PASHA Holding
CSR and Branding Assistant
Son tarix 06 dek 2023 - [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of CSR and Branding Assistant within Government Relations and CSR department.
Job description:
- Assisting in organizing of internal CSR projects;
- Collaborating with CSR team members to organize the internal Team-building events;
- Closely involving in projects that are part of the Department's Operational Plan;
- Participating in the promotion of brand in accordance with the internal processes;
- Organizing meetings with guests and members of Strategic Assets;
- Monitoring the operational plans of an organization and reporting regularly.
- Creating presentations and reposrts about the projects executed by department
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Social Work, Humanities or Business Administration;
- Up to 1 year of relevant work experience;
- Fluent Azerbaijani, English and Russian (both in written and oral);
- Good command of Microsoft Office (Excel, Power Point):
- Experience on Social Responsibility Projects / NGO / Organization of Events is a must;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “CSR and Branding Assistant” in the subject line;
- CVs should be sent by December 08, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
PASHA Holding Hökumət Qurumları ilə Əlaqələr və KSM departamentinə KSM və brendinq üzrə köməkçi vakansiyasını doldurmaq üçün namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrup daxili KSM layihələrinin təşkilinə kömək edilməsi;
- Qrup daxili Team-building (KSM komandaları arası) tədbirinin təşkilinə yardım edilməsi;
- Departamentin Əməliyyat planında olan layihələrdə yaxından iştirak edilməsi;
- Qrup daxili proseslərə uyğun olaraq brendin tanıtımına dair işlərdə iştirak edilməsi;
- Müsafirlərlə və Strateji Aktivlərin nümayəndələri ilə olan görüşlərin təşkil edilməsi;
- Əməliyyat planının izlənməsi və hesabatının vaxtında hazırlanması
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Humanitar sahələr üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Uyğun sahə üzrə 1 ilə qədər peşə təcrübəsi;
- Azərbaycaç Rus və İngilis dillərində səlist danışmaq;
- Microsoft Office proqramlarından istifadə;
- Sosial Məsuliyyət Layihələrində / QHT / Tədbirlərin təşkilində təcrübə üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “KSM və brendinq üzrə köməkçi” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 8 dekabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
IT Solutions Specialist
Son tarix 06 dek 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of IT Solutions specialist within Group Finance and IT department.
Job description:
- Designs, develops, enables and updates IT policies, procedures and guidelines;
- Implementation of requests on security review and enhancements (rule changes, accounts review and etc.)
- User management of existing Enterprise Solutions (SAP, E-DMS)
- Participates in IT/ES and IS projects within PASHA Holding;
- Provides support to end-users of existing Enterprise Solutions;
- Supports on IT asset & IT inventory;
- Coordinates Server administrations /Active Directory support;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Relevant academic qualifications, a university degree in Informatics, Computer Science;
- At least 2+ years of relevant industry experience;
- Proficient with Microsoft Office Suite;
- Fluency in Azerbaijani, English, Russian is a plus.
- Familiarity with IT solutions and IT security. Understanding of SAP Basis knowledge is a plus;
- Financial Industry knowledge is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “IT Solutions specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by December 08, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Qrup üzrə Maliyyə və İT departamentində İT həllər üzrə mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- İT siyasətlərin, prosedurların və təlimatların tərtibi, inkişaf etdirilməsi və yenilənməsi;
- Təhlükəsizliyin nəzərdən keçirilməsi və təkmilləşdirilməsi üzrə sorğuların həyata keçirilməsi (qayda dəyişiklikləri, hesabların nəzərdən keçirilməsi və s.)
- Mövcud Təşkilati Həllər üzrə (SAP, E-DMS) istifadəçilərinin idarə edilməsi;
- PAŞA Holding daxilində İT/ES və İS layihələrində iştirak;
- Mövcud Təşkilati Həllər üzrə istifadəçilərə dəstək göstərilməsi;
- İT aktivi və İT inventarına dəstək;
- Server administrasiyaların əlaqələndirilməsi / Active Directory dəstəyi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İnformasiya təhlükəsizliyi, İnformatika, Kompüter elmləri üzrə müvafiq akademik ixtisas;
- Müvafiq sahədə ən azı 2 iş təcrübəsi;
- Microsoft Office Suite ilə işləmək bacarığı;
- Azərbaycan və ingilis dillərində səlis bilmək və rus dili biliyi isə üstünlükdür.
- İT həlləri və İT təhlükəsizliyi ilə tanışlıq. SAP Basis biliklərini anlamaq üstünlükdür;
- Maliyyə sektoru haqqında biliklərin olması əlavə üstünlük sayılır;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İT həllər üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 8 dekabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.