PASHA Holding
CSR and Branding Assistant
Son tarix 06 noy 2023 [email protected]
Job description:
- Assisting in organizing of internal CSR projects;
- Collaborating with CSR team members to organize the internal Team-building events;
- Closely involving in projects that are part of the Department's Operational Plan;
- Participating in the promotion of brand in accordance with the internal processes;
- Organizing meetings with guests and members of Strategic Assets;
- Monitoring the operational plans of an organization and reporting regularly.
- Creating presentations and reposrts about the projects executed by department
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Social Work, Humanities or Business Administration;
- Up to 1 year of relevant work experience;
- Fluent Azerbaijani, English and Russian (both in written and oral);
- Good command of Microsoft Office (Excel, Power Point):
- Experience on Social Responsibility Projects / NGO / Organization of Events is a must;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- Put “CSR and Branding Assistant” in the subject line;
- CVs should be sent by the November 06, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview
İşin təsviri:
- Qrup daxili KSM layihələrinin təşkilinə kömək edilməsi;
- Qrup daxili Team-building (KSM komandaları arası) tədbirinin təşkilinə yardım edilməsi;
- Departamentin Əməliyyat planında olan layihələrdə yaxından iştirak edilməsi;
- Qrup daxili proseslərə uyğun olaraq brendin tanıtımına dair işlərdə iştirak edilməsi;
- Müsafirlərlə və Strateji Aktivlərin nümayəndələri ilə olan görüşlərin təşkil edilməsi;
- Əməliyyat planının izlənməsi və hesabatının vaxtında hazırlanması
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Humanitar sahələr üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Uyğun sahə üzrə 1 ilə qədər peşə təcrübəsi;
- Azərbaycaç Rus və İngilis dillərində səlist danışmaq;
- Microsoft Office proqramlarından istifadə;
- Sosial Məsuliyyət Layihələrində / QHT / Tədbirlərin təşkilində təcrübə üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- Mövzu sətrində “KSM və brendinq üzrə köməkçi” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 6 oktyabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Business Analyst
Son tarix 06 noy 2023 [email protected]
Job description:
- Prepare materials for senior leadership (periodic/ad hoc);
- Prepare reports for various ecosystem discussion platforms and committees (presentation & talking points);
- Support Ecosystem Associates in their day-to-day activities;
- Financial analysis including financial modeling, sensitivity and scenario analysis;
- Product analysis including funnel analysis, customer cohorts, acquisition, activation and retention analytics;
- Identify insights by analyzing performance updates, research papers, and presentations;
- Build relations with peer-level people in ecosystem companies, data and innovation streams and/or external startups, joint ventures, partners;
- Provide analytical support to strategic planning, monitoring and annual budgeting, and business planning process;
- Conduct periodic stream-specific research and communicate a summary of findings;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Business Management preferred;
- Above average Excel and PowerPoint skills;
- Good knowledge of English, and Azerbaijani languages;
- Understanding of financial analysis;
- Ability to work under pressure;
- Demonstrated aptitude for data & analytics, e-commerce, or innovation;
- Exceptional analytical, financial modeling and quantitative problem-solving skills;
- Proven record of leadership in a work setting and/or through extracurricular activities;
- Ability to communicate analytical findings in a cohesive story both verbally and in writing;
- Ability to work collaboratively in a team environment;
- Ability to work effectively with people at all levels in an organization;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit: “Business Group Analyst”
- Put “Business Analyst within the Ecosystem ” in the subject line;
- CVs should be sent by October 22, 2022.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Yüksək rəhbərlik üçün materialların hazırlanması (dövri/tələbə uyğun);
- Ekosistem üzrə müxtəlif müzakirə platformaları və komitələri üçün hesabatların hazırlanması (təqdimat və müzakirə mövzuları);
- Ekosistem mütəxəssislərinə gündəlik fəaliyyətlərində dəstəyin göstərilməsi;
- Maliyyə modelləşdirmə və ssenari təhlili daxil olmaqla maliyyə təhlilinin aparılması;
- “Funnel” təhlili, müştəri qrupları, cəlb etmə, aktivləşdirmə və saxlama analitikası daxil olmaqla məhsul təhlili;
- Performans yenilənmələrini, tədqiqat sənədlərini və təqdimatlarını təhlil edərək anlayışların müəyyənləşdirilməsi;
- Ekosistem şirkətləri, data və innovasiya istiqamətləri və/və ya xarici startaplar, birgə və tərəfdaş şirkət əməkdaşları ilə əlaqələrin qurulması;
- Strateji planlaşdırma, monitorinq, eyni zamanda illik büdcə və biznes planlaşdırma prosesinə analitik dəstəyin göstərilməsi;
- Müəyyən istiqamətlər üzrə araşdırmaların aparılması və nəticələr haqqında xülasənin çatdırılması;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Excel və PowerPoint proqramlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
- İngilis və Azərbaycan dillərində mükəmməl bilik;
- Maliyyə hesabatlarından anlayışın olması;
- Təzyiq altında işləmə bacarığı;
- Data və analitika, e-ticarət və ya innovasiya sahəsində qabiliyyət;
- Yüksək analitik, maliyyə modelləşdirmə və riyazi problemləri həll etmə bacarıqları;
- İşdə və/və ya işdənkənar fəaliyyətlərdə liderlik təcrübəsinin nümayiş etdirilməsi.;
- Analitik aşkarlamaları əlaqəli olaraq həm şifahi, həm də yazılı şəkildə təqdim etmək bacarığı;
- Komanda şəklində əməkdaşlıq mühitində işləmə bacarığı;
- Təşkilatın bütün səviyyələrində insanlarla səmərəli işləmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- Mövzu sətrində “Ekosistem daxilində Biznes Analitiki” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 06 noyabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
CSR and Branding specialist
Son tarix 06 noy 2023 [email protected]
Job description:
- Supporting to build relationships with government entities, public organizations and other institutions, responding to inquiries and representing PASHA Holding by arranging or participating at related meetings;
- Providing a technical support to deals with donations and corporate sponsorship.
- Preparing ATL and BTL materials, to come up with different proposals and ideas;
- Initiating and coordinating the realization of social responsibility activities to reinforce positive brand image in the community.
- Controlling the department’s financial support and donations procedure and acting according the policy within targeted budget.
- Creating partnerships with NGO’s, charities, and Governmental entities in order to contribute to the achievement of the department’s annual operational plan.
- Encouraging links between the company and targeted community.
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Humanities;
- Minimum of 3 years of work experience in relevant field;
- Fluent Azerbaijani, English and Russian (both in written and oral);
- Good command of Microsoft Office (Excel, Power Point):
- Experience on Social Responsibility Projects / NGO / Organization of Events is a must;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Strong presentation skills;
- The ability to manage multi-task effectively and interact in the organization;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- Put “CSR and Branding specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by November 06, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İşin təsviri:
- Dövlət qurumları, ictimai təşkilatlar və digər qurumlarla əlaqələrin qurulmasına dəstək olmaq, sorğuları cavablandırmaq və müvafiq görüşlərin təşkili və ya iclaslarda iştirak etməklə PAŞA Holdingi təmsil etmək;
- İanə və korporativ sponsorluqla bağlı əməliyyatlara texniki dəstək göstərmək;
- ATL və BTL materiallarını hazırlamaq, müxtəlif təklif və ideyalar irəli sürmək;
- Cəmiyyətdə müsbət brend imicini gücləndirmək üçün sosial məsuliyyət fəaliyyətlərinin həyata keçirilməsinə təşəbbüs göstərmək və koordinasiya etmək.
- Departamentin maliyyə dəstəyi və ianə proseduruna nəzarət etmək və məqsədli büdcə çərçivəsində siyasətə uyğun hərəkət etmək.
- Departamentin illik əməliyyat planının həyata keçirilməsinə töhfə vermək üçün QHT-lər, xeyriyyə təşkilatları və dövlət qurumları ilə tərəfdaşlıq yaratmaq.
- Şirkət və hədəflənən icma arasında əlaqələri təşviq etmək.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Humanitar elmlər üzrə bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Sərbəst Azərbaycan, ingilis və rus dili (həm yazılı, həm də şifahi);
- Microsoft Office proqramlarını yaxşı bilmək (Excel, Power Point):
- Sosial Məsuliyyət Layihələri / QHT / Tədbirlərin Təşkili üzrə təcrübə mütləqdir;
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarığı;
- Güclü təqdimat bacarığı;
- Bir neçə tapşırığı eyni zamanda effektiv idarə etmək və təşkilatdakı digər əməkdaşlarla qarşılıqlı əlaqə qurma bacarığı;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- Mövzu sətrində “KSM və brendinq üzrə mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 6 noyabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.