Azerbaijan SuperMarket
İstismar xidməti üzrə texnik
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Yerləşmə: Baş Ofis
Departament: Texniki Heyət
Vəzifə öhdəlikləri:
- Həftəlik iş planına əsasən texniki komanda ilə birlikdə mağazalara səfər edib mövcud problemləri aradan qaldırmaq.
- Mağazalarda olan texniki avadanlıqların işlək vəziyyətdə olduğundan əmin olmaq, avadanlıqları və ümumi mağaza ərazisini yoxlamaq.
- Supervayzerin verdiyi tapşırıqları icra etmək və aşağıda qeyd edilən işləri yerinə yetirmək:
- aydınlatma lampalarının dəyişdirilməsi (soyuducu, led, spot və.s.)
- sanitar qovşaqlarda və şöbələrdə santexnika aksesuarlarının dəyişdirilməsi (krantlar, su boruları, sifonlar, tualet kağızı və maye sabun dispenserləri, unitaz aksesuarları və.s.)
- şöbələrdə və mağazanın digər bölmələrində su və kanalizasiya bağlantı nöqtələrinin yoxlanması, sifonların və kanalizasiya xəttlərinin periodik olaraq və ya lazım olduqda təmizlənməsi
- həşərat əleyhinə quraşdırılan cihazların yoxlanılması və periodik olaraq lampa və yapışqanlarının dəyişdirilməsi
- qapıların çərçivələri, qapı qolları, kilid və menteşelərinin təmiri və ya dəyişdirilməsi
- döşəmə təmiri, kafel və metlaxların dəyişdirilməsi
- divar təmiri, kafellərin dəyişdirilməsi və boya işlərinin görülməsi
- loker qapılarının təmiri, tutacaq və qapı kilidlərinin dəyişdirilməsi
- siyirməli və qapılı dolabların təmiri
- qoruyucu dəmirlərin bərkidilməsi və lazım olduqda quraşdırılması
- dayanacaq ərazisində yerləşən stopperlərin bərkidilməsi və dəyişdirilməsi
- müxtəlif boya işləri – qapılar, məhəccərlər, yol işarələri və.s.
- Yuxarıda sadalanan işləri yerinə yetirərkən bütün təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək və işin təhlükəsiz görülməsi üçün lazımi tədbirləri almaq.
- Şirkətin prosedur və qaydalarına əməl etmək, davranış qaydalarını və xüsusi geyim formalarını pozmamaq.
Namizədə dair tələblər:
- Rəngsaz işi üzrə bacarıqlar;
- Kafel-metlax işi üzrə bacarıqlar;
- Alçipan işi üzrə bacarıqlar.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına "İstismar xidməti üzrə texnik" başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Azerbaijan SuperMarket
Mağaza müdiri
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Şöbə: Əməliyyatlar Departamenti
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağazanın fəaliyyətini idarə və koordinasiya etmək;
- Mağazanın əməliyyat, maliyyə və hüquqi işlərinə nəzarət etmək;
- Müəssisənin fəaliyyətinə uyğun olaraq rəsmi sənədlərin, əsasnamələrin və daimi qaydaların tələblərini təmin etmək;
- İclaslarda iştirak etmək, idarəetmə orqanları və işçi heyəti arasında məlumat mübadiləsini təmin etmək, lazım gəldikdə iş yeri əməliyyatları, maliyyə, planlaşdırma və digər məsələlər haqqında hesabat vermək;
- Biznesin inkişafına töhfə vermək, biznesin inkişafını təmin etmək üçün qısa, orta və uzunmüddətli hədəflər müəyyənləşdirmək;
- Mükəmməl xidmət təklif etmək üçün brend qaydalarına uyğun olaraq xidmət standartlarının effektiv şəkildə həyata keçirilməsini təmin edin;
- Biznes proseslərinə uyğun olaraq əməliyyat standartlarında mükəmməlliyi təmin etmək;
- Qida təhlükəsizliyi standartlarına, yerli qanunlara, sağlamlıq və təhlükəsizlik tələblərinə uyğunluğu təmin etmək;
- İşçi performansının idarə edilməsi prosesinin yerində olmasını təmin etmək.
- Şirkətin siyasət və prosedurlarına əməl etmək;
- Biznes tendensiyaları və rəqiblərin fəaliyyəti ilə bağlı yenilikləri nəzarətdə saxlamaq;
- Cari tapşırıqları həll etmək, personalın öz vəzifə təlimatlarının və digər daxili normativ sənədlərin tələblərinə dəqiq yerinə yetirmələrini təşkil etmək və nəzarət etmək;
- Satış nöqtələrindən və alıcılarından daxil olan hər bir informasiyaya operativ reaksiya vermək;
- Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkil olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza heyəti tərəfindən müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsinə nəzarət etmək;
- Mağazanın fəaliyyətinə aid hesabatların təqdim etmək;
- Mağazada xidmət standartlarının həyata keçirmək;
- Personala rəhbərlikdən alınan əmr və göstərişləri çatdırmaq və icrasına nəzarət etmək;
- Personalın daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etmələrinə nəzarət etmək;
- Satış prosesinin təşkilində mağazanın sıravi və digər personalının işini tənzimləmək;
- Mağazanın fəaliyyətini itki və xərclərin azaldılması hesabına optimallaşdırmaq;
- Ticarət zalına lazım olan malların sifarişini formalaşdırmaq;
- Mağazanın və personalın səliqə və təmizliyinə nəzarət etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (bakalavr);
- Pərakəndə satış və müştəri xidməti mühitində 3 il və üzəri təcrübə;
- Yüksək təşkilati bacarıqlar (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.);
- Satış texnikası və prinsiplərini bilmək;
- Alıcılara keyfiyyətli xidmət standartlarını, xidmətin təşkili metodlarını bilmək;
- İşgüzar davranış etikası;
- Analitik bacarıqlara sahib olmaq;
- Münaqişələrin həlli bacarıqları
- Məsuliyyət, dəqiqlik, inkişafa meyillilik; Əla təqdimat bacarığı
- Bacarıq və bilikləri başqaları ilə bölüşmək bacarığı;
- Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları;
- Azərbaycan dillində sərbəst danışıq qabiliyyəti, İngilis dili biliyi arzu olunandı
- MS Office proqramları üzrə biliklərə sahib olmaq.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Mağaza müdiri” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Azerbaijan SuperMarket
İnsan resursları və əmək haqqı üzrə köməkçi
Son tarix 01 avq 2022 - [email protected]
Şöbə: İnsan Resursları əməliyyatları və İşə qəbul
Yerləşmə: Mağaza
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tabelləri yoxlamaq və nəzarət etmək.
- İşdən azad olunan işçilərin tabellərini doldurmaq.
- İşçilərin əmək haqqı hesablanması ilə bağlı yaranmış suallarının həllində köməklik göstərmək.
- Əmək haqqı kartlarının və işçi arayışlarını təhvil vermək.
- Əmək haqqı katlarının hazır olunması barədə işçilərə məlumat vermək.
- İcra tutulmaları ilə bağlı işçiləri məlumatlandırmaq.
- İşdən çıxış ərizələri və tam şəkildə doldurulmuş İşdən çıxış kağızlarını işçilərdən qəbul etmək və onları vaxtı vaxtında baş ofisə göndərmək.
- Kadrlarla yaranan hər hansı problemləri dinlənmək və cavabdeh işçilərə yönəltmək.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil.
- Göstərilən vəzifədə ən az 6 ay təcrübə.
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı.
- Tənqidi düşüncə və təhlil bacarıqları.
- Bir neçə prioritet məsələləri birlikdə idarə etmə bacarıqığı.
- Problemlərin həllində yaradıcı yanaşma bacarığı.
- Sərbəst Microsoft Office istifadəçisi.
- Çeviklik və tez öyrənmək qabiliyyəti.
- Gərgin iş şəraitində işləmə bacarığı.
Maraqlanan namizədlər mail ünvanına “İnsan resursları və əmək haqqı üzrə köməkçi” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Azerbaijan SuperMarket
Master Data Operator
Son tarix 30 iyl 2022 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Malların çəkisini (brutto, net), sayını, qablaşma ölçülərini düzgün hesablamaq, ölçü parametləri, ştrix kodu, istehsalçısı və məlumatı müvafiq bazaya daxil etmək;
- Məlumatların düzgünlüyünü yoxlamaq və prioritetlərə uyğun çeşidləmək;
- Çatışmazlıqlar və ya səhvlər olduğu halda məlumatları nəzərdən keçirimək, mümkünsə uyğunsuzluqları aradan qaldırmaq;
- Məhsulun idarə edilməsi və saxlanması tələblərinə riayət etmək;
- İş yerinin təmizliyini həyata keçirmək və təhlükəsizlik qaydalarına ciddi riayət etmək;
Namizədə dair tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Pərakəndə kargüzarlıq, anbar, anbar saxlama, daşınma və ya materialların daşınması avadanlığının qəbulu və istismarı sahəsində 3+ il mütərəqqi kargüzarlıq və ya texniki təcrübə;
- İnventar sistemləri və böyük miqyaslı anbar nəzarəti haqqında biliklər;
- Fiziki olaraq ağır məhsulları qaldıra bilmək qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Əlverişsiz hava şəraitində vaxtaşırı işləməyə hazır olmaq;
- Etibarlı sürücülük vəsiqəsinə malik olmaq;
- Beton kimi müxtəlif səthlərdə uzun müddət dayanmaq və yerimək üçün fiziki qabiliyyətə malik olmaq;
- Nərdivanlar da daxil olmaqla, yüksəkliyə qalxma qabiliyyətinə malik olmaq.
Əmək şəraiti:
- İş yeri: Qaradağ rayonu, Lökbatan dairəsi, Binə Ticarət Mərkəzi ilə üzbəüz, Bravo Paylama Mərkəzi
- İş yerinə çatdırılma xidmət mövcuddur
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Master Data Operator” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Azerbaijan SuperMarket
SƏTƏM və Əməliyyatlar üzrə təlim aparıcısı
Son tarix 30 iyl 2022 - [email protected]
Departament: İnsan Resursları və İnzibati işlər | İstedad və bacarıqların inkişafı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağaza vəzifələrinə aid təlim ehtiyaclarının müəyyənləşdirilməsində iştirak etmək;
- Mağaza işçiləri üçün təlim materiallarının yaradılması məqsədi ilə mağaza rəhbərliyinin bütün səviyyələri və əlaqədar şöbələrin mütəxəssisləri ilə sıx əməkdaşlıq etmək;
- Təlim sessiyalarını keçirmək, lazım olduğu təqdirdə keyfiyyətin yoxlanılması üçün mağaza və ərazi ziyarətləri etmək;
- Keçirilən təlim sessiyalarının effektivliyini yoxlamaq üçün nəzərdə tutulmuş vasitələri tətbiq etmək;
- Paylanma materialları, təlimat materialları və dərslikləri hazırlamaq, daim yeniləmək və nəzarət etmək;
- Təlim davamiyyətini təmin etmək və qeydiyyatı aparmaq;
- SƏTƏM şöbəsi ilə razılaşdırılaraq təlim materiallarını hazırlamaq və işçilərə ilkin SƏTƏM təliminin keçirilməsini təmin etmək;
- İşçilərə SƏTƏM üzrə vəzifə təlimatlarının izahı məqsədilə müvafiq növbədənkənar təlimlərin keçirilməsini təmin etmək;
- Bütün SƏTƏM təlimlərinin qanunvericiliyə uyğun formada sənədləşdirmək və saxlamaq;
- SƏTƏM üzrə təlimlərin məlumatı bazasını hər təlimdən dərhal sonra yeniləmək və sənədlərin daim əlçatan olmasını təmin etmək;
- SƏTƏM təlim materiallarının hazırlanması və SƏTƏM şöbəsi ilə razılaşdırılması;
- İllik SƏTƏM təlim planını hazırlamaq və SƏTƏM şöbəsi ilə razılaşdırmaq;
- SƏTƏM təlimləri ilə bağlı yaranmış hər hansı problem və ya təkliflər barədə SƏTƏM şöbəsinə məlumat vermək;
- Təlim prosesləri zamanı Şirkət Siyasətlərinə və Standart Əməliyyat Prosedurlarına riayət olunmasını və hər zaman əməl olunmasını təmin etmək.
Namizədə dair tələblər:
- Bakalavr dərəcəsi;
- Mükəmməl Azərbaycan dili. İngilis və Rus dilləri üzrə biliklər üstünlükdür;
- Auditoriya qarşısında çıxış etmək bacarığl;
- Təlim keçirilməsində özünə güvənmək;
- Mükəmməl təqdimat bacarığı;
- SƏTƏM təlimlərinin keçirilməsi üzrə təcrübə;
- MS Ofis proqramları biliyi: Outlook, Power Point, Word;
- Təlim materialları hazırlamaq üçün araşdırma aparmaq və tələb olunan məlumatı toplamaq bacarığı;
- Kreativlik və təşəbbüskarlıq;
- Zamanın idarəedilməsi bacarığı;
Mağaza prosesləri haqqında ilkin anlayışa sahib olmaq.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “SƏTƏM və Əməliyyatlar üzrə təlim aparıcısı” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.