Help Desk mütəxəssisi
Namizədə tələblər:
∙ Ali təhsil: kompüter elmləri, texniki;
∙ 1 ilə qədər təcrübə;
∙ Azərbaycan və rus dillərində ünsiyyət bacarığı (danışıq və yazılı);
∙ Fərdi kompyuterlərlə yüksək səviyyədə işləmə bacarığı
∙ Windows XP/WIN7/WIN8.1/WIN10;
∙ Kabellərin sonlandırılmasını bilməli
∙ Printerlərin və digər periferik qurğularla bağlı texniki və proqram səviyyəli nasazlıqlarının aradan qaldırılmasını bacarmalı;
Vəzifə öhdəlikləri:
∙ Şirkət işçilərinin işində yaranan texniki problemlərin həlli;
∙ Şirkətin kompüter və şəbəkə avadanlığında nasazlıqlar yarandıqda dəstək verilməsi;
∙ İT və departamentlərlə qarşılıqlı əlaqənin qurulması və nasazlıqların aradan qaldırması.
∙ IP-kameralara dəstək;
İş qrafiki: həftənin 6 günü, saat 9:00-dan 18:00-dək, şənbə günü 9:00-dan 13:00-dek
Müqavilə: Əmək müqaviləsi
Əmək haqqı: Namizədin bilik, bacarıq və təcrübəsinə əsasən razılaşma yolu ilə təyin olunacaq.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını [email protected] email-in mövzu hissəsində “Help Desk mütəxəssisi” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur.