Vakansiya: Çağrı Mərkəzi koordinatoru
Tələblər:
• 3 il müştəri xidməti sahəsində təcrübəli
Vəzifələr:
• Əməkdaşların təliminin təşkili;
• Yeni əməkdaşlara işin əsaslarının izahı;
• Operatorların iş keyfiyyətinə nəzarət;
• Çağrı Mərkəzi ilə əlaqəli olan bütün şöbələr ilə qarşılıqlı əlaqənin yaradılması;
• Çağrı Mərkəzi əməkdaşlarının iş prosesinin planlaşdırılması və ona nəzarət;
• Müştərilər tərəfindən Çağrı Mərkəzinə daxil olan təkliflərin emalı və aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi;
• Daim yenilənən kampaniyalar haqda məlumatlı olub, onu müştərilərə düzgün şəkildə təqdim etmək.
İş şəraiti:
• Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq sənədləşmə
• İş qrafiki: I-VI günlər saat 10:00 – 19:00 dək bazar- istirahət günüdür
Əmək haqqı: Sinaq müddəti ərzində (3ay) 600 AZN net. sinaq müddətindən sonra namizədin göstərdiyi nəticələrə bağlı olaraq artacaq.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Çağrı Mərkəzi koordinatoru” qeyd edərək CV-nizi [email protected] elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.