Kontakt Home
Mağaza direktorunun köməkçisi (Gəncə)
Son tarix 13 avq 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağaza əməkdaşlarına inzibati dəstəyin göstərilməsi;
- Sənədlərin və qiymətlərin çap olunması;
- Məhsulların düzgün yerləşdirilməsinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Təmizliyə və səliqə-səhmana riayət olunmasına nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Mağaza üçün təsərrüfat sifarişlərinin verilməsi.
İş barədə məlumat:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 10:00-19:00.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- İnzibati sahədə iş təcrübəsi - 1 il;
- Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Müştərilərlə davranış etikası.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Kontakt Home
Məhsul üzrə mütəxəssis
Son tarix 13 avq 2022 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsul üzrə menecerə gündəlik işlərdə dəstəyin göstərilməsi;
- Bazarda olan məhsulların çeşid və keyfiyyəti haqqında araşdırmaların aparılması;
- İstehlakçıların tələblərinə uyğun olaraq daim lazımı məhsul kateqoriyaları ilə şirkətin təmin edilməsi;
- Tabeçiliyində olan məhsul kateqoriyalarının qısamüddətli və uzunmüddətli inkişaf strateqiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Təchizatçılar ilə uzunmüddətli əlaqələrin qurulması;
- Müvafiq sifarişlərin verilməsi və məhsul-kateqoriya ehtiyatının (stok) planlanmasının idarə edilməsi;
- Rəqiblərin fəaliyyətlərinin daim araşdırılması və bu araşdırmaların nəticəsi olaraq yeni rəqabətqabiliyyətli strateqiyaların hazırlanması və tətbiq edilməsi;
- Məhsul kateqoriyaların genişləndirməyin yeni yollarının tapılması;
- Qısamüddətli və uzunmüddətli məhsul satış proqnozlarının və xüsusi hesabat və təhlillərin hazırlanması;
- Büdcənin idarə edilməsi və izlənməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Satınalma, kateqoriya menecmenti, maliyyə sahələrində iş təcrübəsi - ən azı 2 il;
- Səlis Azərbaycan, Rus, İngilis dilləri biliyi;
- Kateqoriyaların idarə edilməsi sahəsində təcrübə;
- Marketinq və satış əməliyyatları və prosesləri haqqında biliklər;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət, təqdimat və komanda ilə işləmək bacarığı;
- Böyük həcmdə məlumatların təhlilində və proqnozların verilməsində təcrübə;
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);
- CİPS sertifikatları arzuolunandır.
İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.