EuroDoor
Ofis Meneceri
Son tarix 10 iyn 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofisə servisnen bagli daxil olan zənglərin cavablandırılması və müştərilərə lazım olan ilkin məlumatın verilməsi, lazimi olan senedlerin musterilerden telebe edilmesi təyinatı üzrə istiqamətləndirilməsi;
- Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
- Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
- Sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək;
- Kargüzarlıq işlərinin aparılması;
- Məlumatların konfidensiallığını qorumaq;
- Şöbənin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək
Namizədə tələblər:
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir
- Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti
- MS Office (Excel, Word, ) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- İş təcrübəsi: 1 – 2 il
- Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
- Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
- İşgüzar münasibət etikası;
- İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq
İş şəraiti:
- Bazar ertəsi – cümə: saat 09:00 - 18:00
- Şənbə günü 09:00-13:00 və Bazar günü iş günü deyil
- Əmək haqqı 600 AZN (net)
- Ünvan: Bakı şəh., Nərimanov ray.,
Əlaqə nömrəsi: 0512297984
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.