Azerbaijan SuperMarket
Senior System Engineer
Son tarix 13 mar 2024 [email protected]
Location: Head Office
Department: Information Communication Technology
Reports to: IT Infrastructure Manager
Duties:
- Configuring internal systems
- Diagnosing and troubleshooting technical issues
- Check and upgrade the system infrastructure.
- Monitor the performance of servers, software, and hardware.
- Ensure the smooth deployment of new application
- Plan, test, and implement upgrades for our information systems.
- Integrate new software applications.
- Manage devices on our network through Active Directory
- Manage user access.
- Configure Servers hardware.
- Ensure servers and firewalls are working correctly.
- Develop and apply best practices.
- Coordinate with vendors as needed.
- Run performance reports.
- Is responsible for the installation and configuration of new software and hardware, including the server network, devices, and firewalls.
- Is responsible for monitoring system performance, IT system operations and storage utilization.
- To plan for necessary hardware or software upgrades to support system growth.
- Manages user accounts, and assigns and updates security permissions on the system according to security policy.
- Administer and support core Microsoft, and VMware technologies.
- Group Policy design and configuration
- Linux administration
- Active Directory user and group administration
Requirements:
- Bachelor's degree in computer science, information systems, or related field (master’s preferred)
- A minimum of 5 years' experience in system administration
- Solid understanding of Office 365 and MS Cloud.
- Good knowledge of at least one scripting language
- Good knowledge of system security techniques
- Scripting experience is a plus.
- Experience with VMware is preferred.
- Experience with storage devices HPE 3par, MSA.
- Experience in HPE storage systems.
- Comfortable working with various operating systems
- Having at least one of CompTIA Server+, Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE), or Linux certifications ( RHCSA or RHCE) is advantage.
- Experience in Backup systems as a Veeam Backup.
- Experience in M365 & Azure, experience in M365 migration. Design and implement Azure cloud strategy;
- Administer and support core Microsoft, and VMware technologies.
- Work and security processes of servers and data
- Good FTP file server knowledge
- Ability to work with Linux system.
- Ability to work with cloud system.
- Support the environment setups required for development, testing, and production systems.
- Enhance business systems by providing accurate information about business needs and priorities.
- Manage the consistent use of agreed tools and methods to address and resolve user identified problems in line with service level agreements
- Excellent oral and written communication skills in Azerbaijani, Russian, and English
- Proficient use of MS Office
- Attention to detail, and a drive to be successful; ability to work independently with minimal supervision or assistance.
- Strong problem-solving skills, innovation, collaboration, analysis
- Ability to resolve user complaints and concerns.
- Strategic mindset.
- Strong troubleshooting and communication skills
- Positive, self-motivated individual who can complete tasks independently.
- Must be a team player
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Senior System Engineer" in theme tab. .
İş yeri: Baş ofis
Departament: İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları
Hesabat verir: İT İnfrastruktur Menecer
Öhdəliklər:
- Daxili sistemlərin konfiqurasiyası
- Texniki problemlərin diaqnostikası və aradan qaldırılması
- Sistem infrastrukturunu yoxlanması və təkmilləşdirilməsi
- Serverlərin, proqram təminatının və aparatın işinə nəzarət
- Yeni tətbiqin rahat yerləşdirilməsini təmin edilməsi
- İnformasiya sistemlərimiz üçün təkmilləşdirmələri planlaşdırmaq, sınaqdan keçirmək və həyata keçirmək, Yeni proqram təminatının inteqrasiyası
- Active Directory vasitəsilə şəbəkəmizdəki cihazları idarə edilməsi
- İstifadəçi girişini idarə edilməsi
- Serverlərin avadanlığının konfiqurasiya edilməsi
- Serverlərin və firewallların düzgün işlədiyinə əmin olmaq
- Ən yaxşı təcrübələri inkişaf etdirmək və tətbiq etmək.
- Ehtiyac olduqda təchizat nümayəndələri ilə əlaqədə olmaq
- Performans hesabatlarını tərtib etmək
- Server şəbəkəsi, qurğular və firewall da daxil olmaqla yeni proqram təminatı və avadanlıqların quraşdırılması və konfiqurasiyasına cavabdehlik
- Sistemin işinə, İT sisteminin əməliyyatlarına və yaddaşdan istifadəyə nəzarət üzrə cavabdehlik
- Sistemin böyüməsini dəstəkləmək üçün zəruri avadanlıq və ya proqram təminatının təkmilləşdirilməsini planlaşdırmaq.
- İstifadəçi hesablarını idarə etmək, təhlükəsizlik siyasətinə uyğun olaraq sistemdə təhlükəsizlik icazələrini təyin etmək və yeniləmək
- Əsas Microsoft və VMware texnologiyalarını idarə etmək və inzibati dəstəyini həyata keçirmək
- Qrup Siyasətinin dizaynı və konfiqurasiyasını həyata keçirmək
- Linux proqramının inzibati dəstəyi
- Active Directory istifadəçisi və qrup administrasiyası
Tələblər:
- Kompüter elmləri, informasiya sistemləri və ya əlaqəli sahələr üzrə bakalavr dərəcəsi (magistr dərəcəsinə üstünlük verilir)
- Sistem idarəçiliyində minimum 5 il iş təcrübəsi
- Office 365 və MS Cloud haqqında mükəmməl anlayışa malik olma
- Ən azı bir skript dilini yaxşı bilmək
- Sistem təhlükəsizliyi texnikalarını yaxşı bilmək
- Skript təcrübəsi üstünlükdür.
- VMware ilə iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
- HPE 3par, MSA saxlama cihazları ilə təcrübə.
- Müxtəlif əməliyyat sistemləri ilə rahat işləmək
- CompTIA Server+, Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) və ya Linux sertifikatlarından ən azı birinin olması üstünlükdür
- HPE saxlama sistemlərində təcrübəyə malik olma
- Veeam Backup kimi Backup sistemlərində təcrübəyə malik olma
- M365 və Azure-da təcrübə, M365 miqrasiyasında təcrübə
- Azure bulud strategiyasının layihələndirilməsi və həyata keçirilməsi;
- Serverlərin və məlumatların iş və təhlükəsizlik prosesləri
- Yaxşı FTP fayl server biliyi
- Linux sistemi ilə işləmək bacarığı
- Bulud sistemi ilə işləmək bacarığı
- İnkişaf, sınaq və istehsal sistemləri üçün tələb olunan mühit parametrlərini dəstəkləmək
- Biznes ehtiyacları və prioritetləri haqqında dəqiq məlumat verməklə biznes sistemlərini təkmilləşdirmək
- Xidmət səviyyəsi razılaşmalarına uyğun olaraq istifadəçinin müəyyən etdiyi problemləri həll etmək və həll etmək üçün razılaşdırılmış alət və metodlardan ardıcıl istifadəni idarə etmək
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları
- MS Office proqramlarından yüksək səviyyədə istifadə bacarığı
- Təfərrüata diqqət yetirmək və uğur qazanmaq istəyi; minimal nəzarət və ya yardımla müstəqil işləmək bacarığı.
- Güclü problem həll etmə, yenilik gətirmə, əməkdaşlıq, təhlil bacarığı
- İstifadəçi şikayət və narahatlıqlarını həll etmək bacarığı.
- Strateji düşüncə tərzi.
- Ünsiyyət bacarıqları
- Müstəqil olaraq tapşırıqları yerinə yetirə bilən, pozitiv, özünü motivasiya edən fərd.
- Komanda oyunçusu olmalıdır
Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “ Senior System Engineer ” qeyd etməklə edə bilərlər.
Internal Control Specialist
Son tarix 13 mar 2024 [email protected]
Location: Head Office
Department: Internal Control, BP & Risk Management
Job purpose: Internal Control Specialist is responsible for the execution of internal control performed to support the Company’s annual audit plan for Internal Control over Business processes and fraud assessment based on instruction and task given.
Responsibilities:
- Researches, analyzes and prepares various reports, based on auditing in responsible areas
- Perform independent testing of internal controls over business processes.
- Provide input into the development of the annual risk-based Internal Control test plan.
- Assist management of Internal Control in running periodic internal controls testing of business environment.
- Conduct business process control reviews related to implementation of business process changes.
- Establish and maintain relationships with the Business Process Owners to remediate identified control weaknesses.
- Analyze information and conduct testing to detect deficient, non-existent controls, inefficiencies etc.
- Contribute to the monitoring and maintenance of an effective internal control environment.
Required qualifications:
- Bachelor’s degree.
- At least 2 years of relevant experienceç preferably in Retail industry, Property, or Construction fileds.
- Strong written and verbal communication skills to communicate with managers and business process owners.
- Critical thinking skills with the ability to solve problems independently.
- Presentation skills.
- Good personal organisation skills.
- Language skills - Azerbaijani, English.
- Computer skills - proficient in MS Office (Word, Excel (high level), and PowerPoint).
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Internal Control Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
İş yeri: Baş ofis
Departament: Daxili nəzarət, Biznes Proseslər və risklərin idarə edilməsi
İşin məqsədi: Daxili nəzarət mütəxəssisi daxili nəzarətin icrasına cavabdehdir. Verilən təlimat və tapşırıqlar əsasında biznes prosesləri və saxtakarlıq hallarına daxili nəzarəti həyata keçirmək məqsədilə Şirkətin daxili nəzarət üzrə illik audit planının icrasını dəstəkləyir.
Öhdəliklər:
- Aidiyyatı sahələrdə audit əsasında araşdırmalar aparır, təhlil edir və müxtəlif hesabatlar hazırlayır
- Biznes proseslərin obyektiv və müstəqil şəkildə daxili nəzarətini həyata keçirmk
- Daxili Nəzarətin yoxlama planına əsasən illik risklərin hazırlanmasında dəstək olmaq.
- Biznes mühitinin dövri daxili nəzarət yoxlamasının aparılmasında Daxili Nəzarət şöbəsinə köməklik etmək.
- Biznes proseslərə dəyişikliklərin həyata keçirilməsinə nəzarət etmək
- Müəyyən edilmiş nəzarət zəifliklərini aradan qaldırmaq üçün Biznes Prosesi Sahibləri ilə əlaqələr qurmaq və davam etdirmək
- Məlumatları təhlil etmək və çatışmazlıqları, mövcud olmayan nəzarət vasitələrini, səmərəsizliyi və s. aşkar etmək üçün yoxlamalar keçirmək
- Effektiv daxili nəzarət mühitinin monitorinqinə və davam etdirilmsinə töhfə vermək.
Tələblər:
- Bakalavr dərəcəsi.
- Pərakəndə satış, Əmlak və ya Tikinti sahələrində ən azı 2 il müvafiq təcrübəyə üstünlük verilir.
- Menecerlər və biznes proses sahibləri ilə ünsiyyət qurmaq üçün güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları.
- Problemləri müstəqil həll etmək və tənqidi düşünmə bacarığı.
- Təqdimat bacarığı.
- Təşkilatçılıq bacarığı.
- Dil bilikləri - Azərbaycan, İngilis dili.
- Kompüter bilikləri - MS Office (Word, Excel (yüksək səviyyə) və PowerPoint) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı.
Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “Daxili nəzarət üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.