IT Help desk
İŞ HAQQINDA MƏLUMAT:
• IT departamentinə daxil olan müraciətlərin qəbul olunması, yaranmış hardware və software problemlərinin diaqnostikası və aradan qaldırılması.
• Windows və MacOS əməliyyat sistemləri üzrə nəzəri və praktik biliklər.
• Şəbəkə və serverlərin əsaslarına dair nəzəri və praktik biliklər, yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması.
• Periferiya qurğuları ilə işləmə bacarığı, şəbəkə printerlərin quraşdırılması.
• IP Kameraların işləmə prinsipi üzrə nəzəri və praktik biliklər.
• Fayl server üzrə biliklər.
• Saytların frontend hissələrinin hazırlanması;
• Promo-səhifələrin hazırlanması.
NAMİZƏDƏ TƏLƏBLƏR:
• Uyğun sahə üzrə minumum 1 il iş təcrübəsi ildən artıq iş təcrübəsi;
• İT sahəsində inkişaf etməyə həvəs, işə fəal və praqmatik yanaşmaq;
• Məntiqli düşünmə və problemləri araşdırma qabiliyyəti;
• İşində məsuliyyətli olmaq;
• Yaxşı ünsiyyət bacarıqları.
TƏKLİF EDİRİK:
• AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
• Tibbi sığorta;
• Yüksək səviyyəli iş avadanlığı - iMac, Macbook, və s.;
• Xətai metrosundan 10 dəqiqəlik məsafədə rahat ofis (Babək Plaza);
• İş qrafiki: 5 gün;
• İş saatları: 09:00-dan 18:00-dək;
• Nahar fasiləsi 13:00-dan 14:00-dək;
• Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
• Əmək haqqı müsahibənin nəticəsinə əsasən müəyyənləşdiriləcək.
Əlaqə: [email protected]
Diqqət: Göndərilən maillərin mövzusunda mütləq "IT Helpdesk" qeyd edilməlidir.