Azerbaijan SuperMarket
Senior Risk & Business Processes Specialist
Son tarix 11 fev 2024 - [email protected]
Location: Head Office
Job purpose: Senior Risk & Business Processes specialist will be responsible for ensuring a risk & BP environment through the development of policies and procedures, will work to foster standardization and consistency across the companies’ business processes and risk issues.
Responsibilities:
- Own the design, implementation, documentation, assessment and monitor Risk & BP framework, including company policies and key risks
- to ensure that the company has adequate controls to prevent unintentional and intentional errors in processes and business operations.
- process for risk & BP reviews across the company
- Create adequate and timely reporting on the risk & BP framework and control deficiencies to ensure appropriate communication, documentation, escalation to business partners
- Conduct regular risk & BP reviews to assess the compliance of departments
- Identify and agree best practice with other control functions
- Make recommendations for the best ways for a company to avoid violations of Business Processes
- Allocate of work among department employees.
Requirements:
- One to two years’ experience in risk & Business processes
- Bachelor’s degree in Finance, Economics, Business or another related field
- Risk management
- Business Process management
- Compliance management
- Project management
- Planning skills
- Time management
- Good command of English and Azerbaijani languages, both oral and written; Russian is an advantage
- Microsoft Office skills
- Ability to work independently and with a team in a fast-paced, high-volume environment
- Strong interpersonal, organizational and presentation skills
- Initiative
- Analytical thinking skills - ability to elicit & define required solutions.
- Results driven
- Details oriented
- Customer Focus
- Action Oriented
- Results driven
- Situational Adaptability
- Dedication to quality and reliability in all work tasks
- Ability to analyze situations, identify problems and recommend solutions.
Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning "Senior Risk & Business Processes Specialist" in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.
İşin məqsədi: Risk və Biznes Prosesləri üzrə böyük mütəxəssis siyasət və prosedurların hazırlanması vasitəsilə risk və biznes proses mühitinin təmin edilməsinə cavabdeh olacaq, şirkətin biznes prosesləri və risk məsələləri üzrə standartlaşdırma və ardıcıllığı gücləndirmək üçün işləyəcək.
Öhdəliklər:
- Risk və biznez proseslərə Şirkət siyasətləri və əsas risklər də daxil olmaqla, layihələndirmə, icra, sənədləşdirmə, qiymətləndirməyə nəzarət etmək
- Proseslərdə və biznes əməliyyatlarında qəsdən və ehtiyatsızlıqdan yaranmış səhvlərin qarşısını almaq üçün prosesslərə nəzarəti təmin etmək.
- Şirkət üzrə risk və biznes prosesləri nəzərdən keçirmək
- Biznes tərəfdaşları ilə müvafiq ünsiyyət və sənədləşməni təmin etmək üçün risk və biznes proseslərə və çatışmazlıqlara nəzarətlə bağlı vaxtında hesabat yaratmaq
- Departamentlərin uyğunluğunu qiymətləndirmək üçün mütəmadi olaraq risk və biznes prosessləri nəzərdən keçirmək
- Ən yaxşı təcrübəni digər nəzarət funksiyaları ilə müəyyən etmək və razılaşdırmaq
- Şirkət üçün Biznes Proseslərinin pozulmasının qarşısını almaq üçün ən yaxşı yollar üçün tövsiyələr vermək
- Şöbə işçiləri arasında iş bölgüsünü aparmaq.
Tələblər:
- Risk və Biznes proseslərində bir ildən iki ilədək təcrübə
- Maliyyə, İqtisadiyyat, Biznes və ya digər əlaqəli sahədə bakalavr dərəcəsi
- Risklərin idarə edilməsi
- Biznes proseslərinin idarə edilməsi
- Proseslərin qanunverciliyə/qaydalara uyğunluğunun idarə edilməsi
- Layihənin idarə edilməsi
- Planlaşdırma bacarığı
- Vaxtın idarə edilməsi
- İngilis və Azərbaycan dillərini şifahi və yazılı səviyyədə yaxşı bilmək; Rus dili üstünlükdür
- Microsoft Office bacarıqları
- Sürətli, böyük həcmli sahələrdə müstəqil və komanda ilə işləmək bacarığı
- Güclü şəxsiyyətlərarası, təşkilatçılıq və təqdimat bacarıqları
- Təşəbbüs
- Analitik düşünmə bacarıqları
- Tələb olunan həlləri aşkar etmək və müəyyən etmək bacarığı
- Nəticələrə əsaslanan
- Detal yönümlü
- Müştəri yönümlü
- Fəaliyyət yönümlü
- Nəticələrə əsaslanan
- Situasiyaya uyğunlaşma qabiliyyəti
- Bütün iş tapşırıqlarında keyfiyyətə və etibarlılığa sadiqlik
- Situasiyaları təhlil etmək, problemləri müəyyən etmək və həll yollarını tövsiyə etmək bacarığı.
Maraqlanan namizədlər email ünvanına “Risk və biznes processlər üzrə böyük mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.