Banner

Vakansiyalar

"PASHA Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

"PASHA Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR | FED.az
20:40 1 Aprel 2021

Rəqəmsal marketinq üzrə Baş Mütəxəssis

“PAŞA Bank” ASC olaraq Rəqəmsal marketinq üzrə Baş Mütəxəssis kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.

Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:

• Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
• Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu

İşiniz nədən ibarətdir?

• Marketinq kommunikasiyaları üzrə bazar araşdırması, strategiya formalaşdırılması və təhlillərinin aparılması;
• Biznes, brend, hədəf bazar və rəqib kontekstində düzgün istinadedici meyarların müəyyən edilməsi;
• Müvafiq seqmentlər ilə sıx əməkdaşlıq çərçivəsində detallı marketinq planlarının, həmçinin müxtəlif brend və məhsul kampaniyalarının hazırlanması və icrası,
• Müxtəlif çeşidli marketinq materiallarının, vebsayt kontentinin və marketinq planlarına uyğun digər marketinqlə əlaqəli kontentlərin yekun təsdiqi,
• Müvafiq marketinq tədbirlərinin idarə edilməsi və səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi,
• Hazırlanmış bütün marketinq fəaliyyətlərinin brend mövqeyi və təlimatlara uyğun olmasının təmin edilməsi,
• Toplanmış məlumatlar və iradlara cavab olaraq marketinq kampaniyaları və tədbirlərinin monitorinqi və tənzimlənməsi;
• Mümkün təkmilləşmələr üçün müştərilər, potensial müştərilər və məhsul sahibləri ilə Fokus Qrupların təşkili, təkliflərin hazırlanması və icrası;
• Brend və məhsul təşviqi məqsədi ilə sosial reklam kampaniyalarının hazırlanması, idarəedilməsi və monitorinqi;
• Müqavilələr, səyahət tələbləri, satınalma sifarişləri, ödəniş tələbləri də daxil olmaqla bütün inzibati, təchizat və maliyyə sənədlərinin kiçik mütəxəssis tərəfindən razılaşdırılmış müddət çərçivəsində düzgün şəkildə hazırlanılması və təhvil verilməsinin təmin edilməsi,
• Marketinq kommunikasiyası şöbəsinin funksional büdcəsinin hazırlanması və idarə edilməsi, büdcə xərclərinin təsdiqlənmiş büdcə kvotası çərçivəsində olmasını təmin etmək üçün onlara nəzarət edilməsi və monitorinqi

Sizdən nə tələb olunur?

• Təhsil: Marketinq və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr və ya Magistr təhsili
• İş təcrübəsi: Rəqəmsal marketinq üzrə ən az 5 il
• Lisenziya/Sertifikat: SEO sertifikatı, Rəqəmsal Marketinq mütəxəssisi sertifikatı (üstünlük verilir)
• Xarici dil bilikləri: səlis Azərbaycan, Rus və İngilis dili
• Kompüter bilikləri: MS Office proqramları, Marketinq sahəsində proqram təchizatları üzrə biliklər

Digər:

- SEO və SEM, marketinq üzrə məlumat bazası, email, sosial media və Display ads kampaniyalarının idarəsi üzrə təcrübə;
- İnternet səhifələrinin analitikası alətləri üzrə bilik və təcrübə;
- Bazar təhlili yanaşmaları və alətləri haqqında biliklər;
- Marketinq kommunikasiya strategiyaları prinsipləri və alətləri haqqında biliklər;
- Məlumat təhlili alətləri haqqında biliklər və bu sahədə təcrübə

Müraciət edin:

Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 30.04.2021-ci il tarixinədək [email protected] ünvanına başlıqda “Rəqəmsal marketinq üzrə Baş Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.


Senior Digital Marketing Specialist

We invite You to join our team as Senior Digital Marketing Specialist in Marketing Department.

Benefits we offer:

• Financial stability: Competitive salary
• Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
• Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
• Advanced training opportunities
• Flexibility and comfort: Flexible dress code in the office, with official events excluded

Terms of references:

• To conduct market research and analysis on marketing communications;
• To identify the right reference criteria in the context of business, brand, target market and competitor;
• To formulate marketing communications strategy;
• To develop detailed marketing plans in close cooperation with relevant segments and implement various brand and product campaigns,
• To approve a variety of marketing materials, website content and other marketing-related content in accordance with marketing plans;
• To manage and evaluate the effectiveness of relevant marketing measures,
• To ensure all developed marketing activities comply with the brand position and guidelines;
• To monitor and regulate marketing campaigns and activities in response to collected information and comments;
• To conduct Focus Groups with customers, potential customers and product owners for possible improvements, preparation and implementation of proposals;
• To develop manage and monitor social advertising campaigns for brand and product promotion;
• To prepare and manage the functional budget of the Marketing Communication division,
• To control and monitor budget expenditures to ensure that they are within the approved budget

Required skills:

• Education: BS/MS degree in marketing or a related field
• Work experience: At least 4-5 years of proven work experience in digital marketing
• License / Certificate: SEO certificate; Digital Marketing Specialist Certificate (preferable)
• Foreign Language: Strong verbal and written communication skills in Azerbaijani, English and Russian
• Computer Skills: MS office, Advanced knowledge of computer and marketing software

Other:

- Demonstrable experience leading and managing SEO/SEM, marketing database, email, social media and display advertising campaigns;
- Solid knowledge of website analytics tools;
- Knowledge of market analysis approaches and tools;
- Knowledge of the principles and tools of marketing communication strategies;
- Knowledge of data analysis tools

How to apply?

Dear interested candidates, please send your CV until April 30, 2021 to [email protected] indicating “Senior Digital Marketing Specialist” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.

 

Kredit Risklərinin İdarəedilməsi üzrə Rəhbər

“PAŞA Bank” ASC olaraq Kredit Risklərinin İdarəedilməsi şöbəsinin Rəhbəri kimi Sizi komandamıza dəvət edirik.

Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz:

• Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı
• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi
• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı
• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı
• Çeviklik və rahatlıq: Rəsmi tədbirlər istisna olmaqla, sərbəst geyim üslubu

İşiniz nədən ibarətdir?

• Kredit riskinin idarəsi üzrə metodologiyanın və kreditlərin verilməsi üzrə qərarların qəbulu mexanizminin hazırlanması və dəstəklənməsi,
• Kredit risk ehtiyatlarının gündəlik, yarım illik, illik əsasda hesablanmasının və tələblərə uyğun təsnifatının təmin edilməsi,
• Kredit risk tələblərinin icrasına və kredit portfelinin stress testi prosesinə nəzarət,
• Qərar vermə ilə əlaqədar risklərin effektiv idarəsi üçün tələb olunan iş proseslərinin dizaynını və icrasının təmin edilməsi,
• Kredit Riski üçün Risk Sağlamlığı İndeks ballarının vaxtında təkmilləşdirilməsi və nəzarəti,
• Kredit risk limitlərinin hesablanması və limit siyasəti üçün tövsiyələrin təqdim olunması,
• Kredit vermə ilə əlaqəli layihələrdə iştirak və təqdim olunan məhsullara risklərin effektiv inteqrasiyasının təmin edilməsi,
• Kredit riski üçün risk iştahasının idarəsi üzrə sona qədər kredit vermə dövrünün idarəsi,
• Bankın aktiv portfelləri üzrə kredit risk profilinin təkmilləşdirilməsi üçün analitik yanaşmalardan istifadə,
• Analitik biliklər tətbiq etməklə kredit risk hesabatının formalaşdırılması və qərar qəbuletmə ilə inteqrasiyası,
• Kredit portfelində yaranan risklər barədə birbaşa rəhbərə məlumatın təqdim olunması və Maliyyə Hesabatlarında risklərin vaxtında əks olunması üçün proseslərin səmərəliliyinin vaxtında təmin edilməsi,
• Qərar qəbuluna inteqrasiya ediləcək proqnozlaşdırıcı, qoruyucu və proaktiv kredit riski idarəetmə vasitələrinin inkişafı və qorunub saxlanılması,
• Bankda Risk mədəniyyətinin təkmilləşdirilməsi və risk imkanları səviyyəsinin artırılması,
• Büdcə prosesi üçün mümkün kredit itkilərinin, həmçinin kredit borclarının qiymətləndirilməsi və şöbənin idarəsinə cavabdehlik.

Sizdən nə tələb olunur?

Təhsil: İqtisadiyyat və ya Maliyyə sahəsində Bakalavr təhsili
İş təcrübəsi: Bankçılıq və Maliyyə sahəsində 7 ildən çox
Biliklər: Basel prinsipləri, bazar, yerli iqtisadiyyat, real sektor, sənaye tendensiyaları və MB-ın qaydalarına dair məlumat və kredit itkilərinin qiymətləndirilməsində Beynəlxalq Standartların tətbiqi
Bacarıqlar: Güclü ünsiyyət, qeyri-risk menecerlərinə texniki mürəkkəbliyi izah etmək, nəzəriyyəni praktikada tətbiq etmək, proqnoz vermək, ekspert kimi fərdi peşəkar baxışları ifadə etmək və əsaslandırmaq bacarıqları
Xarici dil: İngilis
Kompüter Bacarıqları: Microsoft Office
Üstünlük verilir: Maliyyə Risklərinin İdarəsi sahəsində 3-5 illik təcrübə, müvafiq sahədə Magistr təhsili və Rus dili biliyi

Müraciət edin:

Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 15.04.2021-ci il tarixinədək [email protected] ünvanına başlıqda “Kredit Risklərinin İdarəsi üzrə Rəhbər” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur.

 

Division Head of Credit Risk Management

We invite You to join our team as Division Head of Credit Risk Management in Risk Management Department.

Benefits we offer:

• Financial stability: Competitive salary
• Corporate wellness program: Family insurance and Gym Membership allowance
• Access to Discount platform: Opportunity to benefit from discounts from partners
• Advanced training opportunities
• Flexibility and comfort: Flexible dress code in the office, with official events excluded

Terms of references:

• To develop, integrate and maintain credit risk management methodology and models for all loan products,
• To calculate credit risk reserves daily, semi-annually and annually,
• To monitor credit risk requirements and the stress testing process,
• To control and implement risk decisions,
• To control and improve Risk Health Index scores for Credit Risk,
• To calculate credit risk limits and submit recommendations for limit policy,
• To participate in related projects and ensure effective risk integration into the provided products,
• To manage the lending period and risk appetite for all credit risks,
• To utilize analytical approaches for improvement of the credit risk profile of the Bank's active portfolios,
• To integrate credit risk reporting by applying advanced analytical tools,
• To provide all information of the risks with the Manager and manage the presentation of the risks in the Financial Statements,
• To develop and maintain credit risk management tools,
• To improve Risk Culture and increase the levels of risk opportunities,
• To monitor possible credit losses and credit debts for the budget process,
• To be responsible for the management of the team in the department.

Required skills:

Education: Bachelor degree in Economics or Finance
Work experience: 7+ years in Banking and Finance industry
Knowledge: Knowledge of Basel principles, market, CBAR regulations, understanding of industrial trends , local economy and real sector and application of International Standards in estimation of credit losses
Skills: Strong communication skills, ability to explain technical complexity to non-risk managers, ability to apply theory into practice, able to make forecasts, confident to articulate and justify personal professional view as expert
Foreign Language: English
Computer Skills: Microsoft Office
Preferred skills: Master degree in the relevant field, 3-5 years experience in the financial risk management, Russian language and CFA, CRA, ACCA certification

How to apply?

Dear interested candidates, please send your CV until April 15, 2021 to [email protected] indicating “Division Head of Credit Risk Management” in the subject of your email.

 

Junior Specialist of Settlements

Vəzifənin məqsədi

Mərkəzləşdirilmiş arxa ofis kimi müştəri məmnunluğu və loyallığına nail olmasına, eyni zamanda əməliyyat fəaliyyətləri zamanı əlavə xərclərin qarşısını almaq üçün daxili və xarici müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərilməsinə, bütün nağdsız əməliyyatların səmərəli, şəffaf və dəqiq icra edilməsinə məsuliyyət daşıyır.

Görəcəyiniz işlər

• Müvafiq daxili və xarici qayda və prosedurlara uyğun olaraq müştəri əməliyyatları zamanı daxili və xarici müştərilərə dəstəyin göstərilməsi;
• Ödənişlərlə bağlı müştərilərdən və digər şöbələrdən daxil olan sorğuların icra edilməsi;
• Müştəri ödənişlərinin daxili proseslərə, ÇPY və TM siyasətinə, qanunvericiliyin tələbinə uyğun olmasına yoxlanması;
• Müştəri məlumatının yoxlanılması, sənədlərin hazırlanması və bank sistemində icra edilməsi;

Sizdən gözləntimiz

• Mərkəzi Bankın Təlimatları üzrə biliklər
• Ödənişlərin icrası ilə əlaqədar olan qanunlar üzrə biliklər
• Müştəri yönümlük
• Güclü ünsiyyət bacarığı
• Ən azı bir il Müştəri Xidmətləri sahəsində təcrübə
• Rus dili mütləq, ingilis dili arzu olunan


Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi [email protected] ünvanına başlıqda “Hesablaşmalar üzrə Kiçik Mütəxəssis” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Son müraciət tarixi 30/04/2021.

 

Junior Specialist of Settlements

Job purpose

Settlement division as a centralized back office is responsible for providing high quality support services to internal and external customers in efficient, transparent, and accurate execution off all non-cash transaction in order to obtain customer satisfaction and loyalty, simultaneously preventing additional costs during operating activities.

Main Accountabilities

• Support of internal and external customers during customer transactions in accordance with relevant internal and external rules and procedures;
• Execution of inquiries from customers and other departments regarding payments;
• Verification of customer payments for compliance with internal processes, Central Bank policies, requirements of the legislation;
• Verification of customer information, preparation of documents and execution in the banking system;

Our expectations from you

• Knowledge of Central Bank Instructions
• Knowledge of the laws related to the payments execution
• Customer orientation
• Strong communication skills
• At least one year of experience in Customer Service
• Russian is must, English is preferable

Dear interested candidate, please send your CV to [email protected] indicating “Junior Specialist of Settlements” in subject of your mail till 30/04/2021.

 

 

Banner

Digər xəbərlər