Vakansiya 1
Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Pərakəndə satış idarəsinin Partnyor şəbəkəsinin idarə edilməsi departamenti Xidmətə dəstək və nəzarət şöbəsinə mütəxəssis/ aparıcı mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir:
Öhdəliklər
• Departament daxili sənədləşmənin təşkili, sənəd bazasının toplanması;
• Əməkdaşlığa dəstək üçün Partnyordan daxıl olan sorğuların və şikayətlərin icrası ilə bağlı müvafiq departamentlərə yönləndirilməsi və icrasının təqib olunması;
• Reklam vasitələrinin ehtiyatına nəzarət;
• Sayt və sosial şəbəkələrdə əməkdaşlıqla bağlı məlumatların təmin edilməsi;
• Departament daxili və partnyorlara müxtəlif hesabatların hazılanması;
• Gördüyü işlər haqqında Şöbə rəisinə gündəlik müvafiq formaya uyğun elektron hesabat təqdim edir;
• Şöbə rəisinin göstərişinə əsasən qarşıya qoyulmuş digər vəzifələri yerinə yetirir.
Tələblər
• Ali təhsil (iqtisadiyyat, maliyyə, riyaziyyat sahəsində təhsil arzuolunandır);
• Analitik düşünmə və İdarəetmə bacarıqları;
• Peşəkar səviyyədə Microsoft office proqramları bilikləri (xüsusi ilə Excel);
• SQL proqramlarında yaxşı səviyyədə bilik;
• Dil bilikləri: Azərbaycan, (İngilis və Rus dili arzuolunan).
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Vakansiya 2
Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Nəzarət Departamentinin Operativ Nəzarət şöbəsinin mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis/baş mütəxəssisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir:
Öhdəliklər
• Korporativ və SME kreditlərin planlı və növbədənkənar monitorinqlərini həyata keçirmək
• Korporativ və SME kredit portfelinin analizi və risklərin ölçülməsi
• Kreditləşmənin Bankın müvafiq qayda və prosedurlarına uyğun həyata keçirilməsinə nəzarət etmək
• Kredit üzrə ödənişləri təhlükə altına ala biləcək mümkün riskləri öncədən müəyyən etmək məqsədi ilə borcalanların ödəmə qabiliyyətini təhlil etmək
• Borcalanlar tərəfindən kreditlərin təyinatına uyğun olaraq istifadə etməsinə nəzarət etmək;
• Monitorinq zamanı aşkar edilmiş nöqsan və pozuntuların aradan qaldırılması üzrə tövsiyələr vermək və onların yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək;
• Kredit portfelinin keyfiyyətinə nəzarət etmək
Tələblər
• İqtisadiyyat, maliyyə, biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil və bank sahəsində minumum 1 illik iş təcrübəsi; və ya digər ixtisaslar üzrə ali təhsil və bank sahəsində minumum 3 illik iş təcrübəsi;
• Yüksək yazılı nitq bacarığı, analitik qabiliyyət və riyazi düşüncə;
• Təşəbbüskarlıq,İnnovativ, məsuliyyətlilik və dəqiqlik kimi keyfiyyətlərə sahiblik;
• Ofis proqlamları və bank əməliyyat sistemlərilə işləmə bacarığı;
• Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi, Rus və İngilis dili biliyi arzuolunandır;
• Stressə davamlılıq, komandada və regionlara ezam olunaraq işləmə bacarığı
• Erkən xəbərdarlıq siqnalları olduqda riskin azaldılması məqsədilə tədbirlərin görülməsi və planların hazırlanması;
• Yaş 23-35 arası;
• Daxili audit, monitorinq ,risk, daxili nəzarət sahələrində çalışmış namizədlərə üstünlük verilir;
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.