Banner

Vakansiyalar

"PAŞA Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYA

"PAŞA Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYA | FED.az
21:31 6 Yan 2021

IT Procurement Specialist

The largest corporate bank of Azerbaijan Pasha Bank is looking for hardworking candidates to join our team as IT Procurement Specialist.

“PAŞA Bank”da - Yeni Təyinat

Responsibilities:

• To deal with IT procurement requirements, being a single point of contact for all commercial liaison with Suppliers and Manufacturers.
• To lead IT related RFx/tenders and other sourcing processes/methods in accordance with bank’s Policy and procedures.
• To control suppliers’ evaluation and selection processes for IT area in close coordination with stakeholders.
• To understand and manage IT related Contracts E2E (Licenses Contracts, IT Outsourcing Contracts, IT Services Contracts, etc.) through effective contractual KPIs to deliver the value throughout lives of contracts
• To understand IT market and manage IT suppliers relationships. To ensure that suppliers comply with bank’s legal requirements, compliance and ethics
• To manage and consult internal customers on day-to-day procurement activities. To collaborate with Internal customers to ensure clarity of IT specifications
• To fulfill the savings expectations set by the bank
• To provide procurement activities within the bank in accordance with the procurement policy
• To fulfill oral and written assignments given directly by the supervisor

Required qualifications & skills:

• University degree (legal, business administration, logistics, supply chain will be an advantage).
• Minimum 3 years of work experience in IT procurement area
• Presence of CIPS certificate is preferable
• Fluent in Azerbaijani, Russian and English (writing an verbal skills)
• Excellent level of MS Office (MS Excel & MS Power Point), E-procurement knowledge, ERP for procurement
• Good knowledge of end to end procurement processes.
• Strong negotiation skills to achieve savings for the organization
• Experience in IT contracting (from contract drafting to signing, through execution and contract closing)
• Experience in supplier performance management and customer management
• Good problem solving skills with a tenacity to seek continuous improvement.
• Ability to react quickly in urgent environment.
• Strong team work skills.
• Experience in working/partnering with large multinationals IT service providers – HP, Microsoft, Oracle, IBM, etc.

Interested Candidates please send your CV to [email protected] indicating “IT Procurement Specialist” in the subject line of your message. Otherwise, your candidacy will not be considered.

IT Satınalmalar üzrə Mütəxəssis

Azərbaycanın ən böyük Korporativ bankı PAŞA Bank komandasına qoşulmaq üçün IT Satınalmalar üzrə Mütəxəssis axtarır.

Vəzifə öhdəlikləri:

• Təchizatçılar və İstehsalçılar ilə bütün kommersiya əlaqələri üçün tək bir əlaqə nöqtəsi olaraq IT satınalma tələbləri ilə məşğul olmaq
• Bankın Siyasəti və prosedurlarına uyğun olaraq İT ilə əlaqəli RFx / tenderlər və digər təchizat proseslərini/metodlarını idarə etmək
• İT sahəsi üçün təchizatçıların qiymətləndirmə və seçim proseslərini maraqlı tərəflərlə sıx koordinasiyada idarə etmək
• Yüksək nəticələrin əldə olunması üçün səmərəli müqavilə KPI-ləri vasitəsilə IT ilə əlaqəli Müqavilələrini E2E idarə etmək və başa düşmək (Lisenziyalar Müqavilələri, İT Autsorsinq Müqavilələri, İT Xidmətləri Müqavilələri və s.)
• İT bazarını başa düşmək və İT təchizatçılarının münasibətlərini idarə etmək. Təchizatçıların bankın qanuni tələblərinə, uyğunluğuna və etik qaydalarına riayət etməsini təmin etmək
• Gündəlik satınalma fəaliyyətləri ilə əlaqədar daxili müştəriləri idarə etmək və onlarla məsləhətləşmək. IT spesifikasiyaların aydınlığını təmin etmək üçün daxili müştərilərlə əməkdaşlıq etmək
• Bank tərəfindən qoyulan qənaət gözləntisini icra etmək
• Satınalma siyasətinə uyğun olaraq bank daxilində satınalma fəaliyyətlərini təmin etmək
• Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən şifahi və yazılı tapşırıqları yerinə yetirmək

Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə:

• Ali təhsil (hüquq, biznesin idarə edilməsi, logistika, təchizat sahəsi üzrə ali təhsil üstünlük hesab olunur).
• IT satınalma sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi
• CIPS sertifikatının mövcudluğu üstünlükdür
• Azərbaycan, Rus və İngilis dillərinin biliyi (həm yazılı həm şifahi)
• MS Office-in mükəmməl səviyyəsi (MS Excel və MS Power Point), E-Procurement və satınalma üçün ERP proqramlarının biliyi;
• Son istifadəçiyə qədər olan təchizat prossesini yaxşı bilmək.
• Təşkilat üçün qənaətin əldə edilməsi məqsədilə güclü danışıq aparmaq bacarıqları
• IT Müqavilələr ilə işləmə təcrübəsi (müqavilələrin hazırlanmasından imzalanma və icraata qədər)
• Təchizatçı performansının idarəedilməsi və müştəri idarəedilməsində təcrübəsi
• Problemləri həll edə bilmə bacarığı və prossesləri davamlı olaraq təkmilləşdirməyə yönümlü olmaq
• Təcili məqamlarda reaksiya verə bilmək bacarığı
• Komandada işləmə bacarığı
• Böyük İT xidmət təminatçıları ilə işləmək / əməkdaşlıq etmək təcrübəsi - HP, Microsoft, Oracle, IBM və s.

Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “IT Satınalmalar üzrə Mütəxəssis” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.

 

SME Credit Risk Underwriter

The largest corporate bank of Azerbaijan Pasha Bank is looking for hardworking candidates to join our team as SME Credit Risk Underwriter.

Responsibilities:

• Examine historical financial data and credit history case by case (loan applications, BS&IS&CF statements etc.)
• Carefully summarize borrower’s data and produce clear and objective risk opinion
• Perform the analysis of the client’s financial position and future loan repayment capacity
• Cash Flow Analysis and borrower’s financials projection for loan repayment
• Rating credit risk of company. Using credit rating models and other expert systems to assign ratings and support internal analysis
• Responsible for decision making in line with internal guidelines and methodology

Required qualifications & skills:

• Bachelor Degree in Finance, Economics, Banking or relevant field
• Previous working experience in Credit, Risks or 3-5 years experience in relevant field
• Good analytical, decision making and communication skills
• Fluency in Azerbaijani is a must
• İntermediate in English ( Russian is preferable)
• Preferable Certificate: ACCA.
• Computer Skills: Microsoft Office

Interested Candidates please send your CV to [email protected] indicating “SME Credit Risk Underwriter” in the subject line of your message. Otherwise, your candidacy will not be considered.



KOS Kredit Risk Anderrayteri

Azərbaycanın ən böyük Korporativ bankı PAŞA Bank komandasına qoşulmaq üçün Kommersiya və KOS Bankçılıq üzrə Anderrayterlər axtarır.

Vəzifənin məqsədi

Müştəri bazasının keyfiyyətinə əmin olaraq Bankın potensial itki risklərini minimuma endirmək məqsədi ilə Kommersiya/Kiçik və Orta Müəssisələrlə Bankçılıq üzrə potensial borc alanlarla bağlı kredit riski təhlilini etməyə cavabdehdir.

Vəzifə öhdəlikləri

• Kreditlərin Strukturlaşdırılması və müvafiq satış departamentləri tərəfindən təqdim edilmiş kredit ərizələrinin və limitlərin anderraytinqini təmin etmək
• Kredit Komitəsində və yaxud birbaşa Kredit Risklərinin Anderraytinqi departamentinin səlahiyyətində olan kreditlər üzrə son qərarın verilməsi məqsədilə kredit ərizələrinin şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi
• Bankın təsdiq etdiyi kredit siyasəti və müvafiq prosedurlara əsasən kreditlərlə bağlı risk dərəcəsinin qiymətləndirilməsini aparmaq
• Müştərinin maliyyə vəziyyətinin və gələcəkdə krediti qaytarmaq qabiliyyətinin yoxlanması, müştərilərin kredit reytinqlərinin hesablanması və müvafiq qərarların qəbul edilməsi işini həyata keçirmək
• Xidmət Səviyyəsi Müqavilələrinə əsasən hər kredit müraciəti üçün kredit riskləri üzrə anderraytinqin tamamlanması və vaxtında icra edilməsi
• Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar

Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə 

• Təhsil: Maliyyə, Bank işi, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili.
• İş təcrübəsi: Kredit, Risk, Maliyyə təhlili və ya müvafiq sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi
• Analiz, qərarvermə və ünsiyyət bacarıqları
• Lisenziya/ Sertifikat:, ACCA (üstünlük verilir)
• Səlis Azərbaycan dili
• Xarici dil: İngilis dili (səlis), Rus dili (orta) üstünlük verilir
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office

Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “KOS Kredit Risk Anderrayteri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.

Digər xəbərlər