Biznes Bankçılıq Departamenti / Sifarişlərin təhlili və strukturlaşdırlması şöbəsi / aparıcı və böyük mütəxəssisi
Namizədə olan tələblər:
- Təhsil: Ali;
- Dil biliyi: Azərbaycan (İngilis və Rus dilləri bilməsi aruzolunandır);
- Təcrübə: müvafiq peşə üzrə təcrübəsi olmayan şəxslər qəbul oluna bilər;
- Bilik və bacarıq: maliyyə təhliləri ilə bağlı yüksək bilik və bacarıq; riyazi və analitik düşünmə; bazar və əməliyyat risklərinin müəyyən edilməsi bacarığı; ofis proqramlarında yaxşı səfiyyədə bilik və işləmə bacarığı; təqdimatları təqdimetmə bacarığı;
- Təcrübə: kreditlərin təhlilində miniumum 3 il iş stajı
- Əlavə tələblər: ACCA F3, CFA və s. sertifikatların olması arzuolunandır; yüksək səviyyədə Excel-də işləmək bacarığı olması arzuolunandır; SQL-də işləmək bacarığı aruzolunadır
Görəcəyiniz işlər:
- Daxil olmuş sifarişlərinin biznesin olduğu yerlərdə baxış keçirilməsi, bankın daxili prosedur və daxili normativlərinə uyğun olaraq təhlil olunması, onların təqdimat formalarının, memorandumlarının hazırlanması, mövcud bazar risklərinin aydınlaşdırılması, yekun kredit sifarişinin kredit komitəsinə təqdim olunmasını təmin edir
- Müvafiq hesabatların hazırlanması
Bizim üstünlüklərimiz:
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri.
- Peşəkar korporativ mühitdə işləmə imkanı.
Hesablaşmalar departamenti/Ödəniş terminalları və təcili pul köçürmələrinə nəzarət şöbəsi /mütəxəssis
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsili olan, müvafiq peşə üzrə təcrübəsi olmayan şəxslər qəbul oluna bilər;
- Dillər: Azərbaycan (əla), Rus (yaxşı), İngilis (orta/yaxşı);
- Təcrübə: müvafiq peşə üzrə təcrübəsi olmayan şəxslər qəbul oluna bilər;
- Bilik və bacarıq: Microsoft Office proqramlarında işləmək biliyi.
Görəcəyiniz işlər:
- Təcili pul köçürmələri üzrə hesablaşmalara aid müxabirləşmələrin bank proqramına daxil etmək;
- Hökümət Ödəniş Portalı (HÖP) və Ödənş terminalları (ÖT) üzrə hesablaşmalara aid müxabirləşmələrin bank proqramına daxil etmək;
- Günün sənədlərinin və arxivə təhvil verilən sənədlərin müvafiq qaydada hazırlamaq;
- Ödənş terminalları üzrə aparılan gündəlik əməliyyatlar nəticəsində yaranan hesablaşma fayllarını yüklənməsini təmin etmək;
- Aparılan gündəlik klirinq əməliyyatlarından sonra hesablarda yaranan öhdəliklərə nəzarəti təmin etmək;
- Bankdaxili qaydalardan irəli gələn vəzifələrin icrasının təmin etmək;
- Şöbə fəaliyyətindən və vəzifəsindən irəli gələn müvafiq hesabatların hazırlamaq və şöbə müdirinə təqdim etmək;
- Şöbə müdirinin ona həvalə etmiş olduğu digər vəzifələrin həyata keçirmək.
Bizim üstünlüklərimiz:
- Tibbi sığorta;
- Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- Professional və maddi inkişaf perspektivləri.
- Peşəkar korporativ mühitdə işləmə imkanı.