Korporativ satış nümayəndəsi- Özsüt Azərbaycan
Namizəddən tələblər
- Korporativ mühitlə əlaqədar 2-4 il iş təcrübəsi;
- Ünsiyyət və münasibət qurma, yüksək danışıq qabiliyyəti, inandırma bacarığı olmalı;
- Təqdimat bacarığının olması;
- Liderlik qabiliyyəti, analitik düşünmə və problem həll etmə qabiliyyəti;
- Əməkdaşlıq etmə qabiliyyəti və vəziyyətə tez uyğunlaşa bilmə qabiliyyəti;
- İşində məsuliyyətli olmalı;
- Xarici görünüşünə diqqət göstərməli;
- Yaş həddi: 25-35 arası;
- İş qrafiki: həftədə 6 gün;
İş barədə məlumat:
- Bazar araşdırmasının aparılması;
- Düzgün satış strategiyasının qurulması;
- Müştəri bazasının formalaşdırılması;
- Yeni müştəriləri şirkətə cəlb etmək;
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması;
- Müştəri ilə görüşmələr, təqdimatların keçirilməsi və müqavilələrin bağlanması;
- Müştəridən sifarişlərin qəbul olunması və şərtlər müəyyənləşdikdən sonra müştəriyə təklifin göndərilməsi;
- Satış haqqında gündəlik və aylıq hesabatların hazırlanması;
Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiya adı qeyd olunmaqla [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.