Retail Sales Specialist
Son tarix 01 apr 2022 - [email protected]
About the vacancy:
Function: B2C Sales
Work graphic: Standard
Deadline to apply: 31.03.2022
Your main job responsibilities:
-
To controls the range, stock, external and internal appearance of materials of sales points at operated areas;
-
To visit assigned sales points regularly, eliminate all shortcomings and maintain alignment of concepts in sales points to company requirements;
-
To search new sales channels and improve existing ones;
-
To organize high level of communication between company and partners and provide the accurate exchange of information;
-
To analyze and solve arising or potential problems during work process and present report to manager immediately;
-
To carry out all tasks and implement targets related to the position assigned by management on time;
-
To prepare daily, weekly, monthly and quarterly report, as required.
Your education and work experience:
-
University Degree;
-
At least 2-3 years of work experience in Retail Sales or Merchandizing;
Your skills and competencies:
-
Fundamental analytical skills
-
Detail oriented
-
Decision making skills
-
Negotiation skills
-
Results driven
-
Knowledge of Azerbaijani (fluent), Russian (good) and English (good) languages
-
MS Office Programmes
-
Driving licence category ‘’B’’
Applications without ‘’Retail Sales Specialist’’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2C Satış
İş qrafiki: Standart
Son müraciət tarixi: 31.03.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
-
Fəaliyyət göstərdiyi ərazilərdə satış məntəqələrinin materiallarının çeşidinə, ehtiyatına, xarici və daxili görünüşünə nəzarət etmək;
-
Müntəzəm olaraq ona həvalə olunmuş satış nöqtələrini ziyarət etmək, yaranmış çatışmazlıqları aradan qaldırmaq və satış nöqtələrindəki konsepsiyanın şirkətin tələblərinə uyğunluğunu təmin etmək;
-
Yeni satış kanallarını axtarmaq, mövcud satış kanallarını inkişaf etdirmək;
-
Şirkət və partnyorlar arasında əlaqələrin daima yüksək səviyyədə təşkil etmək və düzgün informasiya mübadiləsini təmin etmək;
-
İş prosesi zamanı yaranmış və ya potensial problemləri dərhal analiz edərək yerindəcə həllini təşkil etmək və bu barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
-
Rəhbərlik tərəfindən həvalə olunmuş bütün tapşırıqları və təyin olunmuş hədəflər vaxtı vaxtında yerinə yetirmək;
-
Tələb edilən gündəlik, həftəlik, aylıq və rüblük hesabatları tərtib etmək.
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
-
Ali təhsil;
-
Pərakəndə satış və ya merçendayzinq sahəsində ən azı 2-3 il iş təcrübəsi
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
-
Əsaslı təhlil aparma qabiliyyəti
-
Detallara diqqət yetirmə qabiliyyəti
-
Qərar qəbul etmə bacarığı
-
Danışıqlar apara bilmək qabiliyyəti
-
Nəticə yönümlü
-
Azərbaycan (səlis), Rus (yaxşı) və İngilis (yaxşı) dili biliyi
-
MS Office Proqramlarını bilmək
-
‘’B’’ kateqoriya sürücülük vəsiqəsi
Başlıqda “Pərakəndə satış üzrə mütəxəssis’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.