FINCA Azerbaijan
İnzibati köməkçi (İnventar qeydiyyatı üzrə)
Son tarix 27 dek 2023 - Müraciət et
Namizədə öhdəliklər:
- Mövcud qaydalara əsasən, yeni əşyalar/avadanlıqlar alındığı zaman onları inventar siyahısına əlavə etmək, müvafiq filiala göndərilənədək saxlanmasını təmin etmək və köhnə və ya zədələnmiş əşyaları/avadanlıqları təlimata uyğun siyahıdan çixarmaq. Müvafiq identifikasiya nişanları tətbiq etmək və tam sənədləşməni həyata keçirmək.
 - Təşkilatının standartlarına əsasən dövri fiziki yoxlamalar keçirmək, hesabatlar hazırlamaq və təqdim etmək.
 - İnventar əşyaların/avadanlıqların bölüşdürülməsini, köçürülməsini və təyinatını layihə ehtiyaclarına uyğun şəkildə təşkil edərək bütün fəaliyyətin düzgün sənədləşdirildiyinə əmin olmaq.
 - Şirkətin yanğınsöndürən balonlarının qrafiklərinə uyğun təkrar dolumlarını təşkil etmək.
 - Nəqliyyatlar üzrə yanacaq hesabatlarını yoxlamaq və təsdiq etmək.
 - Printer kartriclərinin qeydiyyat qrafikinə uyğun dolumlarını təşkil etmək.
 - Stokları nəzəarətdə saxlamaq və hesabatlar təqdim etmək
 
Namizəddən gözləntilər:
- Təhsil: Ali (Bakalavr) istənilən sahədə
 - MS Office proqramları üzrə biliklər (MS Word, MS Excel, MS Outlook), məlumat daxiletmə və çapetmə bacarığı
 - Standartın üzərində Excel biliklərinə sahib olmaq
 - Xidmət yönümlü – Aktiv şəkildə insanlara köməklik göstərməyə səy göstərmək
 - Korporativ iş təcrübəsi ən azı 1 il
 - Kommunikasiya bacarığı
 - Kargüzarlığa aid biliklərə sahib olmaq
 - İşində düzgünlüyə və detallara diqqət yetirəmək
 - Komanda ilə işləmək bacarığı
 - Vaxtı İdarəetmə bacarığı
 


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







