Vakansiya: Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi (Call Center)
Öhdəliklər:
- Məlumat mərkəzinə daxil olan zəngləri cavablandırmaq, qeydiyyatını aparmaq və həlli yolunda müvafiq tədbirlər görmək
- Müştərilərə zəng edərək cari kampaniyalar haqqında məlumat vermək
- Müştəri müraciətlərinə əsasən ödənişlərlə bağlı əməliyyatları aparmaq və s.
Tələblər:
- Ali təhsil
- Stresadavamlılıq
- Yüksək ünsiyyətqurma bacarığı
- Dəqiqlik və operativlik
- Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı
- İş təcrübəsi tələb olunmur
- Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili, İngilis dili arzu olunandır
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslər CV-lərini “Müştəri əlaqələri üzrə təmsilçi” başlığı ilə [email protected] elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.