Kreditlərin Strukturlaşdırılması üzrə Mütəxəssis
“PAŞA Bank” ASC olaraq Kreditlərin strukturlaşdırılması üzrə Mütəxəssis kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
• Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
• Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu
İşiniz nədən ibarətdir?
• Kredit strukturlaşdırılmasını həyata keçirməklə Bankın mövcud kredit məhsullarından istifadənin təmin edilməsi;
• Kredit məhsullarının müştərinin ehtiyaclarına uyğunluğunun təmin edilməsi;
• Müştərinin ilkin maliyyə və qeyri-maliyyə təhlillərinin aparılması;
• Müvafiq komitələrdə təsdiq edilməsi üçün kredit risk anderraytinqi və sonrakı mərhələlərdə limitlər və kredit komitəsinə təkliflərin hazırlanması;
• Müştəri meneceri vasitəsilə müştəri ilə görüşlərin keçirilməsi;
• Müştəridən ilkin təhlil və risklərin təyin edilməsi üçün məlumatın tələb edilməsi və risk anderraytinqinə müvafiq məlumatların çatdırılması;
• Təhlil zamanı və təyin edilmiş formada XSR-ə əsasən sənədləşdirmə;
• Kredit və limitlərin öncədən təyin edilmiş limitlər və məqsədlər çərçivəsində istifadəsinə nəzarət;
• Müstəqil olaraq kredit strukturu və müştəriyə uyğun olan optimal məhsul qarışığına qərarın verilməsi;
• Bankdaxili qaydalara riayət və rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqların icrası.
Sizdən nə tələb olunur?
• Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
• İş təcrübəsi: 1-3 il
• Xarici dil: İngilis
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
• Texniki biliklər: IFRS
• Bazar üzrə biliklər: Bank məhsulları
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 22.08.2021-ci il tarixinədək [email protected] ünvanına başlıqda “Kreditlərin strukturlaşdırılması üzrə Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Credit Analyst
We invite You to join our team as Credit Analyst in Corporate and Institutional Banking Tribe.
Benefits we offer:
• Financial stability: Competitive salary
• Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
• Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
• Advanced training opportunities
• Flexibility and comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
• To structure credit deals with available Bank products;
• To ensure that loan products meet clients’ needs and compliance with respective Bank’s policies and procedures;
• To prepare initial (in debt) financial and non-financial analysis of client position needed for structuring of the deal;
• To control and execute correct and timely filling in all necessary documentation specified by SLA for the deal based on analysis conducted;
• To follow up disbursement of the loans according predefined approved purpose and limits;
• To meet clients with relationship manager;
• To request information from the client for initial analysis and risk assessment;
• To coordinate delivery of respective information to Credit Risk Underwriting Department;
• To assess and make decisions about loan structures and right mix of products suitable for client.
Required skills:
• Education: Bachelor Degree in Finance, Economics, Banking or relevant field
• Work experience: At least 1 year in the relevant field
• Foreign Language: Fluent Azerbaijani and English
• Other: IFRS knowledge
• Preferred skills: Previous working experience as financial or credit analyst/accountant
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV until August 22, 2021 to [email protected] indicating “Credit Analyst for CIB” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
APİ və Vəsaitlərin Köçürülməsinin Dəyərləndirilməsi üzrə Mütəxəssis
“PAŞA Bank” ASC olaraq APİ və Vəsaitlərin Köçürülməsinin Dəyərləndirilməsi üzrə Mütəxəssis kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.
Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:
• Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
• Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu
İşiniz nədən ibarətdir?
• Bankın aktiv və passivlərinin idarə edilməsi məqsədilə gündəlik hesabatların hazırlanması;
• Likvidlik risklərinin idarəsində bankdaxili qayda və tənzimləyici normalara riayət olunmasının təmin edilməsi;
• “FTP” (Funds Transfer Pricing) hesabatlarının hazırlanması və effektiv tətbiqində şöbənin işinə dəstək;
• Bankın likvidlik, faiz və məzənnə risklərindən qorunması üçün görülən işlərdə mütəmadi iştirak;
• Sərbəst vəsaitlərin idarəsi və maliyyə bazarlarında investisiya fəaliyyəti məqsədilə müvafiq təkliflərin hazırlanması və monitorinqi;
• “Aktiv və Passivlərin İdarəedilməsi Komitəsi” üçün “ALCO” hesabatların hazırlanması;
• Bankın biznes fəaliyyəti üçün davamlı olaraq tələb olunan maliyyə resurslarının təmin edilməsi məqsədilə təhlillərin aparılması və proqnozlaşdırılması.
Sizdən nə tələb olunur?
• Təhsil: Maliyyə, İqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə ali təhsil
• İş təcrübəsi: 2 il
• Xarici dil: səlis İngilis dili
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office (yüksək səviyyədə Excel və Power Point)
• Maliyyə Bazarları üzrə biliklər: Yerli və xarici maliyyə bazarları və məhsullar üzrə biliklər
• Üstünlük verilir: Rus dili biliyi və CFA 1-ci səviyyə və ya FRM 1-ci səviyyə sertifikatlar
Müraciət edin:
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 22.08.2021-ci il tarixinədək [email protected] ünvanına başlıqda ‘APİ və Vəsaitlərin Köçürülməsinin Dəyərləndirilməsi üzrə Mütəxəssis’ qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Specialist of ALM and Transfer Pricing Division
We invite You to join our team as Specialist of ALM and Transfer Pricing Division.
Benefits we offer:
• Financial stability: Competitive salary
• Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
• Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
• Advanced training opportunities
• Flexibility and comfort: Flexible dress code in the office (official events excluded)
Terms of references:
• To prepare daily ‘Asset and Liability Management’ reports;
• To ensure compliance with internal rules and regulations in the management of liquidity risks;
• To prepare FTP (Funds Transfer Pricing) reports and support the effective implementation of FTPs;
• To participate in the Bank`s Balance Sheet, Liquidity, Interest Rate and Currency Risk management;
• To prepare investment proposals and monitor the effective utilization of excessive funds in the financial markets;
• To prepare reports and presentations related to the Asset and Management Committee (ALCO);
• To conduct analysis and projections, as well as making recommendations for the required funds in the Bank`s business activities.
Required skills:
• Education: Bachelor degree in Finance or Economics or any relevant field
• Work experience: minimum 2 years in relevant field
• Foreign languages: English (fluent)
• Computer skills: Microsoft Office (advanced Excel and Power Point)
• Market knowledge: Knowledge of local and international financial markets and products
• Preferred skills: Russian language and CFA level 1 pass or FRM level 1 pass certificates
How to apply?
Dear interested candidates, please send your CV until August 22, 2021 to [email protected] indicating “Specialist of ALM and Transfer Pricing division” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.