Camal LTD
Debitor borclar üzrə mühasib
Son tarix 19 fev 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Debitorlarla hesablaşmalara nəzarət etmək və debitorlar üzrə qalıqların yoxlanılması;
- Debitor borclarının izlənməsi və təhlili;
- Hər ayın sonunda debitorlarla üzləşmələr aparmaq və üzləşmə aktlarını tərtib etmək;
- Rəhbərliyə debitor borclar haqqında hesabatları hazırlamaq;
- Gündəlik olaraq Bank və ƏDV depozit hesabının yoxlanılması və prosedura uyğun ödənilən borclarının 1C 8.3 proqram təminatında düzgün işlənilməsinə nəzarət;
- Debitor borclar üzrə tələb olunan, korporativ hesabatların və digər daxili hesabatların hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
- Digər gündəlik (invoys, qaimələrin yazılması, departamentlərə gündəlik məlumatların göndərilməsi) və aylıq debitor (müvafiq şöbələrlə hesablar üzrə əməliyyatların yerinə yetirilməsi;
- Gündəlik təhvil-təslim aktlarının yoxlanılması və aktlara əsasən elektron qaimələrin tərtib olunması,hesab faktura və qiymət razılaşma protokolunun yazılması;
- Göndərilən elektron qaimələrin daimi olaraq nəzarətdə saxlanılması
Tələblər:
- Təhsil : Ali
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Yaş : 27 – 45
- Cins : Kişi
- Ali təhsilli olmalı;
- Müvafiq sahədə 1-3 illik təcrübə;
- MS Office (Word, Excel) və 1C proqramlarında mükəmməl işləmək bacarığı;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericilik üzrə bilikləri yaxşı səviyyədə;
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı; 700 – 800 AZN;
- AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- İş yeri: Baki şəhəri, Binəqədi rayonu, Sulutəpə qəsəbəsi:
Maraqlanan namizədlərdən mövzu sətrində “Debitor borclar üzrə mühasib” qeyd etməklə CV-ni mail ünvanına göndərmələri tələb olunur. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İstehsal sahəsi üzrə baş nəzarətçi (sex rəisi)
Son tarix 19 fev 2023 [email protected]
İş barədə məlumat:
- İstehsal müəssisəsinin ümumi istehsal fəaliyyətini idarə və təşkil etməlidir.
- Keyfiyyət standartlarını və təhlükəsizlik qaydalarını planlaşdırmalı və vaxtında təmin etməlidir.
- İstehsal fəaliyyəti üzrə hesabatlar vaxtında tərtib və təqdim olunmalıdır.
- Məhsulların buraxılışı üzrə istehsalat texnologiyası sahəsində respublika və xarici ölkələrin qabaqcıl təcrübəsi öyrənilməli və tətbiq edilməlidir.
- Avadanlığın və başqa əsas vasitələrin vaxtında tənzimlənməsini və texniki cəhətdən düzgün istismarını, onların qrafik üzrə təmirini, təhlükəsiz və sağlam əmək şəraitinin yaradılmasını təmin etməlidir
- İstehsalata daxil olan xammalın keyfiyyətinə, məhsulun hazırlanması texnologiyasına və xammalın istifadə normalarına daimi olaraq nəzarət etməlidir
- Əsas istehsal cədvəli və əməliyyat büdcələrinin idarə olunmasına diqqət etməlidir
- Yüksək təzyiqli vəziyyətlərdə həlledici qərarlar qəbul etməkdə, tənqidi düşüncə və bütöv təhlil yolu ilə növbəti fəaliyyət istiqamətini seçməkdə rahat olmalıdır
- Ən kiçik detallar, istər bir məhsulun dizayn qüsuru, istər tədarük zəncirindəki bir gecikmə olsun, əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə bilər və istehsal rəisi bunlara qarşı diqqətli olmalı və inkişaf etdirmək üçün əllərindən gələni əsirgəməməlidir
- İşçilərlə düzgün şəkildə ünsiyyət və davranış qaydalarını bilməlidir
- İşçilərin və avadanlıqların boşdayanmalarının qarşısını almalıdır
Tələblər:
- Cins: kişi
- Yaş həddi: 35-40 yaşdan yuxarı
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə ən azı 3-5 il təcrübə
- Dil biliyi: azərbaycan, rus dili arzuolunandır
- İstehsal olunan məhsulların keyfiyyətinə olan ümumi tələbləri
- İstehsalatın təşkilini və texnologiyası.
Əlavə məlumat:
- AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- İş yeri: Baki şəhəri, Binəqədi rayonu, Sulutəpə qəsəbəsi:
Maraqlanan namizədlərdən mövzu sətrində “İstehsal sahəsi üzrə baş nəzarətçi (sex rəisi)” qeyd etməklə CV-ni mail ünvanına göndərmələri tələb olunur. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
1C operator
Son tarix 19 fev 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış,anbar və bütün istehsal əməliyyatlarının 1C 8.3 proqramına daxil edilməsi;
- Anbar qalığına nəzarət;
- Anbardan şöbələrə veilən inventarların xərclər üzrə qeydiyyatının aparılması
- Mal hərəkətinin 1C proqramında düzgünlüyünə nəzarət etmək;
Tələblər:
- Ali təhsilli
- Məsulliyyətli, ciddi və işguzar olmalı
- 1C operator sahəsində 1-3 il iş təcrübəsi;
- Ali təhsil
- MS Office, 1С (8.3) proqramında sərbəst işləmə bacarığı;
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı; 500 – 600 AZN;
- Yaş: 21 — 40 yaş
- AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- İş yeri: Baki şəhəri, Binəqədi rayonu, Sulutəpə qəsəbəsi:
Maraqlanan namizədlərdən mövzu sətrində “1C operator” qeyd etməklə CV ni mail ünvanına göndərmələri tələb olunur. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Əmək haqqı üzrə mühasib
Son tarix 19 fev 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İşçilərin aylıq əmək haqlarının, gəlir vergisi, sosial sığorta və digər tutulmaların hesablanması və ödənilməsi;
- Əmək haqqı üzrə müxabirləşmələrin verilməsi və yoxlanması;
- Məzuniyyət haqlarının, xəstəlik vərəqəsi üzrə ödəmələrin, mükafatların və son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanması və ödənişi;
- DSMF tərəfindən ödənilən müavinətlərin dövlət elektron sistemində işlənməsi;
- Təhtəl-hesab şəxslərlə hesablaşmaların və ezamiyyə haqlarının yoxlanması;
- Vahid vergi bəyannaməsinin hazırlanması və təqdim olunması;
- Əmək haqqı üzrə statistika hesabatlarının hazırlanması;
Tələblər:
- Maliyyə, vergi və ya mühasibat uçotu sahəsində ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Əmək Məcəlləsi və Vergi Məcəlləsi üzrə müvafiq biliklər;
Əlavə məlumat:
- AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- İş yeri: Baki şəhəri, Binəqədi rayonu, Sulutəpə qəsəbəsi:
Maraqlanan namizədlərdən mövzu sətrində “Əmək haqqı üzrə mühasib” qeyd etməklə CV-ni mail ünvanına göndərmələri tələb olunur. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
GPS üzrə mütəxəssis
Son tarix 28 yan 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Nəqliyyat vasitələrinin siyahısının daimi yoxlanılması və yenilənməsi;
- Nəqliyyat vasitələrinin izlənərək kənarlaşma hallarının qeydiyyata alınması və rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- GPS sistemləri üzərindən yanacaq və digər ölçmə sistemlərinin daimi monitorinqinin aparılması və kənarlaşmaların qeydiyyata alınması;
- GPS izləmə sistemlərinin yaxşılaşdırlması üzrə təkliflərin verilməsi;
- Mövcud nəqliyyat vasitələrinə GPS qurğularının quraşdırılması üçün müraciətin edilməsi;
- Günlük iş planı üzrə əraziyə çıxmış nəqliyyat vasitələrini müvafiq izləmə proqramı üzərindən izlənməsi;
- İzləmənin nəticələri əsasında günlük, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması;
- Nəqliyyat vasitələrinin giriş-çıxış vaxtının təyin edilməsi və onlara nəzarət edilməsi;
- İşinin müvafiq təlimat və qaydalara uyğun qurulması
Tələblər:
- Təhsil : Ali
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Yaş : 22 – 30
- Cins : Kişi
- Nəqliyyat sahəsi üzrə ali təhsil
- Minimum 1 il iş təcrübəsi
- Yaş həddi 23-45
- MS Office proqramlarını bilməli;
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı; 500 – 600 AZN;
- AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- İş yeri: Baki şəhəri, Binəqədi rayonu, Sulutəpə qəsəbəsi:
Maraqlanan namizədlərdən mövzu sətrində “GPS üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə CV ni mail ünvanına göndərmələri tələb olunur. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır
Audit şöbə müdiri
Son tarix 19 fev 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin struktur bölmələrinin fəaliyyətinin təftişini həyata keçirmək və nəticələri qüvvədə olan daxili sənədləşmələrə əsasən rəsmiləşdirmək;
- Obyektlərdə olunan təftiş nəticələrinə əsasən Satış təmsilçilərinin debitor borclarının müqayisəsini aparmaq;
- İşdən çıxan əməkdaşlara təhkim olunmuş inventarları təhvil-qəbul aktı əsasında təhvil almaq və rəsmiləşdirmək;
- Audit şöbəsinin əməkdaşlarının vaxtaşırı qiymətləndirilməsi, iş prinsiplərinə nəzarət edilməsi;
- Rərbərliyin göstərişinə əsasən xüsusi obyektlərdə və sahələrdə növbədənkənar təftişlər keçirmək və nəticələri rəsmiləşdirmək;
- Təsdiq olunmuş plana müvafiq olaraq müəssisə bölmələrində bütünlüklə yoxlama və təftişlər aparmaq;
- Müəssisənin əsas vəsaitlərinin bütövlüyünü və səmərəli istifadəsini yoxlamaq;
- Müəssisənin daxili ehtiyatlarını aşkara çıxarmaq və onların səmərəli istifadə olunması yollarını müəyyənləşdirmək;
Tələblər:
- Ali təhsil (Hüquq, maliyyə, iqtisadiyyat və ya idarəetmə ixtisasları üzrə)
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 5 il iş stajı
- Yaş həddi 30-45
- Microsoft Office, 1C proqramından sərbəst istifadə bacarığı
- Konfliktlərin idarəedilməsi, kommunikasiya və təqdimat bacarıqları
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı qabiliyyəti (rus və ingilis dilləri arzuolunandır).
- Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericilikləriyi üzrə peşəkar səviyyədə biliklər
Əlavə məlumat:
- 6 günlük iş həftəsi, tam iş günü;
- Əmək haqqı: 2000 -2500 AZN
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, Sulutəpə qəsəbəsi
- Əlaqə nömrəsi: (012) 310 10 40 (daxili 227); Mob: (+994) 55 500 32 09
Maraqlanan namizədlərdən mövzu sətrində “Audit şöbə müdiri” qeyd etməklə CV-ni mail ünvanına göndərmələri tələb olunur. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.