A leading manufacturing company “Matanat A” in Azerbaijan is looking for AUDIT MANAGER
Job duties:
• Develop annual audit plan, define audit objects / volume,
• Planning and performing operational and financial audits
• Oversee internal operating processes and practices,
• Identify business process risks
• Developing recommendations and reports based on audits and presenting these ideas to senior management
• Develop monthly, quarterly and annual audit reports,
• Take effective measures to eliminate shortcomings, come up with effective proposals to take preventive measures to prevent shortcomings;
• Assessment of adequacy, efficiency of internal control systems and develop most effective process
• Interviews, hires, and trains audit staff members
Salary: negotiable
Work conditions:
• Job type: full-time
• Working hours: Monday-Friday, 9:00am – 6:00pm
• Workplace- Baku, Azerbaijan (Head office)
• Provided with corporate number
Requirements:
• Educated to degree level
• Minimum of 5 years’ experience as audit manager
• Fluency in Azerbaijani, Russian, (English preferable).
• Proficient in MS Office programs, 1C
• Available for business trips
• Personal car
Personal Skills:
• Excellent communication and organizational skills
• Well organised and self-motivated
• Diligent, accurate, reliable, flexible and fast learning;
• Ability to work both independently and in a team;
• Details and results oriented;
• Strong analytical skills and decision making
Application Procedure:
Please send your CVs to [email protected] by indicating the position title (Audit Manager) in the subject line of your email.
Application deadline is 31 August 2021.
Hüquqşünas
Vəzifə öhdəlikləri:
- Hüquqi sənədlərin hazırlanması və rəsmiləşdirilməsi,
- Əmtəə nişanlarının alınması və müddətinin uzadılması,
- Məhkəmə və digər dövlət orqanlarına sənədlərin hazırlanıb təqdim edilməsi,
- Məhkəmədə və digər dövlət orqanlarında Şirkətin maraqlarının qorunması və təmsili,
- Etibarnamələrin hazırlanması,
- Notarius işlərinin təşkili və sənədlərin təsdiqi,
- Təsis sənədləri ilə bağlı işlərin icrası,
- Viza və miqrasiya məsələlərinin təşkili,
- Daxil olan sorğuların cavablandırılması,
- Struktur bölmələrin iş fəaliyyətində ortaya çıxan hüquqi məsələlərin qanunvericilik çərçivəsində həlli,
- Əməklə bağlı mübahisələrə və əmək müqavilələrinin təyinatına aid konsultasiya dəstəyini vermək.
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə.
İş şəraiti:
- İş saatı: 09-00-dan 18-00-dək;
- İstirahət: şənbə və bazar günü.
Tələblər:
- Təhsil: Ali (Hüquq sahəsi üzrə)
- İş təcrübəsi: ən azı 3 il;
- Yaş həddi: 20-45;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dili (İngilis dili arzuolunandır);
- Kompüter bilikləri: Ofis proqramları (MS Word, Excel, PowerPoint,Outlook) ilə sərbəst işləmək bacarığı.
Qeyd:
- Müraciət üçün CV-nizi [email protected] ünvanına (mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək) göndərməyiniz xahiş olunur;
- Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
- Son müraciət tarixi: 31.08.2021
A leading manufacturing company “Matanat A” in Azerbaijan is looking for QA Documentation Specialist
Job duties:
• Review newly written or revised product specifications, documents, labels and literature for accuracy and completeness. Write documents as needed.
• Maintain and/or develop quality systems including, but not limited to, quality audits, product validation, document control, acceptance activities, production and process control, and corrective and preventive action.
• Monitor quality systems through periodic complaint meetings, reports, trending, and annual quality review.
• Carry out internal audits on ISO 9001: 2015 / quality management system
• Communicate ISO 9001: 2015 / quality management system processes, procedures and regulations to company employees and participate in practical matters;
• Train and provide quality-related guidance to department members or others in the organization as needed.
• Identify business process risks
• Uses knowledge and prior experience to troubleshoot difficult problems arising in daily work.
Salary: negotiable
Work conditions:
• Job type: full-time
• Working hours: Monday-Friday, 9:00am – 6:00pm
• Workplace- Baku, Azerbaijan (Head office)
• Provided with corporate number
Requirements:
• Educated to degree level, preferably in management
• Minimum of 3 years’ experience in QA
• Experience in obtaining İSO 9001:2015, İSO 9001:2015, İSO 14001:2015 certificates
• Participate in relevant courses in the field of QMS and EMS internal audit;
• Fluency in Azerbaijani, Russian, English
• Proficient in MS Office programs
Personal Skills:
• Excellent communication and organizational skills
• Well organised and self-motivated
• Diligent, accurate, reliable, flexible and fast learning;
• Ability to work both independently and in a team;
• Details and results oriented;
• Strong analytical skills and decision making
Application Procedure:
Please send your CVs to [email protected] by indicating the position title (QA Documentation Specialist) in the subject line of your email.
Application deadline is 31 August 2021