PASHA Bank announces a vacancy for a Product Owner of Retail Banking Department.
Main Responsibilities:
• Managing technical task management for bank mobile application development;
• Running innovative projects for individual customers;
• Assisting in defining sales persona;
• Preparing Customer Journey Map;
• Holding surveys and interviews with customers;
• Preparing and successfully defending businesses case;
• Managing cost and benefit calculation analysis for bank cards;
• Leading and managing teams;
• Functionally testing the implemented digital solutions;
• Holding quality management of digital applications;
• Reporting and analyzing internal reports;
• Preparing reports and presentations for Management.
Requirements for Candidates:
• Bachelor or higher education in Finance, Economics or Banking
• Minimum 3 years’ experience in respective field;
• Ability of communication and collaboration skills with various structures;
• Analytical thinking, skills in preparing technical tasks in structured and presentable manner;
• Goal orientation;
• Expertise in agile methodology;
• Developed business writing and presentation skills;
• Leadership drive in entrepreneurial, creative and innovative manner;
• Passion for continuous learning and self-development;
• Professional language skills in Azerbaijani, English, and Russian.
Candidates who meet the above requirements can send their CVs to [email protected] by May 08, 2021. In the subject line of the letter, please indicate the title of the position applied for as "Retail PO ". Otherwise, your application may be ignored. Only selected candidates will be contacted for the next stage of the recruitment process.
PASHA Fərdi Bankçılıq Departamentində Məhsul Sahibi vakansiyasını elan edir.
Əsas öhdəliklər:
• Bankın mobil əlavəsinin işlənilməsi üzrə texniki tapşırıqların hazırlanması;
• Fiziki şəxslər üzrə innovativ layihələrin aparılması;
• Personanın təyin edilməsi;
• Customer Journey Map hazırlanması;
• Muştərilərlə sorğu və müsahibələrin aparılması;
• Business case yazmaq və müdafiə etmək bacarığı;
• Ödəniş kartları üzrə xərc və gəlirlərin hesablama bacarığı;
• Komandanın idarə olunması;
• İşlənilmiş rəqəmsal həllərin funksional testi;
• Xarici və daxili işçi qrupları ilə ünsiyyətin aparılması;
• Rəqəmsal tətbiqlərin keyfiyyətinə nəzarət edilməsi;
• Daxili hesabatların hazırlanması və onların təhlili;
• Rəhbərlik üçün hesabat və təqdimatlarım hazırlanması.
Namizədə olan tələblər:
- Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi
- Müvafiq sahədə azı 3 il iş təcrübəsi;
- Digər strukturlarla yüksək ünsiyyət və əməkdaşlıq qabiliyyəti;
- Analitik düşüncə, texniki tapşırıqların strukturlaşdırılmış qaydada yazılması qabiliyyəti;
- Qarşıya qoyulan məqsədlərə çata bilmə qabiliyyəti;
- Agile metodologiyası üzrə ekspertiza;
- Yüksək kommunikasiya, təqdimetmə və yazılı ünsiyyət qabiliyyəti;
- Təşəbbüskarlıq, yaradıcıllıq və innovasiyalara meyillik;
- Öyrənməyə və şəxsi inkişafa meyillilik;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dili üzrə biliklər.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 08 May 2021-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.Məktubun mövzu hissəsində müraciət edilən vəzifə adının “Retail PO” şəklində göstərilməsi xahiş edilir. Əks təqdirdə, müraciətiniz nəzərdən qaça bilər. Işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.