Grand Medical LLC
Product Manager (Pharmacy)
Son tarix 22 may 2024 - [email protected]
Duties and Responsibilities:
- Product portfolio formation
- Evaluation of new products potential before their launch into the market.
- Analysis of the pharmacologic and clinical properties of the product;
- Planning and providing profitability of the Product
- Promo Campaign approval and implementation
- Preparation of Campaign Book/ Visit Guide for Field Force
- Development and production of Promo materials
- Education and training of Filed Force
- Implementation of Promo Actions
- Development, approval and implementation of budget for all costs of promo and advertisement
- Monitoring of the all marketing operations
- Planning and Reporting
Position requirements:
- Bachelor's degree inmedicine or pharmacy
- Marketing training or education
- Minimum 1yearof experience on similar position
- 50/50 orientation on “process-result”
- Advanced communication skills
- Proven presentation, persuasion, analytical, project management, planning and organizational skills
- Stress resistance, readiness to work in increased loads
- Advanced computer skills enabling freely navigate and use basic office applications and CRM system
- Knowledge of Russian, English is a must (intermediate)
- Ability to travel
Salary: 2000-2500 AZN (according to candidate’s experience)
Working days / hours : I-V days (09:00-18:00)
Interested EXPERIENCED candidates are requested to submit their CV by specifying the Job Title in the subject line.
Only shortlisted candidates will be contacted.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsul portfelinin formalaşdırılması
- Yeni məhsul potensialının bazara çıxarılmazdan əvvəl qiymətləndirilməsi
- Məhsulun farmakoloji və klinik xüsusiyyətlərinin təhlili;
- Məhsulun planlaşdırılması və gəlirliliyinin təmin edilməsi
- Promo Kampaniyasının təsdiqi və həyata keçirilməsi
- Kampaniya Kitabının/ Ziyarət Bələdçisinin (Campaign Book/ Visit Guide ) Hazırlanması
- Promo materialların hazırlanması
- Satış komandasının təlimi / ikili və kor vizitlər
- Təbliğat və təqdimat tədbirlərinin həyata keçirilməsi
- Promo və reklamla bağlı bütün xərclərin büdcəsinin hazırlanması, təsdiqi və icrası
- Bütün marketinq əməliyyatlarının monitorinqi
- Planlaşdırma və Hesabat
Namizədə tələblər:
- Tibb və ya əczaçılıq üzrə bakalavr dərəcəsi
- Marketinq üzrə təlim və ya təhsil
- Oxşar vəzifədə minimum 3 il iş təcrübəsi
- “proses-nəticə” üzrə 50/50 oriyentasiya bacarığı
- Qabaqcıl təsdiqlənmiş təqdimat, inandırma, analitik, layihənin idarə edilməsi, planlaşdırma və təşkilatçılıq bacarıqları
- Stressə davamlılıq, artan yüklərdə işləməyə hazırlıq
- Əsas ofis proqramları və CRM sistemindən sərbəst istifadə etməyə imkan verən qabaqcıl kompüter bacarıqları
- Rus, İngilis dili biliyi mütləqdir (orta)
- Səyahətə hazır (ölkədaxili və ölkəxarici)
Əmək haqqı: 2000-2500 AZN (namizədin təcrübəsinə uyğun olaraq)
İş günləri/saatları: I-V günlər (09:00-18:00)
Maraqlanan TƏCRÜBƏLİ namizədlərdən mövzu hissəsində Vakansiyanı qeyd etməklə öz CV-lərini elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.