Vakansiya: Rəqəmsal marketinq üzrə ekspert
Tələblər:
- Ali təhsil (Marketinq və Biznesin İdarəedilməsi sahəsi üzrə);
- Rəqəmsal Marketinq sahəsi üzrə 2 il iş təcrübəsi;
- Layihə idarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları;
- Rəqəmsal funksiyalarla dərin tanışlıq: web development, acquisition & activation marketing;
- Web analitika və hesabat üzrə alətlərlə təcrübəyə malik olması (Google Analytics & Google Data Studio & Social Bakers);
- Mobile marketinq sahəsi ilə yaxından tanışlıq (Mobile tədbiqləri, alətləri və s.);
- Komanda daxilində yüksək kommunikasiya bacarıqları;
- Təşəbbüskar, yaradıcı və çevik olmaq.
Öhdəliklər:
- Rəqəmsal marketinq üzrə ekspert olaraq gündəlik əməliyyat, idarəetmə və optimallaşdırma prosesslərini icra etmək;
- Bütün web, sosial və mobile platformalarda brend yaratmaq və inkişaf etdirmək.
Müraciət üçün CV-lərinizi, mövzu hissəsində “Rəqəmsal marketinq üzrə ekspert” qeyd etməklə [email protected] email adresinə göndərə bilərsiniz.