Nar
Front Offices Specialist (Baku/Absheron)
Son tarix 21 iyl 2024 [email protected]
Division: B2C Commercial
Deadline to apply: 20.07.2024
Your main job responsibilities:
- Providing services through point of sale according to internal procedures and rules reflected in appropriate documents and programs,(BSS KPI, FAQ and etc)
- Resolving customers queries and registering complaints regarding sales and service
- Maintaining detailed knowledge of products and services for company and Ensuring sales and high standard service to customers
- Carry out other job responsibilities in accordance üith relevant documents (maintain discipline run on schedule and etc.)
- To ensure that the discipline is properly maintained at the office, and promptly inform the management of any violations of the rule
- Fulfillment of the works in compliance with the procedures and instructions
- Provision of confidentiaity of the corporate data; Provision of passwords confidentiality
- Administrative responsibilities
- Execute line manager’s and department heads verbal and written instructions to ensure fulfillment of work duties
- Execution of the duties in compliance with the procedures and instructions
- Preparation of reports on areas of responsibility
- Provide confidentiality of the company and customer data
Your education and work experience:
- University Degree or Vocational school/college/secondary school
- Experience with customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
- Problem solving skills
- Ability to work under pressure
- Communication skills
- Prompt
- Knowledge of Azerbaijani (fluent), Intermediate knowledge of English and Russian
- MS Office programs
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without “Front Offices Specialist (Baku/Absheron)” in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
İdarə: B2C Kommersiya
Son müraciət tarixi: 20.07.2024
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Müştərilərə daxili prosedur, müvafiq sənəd və proqramlarda (BSS, KPI, FAQ və s.) əks etdirilən qaydalara əsasən satış məntəqəsi vasitəsilə xidmətlərin təmin edilməsi
- Satış və xidmətlərlə bağlı müştərilərin çətinliklərini həll etmək və şikayətləri qeydə almaq
- Şirkət tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə ətraflı məlumatın olması və müştərilərə yüksək səviyyədə satış və xidmətlə təmin etmək
- Müvafiq sənədlərə uygun digər iş öhdəliklərini həyata keçirmək (nizam-intizam qaydalarina riayət, iş qrafikinə uygun işləmək və s.)
- Ofisdə düzgün nizam intizam qaydasının riayyət olunmasını təmin etmək və qayda pozuntuları olarsa, dərhal rəhbərliyə bununla bağlı məlumat vermək
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun görülməsi
- Şirkətə aid bilgilərin məxfiliyinin qorunması; parolların gizli saxlanılması
- Administrative Öhdəlikləri
- Əmək funksiyalarının icrasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa və şöbə rəhbərləri tərəfindən verilən şifahi, yazılı göstərişlərin və mövcud şirkətdaxili qaydaların icrası
- Görülən işlərin prosedur və təlimatlara uyğun görülməsi
- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması
- Şirkətə və abunəçiyə aid məlumatın məxfiliyinin qorunması
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
- Müştəri xidmətləri və satış üzrə təcrübə üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Problem həll etmə bacarığı
- Təzyiq altında işləmə bacarığı
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Çevik
- Dil bilikləri: Azərbaycan - əla), Rus və İngilis - yaxşı
- MS Office proqramlarını bilmək
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda “Ön ofis üzrə mütəxəsis (Bakı/Abşeron)’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Front Offices Specialist (Sumgait)
Son tarix 21 iyl 2024 [email protected]
About the vacancy:
Division: B2C Commercial
Work graphic: Standard
Deadline to apply: 20.07.2024
Workplace: Sumgait office
Your main job responsibilities:
- Providing services through point of sale according to internal procedures and rules reflected in appropriate documents and programs,(BSS KPI, FAQ and etc)
- Resolving customers queries and registering complaints regarding sales and service
- Maintaining detailed knowledge of products and services for company and Ensuring sales and high standard service to customers
- Carry out other job responsibilities in accordance üith relevant documents (maintain discipline run on schedule and etc.)
- To ensure that the discipline is properly maintained at the office, and promptly inform the management of any violations of the rule
- Fulfillment of the works in compliance with the procedures and instructions
- Provision of confidentiaity of the corporate data; Provision of passwords confidentiality
- Administrative responsibilities
- Execute line manager’s and department heads verbal and written instructions to ensure fulfillment of work duties
- Execution of the duties in compliance with the procedures and instructions
- Preparation of reports on areas of responsibility
- Provide confidentiality of the company and customer data
Your education and work experience:
- University Degree or Vocational school/college/secondary school
- Experience with customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
- Problem solving skills
- Ability to work under pressure
- Communication skills
- Prompt
- Knowledge of Azerbaijani and Russian (fluent), English (pre-intermediate) languages
- MS Office programs
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without “Front Offices Specialist (Sumgait)” in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Vakansiya haqqında:
İdarə: B2C Kommersiya
İş qrafiki: Standard
Son müraciət tarixi: 20.07.2024
İş yeri: Sumqayıt ofisi
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Müştərilərə daxili prosedur, müvafiq sənəd və proqramlarda (BSS, KPI, FAQ və s.) əks etdirilən qaydalara əsasən satış məntəqəsi vasitəsilə xidmətlərin təmin edilməsi
- Satış və xidmətlərlə bağlı müştərilərin çətinliklərini həll etmək və şikayətləri qeydə almaq
- Şirkət tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə ətraflı məlumatın olması və müştərilərə yüksək səviyyədə satış və xidmətlə təmin etmək
- Müvafiq sənədlərə uygun digər iş öhdəliklərini həyata keçirmək (nizam-intizam qaydalarina riayət, iş qrafikinə uygun işləmək və s.)
- Ofisdə düzgün nizam intizam qaydasının riayyət olunmasını təmin etmək və qayda pozuntuları olarsa, dərhal rəhbərliyə bununla bağlı məlumat vermək
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun görülməsi
- Şirkətə aid bilgilərin məxfiliyinin qorunması; parolların gizli saxlanılması
- Administrative Öhdəlikləri
- Əmək funksiyalarının icrasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa və şöbə rəhbərləri tərəfindən verilən şifahi, yazılı göstərişlərin və mövcud şirkətdaxili qaydaların icrası
- Görülən işlərin prosedur və təlimatlara uyğun görülməsi
- Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması
- Şirkətə və abunəçiyə aid məlumatın məxfiliyinin qorunması
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
- Müştəri xidmətləri və satış üzrə təcrübə üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Problem həll etmə bacarığı
- Təzyiq altında işləmə bacarığı
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Çevik
- Azərbaycan və Rus (səlis), İngilis (orta) dillərini bilmək
- MS Office proqramlarını bilmək
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda “Ön ofis üzrə mütəxəsis (Sumqayıt)’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.