PASHA Holding
Loyalty Program Coordinator
Son tarix 01 yan 2023 [email protected]
Job description:
- Preparing monthly reports on employees usage for review of Department Director;
- Liaison with the users and bringing the new merchants to meet the monthly targets as well as to maintain the number of merchants;
- Assist in review and implementation of additional merchants` proposal. Provide technical input where required in the platform;
- Data entry operations (registering, entering, etc.) for application and input of the new merchants details and proposals;
- Directly provide user training and customer support role for the Loyalty program users and troubleshooting in case of miscommunication between the users and merchant;
- Supervise and co-ordinate with the loyalty program account managers in each PH company and consider is any marketing initiatives should be done in order to enhance customer experience;
- Constantly track the customer satisfaction, analyzing reports;
- Identify opportunities for Program improvements;
- Support Department Director in carrying out other responsibilities relevant to the job role.
Experience, Competencies and Skills Required:
- 3+ years of experience in Marketing, Business or other related field;
- Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and disseminate significant amounts of information with attention to detail and accuracy;
- Solid problem-solving skills;
- Ability to create detailed spreadsheets, charts and presentations;
- Good research abilities;
- Proficient with Microsoft Office Suite;
- Fluency in Azerbaijani, English, Russian is a plus.
- Function related certification is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Loyalty Program Coordinator” in the subject line;
- CVs should be sent by December 30, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
Risklər üzrə mütəxəssis vəzifəsinə tələblər:
- Departament direktoru tərəfindən nəzərdən keçirilməsi üçün proqramın işçilər tərəfindən istifadəsinə dair aylıq hesabatlar hazırlamaq;
- İstifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqələr qurmaq və aylıq hədəflərə çatmaq, eləcə də satıcıların sayını münasib səviyyədə saxlamaq üçün yeni satıcılar cəlb etmək;
- Əlavə partnyorların təkliflərinin nəzərdən keçirilməsinə və həyata keçirilməsinə kömək etmək. Platformada lazımi hallarda texniki məlumat təqdim etmək.
- Müraciətlər və yeni partnyorların təklifləri ilə əlaqədar məlumatların daxil edilməsi əməliyyatları (qeydiyyat, giriş və s.)
- Proqram istifadəçiləri üçün birbaşa istifadəçi təlimi və müştəri dəstəyi təmin etmək, həmçinin istifadəçilər və satıcılar arasında anlaşılmazlıq olduğu hallarda problemləri aradan qaldırmaq.
- Hər bir PAŞA Holding şirkətində loyallıq proqramı çərçivəsində müştərilərlə iş üzrə menecerlərlə birlikdə nəzarət və koordinasiya etmək və müştəri təcrübəsinin yaxşılaşdırılması məqsədilə həyata keçirilməli olan marketinq təşəbbüslərini nəzərdən keçirmək.
- Proqramın təkmilləşdirilməsi üçün imkanları müəyyən etmək
- İş roluna aid olan digər vəzifələri yerinə yetirməkdə İR və İnzibati işlər menecerinə və Qrupun İR direktoruna dəstək verilməsi dəstək göstrilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Marketing, Biznes və ya digər əlaqəli sahələrdə bakalavr dərəcəsi 3 ildən artıq təcrübə;
- Təfərrüatlara və dəqiqliyə diqqət yetirməklə əhəmiyyətli miqdarda məlumatı toplamaq, təşkil etmək, təhlil etmək və yaymaq səriştəsinə malik olmaqla yanaşı güclü analitik bacarıqlar;
- Güclü problem həll etmə bacarığı;
- Müfəssəl cədvəllər, diaqramlar və təqdimatlar hazırlamaq bacarığı;
- Yaxşı tədqiqat bacarıqları;
- Microsoft Office Suite üzrə təcrübəli istifadəçi olmaq;
- Azərbaycan və ingilis dillərində səlis bilmək və rus dili biliyi isə üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Loyallıq proqramı üzrə koordinatoru” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 30 dekabr, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Business Group Analyst (new wave)
Son tarix 01 yan 2023 [email protected]
Job description:
Presentation:
- Prepare materials for senior leadership (periodic/ad hoc);
- Prepare materials for SteerCo & ExCo (presentation & talking points);
- Participate & minute meetings with partner organizations.
Research & Finance:
- Financial analysis including financial modeling, sensitivity, and scenario analysis;
- Identify insights by analyzing performance updates, research papers, and presentations;
- Screening list of startup ideas and support evaluation of each idea for strategic fit.
Strategy:
- Managing relations with assets, streams, and/or external startups;
- Provide analytical support to strategic planning and monitoring process;
- Conduct periodic stream-specific research and communicate a summary of findings.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Demonstrated aptitude for data & analytics, e-commerce, or innovation;
- Exceptional analytical, financial modeling and quantitative problem-solving skills;
- Proven record of leadership in a work setting and/or through extracurricular activities;
- Ability to communicate analytical findings in a cohesive story both verbally and in writing;
- Ability to work collaboratively in a team environment;
- Ability to work effectively with people at all levels in an organization.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “Business Group Analyst”
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by December 30, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Biznes Qrupu daxilində Analitik vəzifəsinə tələblər:
Təqdimat:
- Rəhbərlik üçün materialların hazırlanması (dövrü/növbədənkənar);
- Müşahidə komitəsi və icraedici komitə üçün materialların hazırlanması (təqdimat və müzakirə mövzuları);
- Tərəfdaş şirkətlərlə görüşlərdə iştirak və qeydlərin aparılması.
Araşdırma və Maliyyə:
- Maliyyə modelləşdirməsi, həssaslıq və ssenari təhlili daxil olmaqla maliyyə təhlili;
- Performans yeniləmələri, tədqiqat sənədləri və təqdimatların təhlili yolu ilə anlayışların müəyyənləşdirilməsi;
- Startap ideyalarının ilkin seçim siyahısı və hər bir fikrin strateji baxımdan qiymətləndirməsi üçün dəstək.
Strategiya:
- Aktivlər və/və ya xarici startaplar ilə əlaqələrin idarə edilməsi;
- Strateji planlaşdırma və monitorinq prosesinə analitik dəstəyin göstərilməsi;
- Dövrü olaraq xüsusi istiqamət yönümlü araşdırmaların aparılması və nəticələrin xülasəsi haqqında mlumatlandırma.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Data və analitika, e-ticarət və ya innovasiya sahəsində qabiliyyət;
- Yüksək analitik, maliyyə modelləşdirmə və riyazi problemləri həll etmə bacarıqları;
- İşdə və/və ya işdənkənar fəaliyyətlərdə liderlik təcrübəsinin nümayiş etdirilməsi.;
- Analitik aşkarlamaları əlaqəli olaraq həm şifahi, həm də yazılı şəkildə təqdim etmək bacarığı;
- Komanda şəklində əməkdaşlıq mühitində işləmə bacarığı;
- Təşkilatın bütün səviyyələrində insanlarla səmərəli işləmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 30 dekabr, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Financial Reporting Senior Specialist
Son tarix 01 yan 2023 [email protected]
Job description:
- Preparation of semiannual and annual consolidated and standalone financial reports as well as timely and proper notes thereon;
- Ensure sustainable and effective communications with external auditors, Group Companies, their finance staffs and other third parties;
- Analyzing of financial reports of Group companies, implementation of required compatibility and innovations, assurance of their compliance with common standards and eliminating existing inconsistencies;
- Investigation of current and new International Financial Reporting Standards (IFRS) identifying impacts and suggesting relevant proposals;
- Constant measures for improvement of the accountability cycle (automation, simplification, deepening, etc.);
- Constant reviewing, updating Group accounting policies and assessment the possibility of implementation in all Group Companies;
- Preparation of monthly management reports and analyzing as well as providing different financial analyses;
- Participation in organization, formation, implementation of budget planning process and participation at analysis of budget and planning.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Accounting;
- 5 years of professional experience in financial reporting function;
- Strong analytical skills;
- Strong communication and presentation skills;
- Good knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Good knowledge of MS Office (including MS Excel Macro) and knowledge of SAP, Alteryx is an advantage.
- ACCA, CIMA, CPA, CFA and other financial certifications are preferable;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “Financial Reporting Senior Specialist”
- CV to e-mail;
- Put “Financial Reporting Senior Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by December 30, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Yarımillik və illik konsolidə olunmuş və fərdi maliyyə hesabatlarının, onlara dair qeydlərin vaxtında və düzgün hazırlanması;
- Kənar auditorlar, Qrup Şirkətləri, onların maliyyə komandaları və digər üçüncü tərəflərlə davamlı və effektiv kommunikasıyanın təmin olunması;
- Qrup Şirkətlərinin maliyyə hesabatlarının təhlilinin aparılması, zəruri uyğunlaşma və yeniliklərinin tətbiqi, onların ümumi normalara uyğunluqlarının yoxlanılması və mövcud uyğunsuzluqların aradan qaldırılması;
- Mövcud və yeni nəşr olunmuş Beynəlxalq Maliyyə Hesabatı Standartlarının araşdırılması, təsirinin müəyyənləşdirilməsi və müvafiq təkliflərin irəli sürülməsi;
- Davamlı olaraq hesabatlılıq dövrünün qısaldılması tədbirlətinin aparılması (məsələn, avtomatlaşdırma, hesabatlılıq paketləri və s.);
- Qrup mühasibat uçotu siyasətinin davamlı baxılması, yenilənməsi, bütün Qrup Şirkətlərinə tətbiqi imkanlarının qiymətləndirilməsi;
- Aylıq rəhbərlik hesabatların hazırlanması və təhlillərin aparılması, müxtəlif maliyyə təhlillərin aparılması;
- Büdcə planlama prosesisinin təşkilində, formalaşmasında, icrasında və büdcə, planlama təhlillərində iştirak.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/mühasibatlıq sahəsinə bakalavr dərəcəsi
- Maliyyə hesabatı sahəsində 5 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin yüksək səviyyədə biliyi;
- MS Office proqramlarının (o cümlədən MS Excel Macro) mükəmməl biliyi və digər proqramların (məs. SAP, Alteryx) biliyi üstünlükdür;
- ACCA, CİMA, CPA, CFA və digər maliyyə yönümlü sertifikasiyaların olması üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Maliyyə hesabatı üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 30 dekabr, 2022-cu il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Business Group Associate
Son tarix 01 yan 2023 [email protected]
Job description:
- Analyze and understand complex information by making connections among business strategy, financials, and market dynamics (incl. best practices);
- Support/perform financial due diligence to gain a better understanding of current financial situation and assess prospects of portfolio companies;
- Support/conduct economic and/or operational feasibility analysis studies as per approved strategic plan for ecosystem expansion opportunities;
- Identify and validate KPIs (key performance indicators) to accurately measure performance of portfolio companies against achieving their mission and strategic priorities;
- Administer strategic and annual performance management process of portfolio companies, incl. objective/target setting, tracking and evaluation;
- Support internal and cross functional projects (or use cases);
- Maintain communication and relations with key stakeholders across portfolio companies, functions, streams and external parties;
- Facilitate business and organizational alignment among portfolio companies, functions and streams by cooperating with key contact persons;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master degree in Finance, Strategy or Business Management fields;
- 4 years of professional experience in financial services, digital businesses, e-commerce, fintech, consumer products/retail, private equity, venture capital areas;
- Strong analytical and problem solving skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- Experience with analytical (e.g. Excel, Alteryx, DataIKU) and visualization (Tableau, Power BI) tools is an advantage;
- CFA, FMVA certification;
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Business Group Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by December 30, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Biznes strategiyası, maliyyə və bazar dinamikası (o cümlədən ən yaxşı təcrübələr daxil olmaqla) arasında əlaqə yaratmaqla mürəkkəb məlumatların anlayışı və təhlili;
- Mövcud maliyyə vəziyyətini daha yaxşı başa düşmək və portfel şirkətlərinin perspektivlərini qiymətləndirmək üçün maliyyə araşdırmasının keçirilməsi / dəstək verilməsi;
- Ekosistemin genişləndirilməsi imkanları üçün təsdiq edilmiş strateji plana uyğun olaraq iqtisadi və/və ya əməliyyat əsaslandırmaları təhlili tədqiqatlarının dəstəklənməsi/həyata keçirilməsi;
- Portfel şirkətlərinin fəaliyyətlərini missiya və strateji prioritetlərinə nail olmaq baxımından dəqiq ölçmək üçün ƏFQ-lərini (Əsas Fəaliyyət Göstəriciləri) müəyyən edilməsi və təsdiqi;
- Məqsəd/hədəfin müəyyən edilməsi, izlənilməsi və qiymətləndirilməsi də daxil olmaqla portfel şirkətlərinin strateji və illik fəaliyyətlərinin idarə edilməsi prosesinin idarə edilməsi;
- Daxili və şirkətlərarası layihələrə (use case də daxil olmaqla) dəstək göstərilməsi;
- Portfel şirkətləri, funksiyalar, istiqamətlər və xarici tərəflər üzrə əsas maraqlı tərəflər ilə ünsiyyət və əlaqələrin idarə edlməsi;
- Əsas əlaqədar adamlar ilə əməkdaşlıq edərək portfel şirkətləri, funksiyalar və istiqamətlər arasında biznes və təşkilati uyğunlaşmanın uzlaşdırılması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə, Strategiya və ya Biznesin idarəedilməsi sahəsində bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Maliyyə xidmətləri, rəqəmsal biznes, e-ticarət, fintech, istehlak məhsulları/pərakəndə satış, özəl kapital, vençur kapitalı sahələrində 4 illik peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Analitik (məs. Excel, Alteryx, DataIKU) və vizuallaşdırma alətləri (məs.Tableau, Power BI) ilə təcrübə üstünlükdür;
- CFA, FMVA üzrə sertifikasiya;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Bank üzrə müxbir” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 30 dekabr, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
PMO specialist
Son tarix 01 yan 2023 [email protected]
Job description:
- Carry our business analytics work to deliver on the strategic targets of Group PMO;
- Provide required support/participate in the execution of functional and cross-functional strategic projects;
- Conducting or contributing to post-project evaluation/assessment reviews and identifying critical insights and any lessons learned;
- Liaise with Group Functions and PASHA Group Strategic Assets to gather necessary information for Group SteerCo and similar collective platforms;
- Provide support in the preparation of periodic and ad-hoc reports and presentations on strategic groupwide and Strategic Asset related projects;
- Collecting relevant data and preparation of monthly PASHA Group projects portfolio status report;
- Provide support related to Operational Plan Development and Operational Review meetings;
- Maintain document management for all Group Steering Committee and projects related documentation (PMO Database administration);
- Support senior Group PMO colleagues in their day to day activities;
- Conduct required PMO related ad-hoc tasks;
Experience, Competencies and Skills Required:
- At least 2 years of work experience in Project Management related fields;
- Experience in analytics of different kind of data and information streams;
- Ability to think at a strategic level while simultaneously keeping daily activity under control;
- Strong analytical skills that would enable the person to act as a change agent in Group PMO network;
- Strong interpersonal and communication skills;
- Detail-oriented and self-organized;
- Excellent skills to balance key priorities;
- Good knowledge of MS Office (especially – Excel and PowerPoint);
- 35 hours of in-class Project Management education (formal or informal) is an advantage;
- Good knowledge of English and Azerbaijani languages (both verbal and written);
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “PMO specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by December 30, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Qrup üzrə Layihələrin idarəedilməsinin strateji hədəflərinə çatması üçün biznes analitikasının aprılması;
- Funksiyadaxili və funksiyalararası strateji layihələrin icrasında iştirak eyni zamanda tələb olunan dəstəyin təmin edilməsi;
- Layihələrin bitməsindən sonra qiymətləndirməsi və ya qiymətləndirmələrin araşdırmalarının aparılmasında iştirak, mühüm aşkarlanmaların və təcrübədən əldə edilmiş bacarıqların müəyyən edilməsi;
- Qrup üzrə Rəhbər komitələr və digər platformalar üçün tələb olunan məlumatların toplanması məqsədilə Qrup Funksiyaları və PAŞA Qrupunun Strateji Aktivləri ilə mütəmadi əlaqə saxlanılması;
- Qrup daxilində strateji layihələr və Strateji Aktivlər ilə əlaqəli layihələr üzrə dövri və xüsusi hesabatların və təqdimatların hazırlanmasında dəstək;
- Müvafiq məlumatların toplanması və PAŞA Qrup layihələri portfelinin statusu barədə aylıq hesabatların hazırlanması;
- Əməliyyat Planının inkişafı və Əməliyyat Planının nəzərdən keçirilməsi görüşləri ilə bağlı dəstəyin təmin edilməsi;
- Qrup daxilində Rəhbər Komitəsi və layihələrlə əlaqədar sənədləşmələr (PMO verilənlər bazasının idarə edilməsi) üçün sənəd dövriyyəsinin təmin edilməsi;
- Qrup daxilində layihələrin idarəedilməsi sahəsində çalışan həmkarlara gündəlik fəaliyyətlərində dəstəyin göstərilməsi;
- Layihələrin idarəedilməsi ilə əlaqədar tələb olunan xüsusi tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Layihələrin İdarəedilməsi ilə əlaqəli sahələrdə ən azı 2 il peşəkar təcrübə;
- Müxtəlif növ məlumatların və informasiya axınlarının analitikasında təcrübə;
- Gündəlik fəaliyyəti nəzarət altında saxlayaraq strateji düşünmə bacarığı;
- Qrup üzrə Layihələrin İdarəedilməsi şəbəkəsində dəyişiklik agenti kimi fəaliyyət göstərməyə imkan verəcək güclü analitik bacarıqlar;
- Güclü şəxsiyyətlərarası və ünsiyyət bacarıqları;
- Detallara diqqətlilik və intizamlı;
- Əsas prioritetləri balanslaşdırma bacarıqları;
- MS Office proqramlarının (xüsusilə Excel və PowerPoint) yüksək səviyyədə biliyi;
- 35 saat Layihə İdarəetmə təlimin (rəsmi və ya qeyri-rəsmi) olması üstünlükdür;
- Azərbaycan və İngilis dillərinin (həm şifahi, həm də yazılı) yüksək səviyyədə biliyi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Layihələrin idarəedilməsi üzrə mütəxəssis ” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 30 dekabr, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə
Baş məhsul sahibi
Son tarix 01 yan 2023 [email protected]
PAŞA Holdinq namizədləri “Baş məhsul sahibi” vəzifəsi üçün açılmış vakansiyaya müraciət etməyə dəvət edir. Vəzifəni tutacaq şəxs PAŞA Holdinq üçün məlumat potensialının üzə çıxarılmasını qarşıya məqsəd qoymuş Dafa Ofisinin daxilində fəaliyyət göstərəcəkdir. Data Ofisinin tərkibində və qrupun Baş məhsul sahibi qismində siz, şirkət boyu və şirkətdaxili əməkdaşlıq imkanlarının müəyyənləşdirilməsində və reallaşdırılmasında aparıcı rol oynayacaqsınız. Siz qrupun məlumatlarının toplanması, təhlil edilməsi və monetizasiya olunması istiqamətində göstərdiyimiz səylərə rəhbərlik edəcək və bazarda iştirak payımızın böyüməsinə, əməliyyatlarımızın optimallaşdırılmasına, müştəri məmnuniyyətinin artırılmasına yardım etmək üçün üçüncü tərəflər ilə tərəfdaşlıqların qurulmasına çalışacaqsınız.
Vəzifə tələbləri:
- Data Ofisində Baş məhsul sahibi qismində siz, çoxsaylı analitik tətbiq vasitələrinin strategiyasına və icrasına rəhbərlik edəcəksiniz. Siz həmçinin, məhsulun layihələndirilməsi qrupunun tərkibində çalışacaq, lakin Biznes, Mühəndislik, Məlumatların işlənməsi və Dəyişiklik funksiyaları arasında üfüqi istiqamətdə kollektiv əməkdaşlıq əlaqəsini təmin edən şəxs olacaqsınız;
- Bu, real biznes mənfəətinin təmin olunmasına məsuliyyət daşıyan data analitiklərindən və data üzrə mütəxəssislərdən ibarət qrupa cavabdeh olan rəhbər vəzifədir. Bu, yüksək səviyyəli vəzifədir, siz təşkilat boyu (C səviyyəsinədək) biznes rəhbərləri və tərəfdaşları ilə əməkdaşlıq edəcək, qeyd edilən vəzifədə müvəffəqiyyətli olmaq üçün daha çox maliyyə sahəsinə üstünlük verilməklə, qrupa rəhbərlik, məhsul üzrə təmsilçilik və analitika təcrübəsinə ehtiyac duyacaqsınız;
- Sizin Agile idarəetmə tipli təşkilatda əvvəlki iş təcrübənizin olması, məhsulun idarə olunması ilə əlaqədar məsələləri dərindən anlamağınız, analitiklərdən, konkret mövzu üzrə ekspertlərdən, sistem arxitektorlarından və data analitiklərindən ibarət Agile icra qrupuna rəhbərlik etmək, onu inkişaf etdirmək və ilhamlandırmaq bacarığınızın olması tələb ediləcək;
- Siz biznes istifadəçilərinin əsas motivasiyalarını başa düşmək üçün qeyd edilən tələblərdən kənara çıxan marağa və stimula malik olmalısınız. Siz biznes dəyərini artıran əsl müştəri mərkəzli məhsulların işlənib hazırlanmasında yüksək həvəs nümayiş etdirməlisiniz. Siz məhsulunuzla qürur duymalı, onun barəsində hərtərəfli bilik toplamalısınız. Siz məhsulunuzun insani timsalı olmalı, onun komponentlərini nümayiş etdirən demo variantları işə salmağı bacarmalı, rəyləri toplamalı və əlavə tələbləri müəyyən etməlisiniz. İşlərini daha səmərəli və qənaətbəxş şəkildə yerinə yetirməkdə məhsulunuzun müştərilərə göstərə biləcəyi yardımı başa düşmək üçün onlar ilə müzakirələr aparmalısınız. Siz məhsulun faydasını əyani şəkildə nümayiş etdirmək və dəstək qazanmaq üçün demo variantı yuxarı vəzifəli maraqlı tərəflərə də nümayiş etdirməlisiniz;
- Siz innovasiya tərəfdarı olmalı və yeni texnologiyaların tətbiqinə və yeni icra metodlarına həvəslə yanaşmalısınız. Siz sənayedə təmayüllərin öyrənilməsinə vaxt ayırmalı, digər məhsul qrupları ilə əlaqə yaratmalı və məhsul üzrə yol xəritəsinin hazırlanmasında onların qeydlərini nəzərə almalısınız;
Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
Minimum bacarıq və təcrübə:
- Uzunmüddətli əlaqələrin yaradılması, qərarların qəbul olunmasına şərait yaradılması, prioritetlərin əsaslandırılması və müvafiq qaydada, risklərin rəhbərliyin diqqətinə çatdırılması üçün maraqlı tərəflərin idarə olunması və onlarla əlaqələrin yaradılması üzrə mükəmməl bacarıqlar;
Mühüm bacarıq və təcrübə:
- Baş məhsul sahibi və ya biznes analitiki qismində son məhsulun tam şəkildə təhvil prosesi üzrə təcrübə;
- Digər əlaqədar komponentlər ilə birlikdə sınaqdan çıxarıla bilən qəbul meyarları əsasında yüksək keyfiyyətli istifadəçi nümunələrini təqdim edə bilmə və müzakirələrin aparılmasına təşviq edən və əməkdaşlığa şərait yaradan vizual xəritələrdən istifadə bacarığı;
- Müxtəlif komandalar arasında əməkdaşlıq edərək, layihənin icrasını təmin etmə bacarığı. Qənaətbəxş səviyyədə təfsilatlı olmaqla buraxılış planlarına sahib çıxma və onları idarə etmə, həmçinin, məqsədlərin əldə olunmasına təsir göstərə bilən riskləri və məsələləri aşkara çıxarma və onlara qarşı cavab tədbiri görmə bacarığı;
- İcra metodologiyalarına və proseslərinə Agile və praqmatik yanaşma üsuluna açıq olmaqla yanaşı Çevik sistem barədə müvafiq bilik;
Arzu olunan bacarıq və təcrübə:
- Qrupun mənfəətinə xidmət göstərən məhsulların və xidmətlərin icrasına motivasiya;
- Məlumatların işlənməsinin və proqram təminatının layihələndirilməsinin kəsişdiyi sahədə layihələrin icrası üzrə təcrübə;
- Müəssisə miqyasında həllərin arxitekturası və məlumatların təhlükəsizliyi prinsipləri barədə bilik;
- Hər hansı kodlaşdırma dili və texologiyaları barədə bilik;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Baş məhsul sahibi” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 30 dekabr, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
PASHA Holding invites candidates to fill the position of “Senior Product Owner”. This is a role within the Data Office focused on unlocking the potential of data for PASHA Holding. As part of the Data Office and as a group Senior Product Owner you will play a leading role in identifying and realizing opportunities for cross company and intra-company collaboration. You will lead our efforts to gather, analyze and monetize group data and work on establishing partnerships with third parties to help grow our market share, optimize operations and increase customer satisfaction.
Requirements:
- As the Senior Product Owner within Data Office, you will lead the strategy and implementation of multiple analytics applications. You will work as part of the product engineering team but will be the horizontal link that joins together cross team collaboration between Business, Engineering, Data Science and Change functions;
- This is a managerial role with accountability for the team of data analysts and scientists responsible for delivering real business benefit. It is a high profile role and you will be working with business leaders and partners across the organization (to C-level) and will need team lead, product ownership and analytics experience, preferably, in the finance domain to be successful in this role;
- You will have worked previously in an Agile organization, will have a strong understanding of product management, and the ability to lead, develop and inspire an Agile delivery team of analysts, SMEs, developers, architects and data analysts;
- You have the curiosity and drive to understand underlying motivations of business users that goes beyond stated requirements. You are passionate to develop genuinely customer centric products that provide business value. You take pride in your product and will develop deep knowledge in it. You will be the human face of the product and be able to run demos outlining its features and gather feedbacks and additional requirements. You will sit with your customers to understand how your product can help them to perform their jobs in a more efficient and fulfilling manner. You will run demos with senior stakeholders outlining its benefit case and secure their support;
- You are an advocate for innovation and get excited about new technologies and new ways of doing things. You will invest time to learn about trends in industry, network across other product teams and feed that into the product roadmap;
Education, Experience and Skills Required:
Minimum:
- Excellent stakeholder management and communication skills to establish lasting relationships, facilitate decision making, challenge priorities and escalate risks as appropriate.
Essential:
- Experienced in end-to-end product delivery lifecycle as a Product Owner or Business Analyst;
- Be able to create high quality user stories with testable acceptance criteria along with other related artifacts; be able to use visual maps that encourage discussions and facilitate collaboration;
- Be able to drive project delivery, collaborating across different teams. Own and manage release plans with sufficient level of detail and be able to spot and action risks and issues that may affect achieving the objectives;
- Good knowledge of Agile, yet open to flexible and pragmatic approach to delivery methodologies and processes;
Desirable:
- Motivated to deliver products and services that are for the benefit of the group;
- Experience in delivering projects at the intersection of data science and software engineering;
- Knowledge of enterprise-scale solution architecture and data security principles;
- Knowledge of any coding languages and technologies;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Senior Product Owner” in the subject line;
- CVs should be sent by December 30, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Data Governance Senior Specialist
Son tarix 05 yan 2023 [email protected]
Job description:
- Work with Holding companies’ responsible teams to make sure that cross-company projects properly implementing;
- Keep activities aligned and oriented toward the greatest business need while maintaining timely communication with all key stakeholders and alignment with teammates inside and outside of the Data office. Acts as point of contact for cross-company projects;
- Works with Holding companies’ data leads and other stakeholders to develop and maintain high-quality processes, procedures, and standards for cross-company projects implementation and development;
- Contribute to maturity assessment project establishment and development;
- Facilitate discussion with stakeholders and translate those discussions into workflows/processes/standards/presentations/requirements;
- Maintain and routinely report on KPIs to monitor cross-company projects implementation and development;
- Generate high-quality reports/visualizations to demonstrate effectiveness progress regularly and escalate potential issues to the Data Governance Lead and/or higher management;
- Support preparation and coordination of meetings agendas, reporting, and presentations for working group meetings;
- Help identify opportunities to standardize processes and implement solutions that would continue to grow data governance maturity. This may require business case analysis, vetting potential solutions, managing implementations along with developing any needed training and communication associated with assigned tasks and projects;
- Provide recommendations for improving the overall organizations’ data governance and related processes and perform all required actions to make sure effectiveness of process;
- Serve as subject matter expert for Holding companies on Platform Governance and Data Governance topics;
Education, Experience and Skills Required:
- Bachelor’s degree in relevant area;
- 3-4 years of professional experience in a relevant area;
- Strong analytical, problem solving, organizational and time management skills;
- Strong communication skills (verbal/written): English, Azerbaijani and Russian
- Experience in project management (certification as plus)
- Individual who can facilitate project decisions and navigate issues across multiple teams;
- Experience with business process design, implementation, and improvement
- Experience developing best practices, policies, and/or procedures
- Strong interpersonal and negotiation skills; track record of ability to influence a diverse group of stakeholders;
- Working knowledge of MS Suite;
- Knowledge of Finance/Insurance market is preferable;
- Knowledge of Data Governance Policies & Procedures is beneficial;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Data Governance Senior specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by December 30, 2022.
Attention: Candidatures not eligible for the requirements of this position, not following the above rules or applied after the deadline will not be considered.
İşin təsviri:
- Holdinqin şirkətlərindəki məsul qruplar ilə işləyərək şirkətlərarası korporativ layihələrin müvafiq qaydada icra edildiyindən əmin olur;
- Fəaliyyətləri biznesin ən böyük ehtiyaclarına doğru yönləndirir və həmin ehtiyaclara uyğunlaşdırır və bununla yanaşı bütün maraqlı tərəflərlə vaxtında əlaqə saxlayır və Data Ofisi daxilində və xaricində olan heyət üzvləri ilə uzlaşma təmin edir. Şirkətlərarası korporativ layihələr üzrə əsas əlaqə saxlanılmalı şəxs qismində çıxış edir;
- Şirkətlərarası korporativ layihələrin icrası və təkmilləşdirilməsi üçün yüksək keyfiyyətli proseslər, prosedurlar və standartlar hazırlamaq və qüvvədə saxlamaq məqsədilə Holdinq şirkətlərindəki data üzrə aparıcı mütəxəssislər və digər maraqlı tərəflər ilə əməkdaşlıq edir;
- Yetkinliyin qiymətləndirilməsi layihəsinin yaradılmasına və təkmilləşdirilməsinə töhfə verir;
- Maraqlı tərəflər ilə müzakirələr təşkil edir və həmin müzakirələr əsasında iş ardıcıllıqları /proseslər /standartlar /təqdimatlar /tələblər hazırlayır;
- Şirkətlərarası korporativ layihələrin icrasını və təkmilləşdirilməsini monitorinq etmək üçün ƏFG-lər (əsas fəaliyyət göstəriciləri) təmin edir və müntəzəm olaraq onlar barədə hesabat verir;
- Prosesin irəliləyişində müntəzəm olaraq effektivliyi nümayiş etdirmək üçün yüksək keyfiyyəti hesabatlar/vizual məlumatlar hazırlayır və potensial problemləri Məlumatların idarəedilməsi üzrə rəhbərə və/və ya daha yüksək instansiyadakı rəhbərliyə bildirir;
- İşçi qrupun iclasları üçün iclas gündəliklərinin, hesabatların və təqdimatların hazırlanmasına və koordinasiyasına dəstək verir;
- Məlumatların idarəedilməsi prosesini tam yetkin səviyyəyədək inkişaf etdirmək məqsədilə proseslərin standartlaşdırılması və həllərin tətbiqi üçün imkanları müəyyənləşdirməyə yardım edir. Bunun üçün biznes-keys təhlili, potensial həllərin yoxlanılması, icra proseslərinin idarə edilməsi və təyin olunmuş tapşırıqlar və layihələrlə bağlı hər hansı zəruri təlim və kommunikasiyanın hazırlanması tələb oluna bilər;
- Ümumilikdə təşkilatın məlumatların idarəedilməsi və əlaqədar proseslərini təkmilləşdirmək üçün tövsiyələr verir və prosesin effektivliyini təmin etmək üçün bütün tələb olunan tədbirləri yerinə yetirir;
- Platforma idarəçiliyi və data idarəçiliyi mövzularında Holdinq şirkətləri üçün ekspert qismində çıxış edir;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sahə üzrə 3-4 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik, problem həlletmə, təşkilatçılıq və vaxt idarəetmə bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət bacarıqları (şifahi/yazılı): ingilis, Azərbaycan və rus dilləri;
- Layihə idarəetməsi üzrə təcrübə (sertifikatın olması üstünlük hesab edilir);
- Layihə qərarlarını təşviq edə biləcək və çoxsaylı qruplar boyunca məsələləri istiqamətləndirə biləcək şəxs;
- Biznes prosesin dizayn edilməsi, tətbiqi və təkmilləşdirilməsi üzrə təcrübə;
- Qabaqcıl təcrübələrin, siyasətlərin və/və ya prosedurların hazırlanması üzrə təcrübə;
- Güclü fərdlərarası ünsiyyət və danışıq aparma bacarıqları; müxtəlif qrup maraqlı tərəflərə təsir göstərmək bacarığı üzrə uğurlu təcrübə;
- MS Suite proqramları üzrə praktiki bilik;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Datanın idarəedilməsi üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 30 dekabr, 2022-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.