Mikrokreditlər bölməsinin Mütəxəssisi / Aparıcı/ Baş mütəxəssisi (Şamaxı)
Son tarix 02 apr 2022
Öhdəliklər:
-
Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək;
-
Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək;
-
Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq;
-
Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
-
Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq;
-
Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək;
-
İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
-
Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
-
Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
-
Səlis Azərbaycan dili, (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır);
-
Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
-
Tələb olunan sahə üzrə iş stajı təklif edilən vəzifəyə görə dəyişir.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Mikrokreditlər bölməsinin Mütəxəssisi / Aparıcı / Baş mütəxəssisi (Cəlilabad)
Son tarix 02 apr 2022
Öhdəliklər:
-
Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək;
-
Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək;
-
Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq;
-
Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
-
Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq;
-
Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək;
-
İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
-
Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
-
Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
-
Səlis Azərbaycan dili, (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır);
-
Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
-
Tələb olunan sahə üzrə iş stajı təklif edilən vəzifəyə görə dəyişir.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Mikrokreditlər bölməsinin Mütəxəssisi / Aparıcı / Baş mütəxəssisi (Masallı)
Son tarix 02 apr 2022
Öhdəliklər:
-
Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək;
-
Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək;
-
Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq;
-
Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
-
Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq;
-
Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək;
-
İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
-
Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
-
Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
-
Səlis Azərbaycan dili, (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır);
-
Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
-
Tələb olunan sahə üzrə iş stajı təklif edilən vəzifəyə görə dəyişir.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Bizdən Biri Təcrübə Proqramı (İT İnfrastruktur Departamenti)
Son tarix 02 apr 2022
Öhdəliklər:
-
Bankın infrastrukturunda istifadə olunan proqram təminatlarını dəstəkləmək;
-
Bankın kompüter və digər avadanlıqlarının dəstəklənməsini təmin etmək;
-
Bankda istifadə edilən poçt və servisləri sazlamaq və onların monitorinqini aparmaq;
-
Sistem resurslarının daha səmərəli istifadəsi, təkmilləşdirilməsi üçün araşdırmalar aparmaq;
-
Bankın sistemlərində mövcud olan problemlərin aradan qaldırılmasında iştirak etmək;
-
Mövcud biznes proseslərin və istifadə olunan məlumatların vaxtaşırı təsnifləşdirilməsini həyata keçirmək;
-
Şöbə rəisi tərəfindən ona həvalə edilmiş digər öhdəlikləri yerinə yetirmək;
-
Əmək müqaviləsi, departamentin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn başqa funksiyaları icra etmək.
Tələblər:
-
Ali təhsil;
-
Texniki biliklər (Sadə əməliyyat sistemləri, PC, notebook, şəbəkə avadınlıqlarını bilmək, periferik qurğular haqqında məlumatlı olmaq və s.)
-
Əla səviyyədə Azərbaycan, Rus və ya İngilis dili biliyi;
-
Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və tətbiqi bacarığının olması;
-
Qısa müddət ərzində problemi aşkar etmək və aradan qaldırmaq bacarığı;
-
Məsuliyyətli olmaq, topladığı təcrübəni bölüşmək bacarığı;
-
Komandada işləmək bacarığı.
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf, yüksək əmək haqqı və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Mikrokreditlər bölməsinin Mütəxəssisi / Aparıcı / Baş mütəxəssisi (Cəlilabad)
Son tarix 02 apr 2022
Öhdəliklər:
-
Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək;
-
Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək;
-
Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq;
-
Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
-
Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq;
-
Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək;
-
İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
-
Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
-
Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
-
Səlis Azərbaycan dili, (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır);
-
Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
-
Tələb olunan sahə üzrə iş stajı təklif edilən vəzifəyə görə dəyişir.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Mikrokreditlər bölməsinin Mütəxəssisi / Aparıcı/ Baş mütəxəssisi (Şamaxı)
Son tarix 02 apr 2022
Öhdəliklər:
-
Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək;
-
Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək;
-
Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq;
-
Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
-
Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq;
-
Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək;
-
İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
-
Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
-
Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
-
Səlis Azərbaycan dili, (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır);
-
Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
-
Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
-
Tələb olunan sahə üzrə iş stajı təklif edilən vəzifəyə görə dəyişir.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Senior Product Owner - Cards
Son tarix 02 apr 2022
Requirements:
- Minimum 5 years' experience of working in financial services within a product owner role ideally focused on Cards and Payment Processes;
- Preference for candidates with knowledge of Cards across Product, Pricing and Marketing;
- Experience in building relationships with international payment systems (VISA/MC);
- Strong project delivery experience;
- Experience in managing digital products within scrum delivery teams would be highly advantageous;
- Strong financial acumen including financial modelling & analysis;
- Excellent problem-solving and analytical skills;
- Demonstrate curiosity and drive;
- Sound communication skills, both written and verbal;
- Extensive senior stakeholder management skills;
- A strong customer centric focus and a passion for continuous improvement.
Responsibilities:
- Drive the vision, strategy and priorities of Cards product and define its value proposition, together with the other product people involved in the Cards product;
- Bring together the interests of business partners, stakeholders, end-customers and negotiate priorities, scope and schedule of features;
- İdentify and outline user stories and plan them with the development team;
- Be in charge of keeping the backlog prioritized, transparent to all stakeholders and well understood by the development team so they can deliver effectively;
- Coordinate technical and business requirements with third-party providers;
- As a part of the Kapital Bank product team improve the company’s product process through regular exchange and cooperation.
In case of interest, please apply for our vacancy through https://hr.kapitalbank.az/ career portal or send your CV to [email protected] indicating name of the vacancy in subject line.
Mikrokreditlər bölməsinin mütəxəssisi / aparıcı/ baş mütəxəssisi (Beyləqan)
Son tarix 02 apr 2022
Öhdəliklər:
- Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək;
- Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək;
- Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq;
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
- Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq;
- Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək;
- İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
- Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
- Səlis Azərbaycan dili, (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır);
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
- Tələb olunan sahə üzrə iş stajı təklif edilən vəzifəyə görə dəyişir.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.