Azerbaijan SuperMarket
Daxili ünsiyyət və tədbirlər üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 14 iyl 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- İllik daxili və xarici kommunikasiya planının tətbiqi
- İşə bağlılıqla əlaqəli fəaliyyətlərinin planlanması, kordinasiyası və kommunikasiyası
- Müxtəlif tədbirlərlə bağlı təşkilatçılıq fəaliyyətlərinə dəstək: bayramlar, rəhbərlik heyətinin iclasları, işçilərlə bağlı tədbirlər və s.
- Xarici Kommunikasiya layihələrinin, məsələn, Sosial Media layihələrinin hazırlanmasında, Əmək Bazarının cəlb edilməsi ilə bağlı Dövlət Qurumları (Əmək və Təhsil Nazirlikləri) ilə əməkdaşlıqda fəal iştirak etmək;
- Şirkəti əhatə edən layihələrin kommunikasiyası hazırlanmasında iştirak
- İllik işçi sorğusunun idarəolunmasına dəstək və fəaliyyət planının izlənilməsi
- Təşkilatdakı işçilərin rihafı ilə bağlı planlanan fəaliyyətlərin icrası
- İşçilərin həvəsləndirilməsi və mükafatlandırılması proqramlarının tətbiqinə dəstək
- Şirkət Siyasətlərinin və Standart Əməliyyat Prosedurlarının hər zaman izlənildiyini və onlara əməl olunduğunu təmin etmək.
Tələblər:
- Korporativ ünsiyyət üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Azərbaycan dili səlist səviyyədə, İngilis və ya Rus dili biliyi arzuolunandır
- MS Office proqramlarını bilmək: Outlook, Power Point, Word, Excel. Dizayn proqram təminatını bilmək üstünlükdür.
- Layihələri əlaqələndirmə qabiliyyəti;
- İnsan yönümlülük və yaxşı ünsiyyət bacarıqları;
- Analitik və problem həll etmə bacarıqları;
- Bir neçə tapşırığı eyni anda idarə edə bilmə bacarığı;
- Vaxtın idarə edilməsi bacarığı;
- Komanda işi;
- Yaradıcılıq;
- Təşəbbüskarlıq;
Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “Daxili ünsiyyət və tədbirlər üzrə kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Öhdəliklər:
- Implementation of annual internal & external communication plan;
- Planning, coordination and communication of engagement activities and projects;
- Support for planning, promoting, and overseeing concept and logistics for events such as site-wide celebrations: holidays, management events, employee contests, etc.;
- Actively participate in preparation External Communication projects i.e. Social Media projects, cooperation with Governmental Institutions (Labor and Education Ministries) related to Labor Market attraction;
- Responsible for companywide projects communication planning and implementation;
- Employee Engagement Survey communication & follow up: drive participation, assist and support action plans;
- Support to execution of Company’s wellbeing agenda;
- Implementation of employee recognition program
- Ensure that Company Policies and Standard Operating Procedures are adhered to and followed at all times.
Requirements:
- Experience in corporate communication;
- Native Azerbaijani, English or Russian is desirable;
- Knowledge of MS office programs: Outlook, Power point, Word, Excel; Design software is an advantage;
- Ability of project coordination;
- Good people orientation and communication skills;
- Analytical and problem solving capabilities;
- Multitasking ability;
- Time management skills;
- Teamwork skills;
- Creativity;
- İnitiative.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Junior Communication & Events Specialist " in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.