Azerbaijan SuperMarket
Yeni mağazaların açılışı üzrə koordinator
Son tarix 05 dek 2022 [email protected]
Şöbə: Pərakəndə satışın idarə edilməsi
Yerləşmə: Baş Ofis
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağaza Menecerləri ilə birgə yeni mağazaların təşkili və açılışı prosesini tənzimləmək və koordinasiya etmək.
- Açılış öncəsi kritik addımların həyata keçirilməsini koordinasiya etmək.
- Yeni mağazanın açılış gedişatı haqqında Əməliyyat Direktoru üçün hesabatların hazırlanmasında köməklik etmək.
- Müvafiq şəxslərin düzgün vaxtda düzgün yerdə olmasına əmin olmaq üçün İR heyəti ilə birgə işçilərin cəlb olunması prosesinə köməklik göstərmək.
- Mağazanın inkişafı üzrə heyəti təklif olunmuş mağaza planları ilə bağlı müvafiq məlumatla təmin etmək.
- Kommersiya komandaları ilə əlaqədə olaraq əmtəə düzəni və planoqramı razılaşdırmaq və həyata keçirmək.
- Biznes prosesinə uyğun olaraq yeni mağazalar üçün planoqram və əməliyyat standartlarında mükəmməlliyə nail olmaq.
- Yeni mağazalardakı qida təhlükəsizlik standartlarına, yerli qanunvericiliyə, eləcə də sağlamlıq və təhlükəsizlik tələblərinə riayət etmək.
- Müvafiq tədbir planlarının islahedici tədbirlərə uyğunluğunu təmin edərək, yeni və mövcud mağazalarda gigiyenik qaydalar üzrə audit prosesini tənzimləmək.
- Şirkətin siyasət və proseduralarına riayət etmək.
- Biznes trendləri və rəqiblərin fəaliyyəti ilə bağlı məlumatları davamlı şəkildə yeniləmək
- Davamlı inkişaf prosesinə töhfə vermək.
- Biznesin ticari inkişafı prosesinə töhfə vermək.
- Market açılışları üzrə menecerə müvafiq gündəlik/həftlik/aylıq hesabatları təqdim etmək.
- Yeni mağazanın açılışına kömək etmək üçün vaxtaşırı yeni mağazalara ziyarətlər etmək.
Namizədə dair tələblər:
Təhsil və təcrübə:
- Ali təhsil.
- 1 ilədək malların planoqramı sahəsində təcrübə.
- Pərakəndə satış mühitində 2-3 il təcrübə.
Bilik və bacarıqlar:
- Təfərrüata diqqət, tənqidi və müstəqil düşünmə bacarıqları, öyrənmək üçün motivasiya.
- Excel proqramından qabaqcıl istifadə bacarığı.
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarığı.
- Pərakəndə biznes ölçüləri və hesabatlar ilə işləmə bacarığı.
- Yeni vasitələr/texnologiyaları öyrənmək və davamlı təkmilləşmək üçün güclü istək.
- Dinamik, qeyri-müəyyən və sürətli templi mühitdə bir neçə tapşırıqları eyni adna yerinə yetirmək bacarığı, eyni zamanda mütəşəkkil və təfərrüat yönümlü olmaq.
- Pərakəndə satış təcrübələri və prosedurları haqqında iş bilikləri.
- Mürəkkəb təhlil aparmaq, nəticələrin kəmiyyətini müəyyənləşdirmək və nəticələrə əsaslanan müvafiq tədbirləri tövsiyə etmək bacarığı.
- Azərbaycan dilində yüksək səviyyədə biliklərə sahib olmaq (İngilis və ya rus dili arzu olunandır).
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Müştəri Trafiki üzrə Hesablayıcı” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Planogram support (3 months paid internship program)
Son tarix 05 dek 2022 - [email protected]
Responsibilities:
- Conducting market research based on micro planogram;
- Analysis of competitors;
- Preparing and constantly updating macro and micro planograms according to customer needs;
- Participate in developing development strategies for exhibiting macro and micro planograms;
Required qualifications:
- Bachelor degree in Marketing, Commerce, Economics, Statistics, Data Analytics or relevant field;
- Proficient user of MS Excel and BI;
- Presentation skills;
- Good level of mathematical and statistical ability;
- Strong analytical skills and attention to detail;
- A methodical and logical approach;
- A sound command of written and spoken proficiency in English is must, Russian is advantage;
- Moderate-intensity physical activity, Ability to walk several hours a day;
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Planogram support intern" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.