Azərbaycanın tikinti materiallarının pərakəndə satışı üzrə ən böyük şəbəkəsi olan, 1994-cü il tarixindən ölkədə fəaliyyət göstərən “OMİD” MMC “FAB Group”un tərkibində fəaliyyət göstərməkdədir. OMİD Mağazalar şəbəkəsi əsasən İşıqlandırma, Elektrik, Elektrik əl alətləri, Xırdavat, İnşaat materialları, Boya məhsulları, Divar kağızları, İstilik və havalandırma, Məişət malları, Santexnika və Bağ-bağça məhsullarının topdan və pərakəndə satışını həyata keçirir.
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400 - 1500 manat - 18 VAKANSİYA
"Bank Respublika" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Kapital Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"PASHA Holding" işçi axtarır - VAKANSİYA
OMİD Mağazalar şəbəkəsi Büdcə Planlama və hesabatlar üzrə mütəxəssis vakansiyasını elan edir.
Namizədə dair əsas tələblər:
• Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə)
• Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi;
• Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
• Hesabat vermə bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Analitik düşünmək qabiliyyətinə sahib olmaq;
• Büdcə və Hesabat mütəxəssisi olmalı xüsusiyyətlər;
• Riyazi zəkada və analitik düşüncədə güclü olmaq;
• Maliyyə məlumatlarını aydın şəkildə ifadə edə bilən şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqlarını nümayiş etdirmək;
• Komandada həyata keçirə biləcək liderlik keyfiyyətlərinə sahib olmaq;
• Üstün analitik bacarıqlara və maliyyə modellərini şərh etmək bacarığına sahib olmaq;
• Bazar meylliliklərini təhlil etmək və məlumat əsaslı məsləhət vermək bacarığını nümayiş etdirmək;
• Maliyyə məsələlərinə qərar vermək səlahiyyətinə sahib olmaq;
• Büdcə prosesi köçürə bilən şifahi və yazılı ünsiyyət dilinə sahib olmaq və məlumatları müvafiq bölmələrə vermək;
• Son tarixlərə uyğun işləmək;
• Təhlil etmək və hesabat vermək bacarığını nümayiş etdirmək;
• Problemlər qarşısında həll yolları axtarmaq;
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• Şirkətin büdcəsinin hazırlanması, icrası və nəzarətinə cavabdehdir;
• Büdcə təkliflərini nəzərdən keçirir və maliyyə hesabatları hazırlayır;
• Korporativ hədəflərə uyğun olaraq maliyyə təhlilinin aparılması və büdcə planlaşdırılmasının hazırlanmasını həyata keçirmək;
• Qısa və uzunmüddətli büdcə planlaşdırması barədə məsləhət vermək;
• Şirkətin bütün büdcə və planlaşdırma prosesini idarə etmək;
• Şirkət üçün effektiv büdcə modellərini hazırlamaq və həyata keçirmək;
• Hər hesabat dövrünün sonunda faktiki və büdcə maliyyə məlumatları arasındakı fərqləri müəyyənləşdirmək;
• Mənfəəti artırmaq üçün xərclərin yaxşılaşdırılması təklifi vermək;
• Bütün əməliyyatların büdcə daxilində olmasını təmin etmək üçün maliyyə məlumatlarını təhlil etmək;
• Rəhbərliyə illik büdcələrin təqdim etmək;
• Periyodik və müvəqqəti büdcə xərclərinin təhlilini aparmaq;
• Strukturlardan təqdim olunan illik büdcə smetalarının tərtib edilməsi;
• Büdcə təsdiq tələblərinə baxılması;
• Struktur rəhbərlərinin büdcə müddətlərinə cavab verməsini təmin etmək;
• Struktur büdcələrini vaxtında və dəqiq şəkildə yerinə yetirmək üçün aidiyyatı rəhbərlərlə koordinasiyada işləmək;
• Şirkət büdcəsini qanuni qaydalara uyğunluğunu nəzərdən keçirmək;
• Büdcə ilə əlaqəli hüquqi tənzimləmə dəyişikliklərini izləmək;
• Təşkilati məqsədlərə uyğun olaraq maliyyə planlaşdırma və qərar qəbul etmə;
• Strukturlardan büdcə smetalarının alınması, dəqiqliyi və ya tamlığı üçün nəzərdən keçirilməsi;
• Əvvəlki büdcəni nəzərdən keçirmək və büdcə planlaşdırmasına əsasən əvvəlki maliyyə ilində bildirilən mənfəət və zərərləri qiymətləndirmək;
• Müvafiq şöbənin idarəetmə vahidinə və inzibati heyətinə uyğun olaraq büdcədə dəyişikliklər edilməsi;
• Büdcə təqdimatı üçün məlumatların təhlili və bütün əməliyyatların maliyyə vəziyyətinin nəzərdən keçirilməsi;
• İl ərzində büdcəni izləmək;
• Büdcədəki uyğunsuzluq və dəyişikliklər barədə ətraflı hesabatlar hazırlamaq;
• Büdcə prosesinin idarə olunması ilə bağlı təsdiqlənmiş büdcə siyasətinə riayət etmək;
İş şəraiti:
• Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki
• İş saatı: 09:00-18:00
• Əməkhaqqı 1000 manat
• Yaş həddi : 23-35
• AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, mütləq şəkildə şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Büdcə Planlama və hesabatlar üzrə mütəxəssis” sözlərini qeyd edərək [email protected] -ünvanına göndərsinlər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.
Azərbaycanın tikinti materiallarının pərakəndə satışı üzrə ən böyük şəbəkəsi olan, 1994-cü il tarixindən ölkədə fəaliyyət göstərən “OMİD” MMC “FAB Group”un tərkibində fəaliyyət göstərməkdədir. OMİD Mağazalar şəbəkəsi əsasən İşıqlandırma, Elektrik, Elektrik əl alətləri, Xırdavat, İnşaat materialları, Boya məhsulları, Divar kağızları, İstilik və havalandırma, Məişət malları, Santexnika və Bağ-bağça məhsullarının topdan və pərakəndə satışını həyata keçirir.
OMİD Mağazalar şəbəkəsi İnventara Nəzarət mütəxəssisi vakansiyasını elan edir.
Namizədə dair əsas tələblər:
• Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə)
• Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi;
• Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
• Hesabat vermə bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• İnventar nəzarətçisinin tələb olunan keyfiyyətlərini;
• Planlaşdırma və təşkilatçılıq bacarıqlarını;
• Analitik və nəticə yönümlü düşünmək qabiliyyətinə sahib olmaq;
• Problemlər qarşısında həll yolları axtarmaq və tapmaq;
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• İnventara Nəzarət mütəxəssisi bütün inventarları mütəmadi olaraq izləməli;
• Baş verə biləcək pozuntuların qarşısını almaq, vaxtaşırı inventarizasiya fəaliyyətlərini təşkil etmək və proses təkmilləşdirmələri həyata keçirməli;
• Struktur və ya Anbar sahəsində nəzarəti ilə əlaqəli hər cür fəaliyyətin planlaşdırılması və nəzarəti,
• Gündəlik stok hərəkətlərinə mütəmadi olaraq nəzarət etmək,
• Qüsurlu məhsul gəlirlərini müəyyənləşdirmək və izləmək;
• Sistem vasitəsilə inventarların vaxtaşırı yoxlanılması;
• Stok giriş və çıxış sənədlərinin yoxlanılması və müvafiq sistemdə qeyd edilməsi;
• Anbar inventarizasiya sistemindəki nasazlıqları araşdırmaq və onların təkrarlanmaması üçün lazımi tədbirlərin görülməsini təmin etmək;
• Stok büdcə tədqiqatlarının icrasına dəstək vermək;
• Aylıq və dövr sonu stok sayımlarının təşkili;
• İstehsal, satın alma, nəqliyyat və digər əlaqəli qruplarla əməkdaşlıq etmək;
• Stok fərqlərini araşdırmaq və təhlil etmək və mümkün inkişafları təklif etmək;
• İnventarların sayılması barədə müntəzəm hesabatların yaradılması və rəhbərliyə göndərilməsi;
İş şəraiti:
• Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki
• İş saatı: 09:00-18:00
• Əməkhaqqı 800 manat
• Cinsi – Fərqi yoxdur
• Yaş həddi : 23-35
• AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, mütləq şəkildə şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “İnventara Nəzarət mütəxəssisi” sözlərini qeyd edərək [email protected] -ünvanına göndərsinlər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.
Azərbaycanın tikinti materiallarının pərakəndə satışı üzrə ən böyük şəbəkəsi olan, 1994-cü il tarixindən ölkədə fəaliyyət göstərən “OMİD” MMC “FAB Group”un tərkibində fəaliyyət göstərməkdədir. OMİD Mağazalar şəbəkəsi əsasən İşıqlandırma, Elektrik, Elektrik əl alətləri, Xırdavat, İnşaat materialları, Boya məhsulları, Divar kağızları, İstilik və havalandırma, Məişət malları, Santexnika və Bağ-bağça məhsullarının topdan və pərakəndə satışını həyata keçirir.
OMİD Mağazalar şəbəkəsi Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis vakansiyasını elan edir.
Namizədə dair əsas tələblər:
• Ali təhsil
• Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi;
• Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
• Səlis niqt qabiliyyəti;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı (ingilis və ya rus dillərini bilənlərə üstünlük verilə bilər).
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• Zəng edən və ya edilən şəxslə əlaqə qurmaq;
• Məlumatlandırma, təqdimat və istiqamətləndirmələrin ona verilən səlahiyyət çərçivəsində düzgün və səmərəli aparılmasını təmin etmək;
• Müştəri şikayətlərini yaxşı dinləyici olaraq dinləmək;
• Müştərinin ehtiyaclarını düzgün başa düşmək və onlara düzgün həllər təqdim etmək;
• Səlahiyyətindən və biliyindən artıq hər hansı bir vəziyyət baş verərsə, aidiyyəti şöbəyə yönləndirmək;
• Şirkət və müştəri arasında yaxşı bir əlaqə körpüsü qurmaq;
• Hörmət və qaydalar çərçivəsində problemlərin həllini tapmaq;
• Qısa və aydın məlumatlar sayəsində müştəriləri şirkətə cəlb etmək;
• Kampaniyaları müştərilərə ötürmək;
• Daxil olan zənglərlə gələn müştərilərə şirkətin xidmətləri və məhsulları haqqında ətraflı məlumat vermək;
• Danışdığı bütün müştərilərin məlumatlarını şirkət sisteminə daxil etmək və onların hesabatlarını hazırlamaq;
• Telefonda müştərilərə dəstək olmaq və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək.
İş şəraiti:
• Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki
• İş saatı: 09:00-18:00
• Əməkhaqqı 500 manat
• Cinsi - xanım
• Yaş həddi : 23-35
• AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, mütləq şəkildə şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis” sözlərini qeyd edərək [email protected] -ünvanına göndərsinlər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.
Azərbaycanın tikinti materiallarının pərakəndə satışı üzrə ən böyük şəbəkəsi olan, 1994-cü il tarixindən ölkədə fəaliyyət göstərən “OMİD” MMC “FAB Group”un tərkibində fəaliyyət göstərməkdədir. OMİD Mağazalar şəbəkəsi əsasən İşıqlandırma, Elektrik, Elektrik əl alətləri, Xırdavat, İnşaat materialları, Boya məhsulları, Divar kağızları, İstilik və havalandırma, Məişət malları, Santexnika və Bağ-bağça məhsullarının topdan və pərakəndə satışını həyata keçirir.
OMİD Mağazalar şəbəkəsi Kateqoriya mütəxəssisi vakansiyasını elan edir.
Namizədə dair əsas tələblər:
• Ali təhsil və ya magistr dərəcəsi (Mühəndislik, İqtisadiyyat, Biznes İdarəetmə)
• Müvafiq sahədə 3 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
• Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
• Təfərrüatlara, analitik düşünməyə və problem həll etmə bacarıqlarına diqqət etməli, məlumatları analiz etmə qabiliyyəti və iş prosesinə əks etdirə bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı (ingilis və ya rus dillərini bilənlərə üstünlük verilə bilər).
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• Məsuliyyət daşıdığı kateqoriyaların satış hədəfləri və KPI-larından cavabdeh olacaq və bütün kampaniyaların və strategiyaların planlaşdırılması və istismarını əlaqələndirəcəkdir;
• Yeni məhsul kateqoriyaları üçün sifariş və alış prosesləri həyata keçirmək;
• İş nəticələrinə görə lazımi tədbirləri tez bir zamanda həyata keçirəcəkdir;
• Büdcə, kolleksiya və marka seçimi, qiymət, kampaniya, endirim, məhsul izləmə və məhsul qruplarının idarəetmə proseslərini idarə etmək;
• Strukturlarla koordinasiyalı şəkildə ehtiyacları təhlil etmək və lazımi ehtiyacları müəyyənləşdirmək;
• Təyin olunmuş məhsul kateqoriyasında müvəffəq olmaq üçün qısa, orta və uzunmüddətli plan və strategiyaları yaratmaq;
• Bazarda uğurlu olmayan məhsullar üçün çıxış strategiyaları müəyyən etmək;
• Trendləri və istehlakçıların ehtiyaclarını anlamaq üçün xüsusi məhsullar haqqında məlumatları təhlil etmək;
• Satışları artıracaq qiymət modellərini və promosyon fəaliyyətlərini müəyyənləşdirmək üçün müvafiq qruplarla əməkdaşlıq etmək;
• Hədəf satış büdcəsinin reallaşmasında və xərclərin idarə olunmasında rol almaq;
• Məhsulların satış həcmini yaxşılaşdırmaq üçün satış qrupuna dəstək vermək;
• Gəlir hədəflərinə çatmaq üçün kateqoriya planlarının hazırlanması və icrası;
• Satışların daha da artırılması üçün inventar səviyyələrinin idarə edilməsi;
• Mənfəət marjını artırmaq üçün strategiyaların hazırlanması və dəyişikliklərin edilməsi;
• Daha yaxşı qiymət və xidmət keyfiyyətinə nail olmaq üçün satış komandasında inam ruhunu inkişaf etdirmək;
• Qiymət dəyişiklikləri ilə satıcılarla görüşərək müvafiq strukturları xəbərdar etmək;
• Müştəri ehtiyaclarını təhlil etmək və satışları artırmaq üçün məhsul promosyonlarının hazırlanması;
• Müştərinin məhsul keyfiyyəti şikayətlərini idarə etmək, təchizatçı işbirliyi ilə keyfiyyət standartlarını yüksəltmək;
• Sektor trendləri və bazar rəqabəti ilə bağlı araşdırmalar aparmaq;
• Şirkət məhsullarını tanıtmaq üçün sektoral tədbirlərdə iştirak etmək;
İş şəraiti:
• Həftə ərzində 6 günlük iş qrafiki
• İş saatı: 09:00-18:00
• Əmək haqqı 1200 manat
• Cinsi - kişi
• Yaş həddi : 23-40
• AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, mütləq şəkildə şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Kateqoriya mütəxəssisi” sözlərini qeyd edərək [email protected] -ünvanına göndərsinlər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.
Azərbaycanın tikinti materiallarının pərakəndə satışı üzrə ən böyük şəbəkəsi olan, 1994-cü il tarixindən ölkədə fəaliyyət göstərən “OMİD” MMC “FAB Group”un tərkibində fəaliyyət göstərməkdədir. OMİD Mağazalar şəbəkəsi əsasən İşıqlandırma, Elektrik, Elektrik əl alətləri, Xırdavat, İnşaat materialları, Boya məhsulları, Divar kağızları, İstilik və havalandırma, Məişət malları, Santexnika və Bağ-bağça məhsullarının topdan və pərakəndə satışını həyata keçirir.
OMİD Mağazalar şəbəkəsi Merçendayzing mütəxəssisi vakansiyasını elan edir.
Namizədə dair əsas tələblər:
• Ali təhsil ((İqtisadiyyat, İdarəetmə, Marketing)
• Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi; (Merçendayzing, Satış, Planlama)
• Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
• CAD proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
• Hesabat vermə bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Yaxınlaşan marketinq tendensiyalarını proqnozlaşdırmaq;
• Yeni mağazanın açılması kimi amillərdən asılı olaraq dəyişə biləcək iş saatlarına uyğunlaşma bacarığı;
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
• Mağazaların satış və marja performansını artırmaq üçün aidiyyatı anbarın uyğun vaxtda, lazımi yerdə olmasını təmin edir;
• Satış tendensiyalarını dəqiq proqnozlaşdırmaq, stok səviyyələrini planlaşdırmaq və performansı izləmək üçün təchizatla əməkdaşlıq edir;
• Satıcıya və istehsalçıya məhsul satışını maksimum dərəcədə artırmağa kömək edir;
• Məhsul çeşidi, satış və səhm planlarını hazırlayır;
• Satışları artırmaq üçün malların necə görünməli olduğuna qərar verir;
• Mağazaların rəf düzülüşü planlarını hazırlamaq;
• Satış və mənfəətin proqnozlaşdırılması;
• Müəyyən olunmuş məhsul sahələrinin satış həcminin və gəlirliliyinin optimallaşdırılması;
• Ən çox satılan məhsullar; qiymət miqyası, rəng və ya stil kimi fərqli cəhətləri təhlil etmək
• Müştərilərin məhsullara marağı barədə məlumat toplamaq
• Lazım olduqda promosyonların təşkili
• Mağazalarla əlaqə qurmaq
• Hər bir məhsulun görünmə qabiliyyətini təmin edir;
• İş prosesinə aid olan yenilik və layihələrdən xəbərdar olmaq;
• Öz vəzifələrini yerinə yetirmək üçün lazım olan sənəd və xidmətin qiymətləndirmə kriteriyaları ilə tanış olmaq;
• Satış prosesinin daha da keyfiyyətli qurulması üçün təkliflər vermək;
İş şəraiti:
• Həftə ərzində 6 günlük iş qrafiki
• İş saatı: 09:00-18:00
• Əməkhaqqı 800-1000 manat
• Cinsi – Kişi
• Yaş həddi : 23-35
• AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, mütləq şəkildə şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Merçendayzing mütəxəssisi” sözlərini qeyd edərək [email protected] -ünvanına göndərsinlər.
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.