Express Bank
Müştəri münasibətlərinin idaraedilməsi şöbəsi/müdir (CRM)
Son tarix 24 noy 2025 - Müraciət et
Təsvir
- Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrinin idarə edilməsi və bank xidmətlərinin keyfiyyətinin təmin edilməsi;
- Bank məhsullarının və xidmətlərinin müştərilərə təqdim edilməsi və satışın artırılması;
- Müştəri məlumatları bazasının idarə olunması;
- Müştəri davranışlarını təhlil edərək, bank strategiyalarının təkmilləşdirilməsinə nəzarət;
- CRM şöbəsinin fəaliyyətinin monitorinqinə nəzarət;
Tələblər
- Ali iqtisadi təhsil;
- Müştəri xidmətləri və ya bank sektorunda minimum 5 il iş təcrübəsi;
- CRM proqram təminatları ilə işləmə bacarığı;
- Müştəri ilə mükəmməl ünsiyyət qurma bacarığı;
- Təhlil bacarığı;
- İdarəetmə bacarığı;
- Bank qanunvericiliyi üzrə biliklər;
- Vaxt idarəetmə bacarığı;
- Azərbaycan dilində səlis yazmaq və danışmaq qabiliyyəti, rus və ingilis dili biliyi arzuolunandır.
Vakansiya haqqında
- Vakansiya növü Tam ştat
- Təcrübə 5-8 il
- Vəzifə dərəcəsi Rəhbər
- Təhsil Bakalavr
İmtiyazlar
- Tibbi Sığorta (işçini əhatə edən)
- Bilik və bacarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
- professional və maddi inkişaf perspektivləri;
- Peşəkar komanda ilə işləmək fürsəti;
- Həyat Yığım sığortasından istifadə etmək imkanı;
- Əmək Müqaviləsi və qanunvericilikdə nəzərdə tutulan məzuniyyət haqqı;
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.













