Mikro kreditlər bölməsinin mütəxəssisi / aparıcı mütəxəssisi / baş mütəxəssisi (Sumqayıt)
Ümumi məlumat:
Kapital Bank namizədləri Mikro kreditlər bölməsinin mütəxəssisi / aparıcı mütəxəssisi / baş mütəxəssisi (Sumqayıt) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər:
• Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək
• Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək
• Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq
• Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
• Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq
• Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək
• İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
• Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
• Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
• Səlis Azərbaycan dili;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
• Tələb olunan sahə üzrə iş stajı təklif edilən vəzifəyə görə dəyişir.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Senior Java Backend Developer
The Kapital Bank invites candidates to apply for the position of Senior Java Backend Developer for Agile team.
Requirements:
• 5+ years of experience developing web applications using J2EE.
• 5+ years of experience in Spring Boot
• Good knowledge of MicroServices
• Experience working with tools like Git, Maven, JFrog, UDeploy
• Expertise developing enterprise-level web applications and RESTful APIs using MicroServices, with demonstrable production-scale experience.
• Demonstrate strong design and programming skills using JSON, Web Services, XML, XSLT, PL/SQL in Unix and Windows environments
• Strong Shell scripting experience
• Working knowledge with Oracle, Postgresql or Mongo DB databases
• Passion to stay on top of the latest happenings in the tech world and an attitude to discuss and bring those into play
• Strong agile/scrum development experience
• Strong collaboration and communication skills within distributed project teams
• Excellent written and verbal communication skills
Responsibilities:
• Ability to write neat and readable codes
• Initiation and support of new projects, improvement of current projects
• Writing backend services for internal and public use
• Development of exchange software
• Support for existing bank software
In case of interest, please apply for our vacancy through https://hr.kapitalbank.az/ career portal or send your CV to [email protected] indicating name of the vacancy in subject line.
Mikro kreditlər bölməsinin rəhbəri (Gəncə)
Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Mikro kreditlər bölməsinin rəhbəri (Gəncə) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər:
• Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək
• Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək
• Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq
• Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
• Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq
• Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək
• İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
• Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
• Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
• Səlis Azərbaycan dili;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
• Tələb olunan sahə üzrə minimum 3 il iş stajı.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Mikro kreditlər bölməsinin rəhbəri (Şirvan)
Ümumi məlumat:
Kapital Bank namizədləri Mikro kreditlər bölməsinin rəhbəri (Şirvan) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər:
• Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək
• Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək
• Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq
• Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
• Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq
• Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək
• İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
• Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
• Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
• Səlis Azərbaycan dili;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
• Tələb olunan sahə üzrə minimum 3 il iş stajı.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Agile Coach
Summary of role:
Agile Coach will be responsible for shifting and changing the mindset of the organization to become more agile, better, happier and cooler. S/he will educate and mentor at all levels of the organization to use relevant techniques and foster agile mindset. You must be happy to hear any question!
You must:
• BE PATIENT - Possess perfect coaching and client support skills
• SUPPORT - Educate teams on Agile principles and values
• EVALUATE - Participate in performance management process and actively communicate progress and outcomes to stakeholders
• OPTIMIZE - Manage and optimize the flow of work through the principles of agility, facilitate the team planning sessions and other agile activities, and most importantly be the agile advocate and mentor of the team
• COLLABORATE - Work with product owners, tribe leader, chapter leader and HR to ensure team alignment with commitments to the businesses and sync points with other teams
• SOLVE - Problem solving and conflict management skills
• BE OPEN - Manage changing priorities and address any repercussions quickly and transparently
• REPORT - Provide team status reports highlighting accomplishments, plans, and issues across all assigned teams
You have:
• Everything about servant leadership, facilitation, situational awareness, conflict resolution, continual improvement, empowerment and increasing transparency.
• Mind full of knowledge of various patterns and techniques for improving visibility to and collaboration with business stakeholders using tools and story completion metrics
• Personal history of 2+ years with Agile methodologies in support of various development efforts (preferred)
• Agile Coach, Certified Scrum Master (CSM), PMI Agile Certified Practitioner, or SAFe Agilist Certification
• Fluent Azerbaijan and English (Russian is a plus)
• Desirable banking experience and background
In case of interest, please apply for our vacancy through https://hr.kapitalbank.az/ career portal or send your CV to [email protected] indicating name of the vacancy in subject line.
Mikro kreditlər bölməsinin mütəxəssisi / aparıcı mütəxəssisi / baş mütəxəssisi (Gəncə)
Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Mikro kreditlər bölməsinin mütəxəssisi / aparıcı mütəxəssisi / baş mütəxəssisi (Gəncə) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər:
• Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək
• Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək
• Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq
• Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
• Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq
• Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək
• İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
• Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
• Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
• Səlis Azərbaycan dili;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
• Tələb olunan sahə üzrə iş stajı təklif edilən vəzifəyə görə dəyişir.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Mikro kreditlər bölməsinin mütəxəssisi / aparıcı mütəxəssisi / baş mütəxəssisi (Bərdə)
Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Mikro kreditlər bölməsinin mütəxəssisi / aparıcı mütəxəssisi / baş mütəxəssisi (Bərdə) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər:
• Mövcud müştəri bazasına uyğun məhsulların satışını həyata keçirmək
• Potensial müştərilərin fəaliyyət sahələrinə vizit edib, onlara bank məhsulları barədə məlumat vermək
• Fəaliyyətinə uyğun Bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq
• Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş prespektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
• Əldə edilmiş maliyyə hesabatlarının nəticələrinə uyğun olaraq müraciətin müvafiq şəxslər tərəfindən təsdiqlənməsi üçün təqdimatlar hazırlamaq
• Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək
• İdarə etdiyi və təhkim edilmiş portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək
• Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Tələblər:
• Ali təhsil (İqtisadi təhsili olanlara üstünlük verilir);
• Səlis Azərbaycan dili;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Yüksək səviyyədə satıcılıq xüsusiyyətləri;
• Tələb olunan sahə üzrə iş stajı təklif edilən vəzifəyə görə dəyişir.
Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək və yaxud [email protected] email ünvanına CV göndərərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.