Vacancy: CRM manager
Vəzifə öhdəlikləri:
• Müştəri bazasına Email və Push göndərişlər hesabına gəlirin artırılması;
• Davranışa uyğun olaraq istifadəçilərin seqmentasiyası;
• Statistik məlumat bazası, onların təhlili və seqmentasiyası istiqamətində mütəmadi iş aparmaq;
• Hədəf auditoriyasının təhlili əsasında kommunikasiya planının hazırlanması;
• Nəzəriyyələrin düşünülməsi və yoxlanılması, A/B testlərinin aparılması və onların əsasında qərarların qəbul edilməsi;
• Müştərilərin davranış yollarının mükəmməlləşdirilməsi (customer journey map);
• Natamam sifarişlərin konversiya faizini artırmaq;
• Hesabatların hazırlanması, planlama və proseslərin təhlili;
• Müxtəlif parametrlər üzrə müştəri bazasının təhlili və seqmentasiyası;
• Təkrar və yeni sifarişlərin artırılması istiqamətində iş aparmaq.
Tələblər:
• Ali təhsil;
• Azərbaycan və rus dillərini bilməli;
• Uyğun vəzifə üzrə iş təcrübəsi – 3 ildən az olmayaraq;
• Email və Push göndəriş servisləri və CRM sistemləri ilə iş təcrübəsi;
• Effektivliyin dəyərləndirilməsi üzrə əsas göstəriciləri bilməli (Open Rate, Bounce Rate, Conversion Rate);
• CRM sistemlərinin inteqrasiyası və quraşdırılmasında təcrübənin olması arzuolunandır;
• Biznes proseslərin yaradılması və avtomatlaşdırılması üzrə iş təcrübəsi;
• Təşkilatçılıq, planlaşdırma qabiliyyəti və büyük məlumat həcmi ilə iş bacarığı;
• Məsuliyyət, analitik və sisitematik düşüncə tərzi;
• Digital yönümlü olmalı.
İş şəraiti:
• İş günləri: I-V günlər, istirahet günü: şənbə, bazar
• Rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
https://jobs.talhunt.az/kontakt/319-crm+(vakansiya)