Nar
Head of Marketing Communications Unit
Son tarix 21 dek 2022 - [email protected]
About the vacancy:
Function: Marketing
Job type: Standard
Deadline to apply: 20.12.2022
Your main job responsibilities:
- Development of marketing communications strategy, roadmap and ensuring proper and timely execution.
- Leading and ensuring correct execution of brand positioning and visual identity adjustment according the company’s strategy.
- Analyzing and tracking the effectiveness of communication and identifying the areas of improvement from both creative and media investment perspectives.
- Planning, forecasting, distribution and re-distribution of expenses according to the budget.
- Working with creative agencies by defining strategic directions, communicating brand vision and developing creative briefs for design of comprehensive campaigns.
Your education and work experience:
- University degree in Marketing, Management and Business Administration
- 4-5 years of work experience in Marketing Communications or related area (Experience in telecommunications will be an advantage)
- 2 years of team management experience
Your skills and competencies:
- Customer Focus
- İntegrity
- Creativity
- Result oriented
- Structured and methodological thinking
- Project management skills
- Teamwork and Collaboration
- Punctuality and attention to details
- Fluent knowledge of Azerbaijani and English languages (Russian language is preferable)
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without “Head of Marketing Communications Unit ‘’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: Marketinq
İş qrafiki: Standart
Son müraciət tarixi: 20.12.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Marketinq ünsiyyət vasitələri strategiyasının və yol xəritəsinin hazırlanması, düzgün və vaxtında icrasının təmin edilməsi.
- Şirkət strategiyasına uyğun olaraq brendin mövqeyinin düzgün icrasının təmin edilməsi və vizual olaraq tənzimlənməsi prosesinin idarəedilməsi.
- Kommunikasiyanın effektivliyinin təhlil edilməsi, kreativlik və media sərmayəsi baxımından inkişaf sahələrinin müəyyən edilməsi.
- Büdcəyə uyğun xərclərin planlaşdırılması, proqnozlaşdırılması və bölüşdürülməsi.
- Strateji istiqamətlərin müəyyən edilməsi, brendin gələcəyə baxışının kommunikasiya olunması və effektiv kampaniyaların yaradılması ilə əlaqədar kreativ agentliklərlə əməkdaşlıq edilməsi.
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Marketinq, Menecment və ya Biznes Administrasiyası üzrə Ali təhsil
- Marketinq ünsiyyət vasitələri və ya əlaqəli sahəsində 4-5 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya sahəsində təcrübə əlavə üstünlük hesab olunur)
- Komanda idarəetmə üzrə 2 il təcrübə
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Müştəri yönümlü
- Bütövlük
- Kreativlik
- Nəticə yönümlü
- Strukturlu və metodoloji düşünmə qabiliyyəti
- Layihələri idarə etmə bacarığı
- Komanda işi və əməkdaşlıq
- Yüksək dəqiqlik və detallara diqqət yetirmə
- Azərbaycan və İngilis dillərini səlis bilmək (Rus dili əlavə üstünlükdür)
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda “Marketinq ünsiyyət vasitələri üzrə bölmə rəhbəri” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.