Fountains Square Restaurants
Restoran müştəri xidməti meneceri
Son tarix 16 apr 2025 - [email protected]
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Restoranın keyfiyyət standartlarının tətbiq edilməsini təmin etmək;
- Qonağlarla daim ünsiyyətdə olmaq;
- Məhsulun və xidmətin keyfiyyətinə nəzarət etmək;
- Müştəri şikayətləri və təkliflərini analiz edərək müvafiq tədbirlər görmək;
- Əməkdaşlara keyfiyyət standartları üzrə təlimlər keçmək;
- Gigiyena və sanitariya qaydalarına riayət olunmasını təmin etmək;
- Keyfiyyət göstəriciləri üzrə hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək.
Tələblər:
- Keyfiyyət menecmenti və ya oxşar sahədə təcrübə (minimum [təcrübə müddəti]);
- Restoran və ya qida sektorunda iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Problem həll etmə bacarığı və analitik düşüncə qabiliyyəti;
- Komanda ilə işləmə və liderlik bacarığı;
- MS Office proqramlarını bilmək.
İş şəraiti:
- Maaş 900 – 1100 azn
Maraqlanan namizədlər Müraciət Et butonunda yerləşən elektron poçt ünvanına cv-lərini göndərə bilərlər.