We are looking for strong candidate to join our team as HSE Specialist within HR department.
Main roles & responsibilities:
• Developing, rolling out and maintenance of Health, Safety and Environment management system of the entire organization.
• Continuous maintenance an appropriate level of HSE awareness, knowledge and preparedness across the Bank. Development, coordination and delivery of HSE training programs to employees
• Development of internal HSE policies, procedures, instructions and programs
• Compliance with fire and other safety requirements in the workplace, control of first aid supplies.
• Responsible for the emergency evacuation and preparedness procedures which include organizing and training of individuals
• Development and distribution of regular HSE related reports, presentations, bulletins, posters and communications that provide employees with workplace statistics, new and existing hazards and system changes
• Performing regular workplace inspections, review work practices and recommend ways in which the processes and systems can be improved
• Investigation of violations of HSE regulations, as well as the investigation of accidents and incidents, making notes, analysis and reporting timely and accurate provision of the proposed solutions
• Conduct safety risk assessments associated with tools and equipment, jobsites, and work environments, work on prevention of potential and existing hazards, enforce preventative measures
• Oversee and inspect installations, maintenance and other works that can have potential hazard, identify and initiate repair and maintenance works as result of inspections and accidents
• Stop any unsafe acts or processes that seem dangerous or unhealthy
Required qualifications & skills:
• Work experience: Minimum 3 year experience in related field
• Education: Bachelor Degree
• Advanced level of MS Office
• Foreign language: Russian (preferable), English
• License / Certificate: First Aid, certificate of Ministry of Emergency Situations
Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to [email protected] until Decemer 25, 2020. Please indicate the name of the position (HSE Specialist) you are applying for in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.
Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
"PAŞA Bank" ASC İnsan Resursları departamentində SƏTƏM üzrə mütəxəssis vakansiyasını elan edir.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Bütün təşkilatın Sağlamlıq, Təhlükəsizlik və Ətraf mühit idarəetmə sisteminin hazırlanması və qorunması
• Bank daxilində SƏTƏM haqqında məlumatlılıq və hazırlıq səviyyəsinin davamlı saxlanılması. SƏTƏM təlim proqramlarının hazırlanması, koordinasiyası və çatdırılması
• Daxili SƏTƏM siyasətlərinin, prosedurlarının, təlimatlarının və proqramlarının hazırlanması
• İş yerindəki yanğın və digər təhlükəsizlik tələblərinə riayət etmək, ilkin yardım təchizatı, yanğın və digər təhlükəsizlik vasitələrinə nəzarət
• Təcili təxliyə və hazırlıq proseslərinin hazırlanması, təşkilatın və əməkdaşların bu sahədə hazırlılığı
• İşçilərə iş yeri statistikasını, yeni və mövcud təhlükələri və sistem dəyişikliklərini təmin edən SƏTƏM ilə bağlı müntəzəm hesabatların, təqdimatların, bülletenlərin, posterlərin və kommunikasiyaların hazırlanması və paylanması
• İş yerlərində mütəmadi yoxlamalar aparmaq, iş təcrübələrini nəzərdən keçirmək, proseslərin və sistemlərin inkişaf etdirilməsinin yollarını tövsiyə etmək
• SƏTƏM qaydalarının pozulmasının araşdırılması, habelə qəza və insidentlərin araşdırılması, qeydlərin aparılması, təhlil və hesabatların təklif olunan həllərin vaxtında və dəqiq təqdim edilməsi
• Alətlər və avadanlıqlar, iş yerləri və iş mühiti ilə əlaqəli təhlükəsizlik riskinin qiymətləndirilməsi, potensial və mövcud təhlükələrin qarşısının alınması üzrə işlərin aparılması, profilaktik tədbirlərin görülməsi
• Potensial təhlükə yarada biləcək qurğular, texniki xidmət və digər işlərə nəzarət etmək, yoxlamaq, yoxlamalar və qəzalar nəticəsində təmir işlərini müəyyənləşdirmək və başlamaq
• Təhlükəli və ya sağlamlığa zərərli görünən təhlükəli hərəkətləri və ya prosesləri dayandırılması
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
• Tələb olunan iş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə 3 il təcrübəyə
• Təhsil: Bakalavr təhsili
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
• Xarici dillər: İngilis (səlis), Rus (arzuolunandır)
• Sertifikat: İlkin yardım, Fövqəladə Hallar Nazirliyinin sertifikatı
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini 25.12.2020-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “SƏTƏM üzrə mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.