Mega Insurance
Əməliyyat şöbəsinin Mütəxəssisi
Son tarix 20 iyl 2024 - [email protected]
Namizədlərə olan tələblər:
- Təhsil: Ali.
- Qanunvericilik bilikləri: Mülki Məcəllənin 50 fəsli və İcbari sığortalar haqqında qanun.
- İş təcrübəsi: Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi üzrə Əməliyyat işlərində - 1 ildən yuxarı.
- Kompüter bacarıqları: Microsoft Office Word və Excel – sərbəst istifadəçi.
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dilində ünsiyyət saxlaya bilmək - arzuolunandır.
- Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Baş vermiş sığorta hadisəsini sənəd üzərindən araşdırmaq.
- Sığorta hadisəsi ilə bağlı sığortalı və zərərçəkənlərlə əlaqə yaratmaq, fikirlərini dinləmək, suallarını cavablandırmaq, prosesi izah etmək.
- Müştəri məmnuniyyətini qorumaq.
- Sığorta hadisəsi sənədlərini ödənişə hazırlanmaq, proqrama işləmək və elektron qaydada arxivləşdirmək.
- Gündəlik olaraq sığorta hadisələrinin uçotunu aparmaq.
- Vəzifə təlimatından irəli gələn digər işləri həyata keçirmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
- Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
- İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 –dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
- Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
- Tibbi sığorta təminatı.
- Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.
- “Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Əməliyyat - Mütəxəssis” qeyd etməklə CV-nizi e-mail ünvanına göndərin.
Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Qiymətləndirmə şöbəsinin Mütəxəssisi
Son tarix 20 iyl 2024 - [email protected]
Namizədlərə olan tələblər:
- Təhsil: Ali.
- Qanunvericilik bilikləri: Mülki Məcəllənin 50 fəsli və İcbari sığortalar haqqında qanun.
- İş təcrübəsi: Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi üzrə Əməliyyat işlərində - 2 ildən yuxarı.
- Kompüter bacarıqları: Microsoft Office Word və Excel – sərbəst istifadəçi.
- Dil bilikləri: Azərbaycan, rus dilində ünsiyyət saxlaya bilmək – arzuolunandır.
- Sürücülük vəsiqəsi: B kateqoriyası.
- Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Sığortalının zərər dəymiş əmlakının qiymətləndirilməsi və proseslə əlaqəli sənədləşmə işlərinin aparılması.
- Təmir müəssisələri, qiymətləndirmə şirkətləri və ehtiyat hissə satış mərkəzləri ilə əlaqələrin qurulması.
- Sığorta hadisəsi nəticəsində zərər çəkmiş tərəflə ödəniş vasitəsinin ya növünün razılaşdırılması.
- Sığortalının əmlakının təmirinin təşkili və təmirə nəzarət edilməsi.
- Fəaliyyəti zamanı müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması.
- Qiymətləndirmə şirkəti və təmir müəssisələrində qüsur aktlarının qəbul edilməsi.
- Təmir müəssisələri, qiymətləndirmə şirkətləri və ehtiyat hissə satışı mərkəzləri ilə əlaqələrin qurulması.
- Qiymətləndirmə xidməti və təmir müəssisələri ilə bağlanan müqavilələrin hazırlanmasında iştirak etməsi.
- Vəzifə təlimatından irəli gələn digər işləri həyata keçirmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
- Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
- İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 –dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
- Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
- Tibbi sığorta təminatı.
- Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.
- “Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Qiymətləndirmə - Mütəxəssis” qeyd etməklə CV-nizi e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Risklərin idarə olunması üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 20 iyl 2024 - [email protected]
Namizədlərə olan tələblər:
- Təhsil: Ali - İqtisadiyyat, Maliyyə və ya Riyaziyyat üzrə.
- İş təcrübəsi: Risklərin idarə olunması sahəsində - 3 il
- Müvafiq sahə üzrə qanunvericilik bilikləri.
- Kompüter bacarıqları: MS Office proqramlarından istifadə bacarığı, Pythonda işləmək bacarığı üstünlükdür.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, İngilis dili: C 1 dərəcədə.
- Riyazi, statistik biliklər. CFA və ya FRM sertifikatı arzuolunandır.
- Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Risk yönümlü düşüncə, təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Monitorinq - Maliyyə təşkilatları və təkrarsığorta şirkətlərinin reytinqlərinin nəzarətdə saxlanılması və onların mütəmadi yenilənməsində iştirak etmək.
- Metodologiyaların hazrlanması - Maliyyə risklərinin idarə edilməsi ilə bağlı siyasət sənədlərinin, prosedur və metodologiyaların hazırlanması va yenilənməsində iştirak etmək.
- Risklərin müəyyənləşdirilməsi - Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində və onun nəticəsində risk xəritəsinin hazırlanmasında iştirak etmək.
- Təhlil/Təklif - Şirkətin kapital adekvatlığı və stress-test modellərinin hazırlanmasında, tətbiq edilməsində və nəticələri ilə baglı təkliflərin verilməsində iştirak etmək.
- Təhlil/Təklif – Maliyyə riskləri limitlərinin hesablanmasına dair təkliflərin verilməsi.
- Risk İştahası Bəyənnamasi - Risk İştahası Bəyannaməsinin hazrlanmasında iştirak etmək.
- Risklərin qiymətləndirilməsi - Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədilə digər departamentlərdan, elektron infomasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək.
- Risklərin qiymətləndirilməsi - Riyazi va statistik metodlardan istifadə etməklə maliyyə risklərinin qiymətləndirilməsi.
- Dəstək - Maliyyə riskləri ilə bağlı șirkətin digər departamentlərinə məsləhətər vermək və metodoloji yardan göstərmək
- Hesabatlıq - Müvafiq daxili hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək
- Vəzifə təlimatından irəli gələn digər işləri həyata keçirmək.
Əmək şəraitinin şərtləri:
- Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
- İş vaxtı: 09:00-dan 18:00 –dək olmaqla 5 günlük iş həftəsi.
- Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
- Tibbi sığorta təminatı.
- Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.
- “Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində “Baş mütəxəssis - Risklərin idarə olunması” qeyd etməklə CV-nizi e-mail ünvanına göndərin. Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Qəza eksperti
Son tarix 20 iyl 2024 - [email protected]
Namizədlərə olan tələblər:
- Təhsil: Ali və ya orta ixtisas təhsil;
- İş təcrübəsi: Sığorta hadisələrinin tənzimlənməsi sahəsində - 2 il;
- Kompüter bacarıqları: Microsoft Office Word və Excel – sərbəst istifadəçi.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus dilində ünsiyyət saxlaya bilmək - arzuolunandır;
- Qanunvericilik bilikləri: Mülki Məcəllənin 50 fəsli, İcbari sığortalar haqqında Qanun, Yol hərəkəti haqqında Qanun;
- Sürücülük vəsiqəsi: B kateqoriyası.
- Şəxsi keyfiyyətlər və bacarıqlar: Təhlil etmə, yazılı və şifahi kommunikasiya, komanda da işləmək bacarığı, operativlik, intizamlılıq, dəqiqlik və məsuliyyət.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Baş vermiş sığorta hadisəsi yerinə çıxış.
- Baş vermiş sığorta hadisəsinin yerində araşdırılması.
- Zəruri sənəd və sübutların toplanması.
- Tələb olan hallarda sürücü və ya sığorta obyektini istifadə edən şəxsin tibbi müayinədən keçməsini təşkil etməsi.
- Müayinədə iştirak etməsi və müvafiq qeydlərin aparılması.
- Gündəlik olaraq sığorta hadisələrinin uçotunun aparılması və əməliyyat proqramına işlənməsi.
- Vəzifə təlimatında qeyd olunan digər xidməti vəzifələrin icrası.
Əmək şəraitinin şərtləri:
- Əmək haqqı: namizədin təcrübə və səriştəsinə uyğun olaraq müəyyən olunur.
- Növbəli iş qrafikı.
- Əsas məzuniyyət hüququ: 30 gün. Əlavə məzuniyyət hüququ: Qanunvericiliyə görə işçiyə düşən digər hüquq və imtiyazlarına uyğun verilir.
- Tibbi sığorta təminatı.
- Fitnes mərkəzləri şəbəkəsindən istifadə etmək üçün Push30.az xidmətinə qoşula bilmək imkanı.
- “Meqa Sığorta” ASC-nin Təlim akademiyasında təlim almaq imkanı.
Zəhmət olmasa mövzu bölməsində Qəza eksperti qeyd etməklə CV-nizi e-mail ünvanına göndərin.
Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.