SOHO Sales Specialist
Son tarix 13 fev 2022 - [email protected]
About the vacancy:
Function: B2B Sales
Work graphic: Standard
Employment type: Permanent
Deadline to apply: 13.02.2022
Your main job responsibilities:
-
To negotiate with corporate customers and propose products and services of Nar
-
To fulfill monthly and quartely sales targets as per assigned sales plan
-
To upsell products and services to existing accounts
-
To conclude contracts with corporate customers
-
To manage and support existing corporate customer base
-
To prepare weekly, monthly and quarterly reports
Your education and work experience:
-
University Degree
-
At least 1 year of work experience in Corporate Sales (Work experience in Bank and Insurance sphere on relevant field is preferable)
Your skills and competencies:
-
Communication skills
-
Negotiation skills
-
Customer Focus
-
Knowledge of MS Office Programs
-
Knowledge of Azerbaijani (fluent), Russian (good) and English (good) languages
-
Driving licence category ‘’B’’
Applications without “SOHO Sales Specialist ‘’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2B Satış
İş qrafiki: Standart
İş müddəti: Daimi
Son müraciət tarixi: 13.02.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
-
Korporativ müştərilər ilə danışıqlar aparmaq və Nar məhsul və xidmətlərini təklif etmək
-
Təyin olunmuş satış planlarına əsasən aylıq və rüblük satış hədəfləri yerinə yetirmək
-
Mövcud korporativ müştərilərə əlavə məhsul və xidmətləri təklif etmək
-
Korporativ müştərilər ilə müqavilə bağlamaq
-
Mövcud korporativ müştəri bazasını idarə etmək və müvafiq dəstək göstərmək
-
Həftəlik, aylıq və rüblük hesabatlar hazırlamaq
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
-
Ali təhsil
-
Korporativ Satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi (Bank və Sığorta sahəsində müvafiq təcrübə üstünlük hesab olunur)
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
-
Ünsiyyət qurma bacarığı
-
Danışıqlar apara bilmək qabiliyyəti
-
Müştəri yönümlülük
-
MS Office Proqramlarını bilmək
-
Azərbaycan (səlis), Rus (yaxşı) və İngilis (yaxşı) dillərini bilmək
-
‘’B’’ kateqoriya sürücülük vəsiqəsi
Başlıqda “SOHO satış üzrə mütəxəssis’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
SME Sales Specialist
Son tarix 13 fev 2022 - [email protected]
About the vacancy:
Department: B2B Sales
Work graphic:
Employment type: Permanent
Deadline to apply: 13.02.2022
Your main job responsibilities:
-
To negotiate with corporate customers and propose products and services of Nar
-
To fulfill monthly and quartely sales targets as per assigned sales plan
-
To upsell products and services to existing accounts
-
To conclude contracts with corporate customers
-
To manage and support existing corporate customer base
-
To prepare weekly, monthly and quarterly reports
Your education and work experience:
-
University Degree
-
2-3 years of work experience in Corporate Sales (Work experience in Bank and Insurance sphere on relevant field is preferable)
Your skills and competencies:
-
Communication skills
-
Negotiation skills
-
Customer Focus
-
Knowledge of MS Office Programs
-
Knowledge of Azerbaijani (fluent), Russian (good) and English (good) languages
Applications without “SME Sales Specialist ‘’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Vakansiya haqqında:
Şöbə: B2B Satış
İş qrafiki: Standart
İş müddəti: Daimi
Son müraciət tarixi: 13.02.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
-
Korporativ müştərilər ilə danışıqlar aparmaq və Nar məhsul və xidmətlərini təklif etmək
-
Təyin olunmuş satış planlarına əsasən aylıq və rüblük satış hədəfləri yerinə yetirmək
-
Mövcud korporativ müştərilərə əlavə məhsul və xidmətləri təklif etmək
-
Korporativ müştərilər ilə müqavilə bağlamaq
-
Mövcud korporativ müştəri bazasını idarə etmək və müvafiq dəstək göstərmək
-
Həftəlik, aylıq və rüblük hesabatlar hazırlamaq
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
-
Ali təhsil
-
Korporativ Satış sahəsində 2-3 il iş təcrübəsi (Bank və Sığorta sahəsində müvafiq təcrübə üstünlük hesab olunur)
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
-
Ünsiyyət qurma bacarığı
-
Danışıqlar apara bilmək qabiliyyəti
-
Müştəri yönümlülük
-
MS Office Proqramlarını bilmək
-
Azərbaycan (səlis), Rus (yaxşı) və İngilis (yaxşı) dillərini bilmək
Başlıqda “SME satışı üzrə mütəxəssis’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.