“PAŞA Bank” ASC olaraq “SRE Engineer” (Servis Etibarlılığı üzrə Mühəndis) kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
• Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
• Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu
İşiniz nədən ibarətdir?
• Xidmətin hazırlanma prosesindəki dizayn, işə salınma, əməliyyat və inkişafı kimi mərhələlərə nəzarət və onların təkminləşdirilməsi;
• Təşkilat üçün kod standartlaşdırma və avtomatlaşdırma prosesinin yaradılması;
• Xidmətlər işə salındıqdan öncə sistem dizayn konsaltinqi, proqram platformaları, çərçivələrin hazırlanması, həcm planlaşdırılması və işə salma proseslərinin nəzərdən keçirilməsi;
• Xidmətlər işə salındıqdan sonra mövcudluğun, gecikmələrin və ümumi sistem vəziyyətinin izlənilməsi;
• Sistemlərin davamlılığını avtomatik mexanizmlər vasitəsi ilə ölçülməsi;
• Sistemlərin etibarlılığını və sürətini artıran dəyişikliklərin təklif edilməsi;
• Hadisələrə qarşı davamlı reaksiyaların verilməsi və daha sonra müzakirələrin aparılması;
• Problemin kökünü anlamaq üçün sistem və tətbiqetmə qeydlərinin analiz edilməsi;
• Bütün hadisələrin və xidmət tələblərinin ixtisaslaşdırılmış araşdırma və diaqnostikasının təqdim edilməsi;
• Problemləri təyin etdikdən sonra həll yollarının istifadəçilərlə təsdiq edilməsi;
• Mövcud problemlərin həllinin təqdim edilməsi;
• Dizayn, təhlil və geniş miqyaslı paylaşma sistemləri üzrə problemlərin aradan qaldırılmasında iştirak;
• Kodun nizamlanması, optimallaşdırılması və gündəlik tapşırıqların avtomatlaşdırılması;
• Mühüm problemlərlə qarşılaşan zaman Hadisə və ya Problemlər üzrə Menecerin məlumatlandırılması.
Sizdən nə tələb olunur?
• Təhsil: Kompüter Elmləri və ya əlaqəli texniki sahə üzrə Bakalavr təhsili
• Tələb olunan iş təcrübəsi: Minimum 3 il iş təcrübəsi
• Lisenziya/ Sertifikat: Java OCA və OCP üzrə Sertifikatlar
• Xarici dillər: İngilis dili
• Komputer bilikləri: C, C++, Java, Python və ya Go, Linux OS family, Cloud (IaaS, PaaS, SaaS), Kubernetes, Docker, Ansible, Terraform, CircleCi, Jenkins
• Məhsul bilikləri: Alqoritmlər, məlumat quruluşları, mürəkkəblik təhlili və proqram dizaynı
• Bazar üzrə biliklər: SRE və DevOps trendləri
• Digər:
• Komanda daxilində işləmək
• Güclü ünsiyyət qurma və sistematik problemləri həll etmə bacarığı
• Analitik düşüncə və fövqəladə hallara reaksiya vermə qabiliyyəti
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 25.10.2021 tarixinədək [email protected] ünvanına başlıqda ““SRE Engineer” (Servis Etibarlılığı üzrə Mühəndis)” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
SRE Engineer
Benefits we offer:
• Financial stability: Competitive salary
• Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
• Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
• Advanced training opportunities
• Flexibility and comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
• To engage and improve the whole lifecycle of services (inception, design, deployment, operation and refinement);
• To create a code standardization and automation process for the organization;
• To support services before they are launched through activities such as system design consulting, development of software platforms and frameworks, capacity planning and launch reviews;
• To support services after launch by measuring and monitoring availability, delays, and overall system status;
• To check sustainability of systems through automation, and develop systems by pushing for changes that improve reliability and velocity;
• To practice sustainable incident response and blameless post-mortems;
• To analyze system and application logs to understand the core cause of the problem;
• To provide specialized investigation of all Incidents and Service Requests and identify problems;
• To be interested in designing, analyzing and troubleshooting large-scale distributed systems;
• To debug and optimize code and automate routine tasks;
• To verify resolution with end-users and resolve assigned Incidents;
• To report Major Incidents to the Incident or/and Problem Manager.
Required skills:
• Education: Bachelor degree in Computer Science or related technical field
• Work experience: Minimum 3 years of experience
• License / Certificate: Java OCA or OCP highly desirable
• Foreign Language: English
• Computer skills: C, C++, Java, Python or Go, Linux OS family, Cloud (IaaS, PaaS, SaaS), Kubernetes, Docker, Ansible, Terraform, CircleCI or Jenkins.
• Product knowledge: Algorithms, data structures, complexity analysis and software design
• Market knowledge: SRE and DevOps trends.
• Other: Team player, stong communication
• Ability to work effectively in a team fostered, multi-tasking environment
• Good analytical skills, emergency response
How to apply?
Dear interested candidates, please send your Application Form/CV to [email protected] until 25.10.2021. Please indicate “SRE Engineer” in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process.
PASHA Bank Fərdi Bankçılıq Departmanetinə Mütəxəssis vakansiyasını elan edir
Vəzifənin məqsədi:
Əmək haqqı müştəriləri üçün istehlak kreditləri: zənglər, çarpaz satış. Kredit məhsulları üzrə yüksək keyfiyyətli portfelin formalaşdırılması.
Vəzifə öhdəliyi:
Potensial müştərilərə kredit təklifi etmək məqsədilə zənglərin edilməsi
Müştəri məlumatları əsasında daxili və xarici regulative tələblərə əsasən analizin aparılması
Mövcud və yeni müştərilərə çarpaz satışın həyata keçirilməsi
Yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi və müştəri məmnuniyyətinin əldə olunması
Yüksək keyfiyyətli müştəri xidmətlərinin təşkili və maksimum müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
• Təhsil: İqtisadi və buna bənzər digər bakalavr təhsili
• İş təcrübəsi: istehlak kreditləri üzrə 1-3 il təcrübə
• Xarici dil: Rus (arzu olunan)
• Kompyuter bacarığı: Microsoft Office
• Məhsul anlayışı: Fərdi Bankçılıq üzrə məhsullar
• Bazar üzrə anlayış: İstehlak kreditləri və regulativ (ARMB) tələblər
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 19 oktyabr 2021-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Retail Specialist” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. Işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
“PASHA Bank” OJSC is seeking for Specialist of Retail Banking
Job Purpose:
Consumer lending for payroll customers: cold calls, cross-sell. Builds a high-quality portfolio of Retail Lending loan products
Responsibilities:
Making calls to potential representatives to offer a loan
Conduct analysis based on internal and external regulatory requirements based on customer data
Cross – selling to existing and new customers
High level of service and customer satisfaction
Organization of high quality customer service and ensuring maximum customer satisfaction
Knowledge, skills and experience required:
• Education: Bachelor degree in economics or other relevant field.
• Work experience: 1-3 year experience in retail loans
• Foreign Language: Russian (preferably)
• Computer Skills: Microsoft Office
• Product Knowledge: Retail banking products
• Market Knowledge: Retail loans and Regulations (CBAR)
• Other: Sales Skills
Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to [email protected] until October 19, 2021, Please indicate the name of the position (Retail Specialist) you are applying for in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.
Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Müştəri Meneceri Zaqatala
Əhatə dairəsi / Strateji öhdəlik:
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Seqmentinə uyğun olan müştərilərə Bank məhsul və xidmətlərinin satışını təşkil etməklə qarşıya qoyulmuş satış hədəflərinə nail olmaq üçün, müştəri ilə Bank arasında münasibətləri idarə etmək və mövcud fürsətləri araşdırmaqla müştəri bazasının artımına nail olmağa məsuliyyət daşıyır.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Potensial müştərilər ilə birbaşa əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün, onlara Bank tərəfindən biznes bankçılıq seqmentinin müştərilərinə təqdim edlən bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsi
• Rəhbərlik tərəfindən hər ay təqdim edilmiş fərdi qaydada əks etdirilmiş hədəflərə çatması
• Portfeldə olan mövcud müştərilərlə yüksək səviyyədə münasibətlərin qurulması
• Yeni və mövcud müştərilərə yüksək səviyyədə xidmətin göstərilməsi
• Müştərilər kredit üçün muraciət etdiyi halda onun biznesinin ilkin maliyyə təhlilini aparmaq və kredit analitikləri ilə səmərəli əməkdaşlıq
• Kredit Risklərin Anderraytinqi departamentinin əməkdaşları ilə təhlil edilmiş biznesi müzakirə etmək və analizin detallı aparıldığını sübut edən dəlil və sübutların təqdim edilməsi
• Aidiyyatı departamentin əməkdaşlarının, monitorinqləri həyata keçirməsi üçün, müştəri ilə görüşünün təşkil edilməsi
• Fəaliyyəti haqqında rəhbərliyə günlük/həfətəlik/aylıq hesabat verilməsi
• Kreditlərin geri ödənilməsinə nəzarət edilməsi (bankın daxili prosedurlarına uyğun olaraq davaranmaq və müştəri ilə birlikdə problemin həlli yollarını axtarmaq)
• Müştəri portfelinin mənfəətliliyinə nəzarət edilməsi o control customer portfolio profitability
• Yeni müştərilər cəlb edilərkən, prosesin mövcud ÖMT (Öz müştərini tanı) prosedurlarına uyğun aparılmasının təmin edilməsi
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
• Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahə
• Tələb olunan iş təcrübəsi: 1-3 il
• Xarici dillət: İngilis, Rus
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
• Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
• Başqa tələblər: KOS Bankçılıq( kreditin təhlili və satış) sahəsində 1-3 illik təcrübə
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini 28.10.2021-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Müştəri Meneceri Zaqatala” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.