Proqram təminatı üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 09 mar 2022
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Genişləndirilə bilən korporativ proqram təminatının layihələndirilməsi və inkişafını təmin etmək (Şirkət daxili hazırlanmış ERP);
-
Yeni ERP modullarının hazırlanması, mövcud modulların dəstəklənməsi, digər proqramlarla inteqrasiya əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;
-
Proqram təminatının yaradılması üzrə tam prosesi həyata keçirmək;
-
İnformasiya ehtiyaclarını öyrənməklə biznes müştərilərinin tələblərinə əsasən müvafiq şəkildə dizayn edilmiş, sınaqdan keçirilə bilən, səmərəli və təkrar istifadə edilə bilən kodları yazmaq və istifadəçilərlə müzakirələr aparmaq;
-
Sistemlərin işləməsi, məlumatların istifadəsi, iş prosesləri və problemli sahələri araşdırmaq;
Tələblər:
-
Ali təhsil (İnformasiya Texnologiyaları/Riyaziyyat üzrə təhsil üstünlük hesab olunur);
-
Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
-
OOP dizaynı və inkişafının əsas prinsipləri, SOLID prinsipləri, Mikroservis Arxitektura nümunəsi barədə biliklər;
-
ASP.NET MVC, .NET CORE, WCF, Entity Framework, Dapper və s. ilə korporativ proqram təminatının hazırlanmasında təcrübə;
-
ERP sistemli ilə çalışmaq təcrübəsi;
-
Javascript/TypeScript ilə Front-end inkişafında təcrübə;
-
Məlumat strukturunu dizayn etmək, MS-SQL-də mürəkkəb sorğuları oxumaq və redaktə etmək bacarığı;
-
Azərbaycan dilini sərbəst, İngilis dillərini yaxşı səviyyədə bilmək;
-
Xamarin və Angular bilikləri üstünlükdür
-
Komanda ilə işləmək bacarığı.
İş şəraiti:
-
İş günləri: I-V günlər;
-
İş saatı: 09:00-18:00;
-
Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İcraçı (Masallı, Qəbələ)
Son tarix 09 mar 2022
Təsvir:
-
Borclulara qarşı məhkəmə iddiası qaldırmaq və qanunun tələblərinə uyğun olaraq borcların alınmasında birbaşa iştirak etmək;
-
Məhkəmədə iddialarla bağlı qərarların icrasının təmin edilməsi ilə bağlı müvafiq tədbirlər görmək;
-
Məhkəmə qərarlarının vaxtında almaq və aidiyyatı üzrə təqdim etmək;
-
Mübahisə tərəfləri ilə əlaqələr yaratmaq və danışıqlar aparmaq;
-
Müvafiq məlumat bazası yaratmaq;
-
Şirkətdaxili sənədlərin hüquqi baxımdan yoxlanılması, hüquqi rəy verilməsi, zərurət yarandıqda dəyişdirilməsi barədə təkliflərin hazırlanması.
Tələblər:
-
Təhsil: Ali (hüquq təhsili olanlara üstünlük verillir);
-
Hüquq, problemli kreditlər sahəsində, və ya hüquq mühafizə orqanlarında iş təcrübəsi arzu olunandır;
-
Məsuliyyətli, aktiv və çevik olmalı;
-
Məqsədyönlülük (yekun nəticəyə yönəlmə bacarığı), komandada işləmək bacarığı.
İş şəraiti:
-
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
-
İş vaxtı: həftənin 6 günü, istirahet günü: bazar
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdaki link-ə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər:
Masallı üzrə - https://qlor.me/ku1anq2m
Qəbələ üzrə - https://qlor.me/kze7lc1j
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Kassir (Bakı)
Son tarix 09 mar 2022
Təsvir:
-
Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini, o cümlədən kredit ödənişlərini qəbul etmək;
-
Ödənilən vəsaitləri yoxlayaraq, tələb olunan qaydada əməliyyatları həyata keçirmək;
-
Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib etmək;
-
Kassadan keçən bütün pul vəsaitləri, sənədləri və qiymətləri izləmək, nəzarətdə saxlamaq və hesabatını aparmaq;
-
Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və səlahiyyətli nümayəndəyə təhvil verilməsini təmin etmək;
-
Müştərilərin suallarını dinləyərək, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırmaq və yönləndirmək.
Tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Kassir vəzifəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;
-
Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus dilini bilməsi arzu olunandır;
-
Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün bəsit riyazi biliklərə malik olmalı;
-
Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmlərini bilməli;
-
Microsoft Office programları üzrə biliklərə malik olmalı;
-
İşdə dəqiq, məsuliyyətli və dürüst olmalıdır.
Biznes analitik
Son tarix 09 mar 2022
Təsvir:
- Biznes analiz metodoloqiyasının alətlərini(intervyu, benchmarking, interface analysis və s) istifadə etməklə sahə ekspertlərdən tələblərin(funksional, qeyri-funksional və s.) toplanılması və analizi;
- Toplanmış tələblərin prioritetləşdirilməsi;
- Biznes proseslərin təhlili(“as is”);
- Biznes proseslərin modelləşdirilməsi və optimizasiyası(“to be”);
- Funksional spesifikasiyaların hazırlanması;
- Biznes proseslərin təhlili(“as is”);
- Yazılmış spesifikasiyaların düzgün tətbigi üçün sistem analitiki və proqramçı komandası ilə işləmək;
- Yaradılmış funksionallıq və ya inteqrasiya olunmuş yeni proseslərin son istifadəçiyə düzgün çatdırılması üçün təlim komandası ilə birgə işləmək(prosedurların hazırlanması).
Tələblər:
- Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməlidir, Ingilis dili bilikləri arzu olunandır;
- İş təcrübəsi: minimum 1 il;
- SDLC üzrə biliklər;
- Proqram təminatlarının inteqrasiyası prosesində iş təcrübəsi;
- BPMN v 2.0 və UML üzrə biliklər;
- BRD, SRS, User story, Use case yazma bacarığı;
- Scrum, Kanban metodologiyaları üzrə biliklər;
- Visio, Microsoft Project ilə işləmə bacarığı.
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- İş qrafiki: I-V günlər, 09:00 - 18:00.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.