Azerbaijan SuperMarket
Keyfiyyətə nəzarət üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 22 may 2024 - [email protected]
İş yeri: Logistika və Distribusiya Mərkəzi
Hesabat verir: Qida keyfiyyətinə nəzarət
Vəzifə öhdəlikləri:
- Distribusiya mərkəzinə daxil olan təzə meyvə, tərəvəz və digər qida məhsullarının keyfiyyətinə nəzarət etmək;
- Uyğunsuzluqlar olduqda əlaqəli şöbələri məlumatlandırmaq;
- Məhsulların keyfiyyəti və qida təhlükəsizliyi məsələləri ilə bağlı müntəzəm olaraq saxlama sahəsini yoxlamaq;
- Şikayətlər olduqda paylama mərkəzində məhsulları araşdırmaq;
- Təchizatçının qiymətləndirməsi üçün təchizatçı ilə bağlı bütün uyğunsuzluqları məsul şəxsə bildirmək
- Bütün yoxlama nəticələrini günlük qəbul formlarında qeyd etmək;
- Şöbə müdirinin tapşırığı ilə digər vəzifələri icra etmək.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil
- Meyvə-tərəvəz satışı və ya yoxlanışı üzrə 6 ay iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili üzrə səlist biliklər
- Microsoft Excel və Outlook proqramlarından istifadə etmə bacarığı
- Son möhlət tarixləri ilə işləmək bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Detallara qarşı diqqətlilik
- Yeni şəraitlərə uyğunlaşma qabiliyyəti
- Tələb olunan tapşırıqlarda keyfiyyət və etibarlılığa diqqət yetirmək
- Pərakəndə satış sahəsində təcrübə üstünlükdür.
Bacarıqlar:
- Müştəri yönümlülük
- Effektiv ünsiyyət qurmaq
- Stres tolerantlığı
- Detallara diqqətli olmaq
- Analitik düşüncə bacarığı
- Hesabatlılıq
Ehtiyatlara nəzarət üzrə supervayzer (MA)
Son tarix 22 may 2024 [email protected]
İş yeri: Logistika və Distribusiya Mərkəzi, Lökbatan
Hesabat verir: Logistika və Distribusiya proseslərinin inkişafı üzrə şöbə rəhbəri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mərkəzi anbar və mağazalar arasında həyata keçirilən çatdırılmalarda yaranan stock problemlərinin araşdırılması və tərəfləri əsaslandırılmış şəkildə məlumatladırmaq;
- Mərkəzi anbarın stock göstəricilərində uyğunsuzluqların baş verməsinin qarşısının alınması məqsədi ilə mütəmadi yoxlanış prosesinin icrası və nəticələrini əlaqədar rəhbər şəxslərlə paylaşmaq;
- İnventarizasiya prossesinə və ehtiyat mallarının son istifadə tarixinin yoxlanılmasına ümumi nəzarəti həyata keçirmək;
- İş qrafiklərinin qurulması və ehtiyata nəzarət üzrə məsul əməkdaşlar arasında iş yükünün düzgün bölüşdürülməsini təmin etmək
- Görülən işlər və aşkarlanan problemlər barədə rəhbərliyə gündəlik hesabat vermək;
- Yararsız və istifadə müddəti bitmiş malların atılması prosesini təşkil etmək və prossesə nəzarət etmək;
- Yoxlama və inventarizasiya üçün tələb olunan siyahı və cədvəlləri məsul əməkdaşlarla bölüşmək;
- Tabeliyində olan əməkdaşların işinin təhlükəsizlik və SƏTƏM qaydaları çərçivəsində təlimata uyğun şəkildə aparılmasına nəzarət etmək;
- Qida təhlükəsizliyi üzrə təlimatlara əməl etmək və qida təhlükəsizliyi ilə bağlı uyğsuzluqlar barədə məsul şəxslərə məlumat vermək;
- İş sahəsinin, cihaz və avadanlıqların təmizliyinə və SƏTƏM qaydaları çərçivəsində istifadə edilməsinə nəzarət etmək və tabeliyində olan işçiləri mütəmmadi olaraq təhlükəsizlik və SƏTƏM qaydaları üzrə təlimatlandırmaq;
- Rəhbərliyin tapşırığı ilə əlavə SƏTƏM təlimatlarına ehtiyac olmayan vəzifəyə uyğun digər işləri həyata keçirmək;
Vəzifə üzrə tələblər:
- Logistika, biznesin idarə edilməsi və ya əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi.
- Logistika və Distribusiya sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi.
- Logistika və Distribusiya sahəsində mükəmməl biliklər.
- MS Office programlarında mükəmməl biliklər.
Bacarıqlar:
- Müştəri yönümlülük
- Effektiv ünsiyyət qurmaq
- Stres tolerantlığı
- Detallara diqqətli olmaq
- Analitik düşüncə bacarığı
- Liderlik
- Hesabatlılıq