Digital Marketing Specialist
Son tarix 30 dek 2021
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Marketinq kommunikasiyaları üzrə bazar araşdırması, strategiya formalaşdırılması və təhlillərin aparılması;
-
Biznes, brend, hədəf bazar və rəqib kontekstində düzgün istinad meyarlarının müəyyən edilməsi;
-
Müvafiq seqmentlər ilə sıx əməkdaşlıq çərçivəsində detallı marketinq planlarının, həmçinin müxtəlif brend və məhsul kampaniyalarının hazırlanması və icrası;
-
Müxtəlif çeşidli marketinq materiallarının, vebsayt kontentinin və marketinq planlarına uyğun digər marketinqlə əlaqəli kontentlərin yekun təsdiqi;
-
Müvafiq marketinq tədbirlərinin idarə edilməsi və səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi;
-
Hazırlanmış bütün marketinq fəaliyyətlərinin brend mövqeyi və təlimatlara uyğunluğunun təmin edilməsi;
-
Toplanmış məlumatlar və iradlara cavab olaraq marketinq kampaniyaları və tədbirlərinin monitorinqi və tənzimlənməsi;
-
Mümkün təkmilləşmələr üçün müştərilər, potensial müştərilər və məhsul sahibləri ilə Fokus Qrupların təşkili, təkliflərin hazırlanması və icrası;
-
Brend və məhsul təşviqi məqsədi ilə sosial reklam kampaniyalarının hazırlanması, idarəedilməsi və monitorinqi;
-
Müqavilələr, səyahət tələbləri, satınalma sifarişləri, ödəniş tələbləri də daxil olmaqla bütün inzibati, təchizat və maliyyə sənədlərinin kiçik mütəxəssis tərəfindən razılaşdırılmış müddət çərçivəsində düzgün şəkildə hazırlanması və təhvil verilməsinin təmin edilməsi;
-
Marketinq kommunikasiyası şöbəsinin funksional büdcəsinin hazırlanması və idarə edilməsi, büdcə xərclərinin təsdiqlənmiş büdcə kvotası çərçivəsində olmasını təmin etmək üçün onlara nəzarət edilməsi və monitorinqi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: Marketinq və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr və ya Magistr təhsili
-
İş təcrübəsi: Rəqəmsal marketinq üzrə ən az 3 il
-
Lisenziya/Sertifikat: SEO sertifikatı, Rəqəmsal Marketinq mütəxəssisi
-
Xarici dil bilikləri: Rus və İngilis dili
-
Kompüter bilikləri: MS Office proqramları, marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər
Digər:
-
SEO və SEM, marketinq üzrə məlumat bazası, email, sosial media və Display ads kampaniyalarının idarəsi üzrə təcrübə;
-
İnternet səhifələrinin analitikası alətləri üzrə bilik və təcrübə;
-
Bazar təhlili yanaşmaları və alətləri haqqında biliklər;
-
Marketinq kommunikasiya strategiyaları prinsipləri və alətləri haqqında biliklər;
-
Məlumat təhlili alətləri haqqında biliklər və bu sahədə təcrübə.
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Rəqəmsal marketinq üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Terms of references:
-
To conduct market research and analysis on marketing communications;
-
To identify the right reference criteria in the context of business, brand, target market and competitor;
-
To formulate marketing communications strategy;
-
To develop detailed marketing plans in close cooperation with relevant segments and implement various brand and product campaigns,
-
To approve marketing materials, website content and other marketing-related content in accordance with marketing plans;
-
To manage and evaluate the effectiveness of relevant marketing measures,
-
To ensure all developed marketing activities comply with the brand position and guidelines;
-
To monitor and regulate marketing campaigns and activities in response to collected information and comments;
-
To conduct Focus Groups with customers, potential customers and product owners for possible improvements, preparation and implementation of proposals;
-
To develop manage and monitor social advertising campaigns for brand and product promotion;
-
To prepare and manage the functional budget of the Marketing Communication division;
-
To control and monitor budget expenditures to ensure that they are within the approved budget.
Required skills:
-
Education: BS/MS degree in marketing or a related field
-
Work experience: At least 3 years of proven work experience in digital marketing
-
License / Certificate: SEO certificate; Digital Marketing Specialist Certificate (preferable)
-
Foreign Language: Strong verbal and written communication skills in Azerbaijani, English and Russian
-
Computer Skills: MS office, Advanced knowledge of computer and marketing software
Other:
-
Demonstrable experience leading and managing SEO/SEM, marketing database, email, social media and display advertising campaigns;
-
Solid knowledge of website analytics tools;
-
Knowledge of market analysis approaches and tools;
-
Knowledge of the principles and tools of marketing communication strategies;
-
Knowledge of data analysis tools
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Digital Marketing Specialist” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Junior Sales Agent in Business Innovations
Son tarix 30 dek 2021
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Müxtəlif kanallardan potensial müştərilərin axtarışı;
-
Yeni müştərilərin cəlbi və mövcud müştərilərin davamlılığının təmin edilməsi;
-
Marketinq komandası ilə müştəri cəlbi üzrə səylərin müzakirəsi və proqramların hazırlanması;
-
Potensial müştərilərə satış zənglərinin və təqdimat görüşlərinin təyin edilməsi;
-
Cari müştərilərdən məhsul ilə bağlı gələn sorğuların cavablandırılması;
-
Müştəri istəklərinin və tələblərinin toplanması, daxili komanda ilə müzakirəsi;
-
Müştərilərə edilən satış nəticələrinin izlənilməsi;
-
Rəqiblərin fəaliyyətlərini və bazar vəziyyətinin izlənilməsi;
-
Ən yeni və uyğun satış metodlarının analiz edilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: Müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə 3 ilə yaxın
-
Kompüter bilikləri: MS Office
-
Xarici dil: Rus və İnglis
-
Digər: Komandada iş, ünsiyyət və təqdimat bacarıqları, müştərini məkrəzdə tutma və məlumat toplama bacarığı
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Biznes İnnovasiyaları üzrə Kiçik Satış Təmsilçisi” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Terms of references:
-
To search potential customers from various channels;
-
To negotiate all contracts with prospective clients;
-
To support pricing of schedules for quotes, promotions, and negotiations;
-
To coordinate engagement efforts with marketing programs;
-
To understand and promote company programs;
-
To visit clients and potential clients to evaluate needs or promote platform products and services;
-
To maintain client records;
-
To answer client questions about credit terms, products, prices, and availability.
Required skills:
-
Education: Bachelor degree in the relevant field
-
Work experience: up to 3 years in the relevant field
-
Computer skills: MS Office
-
Foreign Language: Russian and English
-
Other: Team player, self-motivated, process and procedure adherence, effective verbal and written communication skills
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Junior Sales Agent of Business Innovation” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Copywriter
Son tarix 30 dek 2021
İşiniz nədən ibarətdir?
-
Yerli bazar araşdırmaları və təhlillərinin aparılmasına dəstək;
-
Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək keyfiyyətli məzmunların, hesabatların, təqdimatların hazırlanması və hər üç dildə məzmunların redaktəsi;
-
Brendinq, marketinq kommunikasiya strategiyasının və müvafiq məzmunların hazırlanmasına dəstək;
-
Potensial müştərilərin cəlb edilməsinə hədəflənmiş kampaniyaların idarə edilməsi və effektivliyinin qiymətləndirilməsinə dəstək;
-
Müxtəlif çeşidli marketinq materiallarının, vebsayt məzmununun, reklam və marketinq planlarına müvafiq məzmunların hazırlanması;
-
Marketinq tədbirlərinin təşkilinə dəstək;
-
Təkmilləşdirmələrin aparılması üçün müştərilərdən və məhsul sahiblərindən müvafiq rəylərin toplanılması və hesabatların hazırlanması;
-
Sosial media kampaniyalarının hazırlanması üçün müvafiq məlumatların toplanması;
-
Sosial media səhifələrinin monitorinqi, əldə edilmiş məlumatlar əsasında təkliflərin hazırlanması, sosial şəbəkələrdə brend və məhsul ilə bağlı açıqlanan rəylərin izlənilməsi və onların cavablandırılması;
-
Bank adından xarici auditoriyaya açıqlanan bütün məzmunların hazırlanması və redaktəsi.
Sizdən nə tələb olunur?
-
Təhsil: Marketinq kommunikasiyası, Biznesin idarəedilməsi və ya müvafiq sahədə Bakalavr təhsili
-
İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə ən az 3 il
-
Kompüter bilikləri: MS Office proqramları
-
Lisenziya/Sertifikat: Sosial media üzrə sertifikat
Digər:
-
Məlumat təhlili sahəsində təcrübə
-
Sosial media platformaları haqqında biliklər
-
Güclü təşkilati, planlaşdırma və nəzarət etmə bacarığı
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi başlıqda “Copywriter” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Terms of references:
-
To analyze and research local market;
-
To create and edit contents, reports, presentations in Azerbaijani, English and Russian;
-
To create content related to branding and marketing communication strategy;
-
To manage and evaluate the effectiveness of campaigns aimed to attract potential customers;
-
To develop marketing materials, website content, advertising and other related content in accordance with marketing plans;
-
To support marketing events communication;
-
To collect customers and product owners feedbacks to make improvements and make detailed reports;
-
To collect relevant information for the creation of social media campaigns;
-
To monitor social media pages, make proposals based on the obtained information, track and respond to comments on brands and products social networks;
-
To create and edit all content disclosed to external audience on behalf of Bank.
Required skills:
-
Education: Bachelor in Marketing Communication, Business Administration or related field
-
Experience: Minimum 3 years
-
License / Certificate: Social Media certification
-
Computer Skills: MS office
Other:
-
Ability to manage multiple responsibilities
-
Strong organizational, planning and managing skills
-
Stress management skills
-
Experience in data analysis
-
Knowledge of Social Media platforms
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV by indicating “Copywriter” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.