PASHA Bank
Kiçik Kredit Risk Anderrayteri (Ənənəvi KOS)
Son tarix 06 avq 2025 - Müraciət et
Təsvir
- Kredit təhlilinin aparılması üçün borcalandan müvafiq məlumatların alınması, verifikasiyası və buna uyğun olaraq yaranmış hər hansı sual, məqamların borcalan ilə dəqiqləşdirilməsi;
- Təqdim edilmiş kredit ərizələri üzrə borcalanların biznes və maliyyə təhlilinin aparılması. Kredit sifarişləri üzrə düzgün strukturun verilməsinin təmin edilməsi;
- Kredit ərizələri üzrə borcalanların kredit risklərinin anderraytinqini təmin etmək və risklərin yumşaldılması məqslədilə müvafiq təkliflərin verilməsi;
- Müvafiq SQO tərəfindən ötürülmüş limitlər və ya səlahiyyətlər üzrə Sifariş edilən öhdəliklərin növündən və ümumi məbləğindən asılı olaraq bu kredit öhdəliklərində müvafiq qərar verici olaraq çıxış edilməsi;
- Bankın təsdiq etdiyi kredit siyasəti və müvafiq proseduralara və Risk iştahası tələblərinə əsasən kreditlərlə bağlı risk dərəcəsinin qiymətləndirilməsinin aparılması;
- Müştərinin maliyyə vəziyyətinin və gələcəkdə krediti qaytarmaq qabiliyyətinin yoxlanmasının həyata keçirilməsi, kredit reytinqinin müəyyən edilməsi və müvafiq qərar verilməsi;
- Müsbət rəy verdiyi kreditlərin icrasına nəzarət etmək. Erkən xəbərdarlıq sıqnalına əsasən təklif edilmiş strategiyaya rəy verilməsi;
- Kredit Kontrol departamenti tərəfindən təqdim olunan müvafiq kredit reytinq cədvəllərinin yoxlanılması, müştərilərə düzgün kredit reytinqinin təsdiq olunması;
- Xidmət Səviyyəsi Müqavilələrinə əsasən hər kredit müraciəti üzrə anderraytinqin operativ aparılması və vaxtında icra edilməsinin həyata keçirilməsi.
Tələblər
- Təhsil: Maliyyə, Bank işi, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsilinə üstünlük verilir;
- İş təcrübəsi: Kredit, Risk, Maliyyə təhlili və ya müvafiq sahə üzrə minimum 1-2 il iş təcrübəsi olan şəxslərə üstünlük verilir;
- Lisenziya/ Sertifikat: Maliyyənin təhlili, Kredit, Risk, ACCA (Sertifikatlaşdırılmış mühasiblər assosiasiyası) üzrə Sertifikatlara üstünlük verilir;
- Xarici dil: İngilis dili (səlis), Rus dili (orta) bilikləri olan şəxslərə üstünlük verilir;
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office, Internet Explorer;
- İqtisadi bazar bilikləri: Azərbaycan, Türkiyə və Rusiya bazarları haqqında müəyyən biliklərə sahib olması arzu olunandır;
- Digər: Maliyyə sahəsi, bank qanunvericiliyi və requlyator tələblər ilə əlaqəli biliklər, maliyyə təhlili, bankçılıq və mühasibatlıq təcrübəsi kimi biliklərə üstünlük verilir.
Vakansiya haqqında
- Vakansiya növü - Tam ştat
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Port Baku Filialının Fərdi Müştəri Xidmətləri üzrə Assistenti
Son tarix 06 avq 2025 Müraciət et
Təsvir
- Bankın Müştərilərinin sorğu və müraciətlərinin Bankın daxili prosedur və qaydaları ilə tanış olaraq onlara uyğun operativ şəkildə icra olunması;
- Müştərinin (həm bankdaxili, həm də xarici) müvafiq qaydada qarşılanması və onlara peşəkar xidmətin göstərilməsi;
- Müştəri və müştəriyə aid olan bütün məlumatlar və onun maliyyə məsələlərinin məxfiliyinin qorunması məqsədilə, bütün lazımi prosedurların dəqiqliklə icrası;
- İcra olunan bütün əməliyyatların Bankın Komplayns tələbləri ilə tanış olaraq üzləşdirilməsi, hər hansı mümkün olan riskli və şübhəli əməliyyatların aşkarlanması və Bankın aidiyyatı struktur bölmələrinə yönəldilməsi;
- Müştəri tapşırıqlarının daxili prosedur və qaydalara uyğun icra olunması;
- Bankın öz müştərilərinə göstərdiyi xidmətlər üzrə bütün sənədləşmə işlərinin və hesabatların gündəlik tərtib və təşkil edilməsi;
- Bankın daxili prosedurlarına əsasən, bütün aparılmış əməliyyatlar üzrə sənədləşmələrin aparılmasına (müştərilər haqqında məlumatlar daxil olmaqla) və arxivləşdirilməsinin təmin edilməsi;
- Filial daxilində ön-ofis işçilərini əvəz etmək qabiliyyətinə malik olması;
- Göstərdiyi xidmətin birbaşa aid olduğu Bankın struktur bölmələri üçün müəyyən olunan tapşırıq və layihələrin planlaşdırılması və icra olunması;
- Gündəlik əməliyyatların normal şəkildə həyata keçirilməsinin təmin olunması (xidmət cəhətindən); müştəri sorğularının cavablandırılmasının və peşəkar məsləhətlərin verilməsinin təmin edilməsi;
- Fəaliyyətin Bank Xidmət Standartlarına, Xidmət Keyfiyyətinə və Komplayns normalarına uyğunlaşdırılması;
- Bankın məhsulları və xidmətləri haqqında məlumata və anlayışa malik olması, vaxtı vaxtında bu cür biliklərin yenilənməsi;
- Müştəri şikayətlərinin vaxtında aşkarlanması və aidiyyəti struktur bölmələrə qeydiyyatı;
- Bankın hər hansı struktur bölməsinin fəaliyyətinə Bankın strateji məqsəd və mənafeləri nəzərə alınmaqla dəstək göstərilməsi.
Tələblər
- Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili;
- Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 0-1 il ;
- Xarici dillər: İngilis dili (orta səviyyədə), Rus dili (orta səviyyədə), Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word);
- Başqa tələblər: Hesabat hazırlama bacarığı, ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.
Vakansiya haqqında
- Vakansiya növü - Tam ştat
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Kreditləşmə üzrə Analitik
Son tarix 06 avq 2025 Müraciət et
Təsvir
- Müştərilər ilə kommunikasiyanın idarə olunması, eləcə də hədəf üzrə cari satış göstəricilərinə nəzarət olunması və əlaqədar zəruri qərarların qəbul edilməsi;
- Mövcud böyük kommersiya müştərilərin saxlanılması
- Kommersiya müştəri seqmentləri üzrə Mənfəət və Zərərə görə cavabdehlik
- Kredit sifarişi təmin etmək məqsədilə həyata keçirilən müştərinin ilkin maliyyə və qeyri-maliyyə təhlilinin həyata keçirilməsi;
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və əsas tərəfdaşlarla məhsulların/ həllərin inkişafını sürətləndirməklə müstəqil olaraq kredit strukturu və müştəriyə uyğun olan optimal məhsul qarışığına qərar verilməsi;
- Kredit risk anderraytinq və sonrakı mərhələlərdə müvafiq komitələrdə təsdiqini tapmaq üçün limitlər və kredit komitəsinə təklif edilməsi;
- Kredit və limitlərin öncədən təyin edilmiş limitlər və məqsədlər çərçivəsində istifadəsinə nəzarət edilməsi və müştərilərə verilən limitlərin vaxtında yenilənməsi.
Tələblər
- Təhsil səviyyəsi və istiqaməti: Maliyyə və ya İqtisadiyyat üzrə;
- İş təcrübəsi (il və/və ya sahə olaraq): 2-3 il
- Texniki səriştələr: IFRS;
- Lisenziya/Sertifikat: ACCA F3;
- Dil bilikləri: İngilis;
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office;
- Digər: Məhsul üzrə biliklər / Bank məhsulları.
Vakansiya haqqında
- Vakansiya növü - Tam ştat
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.