Express Bank
Biznes xidmət üzrə mütəxəssis
Son tarix 24 iyl 2023 Müraciət et
Təsvir:
- ARMB-nın, bankdaxili prosedur və qaydalara əsasən fərdi sahibkar və hüquqi şəxslərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Hüquqi şəxs hesabları üzrə əməliyyatlar aparmaq;
- Hüquqi şəxslərin xarici köçürmələrini bankdaxili prosedurlara uyğun icra etmək;
- Korporativ müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumat vermək/xidmət göstərmək;
- Vergi və məhkəmə orqanlarından daxil olmuş sərəncamların reyestrini aparmaq;
Bizim üstünlüklərimiz:
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri;
- Peşəkar korporativ mühitdə işləmək imkanı.
Tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, bank işi və ya digər müvafiq ixtisas üzrə);
- MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
- Azərbaycan və rus dillərində səlis nitq və fikirlərini izah etmə bacarığı;
- Minimum 6 ay korporativ xidmət təcrübəsi arzuolunandır;
- Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
- Ünsiyyət qurma bacarığı və işə məsuliyyətli yanaşma;
- Analitik düşüncə, təhlil etmə və qərarvermə qabiliyyəti.
Java developer (middle)
Son tarix 04 avq 2023 Müraciət et
Öhdəliklər:
- Yeni sistemlərin yaradılması;
- Bankda tətbiq olunan proqram vasitələrinin dəstəklənməsinin təmin edilməsi;
- Mövcud sistemlərin işinin davamlı olması üçün, yaranan problemlərin həll edilməsi.
- Biznesin sifarişinə uyğun olaraq mövcud mobil əlavələri yeni qoyulan tələblərə uyğunlaşdırmaq;
Tələblər:
- Azərbaycan dilində əla, İngilis dilini yaxşı səviyyədə bilməli.
- Bu sahədə 3 ildən çox iş təcrübəsi;
- Java 8+ proqramlaşdırma dili üzrə dərin biliklər;
- Spring Core, Spring Boot, Spring Data, Spring WEB, Spring Security üzrə biliklər;
- Clean code prinsiplərini bilməli ;
- ORM (Hibernate) bilikləri;
- Microservice arxitekturası və REST api serverlər haqda biliklər;
- GIT ilə işləmə bacarığı;
- SQL verilənlər bazası (Oracle, Postgresql) bilikləri;
- CI/CD, Kubernetes, Docker, API Gateway bilikləri arzuolunandır;
Texniki Dəstək Şöbəsinin Mütəxəssisi
Son tarix 24 iyl 2023 Müraciət et
Təsvir:
- Şirkətə məxsus kompüter və printer avadanlıqlarının fəaliyyətini təmin etmək və avadanlıqlarda baş vermiş nasazlıqları yerində həll etmək;
- Yeni İT infrastrukturunun və avadanlıqlarının inkişaf etdirilməsində və onların təminatında iştirak etmək;
- Kompüter şəbəkələrinin monitorinqini aparmaq və şəbəkələrdə yaranmış nasazlıqları aradan qaldırmaq;
- Program təminatında texniki probemləri aradan qaldırmaq;
- LAN, WAN, WiFi şəbəkələrinin işini dəstək səviyyəsində təmin etmək;
- “Hardware” və “Software” sistemlərini quraşdırmaq;
- Daxili layihələrin idarə edilməsi;
- Texniki sənədlərin yazılması;
- Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və tətbiq.
Bizim üstünlüklərimiz:
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri;
- Peşəkar korporativ mühitdə işləmək imkanı.
Tələblər:
- Dil bilikləri: Azərbaycan ,Rus dillərini əla, İngilis dilini orta səviyyədə bilməli;
- Windows 8.1 - 10 əməliyyat sistemləri ilə işləmək bacarığı;
- Punktuallıq və ünsiyyətcillik;
- Dəqiqlik və detallara diqqət yetirmək bacarığı;
- Məqsədyönlülük;
- TCP/IP və OSI modelləri, marşrutlaşdırma, kommutasiya və şəbəkə təhlükəsizliyi prinsipləri, VMWare, DNS, DHCP, Active Directory, Terminal Server, Exchange 2010/2012 haqqında fundamental biliklər;
- Korporativ yazışma bacarığı, prosedur qaydalarına riayət;
- CompTIA (A+) sertifikatı olan namizədlərə üstünlük veriləcək.
Məlumat mərkəzi şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 23 iyl 2023 - Müraciət et
Təsvir:
- Telefon zənglərini cavablandırır;
- Müştərilərə şöbənin fəaliyyət sahəsinə uyğun məsləhət tipli dəstək göstərir. Yaranmış sualın cavablandırılmasında köməklik göstərir;
- Təsdiq olunmuş ədəbiyyat siyahısına uyğun danışıq texnologiyası və texnikası tətbiq edir;
- Müştəriyə xidmət, tarif, prosedur və aksiyalar ilə bağlı bütün lazımı məlumatları təqdim edir;
- Məlumat bazasına qəbul olunmuş informasiyanı sistemə daxil edir;
- Zəruri informasiyanın alınması məqsədilə müştərilərlə əlaqə saxlayır (informative xarakterli zənglər; sorğu/anket);
- Müştərilərin müraciətlərinin qeydiyyatını aparır və aidiyyəti üzrə yönləndirir.
- Müştərilərin təklif və şikayətlərini qeydə alır və aidiyyəti üzrə yönləndirir;
- Aylıq hesabat təqdim edir.
Əlavə məlumatlar:
- İş vaxtı: 09:00-18:00
- İş qrafiki - 5gün
- Əmək haqqı razılaşma əsasında.
Bizim üstünlüklərimiz:
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri;
- Peşəkar korporativ mühitdə işləmək imkanı.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Microsoft Office proqramlarını istifadəçi səviyyəsində bilmək;
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq qabilliyyəti;
- Müvafiq sahə üzrə 6 ay iş təcrübəsi arzuolunandır.