Azerbaijan SuperMarket
Əmək münasibətləri üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 21 iyl 2024 - [email protected]
Öhdəliklər:
- İntizam xətaları ilə bağlı müraciətləri araşdırmaq və intizam tənbehlərinin verilməsi prosesində yaxından iştirak etmək (sistem üzrə əməliyyatların icrası, müvafiq sənədlərin toplanması, işçilərə imzaladılması, qeydiyyatı, arxivləşdirilməsi və s.)
- İntizam pozuntuları ilə bağlı daxil olan müraciətləri gündəlik olaraq qeydiyyata almaq, izləmək, işdən çıxış sorğularının statusunu vaxtlı-vaxtında yoxlamaq və cavablamaq
- İşçi şikayətlərini qəbul etmək, araşdırmaq, ehtiyac olduqda görüşlər keçirmək və problemlərin qısa zamanda həlli üçün mümkün addımlar atmaq
- İntizam tənbehinin verilməsi haqqında və digər sənədləri (əmrlər, məktublar, bildirişlər və s.) ədəbi dilin orfoqrafik normalarına əməl etməklə tərtib etmək, aidiyyəti şəxs və ya qurumlara göndərmək, elektron bazaya daxil etmək və qeydiyyatını aparmaq
- İşdən azad edilməsi nəzərdə tutulan işçilərin əmək müqaviləsinə AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun olaraq xitam vermək və bununla əlaqəli bütün işl:əri icra etmək
- Mediasiya təşkilatları və DƏMX-dən daxil olan intizam məsələləri ilə əlaqəli sorğuları vaxtında və düzgün cavablandırmaq, bununla əlaqəli bütün işləri icra etmək (Barışıq sazişi əsasında qəbul edilən razılaşmaların icrası, müfəttişlikdən gələn müraciətlərin cavablandırılması və s.)
- Əlaqəli şöbələr və rəhbərlik tərəfindən tələb olunan hesabatları mütəmadi olaraq hazırlamaq və təqdim etmək
- Şirkətdaxili intizam qaydaları, siyasət və əməliyyat prosedurlarının mütəmadi yenilənməsi məqsədilə təkliflər vermək, düzəlişlər edərək rəhbərliyə və əlaqəli şöbələrə təqdim etmək.
Tələblər:
- İnsan Resursları sahəsində 1 ildən çox iş təcrübəsi
- Əmək Qanunvericiliyi üzrə biliklər
- Azərbaycan dili üzrə səlis şifahi və yazılı ünsiyyət (leksik və qrammatik normalara riayət etmək)
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
- Güclü ünsiyyət və komanda ilə iş
- Araşdırma, detallara qarşı diqqətlilik və qərarvermə bacarıqları
- Vaxtın düzgün idarə edilməsi.
Responsibilities:
- Investigate appeals related to disciplinary cases and closely participate in the process of issuing disciplinary actions (execution of operations on the system, collection of relevant documents, signature of employees, registration, archiving, etc.)
- Logging and tracking incoming disciplinary complaints on a daily basis, timely checking and responding to the status of dismissal requests
- Receive employee complaints, investigate them, hold meetings if necessary and take possible actions to solve problems timely
- Compile disciplinary actions and other documents (orders, letters, notices, etc.) using the orthographic norms of the literary language, send them to the relevant persons or institutions, enter them into the electronic database and register them
- Terminate the employment contract of the employees to be dismissed in accordance with AR Labor Legislation and perform all related work
- Timely and correctly respond to requests related to disciplinary issues received from the Mediation Organizations and the State Labour İnspection Services, and perform all related work (implementation of agreements accepted on the basis of the truce agreement, answering appeals from the inspectorate, etc.)
- Regularly prepare and submit reports required by related departments and management
- make suggestions for the regular updating of internal company disciplinary rules, policies and operating procedures, make amendments and submit them to the management and related departments.
Requirements:
- More than 1 year of work experience in the field of Human Resources
- Knowledge of Labor Legislation
- Fluent oral and written communication in the Azerbaijani language (observing lexical and grammatical norms)
- Ability to work in MS Office programs
- Strong communication and teamwork
- Research, attention to detail and decision-making skills
- Proper time management