Front Offices Specialist (Gusar)
Son tarix 01 mar 2022 - [email protected]
Only candidates who reside in Gusar district will be considered.
About the vacancy:
Function: B2C Sales
Work Graphic: Shift
Workplace: Gusar district
Employment type: Permanent
Deadline to apply: 28.02.2022
Your main job responsibilities:
-
To provide high quality service to customers based on relevant instruction
-
To investigate and solve requests of customers
-
To operate relevant sales transactions
-
To register incoming requests and re-direct to the relevant departments
-
To prepare relevant reports
-
To fulfill assigned targets (monthly)
Your education and work experience:
-
University Degree or Vocational school/college
-
Experience with customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
-
Problem solving skills
-
Ability to work under pressure
-
Communication skills
-
Prompt
-
Knowledge of Azerbaijani (fluent) and Russian (good) languages
-
MS Office programs
Applications without “Front Offices Specialist (Gusar)” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Yalnız Qusar rayonunda yaşayan namizədlər nəzərə alınacaqdır.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2C Sales
İş qrafiki: Növbəli
İş yeri: Qusar rayonu
İş müddəti: Daimi
Son müraciət tarixi: 28.02.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
-
Müvafiq təlimata əsasən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
-
Müştəri sorğularını araşdırmaq və həll etmək
-
Müvafiq satış əməliyyatlarını yerinə yetirmək
-
Daxil olan sorğuları qeydiyyata almaq və müvafiq şöbələrə yönləndirmək
-
Müvafiq hesabatlar hazırlamaq
-
Təyin olumuş hədəfləri (aylıq) yerinə yetirmək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
-
Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
-
Müştəri xidmətləri və satış üzrə təcrübə üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
-
Problem həll etmə bacarığı
-
Təzyiq altında işləmə bacarığı
-
Ünsiyyət qurma bacarığı
-
Çevik
-
Azərbaycan (səlis) və Rus (orta) dillərini bilmək
-
MS Office proqramlarını bilmək
Mövzu hissəsində “Ön ofislər üzrə mütəxəssis (Qusar) ” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Front Offices Specialist (Khirdalan)
Son tarix 01 mar 2022 - [email protected]
Only candidates who reside in Khirdalan city will be considered.
About the vacancy:
Function: B2C Sales
Employment type: Permanent
Work Graphic: Shift
Deadline to apply: 28.02.2022
Your main job responsibilities:
-
To provide high quality service to customers based on relevant instruction
-
To investigate and solve requests of customers
-
To operate relevant sales transactions
-
To register incoming requests and re-direct to the relevant departments
-
To prepare relevant reports
-
To fulfill assigned targets (monthly)
Your education and work experience:
-
University Degree or Vocational school/college
-
Experience with customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
-
Problem solving skills
-
Ability to work under pressure
-
Communication skills
-
Prompt
-
Knowledge of Azerbaijani (fluent), Russian (fluent) and English (pre-intermediate) languages
-
MS Office programs
Applications without “Front Offices Specialist (Khirdalan)” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Yalnız Xırdalan şəhərində yaşayan namizədlər nəzərə alınacaqdır.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2C Satış
İş müddəti: Daimi
İş qrafiki: Növbəli
Son müraciət tarixi: 28.02.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
-
Müvafiq təlimata əsasən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
-
Müştəri sorğularını araşdırmaq və həll etmək
-
Müvafiq satış əməliyyatlarını yerinə yetirmək
-
Daxil olan sorğuları qeydiyyata almaq və müvafiq şöbələrə yönləndirmək
-
Müvafiq hesabatlar hazırlamaq
-
Təyin olumuş hədəfləri (aylıq) yerinə yetirmək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
-
Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
-
Müştəri xidmətləri və satış üzrə təcrübə üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
-
Problem həll etmə bacarığı
-
Təzyiq altında işləmə bacarığı
-
Ünsiyyət qurma bacarığı
-
Çevik
-
Azərbaycan (səlis), Rus (səlis) və İngilis (orta) dillərini bilmək
-
MS Office proqramlarını bilmək
Mövzu hissəsində “Ön ofislər üzrə mütəxəsis (Xırdalan)”qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Front Offices Specialist (Goychay)
Son tarix 01 mar 2022 - [email protected]
Only candidates who reside in Goychay district will be considered.
About the vacancy:
Function: B2C Sales
Work Graphic: Shift
Workplace: Goychay district
Employment type: Permanent
Deadline to apply: 28.02.2022
Your main job responsibilities:
-
To provide high quality service to customers based on relevant instruction
-
To investigate and solve requests of customers
-
To operate relevant sales transactions
-
To register incoming requests and re-direct to the relevant departments
-
To prepare relevant reports
-
To fulfill assigned targets (monthly)
Your education and work experience:
-
University Degree or Vocational school/college
-
Experience with customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
-
Problem solving skills
-
Ability to work under pressure
-
Communication skills
-
Prompt
-
Knowledge of Azerbaijani (fluent) and Russian (good) languages
-
MS Office programs
Applications without “Front Offices Specialist (Goychay)” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Yalnız Göyçay rayonunda yaşayan namizədlər nəzərə alınacaqdır.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2C Sales
İş qrafiki: Növbəli
İş yeri: Göyçay rayonu
İş müddəti: Daimi
Son müraciət tarixi: 28.02.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
-
Müvafiq təlimata əsasən müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
-
Müştəri sorğularını araşdırmaq və həll etmək
-
Müvafiq satış əməliyyatlarını yerinə yetirmək
-
Daxil olan sorğuları qeydiyyata almaq və müvafiq şöbələrə yönləndirmək
-
Müvafiq hesabatlar hazırlamaq
-
Təyin olumuş hədəfləri (aylıq) yerinə yetirmək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
-
Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
-
Müştəri xidmətləri və satış üzrə təcrübə üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
-
Problem həll etmə bacarığı
-
Təzyiq altında işləmə bacarığı
-
Ünsiyyət qurma bacarığı
-
Çevik
-
Azərbaycan (səlis) və Rus (orta) dillərini bilmək
-
MS Office proqramlarını bilmək
Mövzu hissəsində “Ön ofislər üzrə mütəxəssis (Göyçay) ” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.