Kristal Abşeron
SƏTƏM üzrə mühəndis
Son tarix 01 iyl 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tikintidə əməyin mühafizəsi işini təşkil etmək və əlaqaləndirmək;
- Tikinti sahəsindəki işçilər tərəfindən əməyin mühafizəsi üzrə qanunvericilik və digər normativ hüquqi aktlara əməl edilməsinə nəzarət etmək;
- Tikintidə bədbəxt hadisələrin qarşısının alınması və əmək şəraitinin yaxşılaşdırılması üzrə profilaktik tədbirlər hazırlamaq;
- İş yerində işçilər üçün təhlükəsiz əmək şəraitinin yaradılmasını və təlimatlandırılmaların keçirilməsini həyata keçirmək;
- SƏTƏM təlimatlarında olan dəyişikliklərin hazırlanmasında iştirak etmək və vaxtında işçiləri məlumatlandırmaq;
- İşçilərin əməyin mühafizəsi və əməyin texniki təhlükəsizlik üzrə biliklərinin yoxlanılmasında iştirak etmək;
- Təhlükəsizlik üzrə təlimat və təhsil proqramlarını aparmaq və orada təhlükəsizlik əşyalarından istifadə qaydalarını göstərmək, yeni işə qəbul edilən işçiləri təhlükəsizlik qaydaları ilə tanış etmək;
- Tikinti sahəsində SƏTƏM müşahidələri apararaq gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- SƏTƏM və ya əməyin təhlükəsizliyi üzrə ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
- Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməli, ingilis dili arzuolunandır;
- Stressə davamlı, məsuliyyətli və intizamlı.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş qrafiki;
- Əmək haqqı: Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “SƏTƏM üzrə mühəndis” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İşə qəbul üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 iyl 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İşçi ehtiyaclarının araşdırılmasında və təsdiqi prosesində iştirak etmək;
- Daxil olan müraciətləri təhlil etmək, səriştəsi, təcrübəsi, bilikləri tələb edilən işçinin lazımi xüsusiyyətlərinə uyğun hesab edilən namizədləri test və ya müsahibə mərhələsinə dəvət etmək;
- Ümumilikdə işə qəbul və yerləşdirmə işinin (vakansiyalar üzrə namizədlərin tapılması, müsahibələrin aparılması, namizəd haqqında struktur rəhbəri ilə birgə işə qəbul barədə qərar vermək) təşkil etmək;
- Uğurlu namizədlərlə bağlı referanslar almaq;
- Müsahibə nəticələri barədə namizədlərə geridönüş etmək;
- İşə qəbul hesabatlarını hazırlamaq;
- Gələcəkdə işə qəbul ehtiyaclarını proqnozlaşdırmaq üçün struktur bölmə rəhbərləri ilə ehtiyac üzrə plan hazırlamaq;
- Əmək yarmarkalarında və karyera tədbirlərində müntəzəm iştirak etmək;
Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil (iqtisadiyyat və ya idarəetmə ixtisas qrupu);
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili-səlis, Rus dili, İngilis dili arzuolunan;
- Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi bilikləri;
- İşə qəbul müsahibələrinin aparılması bacarığı;
- Səlis danışıq qabiliyyəti;
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı;
İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- İş yeri: Bakı şəhəri Huseynbala Əliyev16
- Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunur.
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “İşə qəbul üzrə mütəxəssis” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Maliyyə auditi rəhbəri
Son tarix 01 iyl 2023 [email protected]
Öhdəliklər:
- Vergi məsələlərinin həllində birbaşa iştirak və vergi hesabatlarının təhlili;
- Büdcə-proqnoz işlərinin təşkili, şirkətin mailiyyə hesabatlılıq sisteminin təhlil və təqibi;
- Aktivlərin sayımında iştirak və təhlil;
- Daxili nəzarət və risklərin idarə edilməsi sistemlərinin təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflərin verilməsi;
- Beynəlxalq mühasibat uçotu standartları əsasında məlumatların (hesabatların) əldə edilməsini təmin etmək məqsədi ilə daxili nəzarət sistemlərinə düzəlişlərin edilməsi üçün təkliflərin verilməsi;
- Təsisçinin göstərişinə əsasən plandan kənar auditlərin aparılması, monitorinqlərin həyata keçirilməsi;
- Audit zamanı müəyyən olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üzrə tədbirlər planının icrasının təqib edilməsi, filiallarda (regionlarda) yoxlamaların aparılması.
- Auditin nəticələri barədə rəhbərliyə hesabatın verilməsi və müəssisənin fəaliyyətində dəyişikliklərə dair tövsiyələrin təqdim edilməsi;
- Risk əsaslı yanaşma ilə təminat və məsləhət xidmətlərinin göstərilməsi və nəticələrinin hesabat olaraq təqdim edilməsi;
- Maliyyə hesabatlarına təsir edə biləcək hüquqi məsələlərin nəzərdən keçirilməsi və tövsiyələrin verilməsi;
- Beynəlxalq daxili audit standartlarına uyğun olaraq audit layihələrinin icra olunması;
- Maliyyə hesabatlarının dəqiqliyinin və etibarlığının qiymətləndirilməsi;
- Audit müşahidəsi, tövsiyələr və müəyyən edilmiş tədbirlərin yer aldığı hesabatların tərtib edilməsi;
- İşçilər arasında iş bölgüsünün aparılması.
Tələblər:
- Ali təhsil (iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas qrupu, riyaziyyat və mexanika ixtisasları üzrə ali təhsil);
- Vergi qanunvericiliyi, BMU sistemi ilə yaxindan tanışlıq, beynəlxalq sertifikatları olanlara üstünlük veriləcək;
- MS Office proqramlarını bilməli;
- Müvafiq sahədə rəhbər vəzifədə minimum 5 il iş təcrübəsi; (tikinti sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır)
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus dili və ingilis dili əla səviyyədə bilməli;
- Təhlil, analitik düşüncə və yüksək ünsiyyət qurma qabiliyyəti;
İş şəraiti:
- 6 günlük iş qrafiki;
- İş yeri: Bakı şəhəri;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Maliyyə auditi rəhbəri” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Maliyyə auditi
Son tarix 01 iyl 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Hazırlanan aylıq, rüblük və illik hesabatların daimi auditinin aparılması;
- Şirkət büdcələrinin təhlil olunması və xərclərin büdcələrə uyğunluğunun monitorinqi;
- Risk və kontrolların müəyyən edilməsi, dəyərləndirilməsi və sənədləşdirilməsi;
- İlkin sənədləşmədən sonuncu hesabatlara kimi bütün mühasibat yazılışlarının araşdırılması və səmərəli hesabatlıq sisteminin təsis olunması;
- Audit nəticələrinə dair hesabatların dövri olaraq təqdim olunması;
- Şirkətlərin maliyyə hesabatlarının dəqiqliyini, etibarlığını, mühasibat uçotu məlumatları sisteminin düzgün tətbiqinin nəzarətdə saxlanması.
Tələblər:
- Ali təhsil (iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisas qrupu, riyaziyyat və mexanika ixtisasları üzrə ali təhsil);
- Sahə üzrə 2-3 il iş təcrübəsi;
- İFRS və beynəlxalq audit standartları üzrə biliklər;
- “ACCA”, “CİA” üzrə sertifikatlar üstünlükdür;
- Yaxşı səviyyədə kompüter bacarıqları (MS Office proqramları);
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməli, İngilis dili və Rus dili bilikləri üstünlükdür,
- Komandada işləmək bacarığı.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş qrafiki;
- İş yeri: Bakı şəhəri;
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Maliyyə auditi” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Aparıcı mühasib
Son tarix 01 iyl 2023 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibat uçotu və ya audit);
- Müvafiq sahə üzrə 3-5 il iş təcrübəsi;
- Mühasibatlığa dair cari qanunvericilik bilikləri (Vergi Məcəlləsi, Mülki Məcəllə və Əmək Məcəlləsi üzrə);
- Yaxşı səviyyədə kompüter bacarıqları (MS Office proqramları), BTP, 1C;
- E-taxes, e-gov, e-sosial və digər portallardan istifadə etmək bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Aylıq, rüblük, illik vergi, DSMF və Statistika hesabatlarının hazırlanması və aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi;
- Əmək haqqı, məzuniyyətlərin, son haqq hesab hesablanması;
- 1C mühasibat proqramında operativ uçotunun təmin olunması üçün müvafiq müxabirləşmələrin həyata keçirilməsi;
- Maliyyə hesabatlarının (MVHH, MZHH, PVHH) hazırlanması
- Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtında və dəqiq olmaqla həll etmək.
İş şəraiti:
- 5 günlük iş qrafiki;
- Bakı, Hüseynbala Əliyev 32/24
- Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Aparıcı mühasib” yazmaqla elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.