PASHA Holding
Innovation analyst
Son tarix 28 okt 2023 - [email protected]
Innovation Analyst executes the corporate innovation scouting through different channels and communicates with relevant startups and SMEs to identify potential synergies that can benefit SAs in both financial and non-financial portfolios. This includes meeting and understanding of innovation needs of SAs, online and offline research and scouting of startups, building relationships with international and local partners, planning and attending startup events, and meeting and evaluating startups.
Additionally, together with senior team members, executes all the innovation function-related initiatives that include, but not limited to innovation due diligence of SAs, usecase management, global and local/external and internal innovation intelligence gathering, etc.
Job description:
- Conduct sourcing efforts to build and maintain a pipeline of new innovation opportunities.
- Scout and initially assess startups in different geographies through different channels (e.g., Pitchbook, CrunchBase, LinkedIn, etc.). Main industry areas: Fintech, InsurTech, Retail Ecosystem, Retail Consumer, Hospitality and others.
- Interact and build relationships with local and international partners of the innovation ecosystem – accelerators, incubators, universities, venture capital funds and corporations to build network and find synergies that can benefit the innovation-related initiatives of the Innovation Stream of the Holding.
- Support senior team members in identifying SAs’ specific innovation needs and usecases through the interviews and received inquiries.
- Organize and hold meetings with external and internal innovation-related stakeholders, take notes as required.
- Keep up-to-date the database of the scouting pipeline and track the execution of the related action items via project management tools.
- Support senior team members in executing the project management and coordination/development of work plans, deliverables, and activities.
- Build relationships with Innovation Champions from SAs to ensure effective communication, proper follow-up, milestones tracking of the respective innovation-related activities.
- Support development of regular trend analysis and function reporting as requested.
- Develop emerging technology radars, technology impact profiles, and organize informative bi-weekly newsletters and quarterly intelligence reports for Group’s employees around the various emerging technology trends, ecosystems, and best practices.
- Research potential market opportunities for partnerships with startups.
- Keep yourself up-to-date in the technological and business field to quickly and effectively recognize business opportunities and industry/market emerging trends.
Knowledge, experience and skills required:
- Excellent verbal and written communication skills in Azerbaijani and English is a must; Turkish and Russian is preferable.
- Experience in startup environment or within corporate innovation domain is highly desirable.
- Bachelor’s or master’s degree in Business Administration, Corporate Finance, Business Analytics, or innovation related fields is preferable.
- Computer Skills: Professional presentation skills, Microsoft Office programs, Google Suite apps, WordPress, Mail Chimp.
- Strong interpersonal and organizational skills, and ability to manage multiple task and priorities concurrently.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Innovation Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by October 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
İnnovasiya üzrə analitik müxtəlif kanallar vasitəsilə korporativ innovasiya kəşfiyyatını həyata keçirir və həm maliyyə, həm də qeyri-maliyyə portfellərində SA-lara fayda verə biləcək potensial sinerjiləri müəyyən etmək üçün müvafiq startaplar və KOM-larla əlaqə saxlayır. Buraya SA-ların innovasiya ehtiyaclarının qarşılanması və anlaşılması, startapların onlayn və oflayn tədqiqatı və kəşfiyyatı, beynəlxalq və yerli tərəfdaşlarla əlaqələrin qurulması, startap tədbirlərinin planlaşdırılması və iştirak edilməsi, startaplarla görüş və qiymətləndirmə daxildir.
Bundan əlavə, yüksək səviyyəli komanda üzvləri ilə birlikdə, SA-ların innovasiya ilə bağlı lazımi müayinəsi, istifadə vəziyyətinin idarə edilməsi, qlobal və yerli/xarici və daxili innovasiya kəşfiyyatının toplanması və s. daxil olmaqla, lakin bununla məhdudlaşmayaraq bütün innovasiya funksiyaları ilə bağlı təşəbbüsləri həyata keçirir.
İşin təsviri:
- Yeni innovasiya imkanları üzrə mexanizmin yaradılması və saxlanılması üçün mənbələrin cəlb edilməsi
- Müxtəlif kanallar (məsələn, Pitchbook, CrunchBase, LinkedIn və s.) vasitəsilə müxtəlif coğrafiyalardakı startapları kəşf etmək və ilkin qiymətləndirmə aparmaq. Əsas sənaye sahələri: Fintech, InsurTech, Pərakəndə Ekosistem, Pərakəndə İstehlakçısı, Qonaqpərvərlik və s.
- Holdinqin İnnovasiya Bölməsinin (İnnovation Stream) innovasiya ilə bağlı təşəbbüslərindən faydalana biləcək şəbəkələr qurmaq və sinerji axtarmaq üçün yerli və beynəlxalq innovasiya ekosistemi tərəfdaşları - akseleratorlar, inkubatorlar, universitetlər, vençur kapital fondları və korporasiyalar ilə ünsiyyət saxlamaq və əlaqələr qurmaq;
- Müsahibələr və qəbul edilmiş sorğular vasitəsilə SA-ların xüsusi innovasiya ehtiyaclarını və istifadə ssenarilərini müəyyən etməkdə üst səviyyə komanda üzvlərinə dəstək olmaq;
- Xarici və daxili innovasiya ilə bağlı maraqlı tərəflərlə görüşlər təşkil etmək və keçirmək, tələb olunduqda qeydlər aparmaq;
- Skautluq (araşdırma) fəaliyyətləri üzrə məlumat bazasını müntəzəm olaraq yeniləmək və layihə idarəetmə vasitələrindən istifadə etməklə əlaqədar fəaliyyətlərin icrasını izləmək;
- Layihənin idarə edilməsində və iş planlarının, nəticələrin və fəaliyyətlərin koordinasiyasında/inkişafında yüksək səviyyəli komanda üzvlərinə dəstək olmaq;
- Effektiv ünsiyyəti, icra prosesinin düzgün qaydada izlənilməsini və müvafiq innovasiya ilə bağlı fəaliyyətlərdə əsas mərhələlərin izlənilməsini təmin etmək üçün Holdinq Şirkətlərinin İnnovasiya Çempionları ilə əlaqələr qurmaq;
- Müntəzəm qaydada tendensiyaların analitikasının və funksional bölmə üzrə hesabatların (tələb əsasında) hazırlanmasına dəstək olmaq;
- Yeni texnologiyalar üzrə radarları, texnologiyanın təsir profillərini hazırlayır və Holdinqin əməkdaşları üçün müxtəlif yeni texnologiya ekosistemləri barədə iki həftəlik xəbər bülletenləri təşkil etmək, veb-saytdakı məlumatları müvafiq qaydada yeniləmək;
- Yeni ideyaları və startaplarla potensial tərəfdaşlıqları araşdırmaq və qiymətləndirmək;
- Biznes imkanlarını və sənayedə/bazarda yeni yaranan tendensiyaları tez və səmərəli şəkildə aşkar edə bilmək üçün texnologiyalar və biznes sahəsində daim məlumatlı olur;
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Azərbaycan və ingilis dillərində mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları tələb olunur; Türk və rus dillərini bilmək üstünlük hesab edilir;
- Startap mühitdə və ya korporativ innovasiya sahəsində təcrübə yüksək arzuolunandır.
- Biznesin idarə edilməsi, korporativ maliyyə, biznes analitikası və ya innovasiya ilə bağlı sahələr üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsinə üstünlük verilir.
- Kompüter Bacarıqları: Peşəkar təqdimat bacarıqları, Microsoft Office proqramları, Google Suite proqramları, WordPress, Mail Chimp.
- Güclü şəxsiyyətlərarası və təşkilatçılıq bacarıqları, eyni zamanda birdən çox vəzifə və prioritetləri idarə etmək bacarığı.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İnnovasiyalar üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 oktyabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Market and Ventures Analyst (Innovation Stream)
Son tarix 28 okt 2023 [email protected]
PASHA Holding, a leading conglomerate with diverse business interests, is seeking a highly skilled and motivated individual to join our Innovations Stream team as an Analyst. As an Analyst, you will play a crucial role in supporting our market analyses, trend discovery, venture due diligence, and innovation intelligence reporting initiatives. You will be responsible for providing valuable insights and recommendations to drive strategic decision-making and enhance our innovation capabilities.
Job description:
Market Analyses and Trend Discovery:
- Conduct comprehensive market research to identify emerging trends, opportunities, and potential risks.
- Collect and analyze data from various sources, including market reports, industry publications, and customer surveys.
- Identify key market segments, assess market potential, and evaluate competitive landscape.
- Monitor market trends, competitor activities, and regulatory changes to identify potential business opportunities or risks.
- Stay up to date with the latest trends, innovations, and technological advancements relevant to our business domains.
- Identify and analyze emerging trends that have the potential to disrupt or reshape our industries.
- Collaborate with cross-functional teams to assess the feasibility and potential implications of adopting new trends and technologies.
Business Analyses and Venture Due Diligence:
- Collaborate with internal stakeholders to identify business challenges and opportunities.
- Support team in performing detailed analysis of business processes, systems, and workflows to identify areas for improvement and optimization.
- Support team in analyzing key performance indicators (KPIs) and metrics to measure business performance and identify areas for growth.
- Support team in analyzing in conducting thorough due diligence on potential business partners, venture investment opportunities, and acquisition targets.
- Gather and analyze financial statements, market positioning, and other relevant information to assess the strategic fit and financial viability.
- Support team in preparation of venture due diligence reports with insights and recommendations to support decision-making processes.
Innovation Intelligence and Reporting:
- Collect, analyze, and synthesize data from various sources to generate regular reports on innovation trends, market opportunities, and competitive intelligence.
- Prepare concise and informative reports, presentations, and visualizations to communicate findings and recommendations to stakeholders.
- Collaborate with internal teams to identify potential innovation initiatives and develop actionable strategies based on intelligence gathered.
Knowledge, experience and skills required:
- Bachelor’s or Master’s degree in business, finance, economics, or a related field.
- Proven experience in market research, trend analysis, due diligence, or related roles.
- Prior experience in investments, business analytics, and strategy.
- Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and interpret large datasets.
- Proficiency in using market research tools, databases, and analytical software.
- Excellent written and verbal communication skills with the ability to present complex information in a clear and concise manner.
- Detail-oriented mindset with the ability to prioritize tasks and manage multiple projects simultaneously.
- Strong problem-solving abilities and critical thinking skills.
- Collaborative and team-oriented approach with the ability to work effectively in cross-functional teams.
- Language proficiency: Azerbaijani, English, Russian – full working proficiency. Turkish is a plus.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Market and Ventures Analyst (Innovation stream)” in the subject line;
- CVs should be sent by October 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Çoxşaxəli biznes maraqlarına malik aparıcı konqlomerat olan PAŞA Holdinq, İnnovasiyalar İstiqaməti komandamıza Analitik kimi qoşulmaq üçün yüksək kvalifikasiyalı və məqsədyönlü şəxs axtarır. Bir analitik olaraq, siz bazarların təhlil edilməsi, tendensiyaların müəyyən edilməsi, müəssisələrin kompleks yoxlanması və innovasiyalar barədə hesabatların təqdim edilməsinə dair təşəbbüslərimizin dəstəklənməsi ilə əlaqədar mühüm rol oynayacaqsınız. Siz strateji qərarlar qəbul etmək və innovativ imkanlarımızı artırmaq üçün dəyərli məlumat və tövsiyələrin verilməsinə görə cavabdeh olacaqsınız.
İşin təsviri:
Bazarların təhlil edilməsi və tendensiyaların müəyyən edilməsi:
- Yeni tendensiyaları, imkanları və potensial riskləri müəyyən etmək üçün hərtərəfli bazar araşdırması aparmaq.
- Bazar hesabatları, sənaye nəşrləri və müştəri sorğuları daxil olmaqla müxtəlif mənbələrdən məlumatlar toplamaq və təhlil etmək.
- Əsas bazar seqmentlərini müəyyən etmək, bazar potensialını və rəqabət mühitini qiymətləndirmək.
- Potensial biznes imkanlarını və ya riskləri müəyyən etmək üçün bazar tendensiyalarını, rəqiblərin fəaliyyətini və normativ dəyişiklikləri izləmək.
- Fəaliyyət sahələrimizə aid olan ən son tendensiyalar, innovasiyalar və texnoloji nailiyyətlərdən xəbərdar olmaq.
- Fəaliyyət göstərdiyimiz sənaye sahələrinin ahəngini pozmaq və ya yenidən formalaşdırmaq potensialı olan yeni tendensiyaları müəyyən və təhlil etmək.
- Yeni tendensiya və texnologiyaların tətbiqinin mümkünlüyünü və potensial nəticələrini qiymətləndirmək üçün müxtəlif funksiyaların təmsil olunduğu komandalarla əməkdaşlıq etmək.
Biznes təhlili və müəssisələrin kompleks yoxlanması:
- Biznes problemləri və imkanlarını müəyyən etmək üçün daxili maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq etmək.
- Təkmilləşdirmə və optimallaşdırma sahələrini müəyyən etmək üçün biznes proseslərinin, sistemlərin və iş proseslərinin ətraflı təhlilinin aparılmasında komandaya dəstək vermək.
- Biznes effektivliyini ölçmək və inkişaf sahələrini müəyyən etmək üçün əsas fəaliyyət göstəricilərinin (ƏFG) və nəzarət göstəricilərinin təhlil edilməsində komandaya dəstək vermək.
- Potensial biznes tərəfdaşları, müəssisələrə investisiya imkanları və satınalma hədəflərinin təhlil edilməsi və kompleks yoxlanmasının aparılmasında komandaya dəstək vermək.
- Strateji uyğunluğu və maliyyə dayanıqlığını qiymətləndirmək üçün maliyyə hesabatlarını, bazar mövqeyi barədə məlumatları və digər müvafiq informasiyanı toplamaq və təhlil etmək.
- Qərar qəbuletmə proseslərinə dəstək vermək üçün analitik məlumat və tövsiyələr təqdim etməklə müəssisələrin kompleks yoxlanmasına dair hesabatlarının hazırlanmasında komandaya dəstək vermək.
İnnovasiya kəşfiyyatı və hesabatlılıq:
- İnnovasiya tendensiyaları, bazar imkanları və rəqiblərin fəaliyyətinin təhlili haqqında müntəzəm hesabatlar tərtib etmək üçün müxtəlif mənbələrdən məlumatları toplamaq, təhlil və sintez etmək.
- Əldə edilmiş nəticələri və tövsiyələri maraqlı tərəflərə çatdırmaq üçün qısa və dolğun hesabatlar, təqdimatlar və vizualizasiyalar hazırlamaq.
- Potensial innovasiya təşəbbüslərini müəyyən etmək və toplanmış məlumatlara əsaslanaraq həyata keçirilə bilən strategiyalar hazırlamaq üçün daxili komandalarla əməkdaşlıq etmək.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Biznes, maliyyə, iqtisadiyyat və ya əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi.
- Bazar araşdırması, tendensiyaların təhlil edilməsi, kompleks yoxlama və ya əlaqəli rollarda sübut edilmiş təcrübə.
- İnvestisiyalar, biznes analitika və strategiya sahəsində əvvəlki təcrübənin olması.
- Güclü analitik bacarıqlar, habelə böyük məlumat toplularını toplamaq, təşkil, təhlil və şərh etmək bacarığı.
- Bazar araşdırması alətləri, məlumat bazası və analitik proqram təminatından istifadə etmək bacarığı.
- Əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, mürəkkəb məlumatları aydın və yığcam şəkildə təqdim etmək bacarığı.
- Təfərrüat yönümlü düşüncə tərzi, habelə tapşırıqları prioritetləşdirmək və eyni zamanda bir neçə layihəni idarə etmək bacarığı.
- Güclü problem həll etmə və tənqidi düşünmə bacarığı.
- Əməkdaşlıq və komanda yönümlü yanaşma, habelə müxtəlif funksiyaların təmsil olunduğu komandalarda effektiv işləmək bacarığı.
- Dil biliyi: Azərbaycan, İngilis, Rus dilləri – tam peşəkar səviyyədə. Türk dilini bilmək əlavə üstünlük hesab olunur.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Bazar və Müəssisələr üzrə Analitik (İnnovasiyalar istiqaməti)” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 oktyabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
HR Expert
Son tarix 28 okt 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of HR Expert. HR Expert should work across a portfolio of PASHA Holding businesses, being responsible to certain number of Strategic Assets from HR perspective. Should act as the frontline HR contact to Strategic Assets’ HR team and should be committed to collaboration with multiple HR professionals across various PASHA Holding businesses.
Job description:
- Be a subject matter expert in the field of Group wide HR Frameworks, Policies and approaches and scaling up them to Strategic Assets of PASHA Holding;
- Coordination of Group-wide Succession management process;
- Being responsible for Strategic Assets in terms of alignment to Group HR Frameworks and Policies and being frontline HR contact for them;
- Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s Strategic Assets based on regular reporting and inform Group HR on trends, problems, best practices related to HR processes;
- Constant liaison with Business Group and alignment of business expectations from HR function in Strategic Assets and Group in order to contribute to business strategy;
- Participation in SAs projects where needed;
- Track Group-wide HR projects, HR Strategic and Organizational Culture initiatives, their KPIs and results;
- Coordination of the whole Group-wide Mobility Process;
- Keep track of post-Agile transformation in Strategic Assets from HR perspective;
- Analytics of trends and HR metrics in partnership with Group HR to develop solutions, programs and policies;
- Support Group HR to plan and work through organizational change including facilitating co-design approaches and developing business cases for change;
- Monitoring of organizational effectiveness, workforce planning and employee engagement of the particular Strategic Assets of PH.
Experience, Competencies and Skills Required:
- 5+ years of experience in HR;
- Experience in financial sector (banking, insurance) is a plus
- Strong analytical skills with the ability to collect, organize, analyze, and disseminate significant amounts of information with attention to detail and accuracy;
- Solid problem-solving skills;
- Ability to create detailed spreadsheets, charts and presentations;
- Good research abilities;
- Proficient with Microsoft Office Suite;
- Fluency in Azerbaijani, English, Russian is a plus.
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “HR Expert” in the subject line;
- CVs should be sent by October 31, 2023.
PAŞA Holdinq İnsan Resursları üzrə ekspert vəzifəsinə təcrübəli namizədləri dəvət edir. İnsan Resursları üzrə ekspert kadrların idarə edilməsi baxımından müəyyən sayda strateji aktivlərə cavabdeh olmaqla PAŞA Holdinq şirkətlərinin portfeli üzərində işləməlidir. Strateji Aktivlərin İnsan Resursları ilə əlaqə saxlamalı və PAŞA Holding üzrə bir neçə İR peşəkarları ilə əməkdaşlıq etməlidir.
İşin təsviri:
- Qrup daxilində insan resursları çərçivələri, siyasətləri və yanaşmaları sahəsində ixtisaslaşaraq onları PAŞA Holdinqin strateji aktivlərinə qədər genişləndirməsi;
- Qrup daxilində “Davamçıların idarə edilməsi” prosesinin koordinasiyası;
- Strateji Aktivləri Qrup üzrə İnsan Resursları Çərçivələri və Siyasətlərinə uyğunlaşdırma baxımından Strateji Aktivlərə cavabdehlik və birbaşa əlaqələndirilməsi;
- Müntəzəm hesabatlara əsasən PAŞA Holdingin Strateji Aktivlərinin davamlı şəkildə monitorinq edilməsi və Qrupun İR departamentinin İR prosesləri ilə bağlı tendensiyalar, problemlər və qabaqcıl təcrübələr barədə məlumatlandırılması;
- Biznes strategiyasına töhfə vermək məqsədilə Biznes Qrup ilə davamlı şəkildə əlaqə saxlanılması və Strateji Aktivlərdə və Qrupda İR funksiyasının biznes gözləntilərinin uyğunlaşdırılması;
- Lazım gəldikdə Strateji Aktivlərin layihələrində iştirak etmək;
- Qrup üzrə İR layihələrini, İR Strateji və Təşkilati Mədəniyyət təşəbbüslərini, onların ƏFG-lərinin və nəticələrinin izlənilməsi;
- Bütün qrupdaxili Mobility prosesinin (yerdəyişmə proqramı) koordinasiyası;
- İR nöqteyi-nəzərindən Strateji Aktivlərdə Agiledan sonrakı dövrdə transformasiyanın izlənilməsi;
- Həllər, proqramlar və siyasətlər formalaşdırmaq üçün Qrupun İR bölməsi ilə tərəfdaşlıq şəraitində İR tendensiyalarının və göstəricilərinin təhlil edilməsi;
- Təşkilati dəyişikliklərin planlaşdırılmasında və işlənib hazırlanmasında Qrup İR-na dəstək, o cümlədən birgə dizayn yanaşmalarına şərait yaradılması və dəyişiklik üçün biznes keyslərin işlənib hazırlanması;
- PAŞA Holdingin konkret Strateji Aktivlərində təşkilati səmərəlilik, işçi qüvvəsinin planlaşdırılması və işçilərin cəlb olunması proseslərini monitorinq etməkdə İR menecerinə və Qrupun İR direktoruna dəstək verilməsi.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- İR sahəsində 5 ildən artıq təcrübə;
- Maliyyə sektorunda (bank, sığorta) iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur;
- Təfərrüatlara və dəqiqliyə diqqət yetirməklə əhəmiyyətli miqdarda məlumatı toplamaq, təşkil etmək, təhlil etmək və yaymaq səriştəsinə malik olmaqla yanaşı güclü analitik bacarıqlar;
- Güclü problem həll etmə bacarığı;
- Müfəssəl cədvəllər, diaqramlar və təqdimatlar hazırlamaq bacarığı;
- Yaxşı tədqiqat bacarıqları;
- Microsoft Office Suite üzrə təcrübəli istifadəçi olmaq;
- Azərbaycan və ingilis dillərində səlis bilmək və rus dili biliyi isə üstünlükdür.
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “İnsan Resursları üzrə ekspert” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 oktyabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Bu vəzifənin tələblərinə cavab verməyən, yuxarıda qeyd olunan qaydalara riayət etməyən və müəyyən olunmuş son tarixdən geç müraciət edən şəxslərin namizədliyinə baxılmayacaq.
Business Group Associate
Son tarix 28 okt 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Business Group Associate
Job description:
- Conduct continuous monitoring of PASHA Holding’s banks’ and/or insurance companies performances both in Azerbaijan and abroad based on regular reporting and inform the Business Group Director of trends in performances, risks associated with activities and any other issues;
- Liaise with the banks and/or insurance companies to ensure the timely implementation of the decisions of the Supervisory Boards and/or the Committees reporting to the Supervisory Boards in the banks and/or insurance companies;
- Liaise with Group Functions within the Holding (such as Finance, Risk Management, HR, Audit, IT, PMO, Strategy management etc.) with regard to set up and implementation at the Holding’s banks and/or insurance companies level of various projects/decisions/methodologies;
- Monitor the banks and/or insurance companies, the banking industry and regulatory agencies for potential changes which may affect the banks and/or insurance companies’ business needs;
- Conduct required ad-hoc analysis within the tasks given by Business Group Director;
- Ensure the quality and timely preparation of the Business Plans and Budgets of Business SA’s;
- The execution of Business Group Director’s instructions/joint decisions (with SA’s management or Group functions) on a timely basis and report to Business Group Director in case of delays or inconsistencies, i.e. project management function for Business Group Director;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor’s degree in Finance/Business Management;
- 3-4 years of professional experience in Banking and/or Insurance;
- Strong analytical and problem solving skills;
- Strong interpersonal communication and presentation skills;
- CFA level 2 is a plus;
- Good knowledge of English, Azerbaijani and Russian languages;
- Good knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Associate” in the subject line;
- CVs should be sent by October 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PASHA Holding Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- PAŞA Holdingə daxil olan bankların və/və ya sığorta şirkətlərinin Azərbaycanda və xaricdə fəaliyyətləri haqqında müntəzəm hesabat əsasında fasiləsiz monitorinqinin aparılması və fəaliyyətin istiqamətləri, eyni zamanda həmin fəaliyyət ilə bağlı olan risklər və ya hər hansı digər məsələlər haqqında Biznes Qrupunun direktorunun məlumatlandırılması;
- Müşahidə Şurasının və/və ya Müşahidə Şurasına hesabat verən komitələrin qərarlarının banklarda və/və ya sığorta şirkətlərində vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə banklar və/ və ya sığorta şirkətləri ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Müxtəlif layihələr/qərarlar/metodologiyaların PAŞA Holdingə daxil olan banklara və/ və ya sığorta şirkətlərinə uyğun səviyyədə qurulması və həyata keçirilməsi məqsədilə Holdingdaxili funksional Qruplar ilə (məsələn, Maliyyə, Risklərin idarəedilməsi, HR, Audit, İT, Layihələrin idarəedilməsi ofisi, Strategiyanın idarəedilməsi) qarşılıqlı əməkdaşlığın həyata keçirilməsi;
- Bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin biznes ehtiyaclarına təsir göstərə biləcək potensial dəyişikliklər üçün bankların və/ və ya sığorta şirkətlərinin bank sektoru və tənzimləyici orqanların monitorinqi;
- Biznes qrupunun direktoru tərəfindən verilmiş tapşırıqlar əsasında tələb olunan xüsusi təhlillərin aparılması;
- Holdingə daxil olan bankların biznes planlarının və büdcələrinin keyfiyyətli və zamanında hazırlanmasının təmin edilməsi;
- Biznes Qrupu direktorunun göstərişlərinin/birgə qərarların (SA və ya Funksional qrupların rəhbərliyi ilə birgə) mütəmadi qaydada icrası və gecikmələr və ya uyğunsuzluqlar yarandığı halda Biznes Qrupu direktorunu məlumatlandırmaq yəni Biznes Qrupu direktoru üçün layihə meneceri funksiyasının yerinə yetirilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Maliyyə/ Biznesin idarəedilməsi sahəsində Bakalavr dərəcəsi;
- Bankçılıq və ya sığorta sahəsində 3-4 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- CFA üzrə 2-ci dərəcə üstünlükdür;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- MS Office proqramlarının (Excel, PowerPoint, Word) mükəmməl bilik səviyyəsi;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 oktyabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Model validation analyst
Son tarix 28 okt 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Model Validation Analyst within Group Risk Management Department.
Job description:
- Perform the validation activities for significant models developed in Strategic Assets;
- Contribute to the creation of high-quality model validation reports;
- Collaboration with Model Risk Management teams in the Group;
- Consult SAs for better modelling results with recommendations from the validation process;
- Collaboration with model owners/developers in SAs;
- Independent evaluation of new and existing strategic models;
- Assessment of changes to existing models;
- Assist with the delivery of the validation plan in a timely and efficient manner;
- Qualitative review of model development process including underlying assumptions & theoretical basis;
- Quantitative assessment of model performance via statistical testing;
- Contribute to the documentation of findings and communication of results;
- Interpret model validation results, support to establishment of required action plans with model owners/developers and provide value-added recommendations to model owners/developers;
- Perform the ratification of validated strategic models in the Group-wide model inventory;
- Contribute to enhancement of validation process for models across the Group;
- Keep track of new developments in model validation and applicable regulation;
- Contribute to the continuous improvement of methodologies, standards and automation;
- Follow-up and formulation of recommendations to improve the different model performances;
- Writing detailed validation reports, including a model risk assessment and a description of the validation findings;
- Contribute to the coordination with internal/external stakeholders on model issues, achieving suitable resolutions;
Experience, Competencies and Skills Required:
- Bachelor or Master’s degree in related field;
- At least 3 years of work experience with 1 year of relevant to the function;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Programming Languages (hands-on experience in R and/or Python, SQL);
- Good knowledge of modelling and model validation;
- Experience in model validation or model risk management;
- Advanced product and market knowledge;
- Function specific certification is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail ;
- Put “Model Validation Analyst” in the subject line;
- CVs should be sent by October 31, 2023.
Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holding Qrup üzrə Risklərin idarə edilməsi departamentində Modellərin validasiyası üzrə analitik vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Strateji Aktivlərdə hazırlanmış mühüm modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi ilə əlaqədar fəaliyyəti yerinə yetirməsi;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinə dair yüksək keyfiyyətli hesabatların hazırlanmasında iştirak;
- Qrup daxilində Model risklərinin idarə edilməsi qrupları ilə qarşılıqlı əlaqə;
- Təsdiqləmə prosesindən irəli gələn tövsiyələri ilə daha yaxşı modelləşdirmə nəticələri əldə etmək üçün Strateji Aktivlərin konsultasiyası;
- Strateji Aktivlərdə model sahibləri/tərtibçiləri ilə əməkdaşlıq;
- Yeni və mövcud strateji modellərin müstəqil qiymətləndirilməsi;
- Mövcud modellərə edilən dəyişikliklərin qiymətləndirilməsi;
- Qiymətləndirmə planının vaxtında və səmərəli çatdırılmasına dəstək;
- Əsas fərziyyələr və nəzəri baza daxil olmaqla, modellərin hazırlanması prosesinin keyfiyyətcə nəzərdən keçirilməsi;
- Modellərin effektivlik göstəricilərinin statistik testlərdən istifadə edərək kəmiyyətcə qiymətləndirilməsi;
- Aşkar edilmiş faktların sənədləşdirilməsində və nəticələrin bildirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsinin nəticələrini şərh etmək, model sahibləri/tərtibçiləri ilə lazımi fəaliyyət planlarının hazırlanmasına dəstək vermək və model sahiblərinə/tərtibçilərinə əsaslandırılmış tövsiyələrin verilməsi;
- Qrup miqyaslı model reyestrində məqsədəuyğunluğu təsdiq edilmiş strateji modellərin ratifikasiyasının həyata keçirməsi;
- Qrup üzrə modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi prosesinin təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Modellərin məqsədəuyğunluğunun təsdiq edilməsi sahəsində və qüvvədə olan qaydalarda yeni dəyişikliklərin nəzarətdə saxlaması;
- Metodologiyalar, standartlar və avtomatlaşdırmanın davamlı təkmilləşdirilməsində iştirak;
- Müxtəlif modellərin effektivlik göstəricilərini yaxşılaşdırmaq üçün tövsiyələrin formalaşdırılması və ardıcıl şəkildə yerinə yetirilməsi;
- Modelin risk qiymətləndirilməsi və təsdiqləmə nəticələrinin təsviri daxil olmaqla təsdiqləməyə dair ətraflı hesabatların yazılması;
- Model ilə əlaqədar məsələlər üzrə daxili/xarici maraqlı tərəflərlə koordinasiyada iştirak, müvafiq qərarların əldə edilməsi;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- 1 il müvafiq sahədə olmaqla ümumilikdə ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
- Güclü analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Proqramlaşdırma dilləri (R və/və ya Python, SQL ilə praktiki iş təcrübəsi);
- Modelləşdirmə və modellərin validasiyası üzrə münasib biliklər;
- Modellərin validasiyası və ya model risklərinin idarə edilməsi ilə əlaqədar təcrübə;
- Məhsul və bazar haqqında ətraflı məlumatlılıq;
- Funksiya ilə əlaqəli sertifikasiyanın olması üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Modellərin validasiyası üzrə analitik” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 oktyabr, 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir;
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Senior Data Anlyst NW
Son tarix 28 okt 2023 [email protected]
PAŞA Holdinq Biznes Qrupu tərkibində Baş data analitiki vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Portfel şirkətlərinin performansının idarə olunması müzakirələrinə rəhbərlik edilməsi;
- Böyük mülkiyyət və ictimai məlumat mənbələrindən istifadə edərək strateji biznes şaquliləri üzrə analitik istifadə hallarının (məsələn, bazarın ölçülməsi) layihələndirilməsi və icrası;
- Strukturlaşdırılmamış biznes problemlərinin kəmiyyət və keyfiyyət problemlərinə çevrilməsi (yəni, fərziyyələr formalaşdırmaq və onları yoxlamaq bacarığı);
- Biznes müzakirələri aparmaq (məsələn, hədəfləmə və seqmentləşdirmə strategiyaları) üçün müştəri davranışı haqqında məlumatların əldə edilməsi və nəticələrin biznes tərəfdaşlarına və yüksək səviyyəli liderlərə aydın şəkildə çatdırılması;
- Məlumat nümunələrinin və tendensiyaların müəyyən edilməsi və biznesin planlaşdırılmasında, prosesin təkmilləşdirilməsində, həllin qiymətləndirilməsində biznes qərar qəbuletmə qabiliyyətini artırmaq üçün anlayışların təmin edilməsi;
- İstifadə hallarınının həyata keçirilməsi üçün müvafiq daxili və xarici biznes funksiyaları (məs. məhsul, marketinq, əməliyyatlar və analitik qruplar) ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
- İstifadə nümunəsinin həyata keçirilməsinin bir hissəsi kimi daxili və xarici məlumat analitiklərinə təlimatların verilməsi.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi daxil olmaqla 8 il ümumi iş təcrübəsi;
- STEM üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi (statistika, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat);
- Mükəmməl azərbaycan, ingilis və rus dili bilikləri;
- Verilənlərin analitikası, verilənlər bazaları, statistik modelləşdirmə, proqnozlaşdırıcı analitika, yanında satın alma modeli, maşın öyrənməsi və ya məlumat elmi ilə bağlı iş təcrübəsi;
- Böyük verilənlərin inkişaf etdirilməsi təcrübəsi və Python (və ya oxşar dillər) və əlaqəli analitika kitabxanaları üzrə praktiki biliklər;
- Əla vizuallaşdırma bacarıqları (Tableau, Power BI və ya digərləri);
- Analitik alətlər ilə təcrübə (DataIKU, Alteryx və ya digərləri).
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Biznes Qrupu daxilində Baş data analitiki (NW)” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 oktyabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Data Analyst within the Business Group.
Job description:
- Guide performance management discussions of portfolio companies;
- Designing and executing analytical use cases (e.g. market sizing) across strategic business verticals using large proprietary and public data sources;
- Translating unstructured business challenges into quantitative and qualitative problems (i.e. ability to formulate hypotheses and test them);
- Extracting customer behavioral insights to drive business discussions (e.g. targeting and segmentation strategies), and clearly communicating findings to business partners and senior leaders;
- Identifying data patterns & trends, and providing insights to enhance business decision making capability in business planning, process improvement, solution assessment;
- Working closely with relevant internal and external business functions (e.g. product, marketing, operations and analytics teams) to execute use cases;
- Providing guidance to internal and external data analysts as part of use case implementation.
Knowledge, experience and skills required:
- 8 years of total work experience, including 2 years industry specific work experience;
- Undergraduate or Graduate degree in STEM (statistics, technology, engineering and math);
- Excellent knowledge of Azerbaijani, English and Russian;
- Experience relating to data analytics, data mining, statistical modeling, predictive analytics, next to buy model, machine learning or data science related work;
- Proficiency in Big Data development experience and hands-on knowledge of Python (or similar languages) and related analytics libraries;
- Excellent visualization skills (Tableau, Power BI or others);
- Experience with analytical tools (DataIKU, Alteryx or others).
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Business Group Senior Data Analyst (NW)” in the subject line;
- CVs should be sent by October 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
Project coordinator
Son tarix 28 okt 2023 [email protected]
PASHA Holding invites candidates to fill the position of Project coordinator. This is a role within the Data Office Responsible for support in the execution of Data Program and related projects. This includes but not limited by facilitation and coordination among the departments/divisions/functions, Effective program coordination for achieving Program targets and ensuring delivery within expectations.
Job description:
- Provide efficient project coordination services to internal and external parties, ensuring high-quality deliverables;
- Coordinate and support Functional Leaders in executing Data Programs, including planning and monitoring progress;
- Collaborate with Holding companies' responsible teams to ensure successful implementation of cross-company use cases (projects), acting as a point of contact for coordination, maintaining alignment and timely communication with key stakeholders;
- Develop and maintain high-quality processes, procedures, and standards to enable cross-company use cases in collaboration with Holding companies' data leads and other stakeholders;
- Contribute to the annual data maturity assessment project, facilitating and managing all necessary project ceremonies to ensure transparent internal and external communication;
- Facilitate discussions with stakeholders and translate those discussions into workflows, processes, standards, presentations, and requirements;
- Monitor cross-company use cases' implementation and development, report on KPIs regularly, and make necessary adjustments to achieve business goals.
- Assist in preparing and coordinating meeting agendas, reporting, and presentations for working group meetings
Experience, Competencies and Skills Required:
- Minimum bachelor’s degree in a related field;
- Minimum of 3 years of work experience in relevant field;
- Availability of PMI certification (PMP), Prince 2 or the other PM certification;
- Fluency in Azerbaijani, English and Russian;
- Strong communication skills (verbal and written);
- Vendor management skills;
- Knowledge of software development processes, and service delivery a plus;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Project coordinator” in the subject line;
- CVs should be sent by Otcober 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Layihə koordinatoru vakansiyasını doldurmaq üçün namizədləri dəvət edir. Bu vəzifə, Data Proqramının və əlaqədar layihələrin icrasına dəstək verməyə cavabdehdir. Buraya aşağıdakılar daxildir, lakin bunlarla məhdudlaşmır: departamentlər/bölmələr/funksiyalar arasında dəstək və koordinasiya, Proqramın hədəflərinə nail olmaq üçün proqramın effektiv koordinasiyası və tapşırıqların gözləntilər daxilində icrasını təmin etmək.
İşin təsviri:
- Daxili və kənar tərəflərə layihələrin koordinasiyası ilə əlaqədar səmərəli xidmətlər göstərmək və yüksək keyfiyyətli nəticələrin təmini;
- Data Proqramlarının icrası, o cümlədən planlaşdırma və işlərin gedişinin monitorinqi ilə əlaqədar Funksional bölmə rəhbərlərinin koordinasiyası və dəstək;
- Koordinasiya, uzlaşmanın və əsas maraqlı tərəflərlə vaxtli-vaxtında məlumat mübadiləsinin təmin edilməsi üçün əlaqə saxlanılması, şirkətlərarası istifadə ssenarilərinin (layihələrinin) müvəffəqiyyətlə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün Holdinq şirkətlərinin məsul komandaları ilə əməkdaşlıq;
- Holdinq şirkətlərinin data üzrə rəhbər işçiləri və digər maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq şəraitində şirkətlərarası istifadə ssenarilərinin həyata keçirilməsinə imkan yaratmaq üçün yüksək keyfiyyətli proseslər, prosedurlar və standartların işlənib hazırlaması və icrasının təmin edilməsi;
- Daxili və kənar tərəflərlə şəffaf məlumat mübadiləsinin təminatı üçün bütün lazımi layihə rəsmiyyətlərini təşkil və idarə etməklə, məlumatların yetkinliyinin illik qiymətləndirilməsi layihəsində iştirak;
- Maraqlı tərəflərlə müzakirələrin təmin edilməsi və həmin müzakirələrin iş sxemləri, proseslər, standartlar, təqdimatlar və tələblərə köçürülməsi;
- Şirkətlərarası istifadə ssenarilərinin həyata keçirilməsi və inkişafını nəzarətdə saxlanılması, əsas fəaliyyət göstəriciləri haqqında müntəzəm olaraq hesabatların təqdim edilməsi və biznes hədəflərinə nail olmaq üçün zəruri düzəlişlərin edilməsi;
- İşçi qrupun iclasları üçün iclas gündəlikləri, hesabatlar və təqdimatların hazırlanması və koordinasiyasına yardım;
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Müvafiq sahə üzrə minimum bakalavr dərəcəsi;
- Əlaqədar sahədə ən azı 3 il peşəkar təcrübə;
- PMI (PMP) sertifikasiyası, Proince 2 və ya layihələrin idarəedilməsi sahəsində digər sertifikasiyalar;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin səlis biliyi;
- Güclü ünsiyyət bacarıqları (şifahi/yazılı);
- Təchizatçıların idarə edilməsi üzrə bacarıqlar;
- Proqram təminatının hazırlanması prosesləri, xidmətlərin göstərilməsi barədə biliklər üstünlükdür;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Layihə koordinatoru” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 oktyabr 2023-cü il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Senior Risk Specialist
Son tarix 28 okt 2023 [email protected]
PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Senior Risk Specialist within Group Risk Management Department.
Job description:
- Development, support in implementation, maintenance and optimization of group wide risk policies, rules and guidelines.
- Serve as subject matter expert, and internal consultant to Banking and Insurance companies risk functions in the relation to risk framework and policy developments.
- Review and formulate analysis of trends and factors impacting risk profile and risk appetite of group banks and insurance companies to determine and suggest action plans.
- Review internal Risk Health Index (RHI) exposure reports for all applicable group companies on a quarterly basis and coordinate execution exposure and capabilities parts of RHIs on an annual basis.
- Be responsible for Risk Health Index governance maintenance and review process.
- Suggest inclusion of risk metrics in SAs Risk Appetite Statement considering business strategy, best practices and regulatory standards.
- Supervise implementation of stress-testing process in banking and insurance companies, suggesting enhancements to group-wide stress testing framework.
- Development of ICAAP process in group banks.
- Closely communicate and liaise with risk teams of group banks and insurance companies.
- Experience, Competencies and Skills Required:
- At least Bachelor degree in Finance/Banking and related fields;
- At least 5 years of relevant industry experience;
- Strong communication, negotiation skills and problem solving skills;
- Strong analytical thinking and good statistics knowledge;
- FRM or CFA certification is an advantage;
How to apply:
Interested candidates are requested to submit:
- CV to e-mail;
- Put “Senior Risk Specialist” in the subject line;
- CVs should be sent by October 31, 2023.
Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeeds based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.
PAŞA Holdinq Qrup üzrə Risklərin idarəedilməsi departamentində Risklər üzrə baş mütəxəssis vakansiyasını doldurmaq üçün təcrübəli namizədləri dəvət edir.
İşin təsviri:
- Qrup boyu risk barədə siyasətlərin, qaydaların və təlimatların hazırlanması, tətbiqinə, müntəzəm yenilənməsinə və optimallaşdırılmasına dəstək verilməsi
- Risklərə dair əsas prinsiplərin və siyasətlərin hazırlanması ilə əlaqədar olaraq Bank və Sığorta şirkətlərinin risk funksiyaları üçün sahə üzrə müvafiq ekspert və daxili konsultant qismində xidmət göstərir.
- Tədbirlər planını müəyyənləşdirmək və təklif etmək üçün qrupun banklarının risk profilinə və risk iştahasına təsir göstərən tendensiyaları və amilləri nəzərdən keçirir və onların təhlilini hazırlayır.
- Rüblük olaraq qrupun bütün müvafiq şirkətləri üçün Risk üzrə Sağlamlıq İndeksinə (RHİ) təsirin daxili hesabatlarını nəzərdən keçirir və illik olaraq RHİ indekslərinin icraya təsir və imkanlar hissəsini koordinasiya edir.
- RHİ üzrə idarəçiliyinin müntəzəm yenilənməsi və baxılması prosesinə cavabdeh olur.
- Biznes strategiyasını, qabaqcıl təcrübələri və normativ standartları nəzərə almaqla Strateji Aktivlərin Risk İştahasına dair Bəyanatına risk göstəricilərinin daxil edilməsini təklif edir.
- Bank və sığorta şirkətlərində stress testi prosesinin icrasına nəzarət edir, qrup boyunca stress testi ilə bağlı əsas prinsipləri gücləndirəcək təkliflər verir.
- Qrupun banklarında İCAAP prosesini (Daxili Kapital Adekvatlığının Qiymətləndirilməsi Prosesi) işləyib hazırlayır.
- Qrupun banklarında və sığorta şirkətlərində olan risk idarəetmə heyətləri ilə sıx ünsiyyət qurur və əlaqə saxlayır.
Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:
- Ən azı maliyyə/bankçılıq və əlaqədar sahələrdə bakalavr dərəcəsi;
- Müvafiq sektorda minimum 7 il iş təcrübəsi;
- Güclü ünsiyyət, danışıq aparma və problem həll etmə bacarıqları;
- Güclü analitik düşünmə bacarığı və yaxşı statistika biliyi;
- FRM və ya CFA sertifikatı üstünlük hesab edilir;
Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən qaydada müraciət etmək xahiş olunur:
- CV e-mail ünvanına göndərilməlidir;
- Mövzu sətrində “Risklər üzrə baş mütəxəssis” qeyd olunmalıdır;
- CV-lər 31 oktyabr, 2023-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən şərtlərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və/və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılaraq müsahibəyə dəvət olunacaqlar.