected]
PAŞA Holdinq Biznes Qrupu tərkibində Baş data analitiki vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri (Öhdəliklər):
- Portfel şirkətlərinin performansının idarə olunması müzakirələrinə rəhbərlik edilməsi;
- Böyük mülkiyyət və ictimai məlumat mənbələrindən istifadə edərək strateji biznes şaquliləri üzrə analitik istifadə hallarının (məsələn, bazarın ölçülməsi) layihələndirilməsi və icrası;
- Strukturlaşdırılmamış biznes problemlərinin kəmiyyət və keyfiyyət problemlərinə çevrilməsi (yəni, fərziyyələr formalaşdırmaq və onları yoxlamaq bacarığı);
- Biznes müzakirələri aparmaq (məsələn, hədəfləmə və seqmentləşdirmə strategiyaları) üçün müştəri davranışı haqqında məlumatların əldə edilməsi və nəticələrin biznes tərəfdaşlarına və yüksək səviyyəli liderlərə aydın şəkildə çatdırılması;
- Məlumat nümunələrinin və tendensiyaların müəyyən edilməsi və biznesin planlaşdırılmasında, prosesin təkmilləşdirilməsində, həllin qiymətləndirilməsində biznes qərar qəbuletmə qabiliyyətini artırmaq üçün anlayışların təmin edilməsi;
- İstifadə hallarınının həyata keçirilməsi üçün müvafiq daxili və xarici biznes funksiyaları (məs. məhsul, marketinq, əməliyyatlar və analitik qruplar) ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
- İstifadə nümunəsinin həyata keçirilməsinin bir hissəsi kimi daxili və xarici məlumat analitiklərinə təlimatların verilməsi.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi daxil olmaqla 8 il ümumi iş təcrübəsi;
- STEM üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi (statistika, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat);
- Mükəmməl azərbaycan, ingilis və rus dili bilikləri;
- Verilənlərin analitikası, verilənlər bazaları, statistik modelləşdirmə, proqnozlaşdırıcı analitika, yanında satın alma modeli, maşın öyrənməsi və ya məlumat elmi ilə bağlı iş təcrübəsi;
- Böyük verilənlərin inkişaf etdirilməsi təcrübəsi və Python (və ya oxşar dillər) və əlaqəli analitika kitabxanaları üzrə praktiki biliklər;
- Əla vizuallaşdırma bacarıqları (Tableau, Power BI və ya digərləri);
- Analitik alətlər ilə təcrübə (DataIKU, Alteryx və ya digərləri).
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Baş data analitiki (NW)” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 25 avqust, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Data Analyst within the Business Group.
Job description (Accountabilities):
- Guide performance management discussions of portfolio companies;
- Designing and executing analytical use cases (e.g. market sizing) across strategic business verticals using large proprietary and public data sources;
- Translating unstructured business challenges into quantitative and qualitative problems (i.e. ability to formulate hypotheses and test them);
- Extracting customer behavioral insights to drive business discussions (e.g. targeting and segmentation strategies), and clearly communicating findings to business partners and senior leaders;
- Identifying data patterns & trends, and providing insights to enhance business decision making capability in business planning, process improvement, solution assessment;
- Working closely with relevant internal and external business functions (e.g. product, marketing, operations and analytics teams) to execute use cases;
- Providing guidance to internal and external data analysts as part of use case implementation.
Knowledge, experience and skills required:
- 8 years of total work experience, including 2 years industry specific work experience;
- Undergraduate or Graduate degree in STEM (statistics, technology, engineering and math);
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Experience relating to data analytics, data mining, statistical modeling, predictive analytics, next to buy model, machine learning or data science related work;
- Proficiency in Big Data development experience and hands-on knowledge of Python (or similar languages) and related analytics libraries;
- Excellent visualization skills (Tableau, Power BI or others);
- Experience with analytical tools (DataIKU, Alteryx or others).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Senior Data Analyst (NW)” in the subject line;
- CVs should be sent by August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Innovation Analyst
Son tarix 24 avq 2023 Müraciət et
PASHA Holding, a leading conglomerate with diverse business interests, is seeking a highly skilled and motivated individual to join our Innovations Stream team as an Analyst. As an Analyst, you will play a crucial role in supporting our market analyses, trend discovery, venture due diligence, and innovation intelligence reporting initiatives. You will be responsible for providing valuable insights and recommendations to drive strategic decision-making and enhance our innovation capabilities.
Job description:
Market Analyses and Trend Discovery:
- Conduct comprehensive market research to identify emerging trends, opportunities, and potential risks.
- Collect and analyze data from various sources, including market reports, industry publications, and customer surveys.
- Identify key market segments, assess market potential, and evaluate competitive landscape.
- Monitor market trends, competitor activities, and regulatory changes to identify potential business opportunities or risks.
- Stay up to date with the latest trends, innovations, and technological advancements relevant to our business domains.
- Identify and analyze emerging trends that have the potential to disrupt or reshape our industries.
- Collaborate with cross-functional teams to assess the feasibility and potential implications of adopting new trends and technologies.
Business Analyses and Venture Due Diligence:
- Collaborate with internal stakeholders to identify business challenges and opportunities.
- Support team in performing detailed analysis of business processes, systems, and workflows to identify areas for improvement and optimization.
- Support team in analyzing key performance indicators (KPIs) and metrics to measure business performance and identify areas for growth.
- Support team in analyzing in conducting thorough due diligence on potential business partners, venture investment opportunities, and acquisition targets.
- Gather and analyze financial statements, market positioning, and other relevant information to assess the strategic fit and financial viability.
- Support team in preparation of venture due diligence reports with insights and recommendations to support decision-making processes.
Innovation Intelligence and Reporting:
- Collect, analyze, and synthesize data from various sources to generate regular reports on innovation trends, market opportunities, and competitive intelligence.
- Prepare concise and informative reports, presentations, and visualizations to communicate findings and recommendations to stakeholders.
- Collaborate with internal teams to identify potential innovation initiatives and develop actionable strategies based on intelligence gathered.
Knowledge, experience and skills required:
- Bachelor’s or master’s degree in business, finance, economics, or a related field.
- Proven experience in market research, trend analysis, due diligence, or related roles.
- Prior experience in investments, business analytics, and strategy.
- Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and interpret large datasets.
- Proficiency in using market research tools, databases, and analytical software.
- Excellent written and verbal communication skills with the ability to present complex information in a clear and concise manner.
- Detail-oriented mindset with the ability to prioritize tasks and manage multiple projects simultaneously.
- Strong problem-solving abilities and critical thinking skills.
- Collaborative and team-oriented approach with the ability to work effectively in cross-functional teams.
- Language proficiency: Azerbaijani, English, Russian – full working proficiency. Turkish is a plus.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- Application form to be filled via PASHA Holding official website or CV to be sent to [email protected] with “Market and Ventures Analyst (Innovation Stream)” in the subject line
- Applications /CVs should be sent by the August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Çoxşaxəli biznes maraqlarına malik aparıcı konqlomerat olan PAŞA Holdinq, İnnovasiyalar İstiqaməti komandamıza Analitik kimi qoşulmaq üçün yüksək kvalifikasiyalı və məqsədyönlü şəxs axtarır. Bir analitik olaraq, siz bazarların təhlil edilməsi, tendensiyaların müəyyən edilməsi, müəssisələrin kompleks yoxlanması və innovasiyalar barədə hesabatların təqdim edilməsinə dair təşəbbüslərimizin dəstəklənməsi ilə əlaqədar mühüm rol oynayacaqsınız. Siz strateji qərarlar qəbul etmək və innovativ imkanlarımızı artırmaq üçün dəyərli məlumat və tövsiyələrin verilməsinə görə cavabdeh olacaqsınız.
İşin təsviri:
Bazarların təhlil edilməsi və tendensiyaların müəyyən edilməsi:
- Yeni tendensiyaları, imkanları və potensial riskləri müəyyən etmək üçün hərtərəfli bazar araşdırması aparmaq.
- Bazar hesabatları, sənaye nəşrləri və müştəri sorğuları daxil olmaqla müxtəlif mənbələrdən məlumatlar toplamaq və təhlil etmək.
- Əsas bazar seqmentlərini müəyyən etmək, bazar potensialını və rəqabət mühitini qiymətləndirmək.
- Potensial biznes imkanlarını və ya riskləri müəyyən etmək üçün bazar tendensiyalarını, rəqiblərin fəaliyyətini və normativ dəyişiklikləri izləmək.
- Fəaliyyət sahələrimizə aid olan ən son tendensiyalar, innovasiyalar və texnoloji nailiyyətlərdən xəbərdar olmaq.
- Fəaliyyət göstərdiyimiz sənaye sahələrinin ahəngini pozmaq və ya yenidən formalaşdırmaq potensialı olan yeni tendensiyaları müəyyən və təhlil etmək.
- Yeni tendensiya və texnologiyaların tətbiqinin mümkünlüyünü və potensial nəticələrini qiymətləndirmək üçün müxtəlif funksiyaların təmsil olunduğu komandalarla əməkdaşlıq etmək.
Biznes təhlili və müəssisələrin kompleks yoxlanması:
- Biznes problemləri və imkanlarını müəyyən etmək üçün daxili maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq etmək.
- Təkmilləşdirmə və optimallaşdırma sahələrini müəyyən etmək üçün biznes proseslərinin, sistemlərin və iş proseslərinin ətraflı təhlilinin aparılmasında komandaya dəstək vermək.
- Biznes effektivliyini ölçmək və inkişaf sahələrini müəyyən etmək üçün əsas fəaliyyət göstəricilərinin (ƏFG) və nəzarət göstəricilərinin təhlil edilməsində komandaya dəstək vermək.
- Potensial biznes tərəfdaşları, müəssisələrə investisiya imkanları və satınalma hədəflərinin təhlil edilməsi və kompleks yoxlanmasının aparılmasında komandaya dəstək vermək.
- Strateji uyğunluğu və maliyyə dayanıqlığını qiymətləndirmək üçün maliyyə hesabatlarını, bazar mövqeyi barədə məlumatları və digər müvafiq informasiyanı toplamaq və təhlil etmək.
- Qərar qəbuletmə proseslərinə dəstək vermək üçün analitik məlumat və tövsiyələr təqdim etməklə müəssisələrin kompleks yoxlanmasına dair hesabatlarının hazırlanmasında komandaya dəstək vermək.
İnnovasiya kəşfiyyatı və hesabatlılıq:
- İnnovasiya tendensiyaları, bazar imkanları və rəqiblərin fəaliyyətinin təhlili haqqında müntəzəm hesabatlar tərtib etmək üçün müxtəlif mənbələrdən məlumatları toplamaq, təhlil və sintez etmək.
- Əldə edilmiş nəticələri və tövsiyələri maraqlı tərəflərə çatdırmaq üçün qısa və dolğun hesabatlar, təqdimatlar və vizualizasiyalar hazırlamaq.
- Potensial innovasiya təşəbbüslərini müəyyən etmək və toplanmış məlumatlara əsaslanaraq həyata keçirilə bilən strategiyalar hazırlamaq üçün daxili komandalarla əməkdaşlıq etmək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Biznes, maliyyə, iqtisadiyyat və ya əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi.
- Bazar araşdırması, tendensiyaların təhlil edilməsi, kompleks yoxlama və ya əlaqəli rollarda sübut edilmiş təcrübə.
- İnvestisiyalar, biznes analitika və strategiya sahəsində əvvəlki təcrübənin olması.
- Güclü analitik bacarıqlar, habelə böyük məlumat toplularını toplamaq, təşkil, təhlil və şərh etmək bacarığı.
- Bazar araşdırması alətləri, məlumat bazası və analitik proqram təminatından istifadə etmək bacarığı.
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, mürəkkəb məlumatları aydın və yığcam şəkildə təqdim etmək bacarığı.
- Təfərrüat yönümlü düşüncə tərzi, habelə tapşırıqları prioritetləşdirmək və eyni zamanda bir neçə layihəni idarə etmək bacarığı.
- Güclü problem həll etmə və tənqidi düşünmə bacarığı.
- Əməkdaşlıq və komanda yönümlü yanaşma, habelə müxtəlif funksiyaların təmsil olunduğu komandalarda effektiv işləmək bacarığı.
- Dil biliyi: Azərbaycan, İngilis, Rus dilləri – tam peşəkar səviyyədə. Türk dilini bilmək əlavə üstünlük hesab olunur.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- PAŞA Holdinqin rəsmi veb səhifəsi vasitəsilə anket forması doldurulmalı və ya mövzu sətrində “Bazar və Müəssisələr üzrə Analitik (İnnovasiyalar istiqaməti)” qeyd olunmaqla [email protected] ünvanına CV göndərilməlidir;
- Müraciətlər 25 avqust, 2023-cü il tarixinə qədər qəbul edilir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq və onlar müsahibəyə dəvət ediləcəkdir.
Model Validation Analyst
Son tarix 24 avq 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Model Validation Analyst within Group Risk Management Department.
Job description:
- Perform the validation activities for significant models developed in Strategic Assets;
- Contribute to the creation of high-quality model validation reports;
- Collaboration with Model Risk Management teams in the Group;
- Consult SAs for better modelling results with recommendations from the validation process;
- Collaboration with model owners/developers in SAs;
- Independent evaluation of new and existing strategic models;
- Assessment of changes to existing models;
- Assist with the delivery of the validation plan in a timely and efficient manner;
- Qualitative review of model development process including underlying assumptions & theoretical basis;
- Quantitative assessment of model performance via statistical testing;
- Contribute to the documentation of findings and communication of results;
- Interpret model validation results, support to establishment of required action plans with model owners/developers and provide value-added recommendations to model owners/developers;
- Perform the ratification of validated strategic models in the Group-wide model inventory;
- Contribute to enhancement of validation process for models across the Group;
- Keep track of new developments in model validation and applicable regulation;
- Contribute to the continuous improvement of methodologies, standards and automation;
- Follow-up and formulation of recommendations to improve the different model performances;
- Writing detailed validation reports, including a model risk assessment and a description of the validation findings;
- Contribute to the coordination with internal/external stakeholders on model issues, achieving suitable resolutions;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master’s degree in related field;
- At least 3 years of work experience with 1 year of relevant to the function;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Programming Languages (hands-on experience in R and/or Python, SQL);
- Good knowledge of modelling and model validation;
- Experience in model validation or model risk management;
- Advanced product and market knowledge;
- Function specific certification is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Model Validation Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by the August 25, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
PASHA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Modellərin validasiyası üzrə analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
Risklər üzrə mütəxəssis vəzifəsinə tələblər:
- Strateji Aktivlərdə hazırlanmış mühüm modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi ilə əlaqədar fəaliyyəti yerinə yetirməsi;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinə dair yüksək keyfiyyətli hesabatların hazırlanmasında iştirak;
- Qrup daxilində Model risklərinin idarə edilməsi qrupları ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Təsdiqləmə prosesindən irəli gələn tövsiyələri ilə daha yaxşı modelləşdirmə nəticələri əldə etmək üçün Strateji Aktivlərin konsultasiyası;
- Strateji Aktivlərdə model sahibləri/tərtibçiləri ilə əməkdaşlıq;
- Yeni və mövcud strateji modellərin müstəqil qiymətləndirilməsi;
- Mövcud modellərə edilən dəyişikliklərin qiymətləndirilməsi;
- Qiymətləndirmə planının vaxtında və səmərəli çatdırılmasına dəstək;
- Əsas fərziyyələr və nəzəri baza daxil olmaqla, modellərin hazırlanması prosesinin keyfiyyətcə nəzərdən keçirilməsi;
- Modellərin effektivlik göstəricilərinin statistik testlərdən istifadə edərək kəmiyyətcə qiymətləndirilməsi;
- Aşkar edilmiş faktların sənədləşdirilməsində və nəticələrin bildirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinin nəticələrini şərh etmək, model sahibləri/tərtibçiləri ilə lazımi fəaliyyət planlarının hazırlanmasına dəstək vermək və model sahiblərinə/tərtibçilərinə əsaslandırılmış tövsiyələrin verilməsi;
- Qrup miqyaslı model reyestrində məqsədəuyğunluğu təsdiq edilmiş strateji modellərin ratifikasiyasının həyata keçirməsi;
- Qrup üzrə modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi prosesinin təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi sahəsində və qüvvədə olan qaydalarda yeni dəyişikliklərin nəzarətdə saxlaması;
- Metodologiyalar, standartlar və avtomatlaşdırmanın davamlı təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Müxtəlif modellərin effektivlik göstəricilərini yaxşılaşdırmaq üçün tövsiyələrin formalaşdırılması və ardıcıl şəkildə yerinə yetirilməsi;
- Modelin risk qiymətləndirilməsi və təsdiqləmə nəticələrinin təsviri daxil olmaqla təsdiqləməyə dair ətraflı hesabatların yazılması;
- Model ilə əlaqədar məsələlər üzrə daxili/xarici maraqlı tərəflərlə koordinasiyada iştirak, müvafiq qərarların əldə edilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- 1 il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Proqramlaşdırma dilləri (R və/və ya Python, SQL ilə praktiki iş təcrübəsi);
- Modelləşdirmə və modellərin validasiyası üzrə münasib biliklər;
- Modellərin validasiyası və ya model risklərinin idarə edilməsi ilə əlaqədar təcrübə;
- Məhsul və bazar haqqında ətraflı məlumatlılıq;
- Funksiya ilə əlaqəli sertifikasiyanın olması üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Modellərin validasiyası üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 23 avqust, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.